arniks8 jetta GT daily

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by Briedis »

ray112 wrote: 19 Nov 2022, 23:59 Karoche ieskrienies atpakaļgaitā tā nedaudz 10-15km/h un tad pārmet pirmajā un pis vaļā, paralēli noraujot roceni. Vismaz sanāks izdedze uz vietas, nevis 3x aptīt ratus uzsākot braukt.
Vēl palīdz aizāķēties ar aizmugurējiem ratiem aiz guļošo policista. Vismaz fordam tas palīdz :)
User avatar
ray112
Posts: 5077
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by ray112 »

Briedis wrote: 20 Nov 2022, 13:30
ray112 wrote: 19 Nov 2022, 23:59 Karoche ieskrienies atpakaļgaitā tā nedaudz 10-15km/h un tad pārmet pirmajā un pis vaļā, paralēli noraujot roceni. Vismaz sanāks izdedze uz vietas, nevis 3x aptīt ratus uzsākot braukt.
Vēl palīdz aizāķēties ar aizmugurējiem ratiem aiz guļošo policista. Vismaz fordam tas palīdz :)
Dziļa bedre kurā iebrauc pakaļas ratu arī palīdz :wink:
User avatar
Rii
Posts: 7591
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by Rii »

es nespeeju noticeet tam truukumam, kuru te lasu pedejos postos
These users thanked the author Rii for the post:
Juzix (21 Nov 2022, 10:50)
Rating: 25%
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
fckns
Posts: 892
Joined: 18 Jan 2017, 21:30
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by fckns »

Te trūkums uz iztēli nav novērots.
nakurilijs wrote: 27 Aug 2019, 09:44 Reinis N. iesaka vnk nebūt trūcīgiem.
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1221
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by J.K.jr.bad. »

Oļmetis.
:D
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
tolx
Posts: 819
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by tolx »

Šitas mēdz mētāties Dominas stāvvietā?
Jeb es tomēr nepareizu numuru piefiksēju?
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 7978
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 »

Jā, pēc tam kad pie kojām passātam izsita logu sāku tur likt
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 7978
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 »

Tātad atgriežamies rudenī, braucu ar jettu un ievēroju ka citreiz ilgāk stumdoties pa pilsētu mašīna sāk negribīgi iet :-|, ārpus pilsētas vispār bezprobļemi. Tajā laikā gan nebija diži laika čekot kas pa desām, bija citas lietas jādara. Arī citreiz pēc stāvēšanas negribēja darboties/turēt tukšgaitu un varēja dzirdēt ka kaut kas pie ieslēgtas aizdedzes dīvaini skan, haube vaļā, vaininieks atrasts - drosele :-| . Pieliekot kompi un taisot adaptāciju nāk tāda paša skaņa, nu skaidrs hvz kāpēc izdomājusi pati taisīt adaptāciju un kko pisās un nedataisa :hvz:. Iemanījos ka tādos gadījumos jāpatur uz pāris sekundēm gāzes pedālis un viss aiziet, var darbināt un braukt, šo paturam prātā :naac:.

Tagad jau biju ievērojis ka līdz kā ilgāk strādā radiatora ventilators tā mašīna sāk negribīgi darboties, bet joprojām nesanāca laika tam pieķerties. Tā kā pa Rīgu sanāca braukt vakara pusē nesēžot sastrēgumos, tad tik braucu, līdz sanāca arī tā lēnāk pārvietoties, braucu pāri akmens tiltam uz LNB pusi un sākās nedaudz pigori līdz visbeidzot stāvot rindā noslāpst un vairs nevar piedarbināt :aiwa:. Nu neko, nav mans pirmais rodeo, ieslēdzu mirgalkas un bikin pakačāju kājas :D. Nostūmu mašīnu uz dzīvojamo rajonu, nekādu redzamu defektu nav, degvielas sūknis strādā :hvz: kompis ir līdz bet vads nav :roll: vienīgais instruments mašīnā 10mm atslēga :D. Atvienoju akb ar domu, lai atkal uztaisa droseles adaptāciju, čo pa čom, adaptācija gatava, bet tāpat nelec. Kko štukoju un meklēju internetā, pa to laiku motors ir nedaudz padzisis un vēlreiz darbinot pielec, ar raustīšanos un šaudīšanos izpūtējā, bet tomēr līdz gala mērķim tiku. Nākošajā rītā normāli pieleca, viss iet kā vajag, watafak.

Image

Vairāk gaidīt vairs nevarēja, sāku meklēt vainu, vēlo gadu mk3 2.0 8v motoriem ar simos vadību ir reputācija ka tie ir cimperlīgi. Sāku ar kompi skatīties ko ecu rāda un lasīju manuāli(simos vadībai ir diezgan labs dokuments pēc kā vadīties), bet neko neatradu :think:. Forumos bieži tika minēta droseles tīrīšana visādām kaitēm, nodomāju poh, pamēģināšu. Palika nedaudz labāk, bet problēma nepazuda. Kartera ventilācija arī bija tāda aizdirsusies. Pasūtīju jaunu trubu un ventilācijas vārstu.
Spoiler
Show
Image
Image
Sāku jau domāt ka droselei būs pizdā, jo kādā brīdī arī izleca kļūda par droseli. Izmantotā drosele ir vw pirmais mēģinājums kkam uz dbw pusi, lai gan vel ir trose, tukšgaitas regulators un sensori ir iebūvēti aptuveni tā pat kā dbw droselēm un, protams, tā ir cimperlīga. Ja atmiņa neviļ, tad jaunu vdo vai citu normāla ražotāja vairs nevarēja dabūt :susnaks:.
Spoiler
Show
Atnāca jaunā kartera ventilācijas truba un vārsts, samainīju tos un palika vel labāk, bet vel nebija līdz galam kā vajag, šķiet ka pēc tam vismaz bija iespējams kaut cik pabraukt stumdoties pa Rīgu.

