HaL MINI Cooper S Clubman
- UldisUldis
- Posts: 4689
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
sarkanus neonus. sarkani diski tak ir dirsā, visdrīzāk oem sudraba krāsas rati saliktu visu pa vietām.
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
taa skanja tikai peec gala bundulja nomainjas.
un intake nedodot pilniigi neko, ja vien jauda nav virs 800zs, vismaz tas uz twin turbo emkām, runāju ar vienu nopietnu vācu kantori, kas to pārbaudījuši uz n gadījumiem uz stenda. pats biju nedaudz pārsteigts par to.
ja liki intake skaņas dēļ, tad ok.
un intake nedodot pilniigi neko, ja vien jauda nav virs 800zs, vismaz tas uz twin turbo emkām, runāju ar vienu nopietnu vācu kantori, kas to pārbaudījuši uz n gadījumiem uz stenda. pats biju nedaudz pārsteigts par to.
ja liki intake skaņas dēļ, tad ok.
being a better driver is not an unfair advantage...
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Atnāks JCW reste un tad būs jāuzliek tie JCW spārna pagriezieni un skatīsies kā ir kopskatā!
Jā, melnie diski nepatīk! Plāns ir šādi - tāda vispār ir auto kopējā skata doma! Augšējie diski vasara, apakšējie (ir jau šie man ar vasaras riepām) ziema!UldisUldis wrote: ↑12 Dec 2022, 14:25 sarkanus neonus. sarkani diski tak ir dirsā, visdrīzāk oem sudraba krāsas rati saliktu visu pa vietām.
Protams, ka tikai dēļ skaņas!V.I.P. wrote: ↑12 Dec 2022, 15:18 taa skanja tikai peec gala bundulja nomainjas.
un intake nedodot pilniigi neko, ja vien jauda nav virs 800zs, vismaz tas uz twin turbo emkām, runāju ar vienu nopietnu vācu kantori, kas to pārbaudījuši uz n gadījumiem uz stenda. pats biju nedaudz pārsteigts par to.
ja liki intake skaņas dēļ, tad ok.
Bet nu nākamgad būs šis:
Life is what happens while you're busy making other plans
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1226
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Tjūners veinmēr sirdī paliek tjūners.
Es ar turpinu ar visiem saviem auto to pašu. Pat ja esmu nozvērējies neko tādu vairs nedarīt. Nagi niez ka traki.
Es ar turpinu ar visiem saviem auto to pašu. Pat ja esmu nozvērējies neko tādu vairs nedarīt. Nagi niez ka traki.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Tā, mazliet nodarbojos ar vizuālo šķūningu
Jā, jā, esmu "melis" un šis nav JCW BET būs labāks un jaudas jau ir vairāk
1) JCW pagriezieni (tīri dēļ tā, ka oem Cooper S ir hromēti ar S burtiņu)
2) JCW priekšējā reste ar sarkano strīpu (un tagad man ir 100% skaidrs, ka to hroma radiatora riņķi jānovāc)
Jā, jā, esmu "melis" un šis nav JCW BET būs labāks un jaudas jau ir vairāk
1) JCW pagriezieni (tīri dēļ tā, ka oem Cooper S ir hromēti ar S burtiņu)
2) JCW priekšējā reste ar sarkano strīpu (un tagad man ir 100% skaidrs, ka to hroma radiatora riņķi jānovāc)
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Viena lieta, ko pamanīju, ka jaudas "it kā pietiek", bet neesmu starā par ātrumkārbas darbību. Tā šķiet "lēna" (tm). Nu neatbilstoša auto dinamikai.
Sāku gūglēt. Kā izrādās Cooper S var piekomplektēt ar 2 veidu kārbām - Standard (FA kods 205) un Sport Transmission (FA kods 2TB). Realitātē ir 2 atšķirības - softs un Spoorta kārbu komplektējot Tu tiec pie normālas stūres ar šaufelēm.
Man ir parastā kārba
BET nu tā ir risināma problēma
F sērijas MINI/BMW jau vairs nav, ka šaufeles ir vienkārši māneklis, kur uz kulisi aiziet vads un šaufeles imitē kulises manuālo režīmu, šeit viss ir softa līmenī.
Attiecīgi - uzliekam stūri un piekodējam un visam idejiski būtu jāstrādā. Idejiski
Mana esošā stūre. Man arī pēc BMW //M stūres šī šķita riktīgs opelis - slidīga, tieva.
