HaL MINI Cooper S Clubman
HaL MINI Cooper S Clubman
Es kādu laiku atpakaļ vēl rakstīju https://kursors.lv/2020/04/28/mini-coop ... kad-nebus/ ka MINI ir pats stilīgākais karstais hečbeks, kurš man nekad nebūs
Jo nu MINI ir tāds stila auto, kura pielietojums ir stipri apšaubāms. Tāpēc man jau sen ļoti patīk MINI. Nu tie ar BMW 2.0 dzinējiem nevis Peugeot.
Kad sievai skatījāmies jaunu ikdienas auto, sākām ar MINI Countryman, bet tā kā labu eksemplāru nebija un izleca diezgan foršais BMW X1, tad atkal vismaz daļēji netiku pie MINI
Un tagad pienāca laiks manu ikdienas E90 bīteri mainīt, atkal sāku skatīties MINI virzienā, bet šoreiz jau skatījos uz 3 durvīgo Cooper S. Tā kā tagad pēc auto izmēra varu "atļauties" MINI (2 jau lieli puikas, kas pamatā dzīvo ar māti un meitas auto krēsliņš der jebkur), tad sapratu - ja es tagad nenopirkšu MINI, tad es to nenopirkšu nekad.
Tiem, kas mucā: F paaudzes (F54 Clubman, F55 5 durvis un F56 3 durvis) MINI Cooper S, 2.0 turbo benzīns (BMW B48 dzinējs) ar 192 Zs un 280 Nm. 8 pakāpju automāts, priekšpiedziņa.
Biju sev nodefinējis prasības, ka gribu automātu, ādas salonu, H&K mūziku un "lielo" ekrānu. Ideāli ar gaišo salonu (1 no 500 tāds ir ) un noteikti ne melns, sarkans, dzeltens vai balts - ideāli pelēks vai zaļš. Un šeit sākās problēmas, tādu eksemplāru ir ļoti maz. Un ja ir, tad cena uzlec kosmosā. Tā arī kopš kaut kāda augusta browsēju visus eiropas tirgus, lai atrastu eksemplāru pēc savām vēlmēm. Laiku pa laikam kāds pat ciešamā cipārā parādijās, bet tikpat ātri pazuda. Tikko parādās tiešām foršs, tad ir 4 durvīgais, kura formas ir tik nedabīgas, ka to versiju vispār nesaprotu
Līdz vienu novembra vakaru atvēru SS un tur ir ŠIS. Viss tieši kā nevēlos - melns ar melnu salonu, 2 durvis pa daudz. Nu izcili Bet nu tāpat izdomāju, ka jāaizbrauc apskatīties. Un protams nopirku
Clubman iepriekš neskatīju kā variantu, bet tas auto pēc loģikas pat diezgan saprotams un man piemērotāks. Un konkrētajam komplektācija dikti mīlīga - LED gaismas + LED miglas, Harman&Kardon mūzika, 2 materiālu ādas salons ar apsildi, panorāmas lūka, key let's go. Ir pat automātiskā parkošanās kur gan man nevajag
Nāca komplektā ar R18 vasarai un R17 ziemai (bildēs), bet nu nepatīk man nevieni Kā te daži ir teikuši - Latvijas ziema ir pārāk gara, lai brauktu ar neglītiem diskiem. Šoziem gan neko nemainīšu noteikti.
Plāni:
1. Chiptuning
2. Esošā NBT Evo 4. paaudzes softa upgreids uz 5. paaudzi, lai iegūtu Apple Carplay
3. Hroma riņķu ap lampām novākšana
4. Sarkans jumts un spoguļi (savādāk tas auto izskatās garlaicīgs) - nepatiks, novākšu
5. Varbūt melns radiatora riņķis un JCW radiatora režģis
6. Vasarai JCW diski
7. REMUS vai Supersprint izplūde
8. EVENTURI karbona ieplūde
Jo nu MINI ir tāds stila auto, kura pielietojums ir stipri apšaubāms. Tāpēc man jau sen ļoti patīk MINI. Nu tie ar BMW 2.0 dzinējiem nevis Peugeot.
