Vēl palīdz aizāķēties ar aizmugurējiem ratiem aiz guļošo policista. Vismaz fordam tas palīdz
arniks8 jetta GT daily
Re: arniks8 jetta GT daily
Dziļa bedre kurā iebrauc pakaļas ratu arī palīdz
- Rii
- Posts: 7606
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: arniks8 jetta GT daily
es nespeeju noticeet tam truukumam, kuru te lasu pedejos postos
- Rating: 25%
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
MB W211 07'
Seat Leon 01'
MB W211 07'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1225
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 jetta GT daily
Oļmetis.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8154
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Tātad atgriežamies rudenī, braucu ar jettu un ievēroju ka citreiz ilgāk stumdoties pa pilsētu mašīna sāk negribīgi iet , ārpus pilsētas vispār bezprobļemi. Tajā laikā gan nebija diži laika čekot kas pa desām, bija citas lietas jādara. Arī citreiz pēc stāvēšanas negribēja darboties/turēt tukšgaitu un varēja dzirdēt ka kaut kas pie ieslēgtas aizdedzes dīvaini skan, haube vaļā, vaininieks atrasts - drosele . Pieliekot kompi un taisot adaptāciju nāk tāda paša skaņa, nu skaidrs hvz kāpēc izdomājusi pati taisīt adaptāciju un kko pisās un nedataisa . Iemanījos ka tādos gadījumos jāpatur uz pāris sekundēm gāzes pedālis un viss aiziet, var darbināt un braukt, šo paturam prātā .
Tagad jau biju ievērojis ka līdz kā ilgāk strādā radiatora ventilators tā mašīna sāk negribīgi darboties, bet joprojām nesanāca laika tam pieķerties. Tā kā pa Rīgu sanāca braukt vakara pusē nesēžot sastrēgumos, tad tik braucu, līdz sanāca arī tā lēnāk pārvietoties, braucu pāri akmens tiltam uz LNB pusi un sākās nedaudz pigori līdz visbeidzot stāvot rindā noslāpst un vairs nevar piedarbināt . Nu neko, nav mans pirmais rodeo, ieslēdzu mirgalkas un bikin pakačāju kājas . Nostūmu mašīnu uz dzīvojamo rajonu, nekādu redzamu defektu nav, degvielas sūknis strādā kompis ir līdz bet vads nav vienīgais instruments mašīnā 10mm atslēga . Atvienoju akb ar domu, lai atkal uztaisa droseles adaptāciju, čo pa čom, adaptācija gatava, bet tāpat nelec. Kko štukoju un meklēju internetā, pa to laiku motors ir nedaudz padzisis un vēlreiz darbinot pielec, ar raustīšanos un šaudīšanos izpūtējā, bet tomēr līdz gala mērķim tiku. Nākošajā rītā normāli pieleca, viss iet kā vajag, watafak.
Vairāk gaidīt vairs nevarēja, sāku meklēt vainu, vēlo gadu mk3 2.0 8v motoriem ar simos vadību ir reputācija ka tie ir cimperlīgi. Sāku ar kompi skatīties ko ecu rāda un lasīju manuāli(simos vadībai ir diezgan labs dokuments pēc kā vadīties), bet neko neatradu . Forumos bieži tika minēta droseles tīrīšana visādām kaitēm, nodomāju poh, pamēģināšu. Palika nedaudz labāk, bet problēma nepazuda. Kartera ventilācija arī bija tāda aizdirsusies. Pasūtīju jaunu trubu un ventilācijas vārstu.
Sāku jau domāt ka droselei būs pizdā, jo kādā brīdī arī izleca kļūda par droseli. Izmantotā drosele ir vw pirmais mēģinājums kkam uz dbw pusi, lai gan vel ir trose, tukšgaitas regulators un sensori ir iebūvēti aptuveni tā pat kā dbw droselēm un, protams, tā ir cimperlīga. Ja atmiņa neviļ, tad jaunu vdo vai citu normāla ražotāja vairs nevarēja dabūt .
Saliku visu, uztaisīju adaptāciju droselei un YESSSSSSSSSS beidzot var normāli braukt nebaidoties . Pazuda arī mistiskās droseles adaptācijas kur tas nabags mokās un uz vietas kustās, pamatīgi uzlabojās gaita braucot pilsētas ātrumā un vairs absolūti nekāda pisaka stumdoties pa Rīgu. Beidzot pa tiešām nebija jādomā par to ka kkur varētu palikt ar mirgalkām . Vairāk motors kopš tā laika problēmas nav sagādājis, mana pieredze liek man secināt ka kartera ventilācija un tīra drosele šai vadībai ir vitāli svarīga, savādāk tas motors var būt nelietojams, ir lasīts ka citi atmetās un liek veco vadību, jo netiek ar šo galā.
Mainu puņķaino radiatoru, lai nebūtu kādu dienu negaidīts pārsteigums, ik pa nedēļu divām bija jāpielej šķidrums.
Uzliku Nissens radiatoru
Pēc vārsta vāka noņemšanas nodomāju izskalot motoru. Diezgan pamatīga draza iznāca. Arī patīrīju degkameru ar destilētu ūdeni, bija gan pagrūti smidzināmo pudeli iebāzt pie droseles. Tolks no tā bija, tukšgaita palika daaaaaaaaudz vienmērīgāka, pēc šī gandrīz vispār nepeld, motoram vibrācija arī samazinājās.
(tjip šādi)
Protams, jauna eļļa un filtrs
Vienas durvis vērās vaļā tikai ar klasisko delnas paņēmienu(mk2 īpašnieki sapratīs straglu ). Jauni kliņķi ir diezgan hujovi, nodomāju mēģināt salabot esošo. kliņķim nodilusi mēlīte, kas kustina pārējo mehānismu, piemērīju nogrieztu gabalu no savilcēja.
Piegriezu un iegrūdu iekšā kā vajag. Iztīrīju veco smēri un sasmērēju ar teflona smēri. iztīrīju un sasmērēju arī pārējos kliņķus. Durvis pirms tam vērās diezgan labi(izņemot vienu minēto), bet tagad visas var ez ar vienu pirkstu atvērt.
Vienu vakaru uz sava mājas ceļa raustot rucīti sapisos meistarībā un iebraucu kupenā. No pašas iebraukšanas nekas nenotika, bet braucot ārā čainīzer bamperis negribēja sniegu šķurēt pretējā virzienā un izdomāja doties savu ceļu.
Diži nepārdzīvoju, jo tāpat biju plānojis viņu mainīt(viņš bija pasūdīgs, ar jobanu balku un salauztiem spārnu stiprinājumiem). Galvenais lai lūpa vesela, jo tā ir oem .
Tikai izmaukusies, nav nekas sabojāts
Lai gan uzliku jaunu VDO gaisa masas mērītāju(iespējams ka pēdējo kas LV bija palicis šiem motoriem ) tāpat padaudz tērēja, visai droseles epopejai arī biju izgājis cauri, bet tāpat kaut kā par daudz tērēja. Gar reikas spiediena regulātoru mēdza pilēt degviela, tas nekas ka apakšā izplūdes kolektors , uzliku jaunas blīves, vecās bija dzeltenas palikušas un pārkaltušas.
Beidzot tiku pie lambdas uzstādīšanas, nesanāca to izdarīt kad taisīju izpūtēju
Palika nedaudz labāk, bet tāpat tērēja vairāk kā gribētos, visi sensori korekti rāda, nekādu problēmu nebija un pārsvarā km ārpus pilsētas salasījās.
Tiku pie sava 3D printera, noņemu parametrus restei un turpināju nu jau kādus 3.5 gadus atpakaļ iesākto emblēmu
Prototips V1 Pod oem beidzot ir šeit
Kko brouts
Tā kā paļubom nekad nav mainīt kārbas eļļa, nolēmu samainīt, arī pie sala auksta diezgan stīvi slēdzās. 020 kārbai var liet tikai GL4 eļļu, nekāda GL4 & GL5 huiņa, tikai GL4, lai neizšķīst sinhronizātori.
