Nu tā, gribēju jau pāris reizes sākt cept topiku, biju jau sācis likt bildes, bet kkas paspēja jau sapisties. Jācep topiks kamēr vel kkas nav pietiecies
special tool
Sieniņas pie virzuļa galīgi nebija tajā labākajā stāvoklī, vecajam suportam stāvoklis iekšā bija krietni labāks
Vecajam atspere arī garāka
kkā forši nestrādā viena puse krietni vairāk dilst
Saliku, sāku testēt un [censored] tagad vispār vairāk neiet, pirmo reizi šitāda huiņa, pārlasot vecus suportus tā ne reizi nav bijis:aiwa:. Nu neko, cik nu laiks bija pa nedēļas nogali, tik izdarīju būs citreiz jāpievēršas.
Patrāpījās kaut cik jēdzīgs laiks arā un varēja aizpļūtīt vienu caurumu
wtf
Tuvojās skates diena un vajadzēja izņemt melno skati
Skates džeks kko baigi par bremžu diskiem sāka filosofēt, nu nedaudz aprūsējuši bija, bet ar biezumu viss bija ok. Tā kā atkal suportu būs jāņem nost, tad poh var pie reizes arī samainīt, tā teikt laicīgi sāku gatavoties trases sezonai
Asis gan būtu prasījies nomainīt, oh well, citreiz
Uzlikti brembo diski ar ferodo klučiem(gribēju pamēģināt kādi ir )
Viena puse done
izbesīja brāķīgo rūpnieciski restaurēto detaļu kvalitāte un izdomāju uzmest 30 gadīgu oem ja jau mājās ir
pārliku manžetes un cilindru
Uzvara, rucīts tagad kārtīgi ķer abās pusēs, varēs arī pa sniedziņi bikin padrocit
Uztaisīju test drive un kkas čot nav kā vajag
Otrā pusē hujovāk. Laikam tie ferodo kluči ir pa biezu. kko papisos un beigās iesviedu ferodo stūrī un salasīju kko no pārpalikumiem būs jānovīle tie sūdi kkad, mosk tad saies
Ievēroju ka šofera loga mehānisms sāk ķerties un pisties. Katru dienu darbā jātaisa logs, lai pieliktu caurlaidi parkingam, izdomāju laicīgi sataisīt, lai velāk pa sniegu nav jāmīcās un jāmaina
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Detaļu kvalitāte brīžiem tik skumja it's unreal, kādu stundu vīlēju šlices, lai vispār rokturi uzliktu
Beigās par daudz torčija tāpat ārā un nācās vel vīlēt
Un rezultāts
https://youtube.com/shorts/QgcLaS7CfFw
Vecajam pat trose un vadīklas veselas, bet pie sliedes plastmasas sagurušas
Skatē ielika 2 par gultni, jaucot ārā konstatēju ka jāmaina virzulis
Te jau laikam pēc salikšanas, tur vel bija OEM gultnis, jebaķ kā nācās presi mocīt un dedzināt viņu kādu stundu, lai ārā dabūtu
Reāli nospīdēja un sanāca sazīmēt plašas telpas kur sametināt, ārā vairs neko ieskāt, bija jau atnācis sniegs
Pa brutālo un lielā steigā metināju, jo metināt bija ko diezgan daudz
Slapjo kartonu sapņi
sāku kasīt mastiku ar domu uzlikt šuvju mastiku ja nu TA onkuļi sāktu piepisties par šo
Beigās kasīju līdz dakasīju
Beidzot visu sametināju, vismaz tā man likās līdz aizbraucu uz atkārtoto un izpisa par vienu ko neredzēju. dvacārs pa pipeli un nākošajā pirmdienā beidzās skate(bija piektdiena). Pietam šis ir super bingo caurums, jo jāņem nost bremžu līnijas un tās ir labi sapuvušas. Biju domājis mainīt pavasarī, bet nāksies vien to darīt tagad