Kad sievai skatījāmies jaunu ikdienas auto, sākām ar MINI Countryman, bet tā kā labu eksemplāru nebija un izleca diezgan foršais BMW X1, tad atkal vismaz daļēji netiku pie MINI
Un tagad pienāca laiks manu ikdienas E90 bīteri mainīt, atkal sāku skatīties MINI virzienā, bet šoreiz jau skatījos uz 3 durvīgo Cooper S. Tā kā tagad pēc auto izmēra varu "atļauties" MINI (2 jau lieli puikas, kas pamatā dzīvo ar māti un meitas auto krēsliņš der jebkur), tad sapratu - ja es tagad nenopirkšu MINI, tad es to nenopirkšu nekad.
Tiem, kas mucā: F paaudzes (F54 Clubman, F55 5 durvis un F56 3 durvis) MINI Cooper S, 2.0 turbo benzīns (BMW B48 dzinējs) ar 192 Zs un 280 Nm. 8 pakāpju automāts, priekšpiedziņa.
Biju sev nodefinējis prasības, ka gribu automātu, ādas salonu, H&K mūziku un "lielo" ekrānu. Ideāli ar gaišo salonu (1 no 500 tāds ir ) un noteikti ne melns, sarkans, dzeltens vai balts - ideāli pelēks vai zaļš. Un šeit sākās problēmas, tādu eksemplāru ir ļoti maz. Un ja ir, tad cena uzlec kosmosā. Tā arī kopš kaut kāda augusta browsēju visus eiropas tirgus, lai atrastu eksemplāru pēc savām vēlmēm. Laiku pa laikam kāds pat ciešamā cipārā parādijās, bet tikpat ātri pazuda. Tikko parādās tiešām foršs, tad ir 4 durvīgais, kura formas ir tik nedabīgas, ka to versiju vispār nesaprotu
Līdz vienu novembra vakaru atvēru SS un tur ir ŠIS. Viss tieši kā nevēlos - melns ar melnu salonu, 2 durvis pa daudz. Nu izcili Bet nu tāpat izdomāju, ka jāaizbrauc apskatīties. Un protams nopirku
Clubman iepriekš neskatīju kā variantu, bet tas auto pēc loģikas pat diezgan saprotams un man piemērotāks. Un konkrētajam komplektācija dikti mīlīga - LED gaismas + LED miglas, Harman&Kardon mūzika, 2 materiālu ādas salons ar apsildi, panorāmas lūka, key let's go. Ir pat automātiskā parkošanās kur gan man nevajag
Nāca komplektā ar R18 vasarai un R17 ziemai (bildēs), bet nu nepatīk man nevieni Kā te daži ir teikuši - Latvijas ziema ir pārāk gara, lai brauktu ar neglītiem diskiem. Šoziem gan neko nemainīšu noteikti.
Plāni:
1. Chiptuning
2. Esošā NBT Evo 4. paaudzes softa upgreids uz 5. paaudzi, lai iegūtu Apple Carplay
3. Hroma riņķu ap lampām novākšana
4. Sarkans jumts un spoguļi (savādāk tas auto izskatās garlaicīgs) - nepatiks, novākšu
5. Varbūt melns radiatora riņķis un JCW radiatora režģis
6. Vasarai JCW diski
7. REMUS vai Supersprint izplūde
8. EVENTURI karbona ieplūde
Life is what happens while you're busy making other plans
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17208
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Es jau tev teicu - sāc ar diskiem, jo citādi izskatās pēc katafalka.
Pļonku no pakaļlogiem neesi apsvēris likvidēt?
Pļonku no pakaļlogiem neesi apsvēris likvidēt?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Mods Nr1:
Tā kā auto jau nāk aprīkots ar NBT Evo info-izklaides sistēmu, tad cerēju, ka var aktivizēt Apple Carplay.