Allegro.pl nomedīju JCW stūri ar šaufelēm. JCW stūre ir resnāka + ir nappas āda. Rekur labs salīdzinājums (bilde zagta):
Nopirku enet kabeli, uzinstalēju e-sys softu, youtube pamācījos kodēšanu un lieta darīta Protams, mācīšanās procesā kodēju nevis 5min, bet kādas 2h kamēr sapratu, ko daru nepareizi.
VO CODE - EGS, KOMBI, BDC_Body
####
1. Open Esys, make proper connection, open expert mode, coding tab
2. Read FA, then save file to desktop
3. Expand FA tree until you get to SALAPA element
4. Right click on SALAPA and click Edit.
5. Make desired changes then click apply changes button.
6. Go back to FA tree, right click on FA, select calculate FP
7. Press Diskette to save changes
8. Under expert coding select VCM, at the bottom press ... and locate file earlier saved.
9. Once the file is loaded, under Vehicle Order section right click FA and select calculate FP
10. Once FP is calculated, press master tap on bottom of screen, and select "write FA & FP button"
11. Return to Expert Mode; Coding, then read ECU under SVT section
12. Find applicable ECUs that need to be VO_Coded, the right click on that ECU and click Code
13. Repeat for rest of ECUs
Tagad kārba sporta režīmā ir kārtu ātrāka, griežas nedaudz tālāk un arī stūre ir patīkama rokās Un benzīna motoram pat var paslēgalēt ar šaufelēm
Sāku gūglēt. Kā izrādās Cooper S var piekomplektēt ar 2 veidu kārbām - Standard (FA kods 205) un Sport Transmission (FA kods 2TB). Realitātē ir 2 atšķirības - softs un Spoorta kārbu komplektējot Tu tiec pie normālas stūres ar šaufelēm.
Man ir parastā kārba
BET nu tā ir risināma problēma
F sērijas MINI/BMW jau vairs nav, ka šaufeles ir vienkārši māneklis, kur uz kulisi aiziet vads un šaufeles imitē kulises manuālo režīmu, šeit viss ir softa līmenī.
Attiecīgi - uzliekam stūri un piekodējam un visam idejiski būtu jāstrādā. Idejiski
Mana esošā stūre. Man arī pēc BMW //M stūres šī šķita riktīgs opelis - slidīga, tieva.
Allegro.pl nomedīju JCW stūri ar šaufelēm. JCW stūre ir resnāka + ir nappas āda. Rekur labs salīdzinājums (bilde zagta):
Nopirku enet kabeli, uzinstalēju e-sys softu, youtube pamācījos kodēšanu un lieta darīta Protams, mācīšanās procesā kodēju nevis 5min, bet kādas 2h kamēr sapratu, ko daru nepareizi.
VO CODE - EGS, KOMBI, BDC_Body
####
1. Open Esys, make proper connection, open expert mode, coding tab
2. Read FA, then save file to desktop
3. Expand FA tree until you get to SALAPA element
4. Right click on SALAPA and click Edit.
5. Make desired changes then click apply changes button.
6. Go back to FA tree, right click on FA, select calculate FP
7. Press Diskette to save changes
8. Under expert coding select VCM, at the bottom press ... and locate file earlier saved.
9. Once the file is loaded, under Vehicle Order section right click FA and select calculate FP
10. Once FP is calculated, press master tap on bottom of screen, and select "write FA & FP button"
11. Return to Expert Mode; Coding, then read ECU under SVT section
12. Find applicable ECUs that need to be VO_Coded, the right click on that ECU and click Code
13. Repeat for rest of ECUs
Tagad kārba sporta režīmā ir kārtu ātrāka, griežas nedaudz tālāk un arī stūre ir patīkama rokās Un benzīna motoram pat var paslēgalēt ar šaufelēm
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
jap, kā jau visam šajā dzīvē
ir ļoti minimāli resnāka gan, bet roka jūt.
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Turpinām
Protams, ar CNC frēzi un karbona sliekšņiem es padižoties nevaru Kā ir tā ir
Ilgu laiku domāju par sēdinājumu. Tipa gripas, bet tomēr ir vecums un tā Bet nu prasās mazliet zemāku, tāpēc vērsos pie vietējā lietotāja psih_arno, lai tiktu pie Eibach atsperēm, kas dod ~30/25mm sēdinājumu.
Atsperes rokā, pēc kāda laika dodamies uz servisu mainīt!
Protams, rezultātā aizmgure ir nestilīga, bet lielāko daļu salabo savirze! Bildes pēc savirzes nav. Sagāzums vēl ir, manuprāt, nedaudz pa daudz, bet nu tas "normālā" veidā nav labojams!