Izbraucot no kārtējās melnās skates izņemšanas no boksa taisīju ciet logu un sūdainais toprans saplīsa, laikam tik mēnesi nodzīvoja
Reska dabūju taktisko koku un dabūju pie -5 sniegā paķimerēties pie logu pacēlāja
Slazdu jetta brauc palīgā glābt slazdu acajno
Lai gan ar motora mazgāšanu izspruku bez iepriekšējā 2 par eļļas noplūdi, zināju ka to vajag atrisināt, tikai man izdevīgākā brīdī kad būs laiks. Kā arī sāka antifrīzs pie eļļas jaukties - divi variki galvas blīve vai siltummaiņas flancis, sāku ar lētko
Nedaudz eļļa arī bija pie antifrīza, izskatās ka varēšu izsprukt pa lēto un vienkāršo
Pie reizes jauns bačoks, lai var redzēt arī līmeni
Mahle made in china
Eļļa tecēja, jo biju uzlicis hydroscand blīvi pie swapa, lai vēlāk nebūtu jāpisās tur visu jaukt, bet tā bija pamatīgi saplaisājusi un knapi turējās kopā, te tomēr jāliek ir pareizā un jāpaciešas ja tajā pašā dienā nevar dabūt
Bija jau ZB pie parkinga virināt durvis, lai iebrauktu. Jāreanimē vecais pacēlājs, jo jaunu nav vērts pirkt. Mēģināju sildīt un ar līmspīlēm piespiest, bet tikai vairāk deformēju
Pēc tam mēģināju nedaudz uzsildīt un piespiest ciešāk ar roku
Ar lodāmuru aizkausēju plaisas
Gropes aizpildīju ar divkomponentu epoxy
Ir labāk, bet augšā tāpat logs sašķiebjas un sprūst. Pačekoju otrā pusē un tas ir normāli ka nedaudz sašķiebjas, bet te jau krietni par daudz
Realitātē vaina tajā ka te sāns par daudz sadilis
Tjip varētu mēģināt piekausēt kādu plastmasas gabalu, bet tur tāds šaurs un negribēju vairs ņemt ārā, izdomāju patestēt ar metāla gabal remkomplektu
Kā arī paregulēju troses nospriegojumu un beigās viss smuki sagāja. Pielocīju un piešmirģelēju mazo bleķa gabaļu kā arī sasmērēju sliedi ar vw spec litija smēri priekš lūku mehānismiem u.c. figņām
"jaunais"
Ķeramies klāt pie pēdējā cauruma
Tepiķis tāpat slapjš, var nemaz nepacelt
aww yeah
Pašas aizmugurējās trubas bija jau mainītas, bet uzliks tāpat jaunas
kraukšķīgi
Atrāvu gandrīz visus stiprinājumus ar grīdas gabaliem
ķep ļep
ai [censored], ej tak [censored]
Sapratu ka nolohojos un pietrūkst viena trubiņa aizmugurei, bet rīt jābrauc uz Rīgu. hopes and prayers ka atskrūvēšu
Vajadzēja paskubināt skrūvi ar fleksi
winrar
bremžu pedālis bija diezgan mīksts kādu laiku,lai gan iepriekš bija vairākas reizes gaisots, tasē atkal pedālis palika tāds kā vajag. Izdomāju pie reizes uzlikt jaunu TRW galveno cilindru
Nedaudz atšķiras garums
Te laikam var ko regulēt, bet man nesanāca paskrūvēt uz āru
bačoks piedirsts
Izmazgāju ar brake cleaner cik nu varēju
Aizsmērēju bremžu stiprinājumu caurumus
Šrodeks pilnai laimei jāuznes
Mitrā bedrē lokam trubiņas
Salīdzinot jauno slogotāju ar veco galīgi nebija tāds gājiens kā vajag, atakl jāpielabo, vajadzēja nedaudz nofleksēt ausi, bet aizrāvos par daudz
Piepunktoju mazu figņu un tagad ir aptuveni kā jābūt
Bačoks tāpat nav pārāk dzidrs
Ja jau šķidrums nolaists, tad jāķeras pie bremzēm. Beigās jau likās ka bremžu gandrīz nav un pedālis grima grīdā, rekur arī vaininieks diezgan nopuņķojies.