Bet huj BMW grupai Apple Carplay nāca tikai no 2019/2020 gada ar Facelift, kad NBT Evo arī tika pie facelift un 4GB RAM. 2019. gadā MINI tikai pie 5.paaudzes iDrive ar Apple Carplay "mazo". Ar 2020. gadu jau ir 6.paaudzes iDrive, kur ir fullscreen Apple Carplay. Tas man nespīd, bet manu iDrive4 var pārflašot uz iDrive5
Kaross to veiksmīgi izdarīja.
Bilde zagta no interneta
pozitīvais, ko es pat negaidīju, ka ir Wireless Carplay
Mods Nr2:
Dinamikas atšķirība ir fenomenāla. Bet nu šogad vēl 2 upgreidi būs
Tā kā auto jau nāk aprīkots ar NBT Evo info-izklaides sistēmu, tad cerēju, ka var aktivizēt Apple Carplay.
Bet huj BMW grupai Apple Carplay nāca tikai no 2019/2020 gada ar Facelift, kad NBT Evo arī tika pie facelift un 4GB RAM. 2019. gadā MINI tikai pie 5.paaudzes iDrive ar Apple Carplay "mazo". Ar 2020. gadu jau ir 6.paaudzes iDrive, kur ir fullscreen Apple Carplay. Tas man nespīd, bet manu iDrive4 var pārflašot uz iDrive5
Kaross to veiksmīgi izdarīja.
Bilde zagta no interneta
pozitīvais, ko es pat negaidīju, ka ir Wireless Carplay
Mods Nr2:
Dinamikas atšķirība ir fenomenāla. Bet nu šogad vēl 2 upgreidi būs
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Aizmugurējās lampas tādas “на любителя” šai paaudzei, bet visādi dizaina risinājumi un kičš pārpārēm.
Man tikai grūti saprast šo izvēli, jo vēl kursorā rakstīji, ka clubman versija ir garām
Pieņemu, ka bija jau besis meklēt kritērijiem atbilstošu variantu?
Man tikai grūti saprast šo izvēli, jo vēl kursorā rakstīji, ka clubman versija ir garām
Pieņemu, ka bija jau besis meklēt kritērijiem atbilstošu variantu?
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Man kolēģis arī pēdējos 10 gados paspējis nomainīt 3 vai 4 hecbekus pēdējie divi cooper s bija, tagad paņēma pēdējo clubman JCW, pats jau baigi apmierināts, auto esot daudz praktiskāks salīdzinot ar haču, pilnpiedziņa palīdz izjust tos 302 zirgus labāk. Un tur arī aizmugures lampas ir beidzot smukas sanākušas.
Katrā ziņā es domāju ka melnam auto tonēti logi piestāv, vēl jo vairāk ja tas ir rūpnīcas tonējums, nevis melna plēve kā 90 gadu bandītam.
Katrā ziņā es domāju ka melnam auto tonēti logi piestāv, vēl jo vairāk ja tas ir rūpnīcas tonējums, nevis melna plēve kā 90 gadu bandītam.
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
čiptuning, kur veici? Pie Karosa?
ir benzīna a5 ar 1.8t, liekas knapulītis un gribas vairāk jaudas, bet neesmu dzirdējis atsauksmes par benzīna motoru čipošanu... Tikai dīzeļi visiem Vai pareizāk esmu dzirdējis kādas 2 atsauksmes par benzīna lielmotoriem ar turbīnām, ka jauda, jā, super - ir stipri jūtams, bet patēriņš arī kosmiski pieaudzis...
ir benzīna a5 ar 1.8t, liekas knapulītis un gribas vairāk jaudas, bet neesmu dzirdējis atsauksmes par benzīna motoru čipošanu... Tikai dīzeļi visiem Vai pareizāk esmu dzirdējis kādas 2 atsauksmes par benzīna lielmotoriem ar turbīnām, ka jauda, jā, super - ir stipri jūtams, bet patēriņš arī kosmiski pieaudzis...