Iegādājos arī pareizo štrumu, agrāk biju mēģinājis ar sametinātiem uzgriežņiem atskrūvēt, bet nevarēju. Ar pareizo štrumu pat pašvaki nāca vaļā.
Bija vai nu jālabo vai jāmaina aizm kr suports(rucīša mehānisms pizdohen), ņemot vērā cik lēti es varēju jaunus dabūt, nepisos un uzliku abus jaunus, protams, arī jaunas vadīklas un kluči.
Katru reizi kā spiedu mfa pogu, slēdzās iekšā logu mazgātāji, līdz beidzot izslēgtā stāvoklī bez apstājas sāka strādāt . Bija izdilusi plastmasa, kas nosedz kontaktu. Nopirku jaunu, ir ok, tik krāsa nedaudz atšķiras(bildē laikam nevar pateikt), iespējams ka vēlāk roktura daļu pārlikušu no oem.
Dabūju beidzot buferi, oem, bet ar dažādiem defektiem . Kāpēc gan samorezs un špaktele
āaaaaa, tāpēc
Otram kronšteinam arī viena vieta salauzta
Laikam krāsa bijusi, kas tagad lobās nost
Balka gan diezgan labā stāvoklī, vajadzēs kaut kad samainīt vietām ar sarkano, sarkanajai ir sūdīgāka.
Kasam nost špakteli
Labojam kāšus
Jau labāk
Nu jau gandrīz taisns
Ar scotch brite tīrīju tekstūru un uzklāju pēdējo linsēklu eļļu, lai pārbaudītu vai varēs saglābt nekrāsoto daļu. Izskatās ka būs dzīvotāja.
Pēc GG ieteikuma samoreza bojājuma vietu varētu salabot uzkarsējot un piespiežot silikonu tekstūras atjaunošanai. Izvēlējos vietu kur noņemt tekstūru.
Palicis pēdējais silikons, bet [censored] izbeidzās cietinātājs, sanāca 7x mazāk kā vajag , izlēju tāpat.
Gaidīju nedēļu, bet tā arī nesacietēja , poh salabos citreiz.
Slīpējam
Attaukojam
Un pēc otrās kārtas uzklāšanas
[censored] kā man riebjas krāsot, katru reizi ir kaut kādi savādāki kāši . Vismaz būs atkal buferis un mašīnas krāsā, principā tāpat visu mašīnu vajag pārkrāsot.
Te iemeties nedaudz latviskais praktietis blendē
nolauzu pielīmētās daļas bagāžnieka pogai, atlikušo nācās noslīpēt
Šo daļu veiksmīgi nolauzu, bet vismaz palika vietā un nepapisās. lil divkomponentu līme.
Otrā pusē pastiprinājums no nolauztā latviskā praktieša gabala.
Tipiskā problēma
lil divkomponentu līme
Aizmirsu nofočēt saliktu
Tālāk bufera kronšteini. Vispirms tas kurš bija pavisam nolauzts
šis sanāca tādā dīvainā leņķi, bet labāk nesanāca, uzliku pēc tam bagātīgi visās vietās papildus kārtu ar līmi.
Otrā pusē gan bija ez, tikai viens jālīmē.
Čut iekrājās detaļas . 4x bilstein aizm gti gāzes amīši, 2x bilstein eļļas priekšējie(vasaras beigās gāzes vel bija, bet kad ņēmu vairs nebija ) un 2x sachs eļļas un kaudze ar citām daļām.
sākam ar aizmugures gti gāzes amīšiem, 16V atsperes(vispār gti atsperes) vairs nevar dabūt, tā kā liku vien atpakaļ vecās.
Passātam bija reska vajadzīgi amortizatori kādu gadu atpakaļ, līdz ar to sarkanā palika uz jack standiem. Taču nu jau atpakaļ uz ratiem.
Cik viegli pacelt pakaļu ja ir āķis
aizmugurē vel viss bija oem
Pēc kataloga tjip gti atspere
aizmugures amīši nomainīti
ķeramies pie priekšas
šis atbalsts ir rip.
šis vismaz nesadalās.
oem
rest in rip.
gribēju noņemt, bet sanāca sapist.
pox, rīt jābrauc uz darbu, uzliku šeibu.
Paņēmu sachs atbalstus, kas domāti G60(arī B3 passātam), jo mk2 atbalsti mēdz neturēt, sarkanajai pa pāris k km izjuka.
blad, tjip pēc kataloga G60 atbalstiem atsperes šķīvis ir ar citu kodu, bet pie aftermarket ražotājiem šķīvim kodi ir gan no G60, gan parastā. Papisiens, laikam vajadzēja ņemt parasto atbalstu sachs izpildījumā.
Lai gan pēc atsperes krāsas koda katalogā parādās atzīme sports suspension(vajadzētu būt gti atsperei, kas no stock ir -20), purns nedaudz pacēlās jauno atbalstu dēļ . Deja vu, sarkanajai šitā notika kad uzliku jaunas atsperes priekšā .
Otrā pusē labi nāca vaļā
Sāku likt virsū buferi un čot nepas vienā pusē
Regulējis ar komandiera svētību
kreisais spārns ir diezgan sapists, vienu remontējamu jau kādu laiku atpakaļ ieķēru.
Cik skaists fitmenC
Tika pārlasīta arī visa hadene - aizm tilta bukses, plauktu bukses, stabilizatora atsaites un bukses, šarnīri. Tā kā man nav hidrauliskās preses, tad iedevu servisā, lai izdara un nav jāpisās atsājot mašīnu uz klučiem. Starpība ir diegan pamatīga.
Starp uzpildēm nobraucu labi ja 350km lejot pa 30-35L(sāku pat uz 90 braukt) un pie pēdējā sala no rīta knapi pielieca . Kļūdu nebija, blokos visu normāli rādīja, bremzes neķīlē. Darbā kolēģijs bija minējis ka esot dzirdējis sūdzības no citiem, kas lej degvielu Straujupītē, nomainīju DUS, pielēju līdz lūpai un nolēmu izmērīt patēriņu. Sanāca 7.3L, tieši tikpat cik MFA rāda, mkay
Gan jau ir bijis vel kas ko piemirsu, mainīju visu pēc kārtas , ja kāds lohs nebūtu passātam logu izsitis, tad droši vien būtu varējis paņemt slazdu tricāru
Tiekās izbraucienā
Tagad jau biju ievērojis ka līdz kā ilgāk strādā radiatora ventilators tā mašīna sāk negribīgi darboties, bet joprojām nesanāca laika tam pieķerties. Tā kā pa Rīgu sanāca braukt vakara pusē nesēžot sastrēgumos, tad tik braucu, līdz sanāca arī tā lēnāk pārvietoties, braucu pāri akmens tiltam uz LNB pusi un sākās nedaudz pigori līdz visbeidzot stāvot rindā noslāpst un vairs nevar piedarbināt . Nu neko, nav mans pirmais rodeo, ieslēdzu mirgalkas un bikin pakačāju kājas . Nostūmu mašīnu uz dzīvojamo rajonu, nekādu redzamu defektu nav, degvielas sūknis strādā kompis ir līdz bet vads nav vienīgais instruments mašīnā 10mm atslēga . Atvienoju akb ar domu, lai atkal uztaisa droseles adaptāciju, čo pa čom, adaptācija gatava, bet tāpat nelec. Kko štukoju un meklēju internetā, pa to laiku motors ir nedaudz padzisis un vēlreiz darbinot pielec, ar raustīšanos un šaudīšanos izpūtējā, bet tomēr līdz gala mērķim tiku. Nākošajā rītā normāli pieleca, viss iet kā vajag, watafak.
Vairāk gaidīt vairs nevarēja, sāku meklēt vainu, vēlo gadu mk3 2.0 8v motoriem ar simos vadību ir reputācija ka tie ir cimperlīgi. Sāku ar kompi skatīties ko ecu rāda un lasīju manuāli(simos vadībai ir diezgan labs dokuments pēc kā vadīties), bet neko neatradu . Forumos bieži tika minēta droseles tīrīšana visādām kaitēm, nodomāju poh, pamēģināšu. Palika nedaudz labāk, bet problēma nepazuda. Kartera ventilācija arī bija tāda aizdirsusies. Pasūtīju jaunu trubu un ventilācijas vārstu.