Motoram principā prasās visas blīves samainīt, pieķēros augšējam galam.

Image
Image

Lai gan diezgan ievērojami bija sanācis droseli iztīrīt, tomēr uz mašīnas līdz galam nevar to izdarīt

Image

Noņēmu droseli un kārtīgi ar vecu zobi birsti iztīrīju vietas kur drosele kustās

Image

Var redzēt ka motors bija kādu laiku stāvējis :D

Image

kartera ventilācija pēc sakārtošanas veica savu darbu un jauna eļļa vairs netika ieplūdē

Image
Saliku visu, uztaisīju adaptāciju droselei un YESSSSSSSSSS beidzot var normāli braukt nebaidoties :D. Pazuda arī mistiskās droseles adaptācijas kur tas nabags mokās un uz vietas kustās, pamatīgi uzlabojās gaita braucot pilsētas ātrumā un vairs absolūti nekāda pisaka stumdoties pa Rīgu. Beidzot pa tiešām nebija jādomā par to ka kkur varētu palikt ar mirgalkām :aiwa:. Vairāk motors kopš tā laika problēmas nav sagādājis, mana pieredze liek man secināt ka kartera ventilācija un tīra drosele šai vadībai ir vitāli svarīga, savādāk tas motors var būt nelietojams, ir lasīts ka citi atmetās un liek veco vadību, jo netiek ar šo galā.

Mainu puņķaino radiatoru, lai nebūtu kādu dienu negaidīts pārsteigums, ik pa nedēļu divām bija jāpielej šķidrums.
Spoiler
Show
Image

Uzliku Nissens radiatoru

Image

Pēc vārsta vāka noņemšanas nodomāju izskalot motoru. Diezgan pamatīga draza iznāca. Arī patīrīju degkameru ar destilētu ūdeni, bija gan pagrūti smidzināmo pudeli iebāzt pie droseles. Tolks no tā bija, tukšgaita palika daaaaaaaaudz vienmērīgāka, pēc šī gandrīz vispār nepeld, motoram vibrācija arī samazinājās.
(tjip šādi)
Spoiler
Show
Image

Protams, jauna eļļa un filtrs

Image
Vienas durvis vērās vaļā tikai ar klasisko delnas paņēmienu(mk2 īpašnieki sapratīs straglu :D ). Jauni kliņķi ir diezgan hujovi, nodomāju mēģināt salabot esošo. kliņķim nodilusi mēlīte, kas kustina pārējo mehānismu, piemērīju nogrieztu gabalu no savilcēja.
Spoiler
Show
Image

Piegriezu un iegrūdu iekšā kā vajag. Iztīrīju veco smēri un sasmērēju ar teflona smēri. iztīrīju un sasmērēju arī pārējos kliņķus. Durvis pirms tam vērās diezgan labi(izņemot vienu minēto), bet tagad visas var ez ar vienu pirkstu atvērt.

Image

Vienu vakaru uz sava mājas ceļa raustot rucīti sapisos meistarībā un iebraucu kupenā. No pašas iebraukšanas nekas nenotika, bet braucot ārā čainīzer bamperis negribēja sniegu šķurēt pretējā virzienā un izdomāja doties savu ceļu.

Image

Diži nepārdzīvoju, jo tāpat biju plānojis viņu mainīt(viņš bija pasūdīgs, ar jobanu balku un salauztiem spārnu stiprinājumiem). Galvenais lai lūpa vesela, jo tā ir oem :emo:.

Image

Tikai izmaukusies, nav nekas sabojāts :51:

Image
Lai gan uzliku jaunu VDO gaisa masas mērītāju(iespējams ka pēdējo kas LV bija palicis šiem motoriem :naac:) tāpat padaudz tērēja, visai droseles epopejai arī biju izgājis cauri, bet tāpat kaut kā par daudz tērēja. Gar reikas spiediena regulātoru mēdza pilēt degviela, tas nekas ka apakšā izplūdes kolektors :naac:, uzliku jaunas blīves, vecās bija dzeltenas palikušas un pārkaltušas.
Spoiler
Show
Image

Beidzot tiku pie lambdas uzstādīšanas, nesanāca to izdarīt kad taisīju izpūtēju

Image

Image
Palika nedaudz labāk, bet tāpat tērēja vairāk kā gribētos, visi sensori korekti rāda, nekādu problēmu nebija un pārsvarā km ārpus pilsētas salasījās.