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Nemaz negaidīju, ka būs jeblītis uz 2h
Doma laba (kā jau vienmēr ) - tikt pie jaunas fīčas, kas mūsdienās ir diezgan noderīga. Proti, bezvadu lādētājs.
Tā kā šim auto jau ir pieejama opcija ar OEM bezvadu lādētāju elkoņbalstā, tad sapratu, ka gribu tikt pie šīs OEM fīčas.
Bildē jau izskatās cerīgi
Protams, bez samsung!
Cena nav baigi maza, bet nu man patīk OEM lietas. OK. Pasūtam!
Idejiski - ātri iemetu aci Youtube (vajadzēja LĒNI iemest aci), itkā elementāri. Izņemam ārā esošo snap-in adapteri (kur var pasūtīt turētāju priekš tādiem telefoniem kā, piemēram, līdz iPhone 7 ) un vietā ieliekam Wireless Charging Tray. Pie tam man ir visādi tūļi, vajadzētu būt īzī. HUJ
Izņemam šo - adapteris ta ārā izklipsējās (divas ķepiņas katrā pusē kur iesprausta lāpstiņa)
Un ieliekam šo:
Bet nekā - adapteris pacēlās uz augšu pāris centimetrus. Tīri, lai ieraudzītu, ka vadi aiziet uz aizmuguri. Nu ok. Googlējam. Izrādās, ka jāizjauc elkoņbalsts aizmugurē, lai atvienotu vadus. Nu ok, ir darītas arī debīlākas lietas.
Bet ar to nepietiek Vadi ir iepiesti un nofiksēti, ir tomēr jājauc ārā tik tālu, ka visu adaptera mehānismu var izslidināt no turienes. Nekas itkā traģisks - tās divas caurejošās skrūves virs vadiem un lieta darīta. Nu šis bija visā procesā vieglākais darbiņš. Izvelkam ārā adapteri, lai saprastu, ka arī tas ir pilnībā jāizjauc
Atkal jau - nekas traģisks un ir darītas debīlākas lietas, bet nu šis man aizņēma gandrīz stundu un daudz lamāšanās
Viena skrūve priekšpusē un divas paslēptas otrā pusē - tik paslēptas, ka jānoņem elkoņbalsta atvēršanas āķis/poga, lai ieraudzītu. Pogu noņemt grūti, vnk nesaprotu, kāpēc tās skrūves tur bija vajdzīgas, viss smuki ieklipsējas tāpat
Un beidzot salikts ar bezvadu lādētāju - atliek tik saskrūvēt visu atpakaļ
Un tas viss dēļ tā
Interesanti, ka tur iekšā bija viens brīvs antenas tipa štepselis un arī palika brīvs jautājums kam tas ir
Paldies par uzmanību
Doma laba (kā jau vienmēr ) - tikt pie jaunas fīčas, kas mūsdienās ir diezgan noderīga. Proti, bezvadu lādētājs.
Tā kā šim auto jau ir pieejama opcija ar OEM bezvadu lādētāju elkoņbalstā, tad sapratu, ka gribu tikt pie šīs OEM fīčas.
Bildē jau izskatās cerīgi
Protams, bez samsung!
Cena nav baigi maza, bet nu man patīk OEM lietas. OK. Pasūtam!
Idejiski - ātri iemetu aci Youtube (vajadzēja LĒNI iemest aci), itkā elementāri. Izņemam ārā esošo snap-in adapteri (kur var pasūtīt turētāju priekš tādiem telefoniem kā, piemēram, līdz iPhone 7 ) un vietā ieliekam Wireless Charging Tray. Pie tam man ir visādi tūļi, vajadzētu būt īzī. HUJ
Izņemam šo - adapteris ta ārā izklipsējās (divas ķepiņas katrā pusē kur iesprausta lāpstiņa)
Un ieliekam šo:
Bet nekā - adapteris pacēlās uz augšu pāris centimetrus. Tīri, lai ieraudzītu, ka vadi aiziet uz aizmuguri. Nu ok. Googlējam. Izrādās, ka jāizjauc elkoņbalsts aizmugurē, lai atvienotu vadus. Nu ok, ir darītas arī debīlākas lietas.