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Atnāca jaunā kartera ventilācijas truba un vārsts, samainīju tos un palika vel labāk, bet vel nebija līdz galam kā vajag, šķiet ka pēc tam vismaz bija iespējams kaut cik pabraukt stumdoties pa Rīgu.
Motoram principā prasās visas blīves samainīt, pieķēros augšējam galam.
Lai gan diezgan ievērojami bija sanācis droseli iztīrīt, tomēr uz mašīnas līdz galam nevar to izdarīt
Noņēmu droseli un kārtīgi ar vecu zobi birsti iztīrīju vietas kur drosele kustās
Var redzēt ka motors bija kādu laiku stāvējis
kartera ventilācija pēc sakārtošanas veica savu darbu un jauna eļļa vairs netika ieplūdē
Motoram principā prasās visas blīves samainīt, pieķēros augšējam galam.
Lai gan diezgan ievērojami bija sanācis droseli iztīrīt, tomēr uz mašīnas līdz galam nevar to izdarīt
Noņēmu droseli un kārtīgi ar vecu zobi birsti iztīrīju vietas kur drosele kustās
Var redzēt ka motors bija kādu laiku stāvējis
kartera ventilācija pēc sakārtošanas veica savu darbu un jauna eļļa vairs netika ieplūdē
Mainu puņķaino radiatoru, lai nebūtu kādu dienu negaidīts pārsteigums, ik pa nedēļu divām bija jāpielej šķidrums.
Spoiler
Show
Uzliku Nissens radiatoru
Pēc vārsta vāka noņemšanas nodomāju izskalot motoru. Diezgan pamatīga draza iznāca. Arī patīrīju degkameru ar destilētu ūdeni, bija gan pagrūti smidzināmo pudeli iebāzt pie droseles. Tolks no tā bija, tukšgaita palika daaaaaaaaudz vienmērīgāka, pēc šī gandrīz vispār nepeld, motoram vibrācija arī samazinājās.
(tjip šādi)
Spoiler
Show
Protams, jauna eļļa un filtrs
Spoiler
Show
Piegriezu un iegrūdu iekšā kā vajag. Iztīrīju veco smēri un sasmērēju ar teflona smēri. iztīrīju un sasmērēju arī pārējos kliņķus. Durvis pirms tam vērās diezgan labi(izņemot vienu minēto), bet tagad visas var ez ar vienu pirkstu atvērt.
Vienu vakaru uz sava mājas ceļa raustot rucīti sapisos meistarībā un iebraucu kupenā. No pašas iebraukšanas nekas nenotika, bet braucot ārā čainīzer bamperis negribēja sniegu šķurēt pretējā virzienā un izdomāja doties savu ceļu.
Diži nepārdzīvoju, jo tāpat biju plānojis viņu mainīt(viņš bija pasūdīgs, ar jobanu balku un salauztiem spārnu stiprinājumiem). Galvenais lai lūpa vesela, jo tā ir oem .
Tikai izmaukusies, nav nekas sabojāts
Spoiler
Show
Beidzot tiku pie lambdas uzstādīšanas, nesanāca to izdarīt kad taisīju izpūtēju
Tiku pie sava 3D printera, noņemu parametrus restei un turpināju nu jau kādus 3.5 gadus atpakaļ iesākto emblēmu
Spoiler
Show
Prototips V1 Pod oem beidzot ir šeit
Kko brouts
Spoiler
Show
Iegādājos arī pareizo štrumu, agrāk biju mēģinājis ar sametinātiem uzgriežņiem atskrūvēt, bet nevarēju. Ar pareizo štrumu pat pašvaki nāca vaļā.
Bija vai nu jālabo vai jāmaina aizm kr suports(rucīša mehānisms pizdohen), ņemot vērā cik lēti es varēju jaunus dabūt, nepisos un uzliku abus jaunus, protams, arī jaunas vadīklas un kluči.
Dabūju beidzot buferi, oem, bet ar dažādiem defektiem . Kāpēc gan samorezs un špaktele
Spoiler
Show
āaaaaa, tāpēc
Otram kronšteinam arī viena vieta salauzta
Laikam krāsa bijusi, kas tagad lobās nost
Balka gan diezgan labā stāvoklī, vajadzēs kaut kad samainīt vietām ar sarkano, sarkanajai ir sūdīgāka.
Kasam nost špakteli
Labojam kāšus
Jau labāk
Nu jau gandrīz taisns
Ar scotch brite tīrīju tekstūru un uzklāju pēdējo linsēklu eļļu, lai pārbaudītu vai varēs saglābt nekrāsoto daļu. Izskatās ka būs dzīvotāja.
Pēc GG ieteikuma samoreza bojājuma vietu varētu salabot uzkarsējot un piespiežot silikonu tekstūras atjaunošanai. Izvēlējos vietu kur noņemt tekstūru.
Palicis pēdējais silikons, bet [censored] izbeidzās cietinātājs, sanāca 7x mazāk kā vajag , izlēju tāpat.
Gaidīju nedēļu, bet tā arī nesacietēja , poh salabos citreiz.
Slīpējam
Attaukojam
Un pēc otrās kārtas uzklāšanas
[censored] kā man riebjas krāsot, katru reizi ir kaut kādi savādāki kāši . Vismaz būs atkal buferis un mašīnas krāsā, principā tāpat visu mašīnu vajag pārkrāsot.
Te iemeties nedaudz latviskais praktietis blendē
nolauzu pielīmētās daļas bagāžnieka pogai, atlikušo nācās noslīpēt
Šo daļu veiksmīgi nolauzu, bet vismaz palika vietā un nepapisās. lil divkomponentu līme.
Otrā pusē pastiprinājums no nolauztā latviskā praktieša gabala.
Tipiskā problēma
lil divkomponentu līme
Aizmirsu nofočēt saliktu
Tālāk bufera kronšteini. Vispirms tas kurš bija pavisam nolauzts
šis sanāca tādā dīvainā leņķi, bet labāk nesanāca, uzliku pēc tam bagātīgi visās vietās papildus kārtu ar līmi.
Otrā pusē gan bija ez, tikai viens jālīmē.
Spoiler
Show
sākam ar aizmugures gti gāzes amīšiem, 16V atsperes(vispār gti atsperes) vairs nevar dabūt, tā kā liku vien atpakaļ vecās.
Passātam bija reska vajadzīgi amortizatori kādu gadu atpakaļ, līdz ar to sarkanā palika uz jack standiem. Taču nu jau atpakaļ uz ratiem.
Cik viegli pacelt pakaļu ja ir āķis
aizmugurē vel viss bija oem
Pēc kataloga tjip gti atspere
aizmugures amīši nomainīti
ķeramies pie priekšas
šis atbalsts ir rip.
šis vismaz nesadalās.
oem
rest in rip.
gribēju noņemt, bet sanāca sapist.
pox, rīt jābrauc uz darbu, uzliku šeibu.
Paņēmu sachs atbalstus, kas domāti G60(arī B3 passātam), jo mk2 atbalsti mēdz neturēt, sarkanajai pa pāris k km izjuka.
blad, tjip pēc kataloga G60 atbalstiem atsperes šķīvis ir ar citu kodu, bet pie aftermarket ražotājiem šķīvim kodi ir gan no G60, gan parastā. Papisiens, laikam vajadzēja ņemt parasto atbalstu sachs izpildījumā.
Lai gan pēc atsperes krāsas koda katalogā parādās atzīme sports suspension(vajadzētu būt gti atsperei, kas no stock ir -20), purns nedaudz pacēlās jauno atbalstu dēļ . Deja vu, sarkanajai šitā notika kad uzliku jaunas atsperes priekšā .