Tiku pie sava 3D printera, noņemu parametrus restei un turpināju nu jau kādus 3.5 gadus atpakaļ iesākto emblēmu
Spoiler
Show
Image

Prototips V1 Pod oem beidzot ir šeit 8)

Image

Image

Image

Image

Kko brouts

Image
Tā kā paļubom nekad nav mainīt kārbas eļļa, nolēmu samainīt, arī pie sala auksta diezgan stīvi slēdzās. 020 kārbai var liet tikai GL4 eļļu, nekāda GL4 & GL5 huiņa, tikai GL4, lai neizšķīst sinhronizātori.
Spoiler
Show
Image

Iegādājos arī pareizo štrumu, agrāk biju mēģinājis ar sametinātiem uzgriežņiem atskrūvēt, bet nevarēju. Ar pareizo štrumu pat pašvaki nāca vaļā.

Image

Bija vai nu jālabo vai jāmaina aizm kr suports(rucīša mehānisms pizdohen), ņemot vērā cik lēti es varēju jaunus dabūt, nepisos un uzliku abus jaunus, protams, arī jaunas vadīklas un kluči.

Image
Katru reizi kā spiedu mfa pogu, slēdzās iekšā logu mazgātāji, līdz beidzot izslēgtā stāvoklī bez apstājas sāka strādāt :D. Bija izdilusi plastmasa, kas nosedz kontaktu. Nopirku jaunu, ir ok, tik krāsa nedaudz atšķiras(bildē laikam nevar pateikt), iespējams ka vēlāk roktura daļu pārlikušu no oem.

Image

Dabūju beidzot buferi, oem, bet ar dažādiem defektiem :aiwa:. Kāpēc gan samorezs un špaktele :?
Spoiler
Show
Image

āaaaaa, tāpēc :emo:

Image

Otram kronšteinam arī viena vieta salauzta :roll:

Image

Laikam krāsa bijusi, kas tagad lobās nost

Image

Balka gan diezgan labā stāvoklī, vajadzēs kaut kad samainīt vietām ar sarkano, sarkanajai ir sūdīgāka.

Image

Kasam nost špakteli

Image

Labojam kāšus

Image

Jau labāk

Image

Image

Nu jau gandrīz taisns

Image

Ar scotch brite tīrīju tekstūru un uzklāju pēdējo linsēklu eļļu, lai pārbaudītu vai varēs saglābt nekrāsoto daļu. Izskatās ka būs dzīvotāja.

Image

Pēc GG ieteikuma samoreza bojājuma vietu varētu salabot uzkarsējot un piespiežot silikonu tekstūras atjaunošanai. Izvēlējos vietu kur noņemt tekstūru.

Image

Palicis pēdējais silikons, bet [censored] izbeidzās cietinātājs, sanāca 7x mazāk kā vajag :aiwa: , izlēju tāpat.

Image

Gaidīju nedēļu, bet tā arī nesacietēja :susnaks:, poh salabos citreiz.

Image

Slīpējam

Image

Attaukojam

Image

Un pēc otrās kārtas uzklāšanas :skick:

Image

[censored] kā man riebjas krāsot, katru reizi ir kaut kādi savādāki kāši :emo:. Vismaz būs atkal buferis un mašīnas krāsā, principā tāpat visu mašīnu vajag pārkrāsot.

Image

Te iemeties nedaudz latviskais praktietis blendē

Image

nolauzu pielīmētās daļas bagāžnieka pogai, atlikušo nācās noslīpēt

Image

Šo daļu veiksmīgi nolauzu, bet vismaz palika vietā un nepapisās. lil divkomponentu līme.

Image

Otrā pusē pastiprinājums no nolauztā latviskā praktieša gabala.

Image

Tipiskā problēma

Image

lil divkomponentu līme

Image

Image

Aizmirsu nofočēt saliktu :D

Tālāk bufera kronšteini. Vispirms tas kurš bija pavisam nolauzts

Image

šis sanāca tādā dīvainā leņķi, bet labāk nesanāca, uzliku pēc tam bagātīgi visās vietās papildus kārtu ar līmi.

Image

Otrā pusē gan bija ez, tikai viens jālīmē.

Image
Čut iekrājās detaļas :emo:. 4x bilstein aizm gti gāzes amīši, 2x bilstein eļļas priekšējie(vasaras beigās gāzes vel bija, bet kad ņēmu vairs nebija :x) un 2x sachs eļļas un kaudze ar citām daļām.
Spoiler
Show
Image

sākam ar aizmugures gti gāzes amīšiem, 16V atsperes(vispār gti atsperes) vairs nevar dabūt, tā kā liku vien atpakaļ vecās.

Image

Image

Image

Passātam bija reska vajadzīgi amortizatori kādu gadu atpakaļ, līdz ar to sarkanā palika uz jack standiem. Taču nu jau atpakaļ uz ratiem.

Image

Cik viegli pacelt pakaļu ja ir āķis :D

Image

aizmugurē vel viss bija oem

Image

Pēc kataloga tjip gti atspere :naac:

Image

aizmugures amīši nomainīti

Image

ķeramies pie priekšas

šis atbalsts ir rip.

Image

šis vismaz nesadalās.

Image

oem :D

Image

rest in rip.

Image

gribēju noņemt, bet sanāca sapist.

Image

pox, rīt jābrauc uz darbu, uzliku šeibu.

Image

Paņēmu sachs atbalstus, kas domāti G60(arī B3 passātam), jo mk2 atbalsti mēdz neturēt, sarkanajai pa pāris k km izjuka.

Image

Image

blad, tjip pēc kataloga G60 atbalstiem atsperes šķīvis ir ar citu kodu, bet pie aftermarket ražotājiem šķīvim kodi ir gan no G60, gan parastā. Papisiens, laikam vajadzēja ņemt parasto atbalstu sachs izpildījumā.