Bet ar to nepietiek Vadi ir iepiesti un nofiksēti, ir tomēr jājauc ārā tik tālu, ka visu adaptera mehānismu var izslidināt no turienes. Nekas itkā traģisks - tās divas caurejošās skrūves virs vadiem un lieta darīta. Nu šis bija visā procesā vieglākais darbiņš. Izvelkam ārā adapteri, lai saprastu, ka arī tas ir pilnībā jāizjauc
Atkal jau - nekas traģisks un ir darītas debīlākas lietas, bet nu šis man aizņēma gandrīz stundu un daudz lamāšanās
Viena skrūve priekšpusē un divas paslēptas otrā pusē - tik paslēptas, ka jānoņem elkoņbalsta atvēršanas āķis/poga, lai ieraudzītu. Pogu noņemt grūti, vnk nesaprotu, kāpēc tās skrūves tur bija vajdzīgas, viss smuki ieklipsējas tāpat
Un beidzot salikts ar bezvadu lādētāju - atliek tik saskrūvēt visu atpakaļ
Un tas viss dēļ tā
Interesanti, ka tur iekšā bija viens brīvs antenas tipa štepselis un arī palika brīvs jautājums kam tas ir
Paldies par uzmanību
Life is what happens while you're busy making other plans
-
- Posts: 331
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Labi jau, ka rezultāts pozitīvs. Ir, ka noņemies pus dienu, un saproti, ka nevar vispār, vai kāds sīkums pietrūkst, kas nekur nav, vai gjāgaida pus gadu.
Antena gan jau kādam stacionāram risinājumam. Vai, varbūt, ir kaut kāds tipa antenas pagarinātājs, lai tur tajā vietā telefonam nepazūd signāls?
Antena gan jau kādam stacionāram risinājumam. Vai, varbūt, ir kaut kāds tipa antenas pagarinātājs, lai tur tajā vietā telefonam nepazūd signāls?
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17208
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Bet visp - kur video ar izdedzi vai vismaz saulītes uzgriešana atpakaļgaitā pa piesnigušu pļavu?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- AtmoBenzin
- Posts: 11978
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Jap, gribas visu ātri, lai var tikai baudīt BET te darāmā iespējams ir TIK daudz, ka varēšu turpmākos gadus fisties
Jau no paša sākuma zināju, ka šim brīnumam gribēšu skaņu, tāpēc jau laicīgi sāku pētīt, kas ir pieejams un kādās cenās!
Ja F56 (2 durvju versijai) ir variantu stipri daudz, tad Clubman (jo izpūtējs nav buferim pa vidu, bet katrā pusē) ir tikai 2:
* Supersprint
* REMUS
Un, protams:
Vēl ilgi sēdēju dilemmā par variantu kādu sūtīt, jo, teiksim, REMUS ir lētāk, bet nāk tikai valvētā (ar podziņu ieslēdz/izslēdz skaņu) un vēl par 600 EUR jāpērk kontrolieris, kopā sanāk virs 1.7k Var, protams, sūtīt bez kontroliera, bet tad nebūs skaņas. Nu 1.7 arī neesmu gatavs tērēt.
Supersprint gadījumā cena ir augstāka startā, attiecīgi - atliekam uz nākamo gadu!
BET atnāca melnā piektdiena un man uz e-pastu atnāk notifikācija, ka Supersprint visam 30% Negaidīju, ka tādi ražotāji pavelkas uz šo huiņu, bet tiešām cena IR laba! OK, atgriežamies pie šī jautājuma un domājam variantu, JO ir faktiski 3 opcijas:
1) Valvētā
+ kontrolieris
2) Ielas nevalvētā
3) Racing
4) Ir vēl arī muffler delete, bet nu tas lai paliek amurikāņiem
Par reising uzreiz sapratu, ka šis varētu būt overkill, tāpēc paliek 2 varianti. Bet šeit arī līdzīgs stāsts kā REMUS, ka atsevišķi ~600 EUR vērts kontrolieris, attiecīgi NAV KO MĪZT un jāsūta nevalvētā. Tā kā ielas versija ir ar sertifikātu un legāli lietoju tipa Vācijā, tad jābūt ir labi. Pasūtam variantu nr2 + gunmetal galiņus.