Otrā pusē labi nāca vaļā
Sāku likt virsū buferi un čot nepas vienā pusē
Regulējis ar komandiera svētību
kreisais spārns ir diezgan sapists, vienu remontējamu jau kādu laiku atpakaļ ieķēru.
Cik skaists fitmenC
Tika pārlasīta arī visa hadene - aizm tilta bukses, plauktu bukses, stabilizatora atsaites un bukses, šarnīri. Tā kā man nav hidrauliskās preses, tad iedevu servisā, lai izdara un nav jāpisās atsājot mašīnu uz klučiem. Starpība ir diegan pamatīga.
Spoiler
Show
Tagad ir tikai EkanAmija
Mazgāju arkas pēc ziemas sāļiem līdz damazgāju
No malas jetta nedaudz pēc moskviča izskatās
aizmugure
Priekša
Es sarkanajai paņēmu einbach pro kit kamēr vel bija iespējams tādas dabūt, pāris gadus atpakaļ jaunas gti atsperes vel varēja dabūt . Varbūt uzlikt priekšā melnajai priekš trases vai arī lol nav vērc
Mazgāju arkas pēc ziemas sāļiem līdz damazgāju
No malas jetta nedaudz pēc moskviča izskatās
aizmugure
Priekša
Es sarkanajai paņēmu einbach pro kit kamēr vel bija iespējams tādas dabūt, pāris gadus atpakaļ jaunas gti atsperes vel varēja dabūt . Varbūt uzlikt priekšā melnajai priekš trases vai arī lol nav vērc
Tiekās izbraucienā
Re: arniks8 jetta GT daily
Lai arī es arniku dzīve neesmu ne saticis, ne redzējis, man ir neviltots prieks par trūkuma trūkumu šeit, jo atceroties sarkanās džettas pirmsākumus, te ir baigā buržuju dzīve
Ceru redzēt kādudien ierakstu par sarkanā nospicēšanu
Ceru redzēt kādudien ierakstu par sarkanā nospicēšanu
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
- howitzer
- M30
- Posts: 28916
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 jetta GT daily
lielais flexxx
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: arniks8 jetta GT daily
Forša apņēmība
Es teiktu, ka ir vērts, it īpaši, ja pats to vari izdarīt skats uzreiz uzlabosies un pašam būs patīkamāk ar šo Jettu braukt
Spoiler
Show
Manam e30 bija tas pats, purns baigi augstu, kaut gan priekšā un aizmugurē it kā standarta atsperes bija uzliktas, tikai priekšā laikam kādas pasvaigas. Kamēr nebiju neko izdarījis, baigi besīja, tāpēc priekšā uzliku no 325 -40 mm atsperes (vienkārši bija pa rokai), skats uzreiz uzlabojās, auto kļuva gandrīz taisns, taču nepatika, ka bija pa cietu un ka sarkanas, kā arī priekša tomēr kļuva nedaudz pa zemu. Izdomāju, ka -30 mm atsperes no 318 varētu būt tieši laikā, iegādājos Eibach komplektu (krāsa kā reiz melna), uzliku atkal tikai priekšā, bet izrādījās, ka auto priekša kļuva vēl nedaudz zemāka, salīdzinot ar 325 atsperēm... nākamais variants bija oriģinālās (nu cik tagad tās ir oriģinālās) 318is priekšējās atsperes (cena gan laikam bija vienai kā Eibach komplektam), pie tā arī paliku un esmu apmierināts ar rezultātu, braucu jau vairākus gadus.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8154
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Nu ko, pienācis tumšais depresi0n mode laiks, tāpēc aizšāvu uz silto un saulaino spices stāvlaukumu uzēst salčuku
Palikām kkur pavasarī, neilgi pēc pēdējiem veiktajiem darbiem sākās prakse un tad tik principā braucu un viebu seju laužot svaigo piekari pa Rīgu . Maija beigās vai Jūnija sākumā notika mk2 sezonas atklāšana, tad nu aizšāvu uz to.
Tiku pie sēdekļa toledo pareizā ecu kronšteina, varēju ghetto pagaidu pastāvīgo variantu iemest lūžņu čupā
Bija bikin piedilis no logu tīrītāja mehānisma
Uztapināju šādu štrumu ar ko pravodkai izņemt vadus no štekeriem, ahujennā štelle, vajadzēja jau gadus 7 atpakaļ tādu uztaisīt
Laikam nākošajā nedēļas nogalē pēc mk2 sezonas atklāšanas bija IzbraucienZ
kkāda bilde no čekpointa
battle scarred
"Ālēšanās pie ģerevņas vietējā top vai citro"
» Skatīties Youtube
Sanāca beidzot iztīrīt salonu, bija pamatīgi piedirsies.
Puteklīc
Griestiem audums ir atlīmējies, bet puslīdz turējās vietā. Pēc amīšu maiņas vajadzēja piečinīt.
noņemot klipši sadrupa
Tā kā te tomēr ir auto tuninga portāls, tad tuningam būs būt , prasījās vel nedaudz sarkano akcentu
Kad sēdi mašīnā, tad tā sarkanā strīpa dod jebaķ krutu sajūtu
ieswapoju dīzeli
Pa vasaru bija haltūras un tika meklēts darbs, tā kā jettai laiks netika atlikts, lai gan zināju ka pirms skates vajadzēs metināt, to diemžēl siltajā laikā nesanāca izdarīt . Vasara sāka iet uz otru pusi un jebaķ kā gribējās pasportot, bet 13 punkti KARL . Iedomājos apskatīties kas ar youngtimer braucieniem pa trasi, bet laikam tajā brīdī neko aktuālu neredzēju, joka pēc pačekoju mano event kalendāru un jopta rīt treniņbrauciens(3. augusts), paliku diezgan nemierīgs, lai gan darba meklēšana gāja diezgan nesekmīgi un naudas bija diezgan maz, sāku štukot kas ko kā, sapratu ka nav ko pisties un jābrauc, bremzes un piekare ir kaujas gatavībā. Paņēmu uz mēnesi apdrošināšanu no Archuka dabūju ugunsdzēšamo aparātu ar derīgu termiņu un devos trasē.
Protams, pamatīgi lija todien, bet man to tā čuriņa neraustās, paspēju arī iekrāmēt nedaudz . Varbūt video neizskatās nemaz tik slapjš, bet realitātē diezgan daudzos momentos šķita ka tūlīt saķere varētu pazust.
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
Sākumā, protams, braucu lēnām, ir dahujā ko mācīties, it īpaši jāpierod pie tā ka beidzot var izmantot visu ceļu un nebaidīties ka kāds nāks pretī līkumā. Kaifs pizdatākais, sapratu ka atpakaļceļa vairs nav un būs jābrauc vēl .
Race chrono dati no tās pašas dienas
Patēriņš pēc trases
Sunfulli pat nejūt spriedzi
Starp braucieniem runāju ar džeku, kas brauca ar mk3 vr6 golfu, viņš minēja ka siltākās dienās diezgan jāčekojot eļļas temperatūru, todien gan nebija pārāk silts, bet sāku štukot ka vajadzētu to jautājumu sakārtot. Lai gan man ir MFA spidometrs kur eļļas temperatūru var redzēt, man neko nerādīja kopš mašīnu nopirku. Kā reiz pie swapa speciāli čekoju motortelpas vadus, lai pēc tam nebūtu tajā galā jāmeklē problēma. Uzliku citu dačiku, bet bez izmaiņām. Sāku domāt ka panelim defekts, bet citu galīgi negribēju pirkt, tad nu no rrr.lt ieķēru audi vdo dačikus. Tagad tik vajag izdomāt kā iemontēt.