Image

Lai gan pēc atsperes krāsas koda katalogā parādās atzīme sports suspension(vajadzētu būt gti atsperei, kas no stock ir -20), purns nedaudz pacēlās jauno atbalstu dēļ :emo:. Deja vu, sarkanajai šitā notika kad uzliku jaunas atsperes priekšā :D.

Image

Otrā pusē labi nāca vaļā

Image

Sāku likt virsū buferi un čot nepas vienā pusē :naac:

Image

Image

Regulējis ar komandiera svētību

Image

kreisais spārns ir diezgan sapists, vienu remontējamu jau kādu laiku atpakaļ ieķēru.

Image

Image

Cik skaists fitmenC :emo:

Image

Image

Tika pārlasīta arī visa hadene - aizm tilta bukses, plauktu bukses, stabilizatora atsaites un bukses, šarnīri. Tā kā man nav hidrauliskās preses, tad iedevu servisā, lai izdara un nav jāpisās atsājot mašīnu uz klučiem. Starpība ir diegan pamatīga.

Image
Starp uzpildēm nobraucu labi ja 350km lejot pa 30-35L(sāku pat uz 90 braukt) un pie pēdējā sala no rīta knapi pielieca :-| . Kļūdu nebija, blokos visu normāli rādīja, bremzes neķīlē. Darbā kolēģijs bija minējis ka esot dzirdējis sūdzības no citiem, kas lej degvielu Straujupītē, nomainīju DUS, pielēju līdz lūpai un nolēmu izmērīt patēriņu. Sanāca 7.3L, tieši tikpat cik MFA rāda, mkay :lol:
Spoiler
Show
Tagad ir tikai EkanAmija

Image

Mazgāju arkas pēc ziemas sāļiem līdz damazgāju :yo:

Image

No malas jetta nedaudz pēc moskviča izskatās

Image

aizmugure

Image

Priekša

Image

Es sarkanajai paņēmu einbach pro kit kamēr vel bija iespējams tādas dabūt, pāris gadus atpakaļ jaunas gti atsperes vel varēja dabūt :susnaks:. Varbūt uzlikt priekšā melnajai priekš trases vai arī lol nav vērc :-|

Image
Gan jau ir bijis vel kas ko piemirsu, mainīju visu pēc kārtas :D , ja kāds lohs nebūtu passātam logu izsitis, tad droši vien būtu varējis paņemt slazdu tricāru :emo:

Tiekās izbraucienā :beer:

Image
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
krabiz
Posts: 407
Joined: 05 Jun 2016, 22:52
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by krabiz »

Lai arī es arniku dzīve neesmu ne saticis, ne redzējis, man ir neviltots prieks par trūkuma trūkumu šeit, jo atceroties sarkanās džettas pirmsākumus, te ir baigā buržuju dzīve :D

Ceru redzēt kādudien ierakstu par sarkanā nospicēšanu 8)
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
User avatar
Abit e30
Posts: 1123
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by Abit e30 »

Traks! :D :]
User avatar
GG.
Posts: 15760
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by GG. »

Ai laik
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28794
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by howitzer »

lielais flexxx
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
ray112
Posts: 5077
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by ray112 »

Grozies kā gribi, bet vajag varstīgā swapu, lai restes emblēma atbilst īstenībai :cool:
User avatar
Alejandro
Posts: 66
Joined: 19 Jun 2014, 22:05
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by Alejandro »

Forša apņēmība :cool:
arniks8 wrote: 22 Apr 2023, 00:00Varbūt uzlikt priekšā melnajai priekš trases vai arī lol nav vērc :-|
Es teiktu, ka ir vērts, it īpaši, ja pats to vari izdarīt :yo: skats uzreiz uzlabosies un pašam būs patīkamāk ar šo Jettu braukt :wink:
Spoiler
Show
Manam e30 bija tas pats, purns baigi augstu, kaut gan priekšā un aizmugurē it kā standarta atsperes bija uzliktas, tikai priekšā laikam kādas pasvaigas. Kamēr nebiju neko izdarījis, baigi besīja, tāpēc priekšā uzliku no 325 -40 mm atsperes (vienkārši bija pa rokai), skats uzreiz uzlabojās, auto kļuva gandrīz taisns, taču nepatika, ka bija pa cietu un ka sarkanas, kā arī priekša tomēr kļuva nedaudz pa zemu. Izdomāju, ka -30 mm atsperes no 318 varētu būt tieši laikā, iegādājos Eibach komplektu (krāsa kā reiz melna), uzliku atkal tikai priekšā, bet izrādījās, ka auto priekša kļuva vēl nedaudz zemāka, salīdzinot ar 325 atsperēm... nākamais variants bija oriģinālās (nu cik tagad tās ir oriģinālās) 318is priekšējās atsperes (cena gan laikam bija vienai kā Eibach komplektam), pie tā arī paliku un esmu apmierināts ar rezultātu, braucu jau vairākus gadus.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 7978
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 »

Nu ko, pienācis tumšais depresi0n mode laiks, tāpēc aizšāvu uz silto un saulaino spices stāvlaukumu uzēst salčuku 8)

Image


Palikām kkur pavasarī, neilgi pēc pēdējiem veiktajiem darbiem sākās prakse un tad tik principā braucu un viebu seju laužot svaigo piekari pa Rīgu :emo:. Maija beigās vai Jūnija sākumā notika mk2 sezonas atklāšana, tad nu aizšāvu uz to.