Sūdaina bilde gala rezultātam. Var arī redzēt vasaras diskus (nepatīk tāpat kā ziemas, bet nu šovasar saies)!
Protams, ar CNC frēzi un karbona sliekšņiem es padižoties nevaru Kā ir tā ir
Ilgu laiku domāju par sēdinājumu. Tipa gripas, bet tomēr ir vecums un tā Bet nu prasās mazliet zemāku, tāpēc vērsos pie vietējā lietotāja psih_arno, lai tiktu pie Eibach atsperēm, kas dod ~30/25mm sēdinājumu.
Atsperes rokā, pēc kāda laika dodamies uz servisu mainīt!
Protams, rezultātā aizmgure ir nestilīga, bet lielāko daļu salabo savirze! Bildes pēc savirzes nav. Sagāzums vēl ir, manuprāt, nedaudz pa daudz, bet nu tas "normālā" veidā nav labojams!
Sūdaina bilde gala rezultātam. Var arī redzēt vasaras diskus (nepatīk tāpat kā ziemas, bet nu šovasar saies)!
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Un pēdējā aktivitāte, pirms turpinās apgreidi - veikt jaudas mērījumu manam Stage1.2 instalam!
Realitātē tur jau nekā nav - Supersprint izplūde, BMW paneļa filtrs un remap.
Sagatavojamies:
Un mērījums:
Izdrukāja otro braucienu, pirmajā bija nedaudz vairāk (gan jau dēļ temperatūras), bet rezultātā nav tik traki - ap 270 Zs un 430 Nm.
Priekš Stage1 der
Tad nākamais:
* downipe ar racecat
* IC
* Stage2 remap
Tam vajadzētu iedot 300+, par ko vairāk nevajag!
Realitātē tur jau nekā nav - Supersprint izplūde, BMW paneļa filtrs un remap.
Sagatavojamies:
Un mērījums:
Izdrukāja otro braucienu, pirmajā bija nedaudz vairāk (gan jau dēļ temperatūras), bet rezultātā nav tik traki - ap 270 Zs un 430 Nm.
Priekš Stage1 der
Tad nākamais:
* downipe ar racecat
* IC
* Stage2 remap
Tam vajadzētu iedot 300+, par ko vairāk nevajag!
Life is what happens while you're busy making other plans
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1226
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
HVZ par sēdināšanu. Bildē izskatās, ka par daudz kartupeļu maisu grabažniekā ielikts..
Kā tas motors tik lielu griezi jau dabū pie tik maziem apgriezieniem? Ūber maza turbīna?
Kā tas motors tik lielu griezi jau dabū pie tik maziem apgriezieniem? Ūber maza turbīna?
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
twinscroll!J.K.jr.bad. wrote: ↑25 Apr 2023, 10:38 HVZ par sēdināšanu. Bildē izskatās, ka par daudz kartupeļu maisu grabažniekā ielikts..
Kā tas motors tik lielu griezi jau dabū pie tik maziem apgriezieniem? Ūber maza turbīna?
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Nu lēnu garu turpinām stage-ošanu, lai pret pavasari tiktu līdz pilnam stage2. Ziemā īsti nav vērts, bet nu laiks rādīs
Auto tika pie taisnās izplūdes, kura ir pārsteidzoši klusa. Bet nu palika viens kārtīgs restriktors, bez kura upgrade nekā nevar turpināt turbo projektu. Proti - downpipe.
De-cat downpipe ir overkill un nav LV arī legāli. Arī to jeblīti ar katjika likšanu uz TA es negribu, esmu tam par vecu tātad variants ir downpipe ar race-cat.
Kā jau zināt, katalizatori kategorizējas pēc caurplūdes, mērvienība ir CPSI (cell per square inch). OEM ir 500-600cell (kaut precīzu ciparu tā arī es neatradu), Supersprint (kas man ir pārējā izplūdes sistēma) piedāvā 100cell, kas bez remap izmet kļūdu par katalizatoru. Un arī var LV būt problēmas ar atgāzēm pēc tam. Un papildus visam arī maksā mazu kosmosu 2.5k EUR vērtībā Tāpēc sapratu, ka ir jāiet uz zelta vidusceļu, proti, 200cell.
Tirgū variantu ir ĻOTI daudz. Sākot no dažādiem poļu ražojumiem par ~350 EUR, beidzot ar zināmākiem brendiem (kā Cobra, piemēram) par ~900 EUR. Pamatā ap 700-1200 EUR visur tirgus rādīja dažādu ražotāju produktus.