Kā vienmēr vadus vajag piekārtot un nošķetināt lieko audi drazu
Noņemam parametrus
Uztaisam modeli
kko bikin paprintējam
nošķetinātā pravodka, izmantoju arī jauno štrumu un uztaisīju katrai vadu daļai pa štekerim, lai ērti vadus aizvāktu ja būs vajadzība
test fit
Tā kā vadus tak pārbaudīju, tad eļļas temp. pulksteni pieslēdzu kur spidometrs dabū signālu, bet [censored] neko nerāda . Nu ok, multimetrs rokā, skatos vadus, [censored] kas pa nah, nevar motortelpas sensora vadu sapīkstināt "Es tak viņu speciāli pārbaudīju kamēr pravodku taisīju" . Kā tad, vads bija, bet tikai līdz quick disconnect štekerim pie motora bloka . aizvilku vadu pa taisno uz spidometru, protams, eļļas temperatūru rāda, varēju iztikt bez vdo . Nu neko nu jau par vēlu slēgt atpakaļgaitu, tāpat noderēs.
Nopirku lielo dačiku spiedienam, vēlvienu temp sensoru un tagad tur pie flanča viss pilns
Saliku visu viss tjip forši, bet tagad sāk bļaut spidometrs par eļļas spiedienu . Iegāju katalogā sāku skatīties čo pa čom, beigās tomēr nav īstais devējs, jo faking audi viņi ir divu veidu un abu kodi norādīti tam vienam dačikam, un man ir nepareizais un vienīgais ko var normāli nopirkt nerakņājoties pa mitrā garāžu kooperatīvu bedrēm . Atšķirība tajā ka tas ko dabūju pie eļļas filtra mēra zemspiedienu, nevis augstspiedienu. Testam piemetu spidometra eļļas spiediena vadus otrādāk.
Problem solved, viss kā vajag, notinu izolāciju mazajam pravodkas posmam pie motora un samainīju vadus vietām. Turētājs uztaisīts un funkcionējoši dačiki vietā, tačka gatava nākošajam braucienam biķerniekos.
24. Augusts, braucu uz biķerniekiem uz stāvot ievēroju ka eļļas temperatūra ir ļoti augsta
Nu vot, šitie eļļas temp. dačiki audi arī ir divu veidu un uz labu laimi paņēmu nepareizo
Video no 24. Augusta un 10. Oktobra būs vēlāk, tie joprojām uploadojas, bet te neliels ieskats no 24. augusta
Aptuvens 10. Oktobra apkopojums
» Skatīties Youtube
Bilde no 24.
Čoms arī bija 24. ar e46 un teica viņam līkumos bija pagrūti turēt līdz un ka praktiski visu laiku pakaļējais ritenis bija gaisā . Pēc brauciena pa sausu trasi sāku domāt ka vajag iesākt kko pret high rollover risk, jo gana ātros līkumos jutu ka ārējo priekšējo riteni diezgan pamatīgi pārslogo un diži ātrāk tā dēļ nepabrauks. Risinājums stāvēja kastē ko minēju pagājušajā postā .
šis atbalsts izskatās ok
Bet šis jau [censored] sāk izģērbties, nav vairs ko eksperimentēt, būs vien tomēr jāliek mk3 atbalsti
Pēc divām reizēm biķerniekos un gada lietošanas, gandrīz nekāda diluma, zajebis
eibach pro kit vs stock
24. Arī bija tāda sajūta ka jebaķ plaukti staigā moto aplī tajā ātrajā čūskiņā kur var braukt neatmetoties. Pačekoju tagad plauktus, priekšējās mazās bukses nav nomainītas . Paskatījos plauktā, izrādās aizmirsu iedot kad aizdzinu, lai samaina. . Nu neko VAG special tools nr.420 rokā un ņemam nost plauktus.
Tas tā normāli ka šeit jau sāk ieplaisāt plaukta bukses vai arī meyle nedavilka pat pusgadu?
Ieziepēju kā rakstīts "grāmatā"
Maucam iekšā
Un piebeidzu ar ghetto hidraulisko presi, jo skrūvspīles bija par īsu
Gatavs
Te jau man sāka parādīties bažas vai tikšu pagalmā
Suvenīrs no biķerniekiem
Esmu to teicis un teikšu vēlreiz, āķis = kanfarc
šitas jau arī paspējis sagurt
ZemināC, maksimālais mk2 sēdinājums, lai nesapistu piekares ģeometriju(bez modifikācijām)
Vienu rītu braucot uz darbu pamanīju jocīgu troksni, tā kā steidzos uz darbu nebija laika pačekot, nodomāju ka gultnis iet uz beigām. Vakarā braucot mājās iedomājos paskatīties, jebaķ [censored]! pilnībā Tukša riepa un es jau kādus 15km nobraucu uz borta . Bija čut hujovāk, bet nebija jābrauc pa tiem sūdīgākajiem ceļiem un pēc sajūtām vispār nejutu ka riepa būtu tukša, tie borti sf888 ir jebaķ cieti , tā arī norullēju kādus 50km, jo zapaskas un štrumu nebija un tajā brīdī riepa jau bija pārāk sačakarēta, lai kāds laistu trasē. Mēģināju sākumā, protams, pumpēt, bet beigās palika zb, jo pēc pāris h jau bija tukša.
Dabūju zapasku un aizbraucu uz Mārupes Ģimnāzijas boksu bikin paķimerēties.
Tā pabraukāju kādu brīdi līdz sapratu ka 10. Oktobrī gribu aizšaut uz Biķerniekiem. Nopirku pašus lētākos pusslikus ko varēju dabūt. Kkādi accelera, maksāja 53 eiro gabalā
Darbā saspiegoju velvienu jettu
Šitas posts jau paliek jebaķ garš, to be continued........
Palikām kkur pavasarī, neilgi pēc pēdējiem veiktajiem darbiem sākās prakse un tad tik principā braucu un viebu seju laužot svaigo piekari pa Rīgu . Maija beigās vai Jūnija sākumā notika mk2 sezonas atklāšana, tad nu aizšāvu uz to.
Tiku pie sēdekļa toledo pareizā ecu kronšteina, varēju ghetto pagaidu pastāvīgo variantu iemest lūžņu čupā
Bija bikin piedilis no logu tīrītāja mehānisma
Uztapināju šādu štrumu ar ko pravodkai izņemt vadus no štekeriem, ahujennā štelle, vajadzēja jau gadus 7 atpakaļ tādu uztaisīt
Laikam nākošajā nedēļas nogalē pēc mk2 sezonas atklāšanas bija IzbraucienZ
kkāda bilde no čekpointa
battle scarred
"Ālēšanās pie ģerevņas vietējā top vai citro"
» Skatīties Youtube
Sanāca beidzot iztīrīt salonu, bija pamatīgi piedirsies.
Puteklīc
Griestiem audums ir atlīmējies, bet puslīdz turējās vietā. Pēc amīšu maiņas vajadzēja piečinīt.
noņemot klipši sadrupa
Tā kā te tomēr ir auto tuninga portāls, tad tuningam būs būt , prasījās vel nedaudz sarkano akcentu
Kad sēdi mašīnā, tad tā sarkanā strīpa dod jebaķ krutu sajūtu
ieswapoju dīzeli
Pa vasaru bija haltūras un tika meklēts darbs, tā kā jettai laiks netika atlikts, lai gan zināju ka pirms skates vajadzēs metināt, to diemžēl siltajā laikā nesanāca izdarīt . Vasara sāka iet uz otru pusi un jebaķ kā gribējās pasportot, bet 13 punkti KARL . Iedomājos apskatīties kas ar youngtimer braucieniem pa trasi, bet laikam tajā brīdī neko aktuālu neredzēju, joka pēc pačekoju mano event kalendāru un jopta rīt treniņbrauciens(3. augusts), paliku diezgan nemierīgs, lai gan darba meklēšana gāja diezgan nesekmīgi un naudas bija diezgan maz, sāku štukot kas ko kā, sapratu ka nav ko pisties un jābrauc, bremzes un piekare ir kaujas gatavībā. Paņēmu uz mēnesi apdrošināšanu no Archuka dabūju ugunsdzēšamo aparātu ar derīgu termiņu un devos trasē.
Protams, pamatīgi lija todien, bet man to tā čuriņa neraustās, paspēju arī iekrāmēt nedaudz . Varbūt video neizskatās nemaz tik slapjš, bet realitātē diezgan daudzos momentos šķita ka tūlīt saķere varētu pazust.