Image
Image
Image

Tiku pie sēdekļa toledo pareizā ecu kronšteina, varēju ghetto pagaidu pastāvīgo variantu iemest lūžņu čupā :naac:

Image

Bija bikin piedilis no logu tīrītāja mehānisma :D

Image

Uztapināju šādu štrumu ar ko pravodkai izņemt vadus no štekeriem, ahujennā štelle, vajadzēja jau gadus 7 atpakaļ tādu uztaisīt

Image

Laikam nākošajā nedēļas nogalē pēc mk2 sezonas atklāšanas bija IzbraucienZ

kkāda bilde no čekpointa

Image

battle scarred

Image

"Ālēšanās pie ģerevņas vietējā top vai citro" :urb:
» Skatīties Youtube

8)

Image

Sanāca beidzot iztīrīt salonu, bija pamatīgi piedirsies.

Puteklīc :urb:
Image

Image

Griestiem audums ir atlīmējies, bet puslīdz turējās vietā. Pēc amīšu maiņas vajadzēja piečinīt.

Image

noņemot klipši sadrupa

Image

Image

Tā kā te tomēr ir auto tuninga portāls, tad tuningam būs būt 8), prasījās vel nedaudz sarkano akcentu

Image

Kad sēdi mašīnā, tad tā sarkanā strīpa dod jebaķ krutu sajūtu :D

Image

ieswapoju dīzeli

Image

Pa vasaru bija haltūras un tika meklēts darbs, tā kā jettai laiks netika atlikts, lai gan zināju ka pirms skates vajadzēs metināt, to diemžēl siltajā laikā nesanāca izdarīt :roll:. Vasara sāka iet uz otru pusi un jebaķ kā gribējās pasportot, bet 13 punkti KARL :emo:. Iedomājos apskatīties kas ar youngtimer braucieniem pa trasi, bet laikam tajā brīdī neko aktuālu neredzēju, joka pēc pačekoju mano event kalendāru un jopta rīt treniņbrauciens(3. augusts), paliku diezgan nemierīgs, lai gan darba meklēšana gāja diezgan nesekmīgi un naudas bija diezgan maz, sāku štukot kas ko kā, sapratu ka nav ko pisties un jābrauc, bremzes un piekare ir kaujas gatavībā. Paņēmu uz mēnesi apdrošināšanu no Archuka dabūju ugunsdzēšamo aparātu ar derīgu termiņu un devos trasē.

Protams, pamatīgi lija todien, bet man to tā čuriņa neraustās, paspēju arī iekrāmēt nedaudz :naac:. Varbūt video neizskatās nemaz tik slapjš, bet realitātē diezgan daudzos momentos šķita ka tūlīt saķere varētu pazust.
» Skatīties Youtube

» Skatīties Youtube


Sākumā, protams, braucu lēnām, ir dahujā ko mācīties, it īpaši jāpierod pie tā ka beidzot var izmantot visu ceļu un nebaidīties ka kāds nāks pretī līkumā. Kaifs pizdatākais, sapratu ka atpakaļceļa vairs nav un būs jābrauc vēl :D .

Race chrono dati no tās pašas dienas

Image

Image

Patēriņš pēc trases :D

Image

Image

Sunfulli pat nejūt spriedzi

Image


Starp braucieniem runāju ar džeku, kas brauca ar mk3 vr6 golfu, viņš minēja ka siltākās dienās diezgan jāčekojot eļļas temperatūru, todien gan nebija pārāk silts, bet sāku štukot ka vajadzētu to jautājumu sakārtot. Lai gan man ir MFA spidometrs kur eļļas temperatūru var redzēt, man neko nerādīja kopš mašīnu nopirku. Kā reiz pie swapa speciāli čekoju motortelpas vadus, lai pēc tam nebūtu tajā galā jāmeklē problēma. Uzliku citu dačiku, bet bez izmaiņām. Sāku domāt ka panelim defekts, bet citu galīgi negribēju pirkt, tad nu no rrr.lt ieķēru audi vdo dačikus. Tagad tik vajag izdomāt kā iemontēt.

Kā vienmēr vadus vajag piekārtot un nošķetināt lieko audi drazu

Image

Noņemam parametrus

Image

Image

Image

Uztaisam modeli

Image

kko bikin paprintējam

Image

nošķetinātā pravodka, izmantoju arī jauno štrumu un uztaisīju katrai vadu daļai pa štekerim, lai ērti vadus aizvāktu ja būs vajadzība

Image

test fit

Image

Image

Tā kā vadus tak pārbaudīju, tad eļļas temp. pulksteni pieslēdzu kur spidometrs dabū signālu, bet [censored] neko nerāda :-|. Nu ok, multimetrs rokā, skatos vadus, [censored] kas pa nah, nevar motortelpas sensora vadu sapīkstināt "Es tak viņu speciāli pārbaudīju kamēr pravodku taisīju" :mhm:. Kā tad, vads bija, bet tikai līdz quick disconnect štekerim pie motora bloka :51:. aizvilku vadu pa taisno uz spidometru, protams, eļļas temperatūru rāda, varēju iztikt bez vdo :naac:. Nu neko nu jau par vēlu slēgt atpakaļgaitu, tāpat noderēs.