Tas viss atnāca nepilnā nedēļā un tā kā es šo mēģinu noslēpt no sievas tad sūtu uz ofisu! Jāmēģina aizvest, ērti nav
Mini dzīve
Dara to visu man RJ Motorsports, kur es jau gadiem visus auto kopju.
Šis jārauj nost
Vecais (sazāģēts) vs jaunais
Visu smuki sacentrējam, saregulējam galiņu izbīdījumu utt, lai smuki
UN FAIL vispār skaņas izmaiņas nav. [censored] VISPĀR KARL
Ja cold-start vēl ir labi, tad uzsilstot ir pat sajūta, ka OEM bija skaļāks
* OEM (ar ieslēgtu SPORT jeb purkšķu režīmu) » Skatīties Youtube
COLD (ar OEM front pipe) » Skatīties Youtube
Un Supersprint (ar OEM front pipe) » Skatīties Youtube
Huiņa vobšem!
Un tagad es saprotu, kāpēc Supersprint piedāvā arī 3 veidu front pipe - bez nekā, ar katalizatoru un ar rezonatoru. OEM ir ar rezonatoru.
Labi - tā kā OEM izpūtējam tiek izgriezts gabals, tad to varam iemetināt rezonatora vietā! Daram!
Tagad stāvot skaņa ir nedaudz skaļāka, bet gaitā ir vienkārši mērcīte » Skatīties Youtube
+ pie viena uzliekam SPOOORTA filtru. Tipa pilns YT ar stendiem ka reāli kaut ko dod jaudas ziņā, bet skaņa gan palika ONELOVE. Dzird gaisa ievilkšana skaņu, pshh pshh skaļāks
+ ogligātā 10 Zs uzlīme
Jau no paša sākuma zināju, ka šim brīnumam gribēšu skaņu, tāpēc jau laicīgi sāku pētīt, kas ir pieejams un kādās cenās!
Ja F56 (2 durvju versijai) ir variantu stipri daudz, tad Clubman (jo izpūtējs nav buferim pa vidu, bet katrā pusē) ir tikai 2:
* Supersprint
* REMUS
Un, protams:
Vēl ilgi sēdēju dilemmā par variantu kādu sūtīt, jo, teiksim, REMUS ir lētāk, bet nāk tikai valvētā (ar podziņu ieslēdz/izslēdz skaņu) un vēl par 600 EUR jāpērk kontrolieris, kopā sanāk virs 1.7k Var, protams, sūtīt bez kontroliera, bet tad nebūs skaņas. Nu 1.7 arī neesmu gatavs tērēt.
Supersprint gadījumā cena ir augstāka startā, attiecīgi - atliekam uz nākamo gadu!
BET atnāca melnā piektdiena un man uz e-pastu atnāk notifikācija, ka Supersprint visam 30% Negaidīju, ka tādi ražotāji pavelkas uz šo huiņu, bet tiešām cena IR laba! OK, atgriežamies pie šī jautājuma un domājam variantu, JO ir faktiski 3 opcijas:
1) Valvētā
+ kontrolieris
2) Ielas nevalvētā
3) Racing
4) Ir vēl arī muffler delete, bet nu tas lai paliek amurikāņiem
Par reising uzreiz sapratu, ka šis varētu būt overkill, tāpēc paliek 2 varianti. Bet šeit arī līdzīgs stāsts kā REMUS, ka atsevišķi ~600 EUR vērts kontrolieris, attiecīgi NAV KO MĪZT un jāsūta nevalvētā. Tā kā ielas versija ir ar sertifikātu un legāli lietoju tipa Vācijā, tad jābūt ir labi. Pasūtam variantu nr2 + gunmetal galiņus.