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
Sākumā, protams, braucu lēnām, ir dahujā ko mācīties, it īpaši jāpierod pie tā ka beidzot var izmantot visu ceļu un nebaidīties ka kāds nāks pretī līkumā. Kaifs pizdatākais, sapratu ka atpakaļceļa vairs nav un būs jābrauc vēl .
Race chrono dati no tās pašas dienas
Patēriņš pēc trases
Sunfulli pat nejūt spriedzi
Starp braucieniem runāju ar džeku, kas brauca ar mk3 vr6 golfu, viņš minēja ka siltākās dienās diezgan jāčekojot eļļas temperatūru, todien gan nebija pārāk silts, bet sāku štukot ka vajadzētu to jautājumu sakārtot. Lai gan man ir MFA spidometrs kur eļļas temperatūru var redzēt, man neko nerādīja kopš mašīnu nopirku. Kā reiz pie swapa speciāli čekoju motortelpas vadus, lai pēc tam nebūtu tajā galā jāmeklē problēma. Uzliku citu dačiku, bet bez izmaiņām. Sāku domāt ka panelim defekts, bet citu galīgi negribēju pirkt, tad nu no rrr.lt ieķēru audi vdo dačikus. Tagad tik vajag izdomāt kā iemontēt.
Kā vienmēr vadus vajag piekārtot un nošķetināt lieko audi drazu
Noņemam parametrus
Uztaisam modeli
kko bikin paprintējam
nošķetinātā pravodka, izmantoju arī jauno štrumu un uztaisīju katrai vadu daļai pa štekerim, lai ērti vadus aizvāktu ja būs vajadzība
test fit
Tā kā vadus tak pārbaudīju, tad eļļas temp. pulksteni pieslēdzu kur spidometrs dabū signālu, bet [censored] neko nerāda . Nu ok, multimetrs rokā, skatos vadus, [censored] kas pa nah, nevar motortelpas sensora vadu sapīkstināt "Es tak viņu speciāli pārbaudīju kamēr pravodku taisīju" . Kā tad, vads bija, bet tikai līdz quick disconnect štekerim pie motora bloka . aizvilku vadu pa taisno uz spidometru, protams, eļļas temperatūru rāda, varēju iztikt bez vdo . Nu neko nu jau par vēlu slēgt atpakaļgaitu, tāpat noderēs.
Nopirku lielo dačiku spiedienam, vēlvienu temp sensoru un tagad tur pie flanča viss pilns
Saliku visu viss tjip forši, bet tagad sāk bļaut spidometrs par eļļas spiedienu . Iegāju katalogā sāku skatīties čo pa čom, beigās tomēr nav īstais devējs, jo faking audi viņi ir divu veidu un abu kodi norādīti tam vienam dačikam, un man ir nepareizais un vienīgais ko var normāli nopirkt nerakņājoties pa mitrā garāžu kooperatīvu bedrēm . Atšķirība tajā ka tas ko dabūju pie eļļas filtra mēra zemspiedienu, nevis augstspiedienu. Testam piemetu spidometra eļļas spiediena vadus otrādāk.
Problem solved, viss kā vajag, notinu izolāciju mazajam pravodkas posmam pie motora un samainīju vadus vietām. Turētājs uztaisīts un funkcionējoši dačiki vietā, tačka gatava nākošajam braucienam biķerniekos.
24. Augusts, braucu uz biķerniekiem uz stāvot ievēroju ka eļļas temperatūra ir ļoti augsta
Nu vot, šitie eļļas temp. dačiki audi arī ir divu veidu un uz labu laimi paņēmu nepareizo
Video no 24. Augusta un 10. Oktobra būs vēlāk, tie joprojām uploadojas, bet te neliels ieskats no 24. augusta
Aptuvens 10. Oktobra apkopojums
» Skatīties Youtube
Bilde no 24.
Čoms arī bija 24. ar e46 un teica viņam līkumos bija pagrūti turēt līdz un ka praktiski visu laiku pakaļējais ritenis bija gaisā . Pēc brauciena pa sausu trasi sāku domāt ka vajag iesākt kko pret high rollover risk, jo gana ātros līkumos jutu ka ārējo priekšējo riteni diezgan pamatīgi pārslogo un diži ātrāk tā dēļ nepabrauks. Risinājums stāvēja kastē ko minēju pagājušajā postā .
šis atbalsts izskatās ok
Bet šis jau [censored] sāk izģērbties, nav vairs ko eksperimentēt, būs vien tomēr jāliek mk3 atbalsti
Pēc divām reizēm biķerniekos un gada lietošanas, gandrīz nekāda diluma, zajebis
eibach pro kit vs stock
24. Arī bija tāda sajūta ka jebaķ plaukti staigā moto aplī tajā ātrajā čūskiņā kur var braukt neatmetoties. Pačekoju tagad plauktus, priekšējās mazās bukses nav nomainītas . Paskatījos plauktā, izrādās aizmirsu iedot kad aizdzinu, lai samaina. . Nu neko VAG special tools nr.420 rokā un ņemam nost plauktus.
Tas tā normāli ka šeit jau sāk ieplaisāt plaukta bukses vai arī meyle nedavilka pat pusgadu?
Ieziepēju kā rakstīts "grāmatā"
Maucam iekšā
Un piebeidzu ar ghetto hidraulisko presi, jo skrūvspīles bija par īsu
Gatavs
Te jau man sāka parādīties bažas vai tikšu pagalmā
Suvenīrs no biķerniekiem
Esmu to teicis un teikšu vēlreiz, āķis = kanfarc
šitas jau arī paspējis sagurt
ZemināC, maksimālais mk2 sēdinājums, lai nesapistu piekares ģeometriju(bez modifikācijām)
Vienu rītu braucot uz darbu pamanīju jocīgu troksni, tā kā steidzos uz darbu nebija laika pačekot, nodomāju ka gultnis iet uz beigām. Vakarā braucot mājās iedomājos paskatīties, jebaķ [censored]! pilnībā Tukša riepa un es jau kādus 15km nobraucu uz borta . Bija čut hujovāk, bet nebija jābrauc pa tiem sūdīgākajiem ceļiem un pēc sajūtām vispār nejutu ka riepa būtu tukša, tie borti sf888 ir jebaķ cieti , tā arī norullēju kādus 50km, jo zapaskas un štrumu nebija un tajā brīdī riepa jau bija pārāk sačakarēta, lai kāds laistu trasē. Mēģināju sākumā, protams, pumpēt, bet beigās palika zb, jo pēc pāris h jau bija tukša.
Dabūju zapasku un aizbraucu uz Mārupes Ģimnāzijas boksu bikin paķimerēties.
Tā pabraukāju kādu brīdi līdz sapratu ka 10. Oktobrī gribu aizšaut uz Biķerniekiem. Nopirku pašus lētākos pusslikus ko varēju dabūt. Kkādi accelera, maksāja 53 eiro gabalā
Darbā saspiegoju velvienu jettu
Šitas posts jau paliek jebaķ garš, to be continued........
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8154
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Sāka tuvoties apskate un sapratu ka iespējams ir pēdējā saulainā nedēļas nogale priekšā un ar steigu jāmetina divi caurumi . Pacēlu tepiķi, pagaidām jaudīgāku vel negribas, bet domāju ka vajadzēs kkad jaudīgāku
Es zināju ka ir divi caurumi(vismaz bija 2 kad pēdējo reizi bedrē čekoju, tagad atradu čut vairāk
Kāds affigennais ielāpiņš no vismazāk rūsējošā auto
Ejam tālāk, protams, korķa vietas (vismaz ja nebaksta kur nevajag )
Iekšā slieksnis pat tīri sakarīgs, es biju gaidījis brūnas sniegpārsliņas
pa fikso
Ups, pabakstīju par daudz
Šrodek restavrator
Likās ka izpūtējs kkur skaras un rezonē, bet beigās siltumsargs tirinājās, vītnes, protams, tur sapuvušas, bet izdomāju uzjuharīt mazus uzgriežņus pa virsu un sagāja
Aizmugurē kreisajā arkā bišk pa daudz karcheri biju ielaidis un gribot negribot vajag tur kko darīt, nācās vien ņemt nost uzliku
Un skrūves, maukas, nopuvušas. Nevaru noņemt buferi, ko čista vajag noņemt
Sāku apsvērt situāciju cik laiks palicis un ka ārā iespējams vairs nevarēšu metināt laikapstākļu dēļ, bet garāžā to fiziski nevar izdarīt. Izdomāju aizskriet uz vietējo veikalu top un apdomāties par kaujas plānu.