Nopirku lielo dačiku spiedienam, vēlvienu temp sensoru un tagad tur pie flanča viss pilns :D

Image

Saliku visu viss tjip forši, bet tagad sāk bļaut spidometrs par eļļas spiedienu :amurz:. Iegāju katalogā sāku skatīties čo pa čom, beigās tomēr nav īstais devējs, jo faking audi viņi ir divu veidu un abu kodi norādīti tam vienam dačikam, un man ir nepareizais un vienīgais ko var normāli nopirkt nerakņājoties pa mitrā garāžu kooperatīvu bedrēm :emo:. Atšķirība tajā ka tas ko dabūju pie eļļas filtra mēra zemspiedienu, nevis augstspiedienu. Testam piemetu spidometra eļļas spiediena vadus otrādāk.

Image

Problem solved, viss kā vajag, notinu izolāciju mazajam pravodkas posmam pie motora un samainīju vadus vietām. Turētājs uztaisīts un funkcionējoši dačiki vietā, tačka gatava nākošajam braucienam biķerniekos.

Image
Image

24. Augusts, braucu uz biķerniekiem uz stāvot ievēroju ka eļļas temperatūra ir ļoti augsta

Image

Nu vot, šitie eļļas temp. dačiki audi arī ir divu veidu un uz labu laimi paņēmu nepareizo :naac:

Image

Video no 24. Augusta un 10. Oktobra būs vēlāk, tie joprojām uploadojas, bet te neliels ieskats no 24. augusta :urb:

Image

Aptuvens 10. Oktobra apkopojums :naac:
» Skatīties Youtube

Bilde no 24.

Image

Čoms arī bija 24. ar e46 un teica viņam līkumos bija pagrūti turēt līdz un ka praktiski visu laiku pakaļējais ritenis bija gaisā :D. Pēc brauciena pa sausu trasi sāku domāt ka vajag iesākt kko pret high rollover risk, jo gana ātros līkumos jutu ka ārējo priekšējo riteni diezgan pamatīgi pārslogo un diži ātrāk tā dēļ nepabrauks. Risinājums stāvēja kastē ko minēju pagājušajā postā :D.

Image

šis atbalsts izskatās ok

Image

Bet šis jau [censored] sāk izģērbties, nav vairs ko eksperimentēt, būs vien tomēr jāliek mk3 atbalsti

Image

Pēc divām reizēm biķerniekos un gada lietošanas, gandrīz nekāda diluma, zajebis :naac:

Image

eibach pro kit vs stock

Image

Image

24. Arī bija tāda sajūta ka jebaķ plaukti staigā moto aplī tajā ātrajā čūskiņā kur var braukt neatmetoties. Pačekoju tagad plauktus, priekšējās mazās bukses nav nomainītas :think:. Paskatījos plauktā, izrādās aizmirsu iedot kad aizdzinu, lai samaina. :blaaaa: . Nu neko VAG special tools nr.420 rokā un ņemam nost plauktus.

Image

Tas tā normāli ka šeit jau sāk ieplaisāt plaukta bukses vai arī meyle nedavilka pat pusgadu?

Image

Ieziepēju kā rakstīts "grāmatā"

Image

Maucam iekšā

Image

Un piebeidzu ar ghetto hidraulisko presi, jo skrūvspīles bija par īsu 8)

Image

Gatavs

Image

Te jau man sāka parādīties bažas vai tikšu pagalmā :D

Image

Suvenīrs no biķerniekiem

Image

Esmu to teicis un teikšu vēlreiz, āķis = kanfarc

Image

Image

šitas jau arī paspējis sagurt :emo:

Image

ZemināC, maksimālais mk2 sēdinājums, lai nesapistu piekares ģeometriju(bez modifikācijām)

Image

Image

Image

Image

Image

Vienu rītu braucot uz darbu pamanīju jocīgu troksni, tā kā steidzos uz darbu nebija laika pačekot, nodomāju ka gultnis iet uz beigām. Vakarā braucot mājās iedomājos paskatīties, jebaķ [censored]! pilnībā Tukša riepa un es jau kādus 15km nobraucu uz borta :emo:. Bija čut hujovāk, bet nebija jābrauc pa tiem sūdīgākajiem ceļiem un pēc sajūtām vispār nejutu ka riepa būtu tukša, tie borti sf888 ir jebaķ cieti :o, tā arī norullēju kādus 50km, jo zapaskas un štrumu nebija un tajā brīdī riepa jau bija pārāk sačakarēta, lai kāds laistu trasē. Mēģināju sākumā, protams, pumpēt, bet beigās palika zb, jo pēc pāris h jau bija tukša.

Image

Image

Dabūju zapasku un aizbraucu uz Mārupes Ģimnāzijas boksu bikin paķimerēties.