Tas viss atnāca nepilnā nedēļā un tā kā es šo mēģinu noslēpt no sievas tad sūtu uz ofisu! Jāmēģina aizvest, ērti nav
Mini dzīve
Dara to visu man RJ Motorsports, kur es jau gadiem visus auto kopju.
Šis jārauj nost
Vecais (sazāģēts) vs jaunais
Visu smuki sacentrējam, saregulējam galiņu izbīdījumu utt, lai smuki
UN FAIL vispār skaņas izmaiņas nav. [censored] VISPĀR KARL
Ja cold-start vēl ir labi, tad uzsilstot ir pat sajūta, ka OEM bija skaļāks
* OEM (ar ieslēgtu SPORT jeb purkšķu režīmu) » Skatīties Youtube
COLD (ar OEM front pipe) » Skatīties Youtube
Un Supersprint (ar OEM front pipe) » Skatīties Youtube
Huiņa vobšem!
Un tagad es saprotu, kāpēc Supersprint piedāvā arī 3 veidu front pipe - bez nekā, ar katalizatoru un ar rezonatoru. OEM ir ar rezonatoru.
Labi - tā kā OEM izpūtējam tiek izgriezts gabals, tad to varam iemetināt rezonatora vietā! Daram!
Tagad stāvot skaņa ir nedaudz skaļāka, bet gaitā ir vienkārši mērcīte » Skatīties Youtube
+ pie viena uzliekam SPOOORTA filtru. Tipa pilns YT ar stendiem ka reāli kaut ko dod jaudas ziņā, bet skaņa gan palika ONELOVE. Dzird gaisa ievilkšana skaņu, pshh pshh skaļāks
+ ogligātā 10 Zs uzlīme
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Pag tu taču vecs tjūneris zini, ka tas filtrs dos tikai netīrību un gružus cilindros, nevis jaudu...
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Un viena no pēdējām šī gada lietām ir vizuālā uzlabošana. Kā jau pašā sākumā rakstīju, man nepatīk melnas mašīnas (tāpēc šī un iepriekšējā ir melna ), bet MINI gadījumā tā ir labojama lieta, jo auto piedod dažādas debīlas lietas.
Melns Clubman izskatās ļoti garlaicīgi un tie melnie diski noteikti nepalīdz uzlabot skatu.
Jau čatiņā biju jautājis viedokli par vienu no versijām!
Attiecīgi tīrs tikai ar JCW sarkano līniju restei, sarkans jumts un spoguļi vai pilns JCW krāsojums.
Neatceros vairs kurš ko teica bet sapratu, ka gribu sarkanu jumtu/spoguļus!
Pie reizes no UK uzsūtīju melnos riņķus ap lampām, lai novāktu to hromu, kas man tiešām nepatīk!
Manuprāt, rezultāts ir BOMBA, man ļoti patīk. Vairs neskatās pēc skumja katafalka, ir jautrs katafalks
JCW reste jau ir ceļā, domājams šonedēļ būs!
Melns Clubman izskatās ļoti garlaicīgi un tie melnie diski noteikti nepalīdz uzlabot skatu.
Jau čatiņā biju jautājis viedokli par vienu no versijām!
Attiecīgi tīrs tikai ar JCW sarkano līniju restei, sarkans jumts un spoguļi vai pilns JCW krāsojums.
Neatceros vairs kurš ko teica bet sapratu, ka gribu sarkanu jumtu/spoguļus!
Pie reizes no UK uzsūtīju melnos riņķus ap lampām, lai novāktu to hromu, kas man tiešām nepatīk!
Manuprāt, rezultāts ir BOMBA, man ļoti patīk. Vairs neskatās pēc skumja katafalka, ir jautrs katafalks
JCW reste jau ir ceļā, domājams šonedēļ būs!
Life is what happens while you're busy making other plans