Pirmais alus izdzerts, ok štirī pietiekami un ir izejmateriāls, lai veiktu sekojošo
Prasās pēc vēl izejmateriāla un
Atradu depozītu bardačokā
Sāku nodarboties ar tēlniecību
Restavrators pa virsu
Besīja ka tā uzlika lāgā neturējās, jo visas kniežu vietas sapuvušas
Bija iespēja tikt pie krutākas taburetes, tad nu sakasīju šekeļus un tiku īpašumā pie šāda 500euro alpiana
Jāizdomā kā šo salabot. Domāju ka varētu izurbt mazus caurumus visā garumā un ar žilku savilkt kopā.
Neizskatās pārāk labi, bet škiet ka turētu
Recaro polsteri internetā ir pill dirs, bet šie ir agrīnie mk2 recaro, kuriem, protams, polsteri neredzēju, bija līdzīgi, taču ne īstie . Būs vien jātaisa šo pašu. Iepriekš esmu izmantojis kādu random apakšu ko sagraizīt, bet te vajadzētu nopirkt normālu jaunu polstera gabalu/loksni ko izmantot, varbūt ir kādi ieteikumi kur LV meklēt ko tādu?
Šito izklapēs un būs gerai
šitie mēsli burtiski sadrupa , sanāca tikai viens vesels, ko gan jau nāksies izmantot par paraugu jaunu izveidei.
Sāku ar atmiekšķēšanu, es pis kas par zampu tur nācā ārā. Pēc tam izskatījās ka bļodā būtu kartupeļi mazgāti
Pēc tam iemetu veļasmašīna. Jau ir kudī labāk, bet domāju ka vajadzēs ar tvaika tīrītāju vai ķīmijas putekļu sūcēju iet pāri, domāju ka satīrīsies diezgan labi. Kopumā stāvoklis nav slikts, audums (ja neskaita netīrumus) ir ļoti labā stāvoklī, atzveltne ir ļoti laba. Čista sūdīgs ir tas viens polsteris, bet to uzčinīšu, nebūs mans pirmais rodeo.
Audumam stieņi bija pamatīgi ar rūsu pieķērušies klāt
Satīrīju sliedi, lai normāli varētu regulēt uz priekšu/atpakaļ. Pārējo bez strūklas aiztikt diezgan bezjēdzīgi
Apkope pienākusi, tā kā vairs rezerves daļas netirgoju un nevarēju izlasīt mahle filtrus, kas ražoti vācijā/austrijā, nevis chinesium, tad paņēmu mann, jo tiem made in china nebiju redzējis.
Kā tad [censored]
Pa miglu čunčinot normix eKanomija
"Bet pag, arnix, nah tas viens avdi dačiks ir balts?"
Es jau domāju ka nepajautāsi, nu lūk te tomēr ir auto tuninga portāls un tuningam būs būt, jo šitā krāsu palete man nepatīk. Sāku ar voltmetru, jo ja sanāk to sačakarēt, par to būtu vismazāk žēl.
Jāsāk ar to ka dačiku kaut kā jāatver, te ir tik viena opcija un pa brutālo, ņemam rokā skrūvgriezi un knibinamies . Vajag kārtīgi piespiest klāt un pa drusciņai grozīt pa/pret pulksteņrādītāja virzienu un tā iet lēnām uz riņķi. Process ir piselīgs un pirmajā reizē plauksta noteikti būs kārtīgi sabakstīta un vajag arī pacietību. Pirmo pulksteni jaucu aptuveni 2h.
Kad vāciņš ir nost, atzīmējam adatas pozīciju
ar divām karotēm noceļam adatu, ar pirkstiem nesanāks viņa nāk nost diezgan sūdīgi, eļļas spiediena pulkstenim likās ka kko salauzīšu un viņa normāli aizlidoja
atskrūvējam mazās skrūves(ļoti svarīgi izvēlēties pareizu skrūvgriezi, viņas var ļoti ātri sapist, ja sanāk apskrāpēt, tad pēc tam ar melno marķieri var diezgan ok piekrāsot) noņemam plati un bļed, te nav filma priekšā spuldzei kā citur vagam . Mēģināju graizīt filmu no spidometra un lipināt, bet tad krāsa bija viegli dzeltena
Sāku meklēt netā ko darīt, uzdūros ka liekot diodes, bet uzreiz bija skaidrs ka nebūs TAS ar diodēm un visticamāk arī spilgtuma regulācija ar pārējo paneli nebūtu + gan jau pārāk spilgti utt. Štukoju un izdomāju pamēģināt pie pašas malas pakasīt sarkano nost. Bingo zem sarkanā slāņa apakša ir caurspīdīgs, paņēmu 646 šķīdinātāju un smuki nāca nost
Sarkanais dabūts nost, bet pa maziem gabaliņiem lipināt sagraizītu spidometra filmu galīgi nelikās kā variants. Ievēroju ka man uz galda stāv zaļa dokumentu mape... Tālāk jau laikam nav jāstāsta
AWWWWWWWWWW YEAAAAAAHHHHH
Pa kreisi divi slāņi ar mapes filmu, pa labi viens. Paliku pie viena slāņa, divi bija par tumšu.
Tālāk adata. Tur tāpat kā ar plati 646 šķidinātājs labi darbojās. Ir pāris vietas kur ar to netiek, bet tad prātīgi ar nazi jāpakasa.
Tad ar otiņu un zobu bakstāmo var nokrāsot. Sākumā sanāca sūdīgi malas aplīmēt, bet tas nekas, lieko ar 646 + nedaudz pacietīgu kasīšanu var atrisināt
Vajadzēs vel nedaudz delikāti piekrāsot, lai nespīd cauri.
Liekam visu kopā, tagad ar marķieri var skrūves piekrāsot ja vajadzīgs, plati ļooooooti maigi un ar jūtām jāpievelk, savādāk tur var ap skrūvi izveidoties ieliekums.
Tagad riņķis ar stikliņu jāpārmauc malai atpakaļ pāri, ja 50/50 sagāja ņemot nost, tad tagad būs pagrūti, viņu droši var diezgan paplest vaļa. Kad ir pārlikts pāri, tad tagad pa perimetru malu vajag ar plakanu skrūģi spiest atkal klāt, es to darīju no dažādiem leņķiem.
Bet nu, lai par rezultātu runā bildes, es esmu jebaķ priecīgs ar iznākumu , bildēs nemācēju noķert to cik kruta viņas spīd
Pagaidām kkā tā, leju degvielu & fuck BROUTS. Jāizdomā kur otru pusi sametināt, ir variants pie vecvecākiem šķūnī metināt, bet labs gabaliņš līdz turienei degviela + laiks, bet mājās tam nav vietas(tāpēc arī metināju ārā). Ir uzlikti rudens baloni uz R14 un, protams, rudens dublis uz sāniem.
Es zināju ka ir divi caurumi(vismaz bija 2 kad pēdējo reizi bedrē čekoju, tagad atradu čut vairāk
Kāds affigennais ielāpiņš no vismazāk rūsējošā auto
Ejam tālāk, protams, korķa vietas (vismaz ja nebaksta kur nevajag )
Iekšā slieksnis pat tīri sakarīgs, es biju gaidījis brūnas sniegpārsliņas
pa fikso
Ups, pabakstīju par daudz
Šrodek restavrator
Likās ka izpūtējs kkur skaras un rezonē, bet beigās siltumsargs tirinājās, vītnes, protams, tur sapuvušas, bet izdomāju uzjuharīt mazus uzgriežņus pa virsu un sagāja
Aizmugurē kreisajā arkā bišk pa daudz karcheri biju ielaidis un gribot negribot vajag tur kko darīt, nācās vien ņemt nost uzliku
Un skrūves, maukas, nopuvušas. Nevaru noņemt buferi, ko čista vajag noņemt
Sāku apsvērt situāciju cik laiks palicis un ka ārā iespējams vairs nevarēšu metināt laikapstākļu dēļ, bet garāžā to fiziski nevar izdarīt. Izdomāju aizskriet uz vietējo veikalu top un apdomāties par kaujas plānu.