3.6 not great not terrible
satīrīju
Viena puse vairāk dilst, jāpaķimerējas gar vadīklām
Satīrīju no sakaltušās smēres un saliku jaunu, šiem ar plastmasas ielikām jāsmērē, savādāk nemaz vadīkla lāgā neiet iekšā un ļoti slikti kustas
Viena puse done
Tagad otra
Kā es te pisos, jebaķ nevajadzēja to sūdu nemaz aiztikt, vairs salikt nevarēju, plastmasa nāca ārā kā mēģināju ielikt čaulu. Pēc kādas stundas jebatorija saliku vienu un otru atstāju kā ir. Da nu [censored] šito trūcīgo konstrukciju
Internetos salasījos ka šis esot price/performace DOT4 bremžu šķidrums un palasot specifikāciju paredzēts augstākai temperatūrai kā laba daļa DOT5.1
Un tad beidzot pēc ilgstošas skrūvēšanas pa nedēļas nogalēm dabūju skati. Pie depozīta tuninga un biezās mastikas neviens nepiesējās, kā arī viens caurums otrā arkā bija aizdirsies ar dubļiem un tā arī atstāju
Tad pie -20 starteris atteicās griezt. Viņš jau no sākta gala ap 0 tā sūdīgi grieza(rūpnieciski restaurēts ko uzliku pirms gada ), bet pie lielā sala pieteica streiku. Aķīts nebija pie vainas, tam bija tīri ok 12.8v.
» Skatīties Youtube
Pačekoju ka vadus atkal prasās tīrīt
Masu arī notīrīju
Beigās mēģināju pielauzt līdz aķis bija sauss. Iesviedu citu kas bija garāžā un ar mokām pielaidu. Aizbraucu uz Rīgu un nākošajā dienā pie -20 (lidostā pat -27 bija) nepielaidu un gāju ar kājām. Nākošajā dienā jau bija ap -15 un easy pielaidu bez problēmām, tik vakarā braucot atpakaļ no veikala ģenerators sāka nelādēt, nu ok, pasūtīju ogles. Nākošajā rītā iesviestais aķis pilnībā miris 5v . Nu neko, pabrauks vienu dienu ar boltu(mhm kā tad )
Slazdu mersis glābj slazdu jettu
Samainīju ogles, taču mainot redzēju ka tur varam atlikums gandrīz vairs nav. Uzlādēju aķi un peišķiļu. Blad knapi 12.3 V uz vietas stāvot . Voltmetrs mašīna pat tagad sāka noderēt, domāju ka 100 gadus nebūs vajdzīgs. Ar tikai gabarītiem un neslēdzot patērētājus knapus 13v varēja dabūt. Katrīgi izgāzējos riņķi ar cerību ka nedaudz vel palādēs vai piedils gogles, bet nekā. Nākošajā rītā atkal aķis ded. Pasūtīju no RRR lt bosch ģeneratoru ar ko aizvietot valeo gavno un braukājos ar boltu visu nedēļu.
Uzreiz nočekoju bosch ģenģeri, lai nav ieberziens, te viss stīgā
Šī tipa ģeneratoru mainīt pa kaifu, 15min pīpējot un ar ļoti basic instrumentiem, zem ģeneratora ir atspere spriegošanai, ļoti ērti.
un mums ir lādēšana , aizbraucu mājās ieliku atpakaļ savu akumulatoru un viss gerai.
Tad jau otro reizi domāju ka var cept augšā topiku līdz.....
» Skatīties Youtube
Izbeidzās spiediena dačiks galvā, laikam pat gadu nenodzīvoja. Reāli noder tie pulksteņi, skaidri zini vai var braukt vai jāsien štropē
Noskrūvēju mājās no viena cita motora, lai nebrēc. Pagaidām kkā tā