Image

Tā pabraukāju kādu brīdi līdz sapratu ka 10. Oktobrī gribu aizšaut uz Biķerniekiem. Nopirku pašus lētākos pusslikus ko varēju dabūt. Kkādi accelera, maksāja 53 eiro gabalā :naac:

Image

Darbā saspiegoju velvienu jettu

Image

Image

Šitas posts jau paliek jebaķ garš, to be continued........
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
Jūda
Spam addicted
Posts: 2528
Joined: 27 May 2009, 12:51
Has thanked: 4 times
Been thanked: 0

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by Jūda »

Malacis 👌 prieks lasīt Tavu topiku
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 7978
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 »

Sāka tuvoties apskate un sapratu ka iespējams ir pēdējā saulainā nedēļas nogale priekšā un ar steigu jāmetina divi caurumi :emo:. Pacēlu tepiķi, pagaidām jaudīgāku vel negribas, bet domāju ka vajadzēs kkad jaudīgāku :D

Image
Image
Image

Es zināju ka ir divi caurumi(vismaz bija 2 kad pēdējo reizi bedrē čekoju, tagad atradu čut vairāk :naac:

Image

Image

Kāds affigennais ielāpiņš no vismazāk rūsējošā auto :naac:

Image

Image

Image

Image

Ejam tālāk, protams, korķa vietas (vismaz ja nebaksta kur nevajag :urb:)

Image

Iekšā slieksnis pat tīri sakarīgs, es biju gaidījis brūnas sniegpārsliņas :D

Image

pa fikso

Image

Image

Ups, pabakstīju par daudz :susnaks:

Image

Image

Šrodek restavrator 8)

Likās ka izpūtējs kkur skaras un rezonē, bet beigās siltumsargs tirinājās, vītnes, protams, tur sapuvušas, bet izdomāju uzjuharīt mazus uzgriežņus pa virsu un sagāja :D

Image

Aizmugurē kreisajā arkā bišk pa daudz karcheri biju ielaidis un gribot negribot vajag tur kko darīt, nācās vien ņemt nost uzliku :emo:

Image

Image

Un skrūves, maukas, nopuvušas. Nevaru noņemt buferi, ko čista vajag noņemt :susnaks:

Image

Image

Sāku apsvērt situāciju cik laiks palicis un ka ārā iespējams vairs nevarēšu metināt laikapstākļu dēļ, bet garāžā to fiziski nevar izdarīt. Izdomāju aizskriet uz vietējo veikalu top un apdomāties par kaujas plānu.

Image

Pirmais alus izdzerts, ok štirī pietiekami un ir izejmateriāls, lai veiktu sekojošo :reeka:

Image

Image

Image

Image

Prasās pēc vēl izejmateriāla un 8)

Image

Atradu depozītu bardačokā

Image

Image

Image

Image

Image

Sāku nodarboties ar tēlniecību :naac:

Image

Image

Restavrators pa virsu

Image

Besīja ka tā uzlika lāgā neturējās, jo visas kniežu vietas sapuvušas :naac:

Image

Image

Image

Image


Bija iespēja tikt pie krutākas taburetes, tad nu sakasīju šekeļus un tiku īpašumā pie šāda 500euro alpiana 8)

Image

Image

Jāizdomā kā šo salabot. Domāju ka varētu izurbt mazus caurumus visā garumā un ar žilku savilkt kopā.

Image

Neizskatās pārāk labi, bet škiet ka turētu

Image

Image

Image

Recaro polsteri internetā ir pill dirs, bet šie ir agrīnie mk2 recaro, kuriem, protams, polsteri neredzēju, bija līdzīgi, taču ne īstie :? . Būs vien jātaisa šo pašu. Iepriekš esmu izmantojis kādu random apakšu ko sagraizīt, bet te vajadzētu nopirkt normālu jaunu polstera gabalu/loksni ko izmantot, varbūt ir kādi ieteikumi kur LV meklēt ko tādu?

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Šito izklapēs un būs gerai

Image

šitie mēsli burtiski sadrupa :emo: , sanāca tikai viens vesels, ko gan jau nāksies izmantot par paraugu jaunu izveidei.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Sāku ar atmiekšķēšanu, es pis kas par zampu tur nācā ārā. Pēc tam izskatījās ka bļodā būtu kartupeļi mazgāti :emo:

Image

Pēc tam iemetu veļasmašīna. Jau ir kudī labāk, bet domāju ka vajadzēs ar tvaika tīrītāju vai ķīmijas putekļu sūcēju iet pāri, domāju ka satīrīsies diezgan labi. Kopumā stāvoklis nav slikts, audums (ja neskaita netīrumus) ir ļoti labā stāvoklī, atzveltne ir ļoti laba. Čista sūdīgs ir tas viens polsteris, bet to uzčinīšu, nebūs mans pirmais rodeo.

Image

Audumam stieņi bija pamatīgi ar rūsu pieķērušies klāt

Image

Image

Satīrīju sliedi, lai normāli varētu regulēt uz priekšu/atpakaļ. Pārējo bez strūklas aiztikt diezgan bezjēdzīgi

Image

Apkope pienākusi, tā kā vairs rezerves daļas netirgoju un nevarēju izlasīt mahle filtrus, kas ražoti vācijā/austrijā, nevis chinesium, tad paņēmu mann, jo tiem made in china nebiju redzējis.

Image

Kā tad [censored] :mhm:

Image

Pa miglu čunčinot normix eKanomija

Image


"Bet pag, arnix, nah tas viens avdi dačiks ir balts?"

Es jau domāju ka nepajautāsi, nu lūk te tomēr ir auto tuninga portāls un tuningam būs būt, jo šitā krāsu palete man nepatīk. Sāku ar voltmetru, jo ja sanāk to sačakarēt, par to būtu vismazāk žēl.