Pirmais alus izdzerts, ok štirī pietiekami un ir izejmateriāls, lai veiktu sekojošo
Prasās pēc vēl izejmateriāla un
Atradu depozītu bardačokā
Sāku nodarboties ar tēlniecību
Restavrators pa virsu
Besīja ka tā uzlika lāgā neturējās, jo visas kniežu vietas sapuvušas
Bija iespēja tikt pie krutākas taburetes, tad nu sakasīju šekeļus un tiku īpašumā pie šāda 500euro alpiana
Jāizdomā kā šo salabot. Domāju ka varētu izurbt mazus caurumus visā garumā un ar žilku savilkt kopā.
Neizskatās pārāk labi, bet škiet ka turētu
Recaro polsteri internetā ir pill dirs, bet šie ir agrīnie mk2 recaro, kuriem, protams, polsteri neredzēju, bija līdzīgi, taču ne īstie . Būs vien jātaisa šo pašu. Iepriekš esmu izmantojis kādu random apakšu ko sagraizīt, bet te vajadzētu nopirkt normālu jaunu polstera gabalu/loksni ko izmantot, varbūt ir kādi ieteikumi kur LV meklēt ko tādu?
Šito izklapēs un būs gerai
šitie mēsli burtiski sadrupa , sanāca tikai viens vesels, ko gan jau nāksies izmantot par paraugu jaunu izveidei.
Sāku ar atmiekšķēšanu, es pis kas par zampu tur nācā ārā. Pēc tam izskatījās ka bļodā būtu kartupeļi mazgāti
Pēc tam iemetu veļasmašīna. Jau ir kudī labāk, bet domāju ka vajadzēs ar tvaika tīrītāju vai ķīmijas putekļu sūcēju iet pāri, domāju ka satīrīsies diezgan labi. Kopumā stāvoklis nav slikts, audums (ja neskaita netīrumus) ir ļoti labā stāvoklī, atzveltne ir ļoti laba. Čista sūdīgs ir tas viens polsteris, bet to uzčinīšu, nebūs mans pirmais rodeo.
Audumam stieņi bija pamatīgi ar rūsu pieķērušies klāt
Satīrīju sliedi, lai normāli varētu regulēt uz priekšu/atpakaļ. Pārējo bez strūklas aiztikt diezgan bezjēdzīgi
Apkope pienākusi, tā kā vairs rezerves daļas netirgoju un nevarēju izlasīt mahle filtrus, kas ražoti vācijā/austrijā, nevis chinesium, tad paņēmu mann, jo tiem made in china nebiju redzējis.
Kā tad [censored]
Pa miglu čunčinot normix eKanomija
"Bet pag, arnix, nah tas viens avdi dačiks ir balts?"
Es jau domāju ka nepajautāsi, nu lūk te tomēr ir auto tuninga portāls un tuningam būs būt, jo šitā krāsu palete man nepatīk. Sāku ar voltmetru, jo ja sanāk to sačakarēt, par to būtu vismazāk žēl.
Jāsāk ar to ka dačiku kaut kā jāatver, te ir tik viena opcija un pa brutālo, ņemam rokā skrūvgriezi un knibinamies . Vajag kārtīgi piespiest klāt un pa drusciņai grozīt pa/pret pulksteņrādītāja virzienu un tā iet lēnām uz riņķi. Process ir piselīgs un pirmajā reizē plauksta noteikti būs kārtīgi sabakstīta un vajag arī pacietību. Pirmo pulksteni jaucu aptuveni 2h.
Kad vāciņš ir nost, atzīmējam adatas pozīciju
ar divām karotēm noceļam adatu, ar pirkstiem nesanāks viņa nāk nost diezgan sūdīgi, eļļas spiediena pulkstenim likās ka kko salauzīšu un viņa normāli aizlidoja
atskrūvējam mazās skrūves(ļoti svarīgi izvēlēties pareizu skrūvgriezi, viņas var ļoti ātri sapist, ja sanāk apskrāpēt, tad pēc tam ar melno marķieri var diezgan ok piekrāsot) noņemam plati un bļed, te nav filma priekšā spuldzei kā citur vagam . Mēģināju graizīt filmu no spidometra un lipināt, bet tad krāsa bija viegli dzeltena
Sāku meklēt netā ko darīt, uzdūros ka liekot diodes, bet uzreiz bija skaidrs ka nebūs TAS ar diodēm un visticamāk arī spilgtuma regulācija ar pārējo paneli nebūtu + gan jau pārāk spilgti utt. Štukoju un izdomāju pamēģināt pie pašas malas pakasīt sarkano nost. Bingo zem sarkanā slāņa apakša ir caurspīdīgs, paņēmu 646 šķīdinātāju un smuki nāca nost
Sarkanais dabūts nost, bet pa maziem gabaliņiem lipināt sagraizītu spidometra filmu galīgi nelikās kā variants. Ievēroju ka man uz galda stāv zaļa dokumentu mape... Tālāk jau laikam nav jāstāsta
AWWWWWWWWWW YEAAAAAAHHHHH
Pa kreisi divi slāņi ar mapes filmu, pa labi viens. Paliku pie viena slāņa, divi bija par tumšu.
Tālāk adata. Tur tāpat kā ar plati 646 šķidinātājs labi darbojās. Ir pāris vietas kur ar to netiek, bet tad prātīgi ar nazi jāpakasa.
Tad ar otiņu un zobu bakstāmo var nokrāsot. Sākumā sanāca sūdīgi malas aplīmēt, bet tas nekas, lieko ar 646 + nedaudz pacietīgu kasīšanu var atrisināt
Vajadzēs vel nedaudz delikāti piekrāsot, lai nespīd cauri.
Liekam visu kopā, tagad ar marķieri var skrūves piekrāsot ja vajadzīgs, plati ļooooooti maigi un ar jūtām jāpievelk, savādāk tur var ap skrūvi izveidoties ieliekums.
Tagad riņķis ar stikliņu jāpārmauc malai atpakaļ pāri, ja 50/50 sagāja ņemot nost, tad tagad būs pagrūti, viņu droši var diezgan paplest vaļa. Kad ir pārlikts pāri, tad tagad pa perimetru malu vajag ar plakanu skrūģi spiest atkal klāt, es to darīju no dažādiem leņķiem.
Bet nu, lai par rezultātu runā bildes, es esmu jebaķ priecīgs ar iznākumu , bildēs nemācēju noķert to cik kruta viņas spīd
Pagaidām kkā tā, leju degvielu & fuck BROUTS. Jāizdomā kur otru pusi sametināt, ir variants pie vecvecākiem šķūnī metināt, bet labs gabaliņš līdz turienei degviela + laiks, bet mājās tam nav vietas(tāpēc arī metināju ārā). Ir uzlikti rudens baloni uz R14 un, protams, rudens dublis uz sāniem.
Re: arniks8 jetta GT daily
Varbūt esmu palaidis garām, bet kas īsti ar sarkano notiek un kāpēc ar to nebrauc. Savādāk te viss kā vienmēr līmenī, gan trase, gan geidžu modifikācijas, gan protams depazīta pielietojums
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8154
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Sarkanā stāv zem jumta apklāta. Bija/ir lielā ambīcija izjaukt strūklot un visam pāriet pāri ka GG izdarīja ar savu golfu, bet tagad saprotu ka man tuvākajā nākotnē nebūs kur/kad to darīt. Iespējams ka uz nākošo sezonu vilkšu ārā.