Image


Jāsāk ar to ka dačiku kaut kā jāatver, te ir tik viena opcija un pa brutālo, ņemam rokā skrūvgriezi un knibinamies :emo:. Vajag kārtīgi piespiest klāt un pa drusciņai grozīt pa/pret pulksteņrādītāja virzienu un tā iet lēnām uz riņķi. Process ir piselīgs un pirmajā reizē plauksta noteikti būs kārtīgi sabakstīta un vajag arī pacietību. Pirmo pulksteni jaucu aptuveni 2h.

Image

Kad vāciņš ir nost, atzīmējam adatas pozīciju

Image

ar divām karotēm noceļam adatu, ar pirkstiem nesanāks viņa nāk nost diezgan sūdīgi, eļļas spiediena pulkstenim likās ka kko salauzīšu un viņa normāli aizlidoja :emo:

Image

atskrūvējam mazās skrūves(ļoti svarīgi izvēlēties pareizu skrūvgriezi, viņas var ļoti ātri sapist, ja sanāk apskrāpēt, tad pēc tam ar melno marķieri var diezgan ok piekrāsot) noņemam plati un bļed, te nav filma priekšā spuldzei kā citur vagam :think:. Mēģināju graizīt filmu no spidometra un lipināt, bet tad krāsa bija viegli dzeltena :-|

Image

Image

Sāku meklēt netā ko darīt, uzdūros ka liekot diodes, bet uzreiz bija skaidrs ka nebūs TAS ar diodēm un visticamāk arī spilgtuma regulācija ar pārējo paneli nebūtu + gan jau pārāk spilgti utt. Štukoju un izdomāju pamēģināt pie pašas malas pakasīt sarkano nost. Bingo zem sarkanā slāņa apakša ir caurspīdīgs, paņēmu 646 šķīdinātāju un smuki nāca nost

Image

Sarkanais dabūts nost, bet pa maziem gabaliņiem lipināt sagraizītu spidometra filmu galīgi nelikās kā variants. Ievēroju ka man uz galda stāv zaļa dokumentu mape... Tālāk jau laikam nav jāstāsta :D

Image

Image

AWWWWWWWWWW YEAAAAAAHHHHH

Image

Image

Image

Image

Pa kreisi divi slāņi ar mapes filmu, pa labi viens. Paliku pie viena slāņa, divi bija par tumšu.

Image

Image

Image

Image

Tālāk adata. Tur tāpat kā ar plati 646 šķidinātājs labi darbojās. Ir pāris vietas kur ar to netiek, bet tad prātīgi ar nazi jāpakasa.

Image

Image

Tad ar otiņu un zobu bakstāmo var nokrāsot. Sākumā sanāca sūdīgi malas aplīmēt, bet tas nekas, lieko ar 646 + nedaudz pacietīgu kasīšanu var atrisināt

Image

Image

Vajadzēs vel nedaudz delikāti piekrāsot, lai nespīd cauri.

Image

Liekam visu kopā, tagad ar marķieri var skrūves piekrāsot ja vajadzīgs, plati ļooooooti maigi un ar jūtām jāpievelk, savādāk tur var ap skrūvi izveidoties ieliekums.

Tagad riņķis ar stikliņu jāpārmauc malai atpakaļ pāri, ja 50/50 sagāja ņemot nost, tad tagad būs pagrūti, viņu droši var diezgan paplest vaļa. Kad ir pārlikts pāri, tad tagad pa perimetru malu vajag ar plakanu skrūģi spiest atkal klāt, es to darīju no dažādiem leņķiem.

Image

Image

Image


Bet nu, lai par rezultātu runā bildes, es esmu jebaķ priecīgs ar iznākumu :huj: , bildēs nemācēju noķert to cik kruta viņas spīd

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Pagaidām kkā tā, leju degvielu & fuck BROUTS. Jāizdomā kur otru pusi sametināt, ir variants pie vecvecākiem šķūnī metināt, bet labs gabaliņš līdz turienei degviela + laiks, bet mājās tam nav vietas(tāpēc arī metināju ārā). Ir uzlikti rudens baloni uz R14 un, protams, rudens dublis uz sāniem.

Image
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 7978
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 »

Jūda wrote: 26 Oct 2023, 21:42 Malacis 👌 prieks lasīt Tavu topiku
Paldies :naac:
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
ray112
Posts: 5077
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by ray112 »

Varbūt esmu palaidis garām, bet kas īsti ar sarkano notiek un kāpēc ar to nebrauc. Savādāk te viss kā vienmēr līmenī, gan trase, gan geidžu modifikācijas, gan protams depazīta pielietojums :D
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 7978
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 jetta GT daily

Post by arniks8 »

ray112 wrote: 26 Oct 2023, 23:05 Varbūt esmu palaidis garām, bet kas īsti ar sarkano notiek un kāpēc ar to nebrauc. Savādāk te viss kā vienmēr līmenī, gan trase, gan geidžu modifikācijas, gan protams depazīta pielietojums :D
Sarkanā stāv zem jumta apklāta. Bija/ir lielā ambīcija izjaukt strūklot un visam pāriet pāri ka GG izdarīja ar savu golfu, bet tagad saprotu ka man tuvākajā nākotnē nebūs kur/kad to darīt. Iespējams ka uz nākošo sezonu vilkšu ārā.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
Post Reply