Līdz man lieliskā Instagram platforma atgādināja, ka tepat mums ir lielisks kantoris, kas var uzbūvēt man vēlamo downpipe nedaudz izdevīgākā ciparā. Mexipoku. Turklāt, to fīrē foruma biedrs @kerlis.
Novienojāmies par detaļām, laikiem, summām un ķērāmies pie darba Kopā ar darbu, manuprāt, tika paprasīti adekvāti 750 EUR. Ir ok, ņemot vērā nedēļas jeblīti.
Metināšana
Piemērīšana
Un atkal metināšana
Un atkal mērīšana
Līdz ir gatavs rezultāts
Kā paši meistari teica - caurplūdes atšķirība salīdzinoši ar OEM ir vērā ņemama.
Auto izteikti skaļāks nepalika. Aukst-starts ir skaļāks, tukšgaitā minimāli, bet gaitā tonis ir ļoti dobjāks, skaļāks un "jaudīgāks"
Gaitas atšķirība ir vienkārši Tagad 3.ugunsrobam nepatīk vairs priekšpiedziņa Skaidrs, ka bez remap downpipe šāda rezultāta nebūtu, kaross labu darbiņu padarījis
Ir jāizlabo vēl viens rūpnīcas "kasjaks"- truba no filtra kastes līdz turbīnai:
OEM ir plastmasas filtrēta/restriktēta (lai būtu klusāka turbīna, mazāk dzirdētu gaisa sūkšanu, kas ir pats turbo mašīnas saldumiņš), to vajag aizstāt ar Forge Motorsports metāla izstrādājumu.
Jaudu tur klāt nekādu nedabūs, protams, bet nu būs patīkamākas skaņas no motortelpas. Vismaz kaut kā nomāks briesmīgo tiešās iesmidzes tirkšķi
Un tad jau atkal jāizmērās būs! Mērķis ir iegūt mistisko ciparu virs 300 Zs.
Auto tika pie taisnās izplūdes, kura ir pārsteidzoši klusa. Bet nu palika viens kārtīgs restriktors, bez kura upgrade nekā nevar turpināt turbo projektu. Proti - downpipe.
De-cat downpipe ir overkill un nav LV arī legāli. Arī to jeblīti ar katjika likšanu uz TA es negribu, esmu tam par vecu tātad variants ir downpipe ar race-cat.
Kā jau zināt, katalizatori kategorizējas pēc caurplūdes, mērvienība ir CPSI (cell per square inch). OEM ir 500-600cell (kaut precīzu ciparu tā arī es neatradu), Supersprint (kas man ir pārējā izplūdes sistēma) piedāvā 100cell, kas bez remap izmet kļūdu par katalizatoru. Un arī var LV būt problēmas ar atgāzēm pēc tam. Un papildus visam arī maksā mazu kosmosu 2.5k EUR vērtībā Tāpēc sapratu, ka ir jāiet uz zelta vidusceļu, proti, 200cell.
Tirgū variantu ir ĻOTI daudz. Sākot no dažādiem poļu ražojumiem par ~350 EUR, beidzot ar zināmākiem brendiem (kā Cobra, piemēram) par ~900 EUR. Pamatā ap 700-1200 EUR visur tirgus rādīja dažādu ražotāju produktus.
Līdz man lieliskā Instagram platforma atgādināja, ka tepat mums ir lielisks kantoris, kas var uzbūvēt man vēlamo downpipe nedaudz izdevīgākā ciparā. Mexipoku. Turklāt, to fīrē foruma biedrs @kerlis.
Novienojāmies par detaļām, laikiem, summām un ķērāmies pie darba Kopā ar darbu, manuprāt, tika paprasīti adekvāti 750 EUR. Ir ok, ņemot vērā nedēļas jeblīti.
Metināšana
Piemērīšana
Un atkal metināšana
Un atkal mērīšana
Līdz ir gatavs rezultāts
Kā paši meistari teica - caurplūdes atšķirība salīdzinoši ar OEM ir vērā ņemama.
Auto izteikti skaļāks nepalika. Aukst-starts ir skaļāks, tukšgaitā minimāli, bet gaitā tonis ir ļoti dobjāks, skaļāks un "jaudīgāks"
Gaitas atšķirība ir vienkārši Tagad 3.ugunsrobam nepatīk vairs priekšpiedziņa Skaidrs, ka bez remap downpipe šāda rezultāta nebūtu, kaross labu darbiņu padarījis
Ir jāizlabo vēl viens rūpnīcas "kasjaks"- truba no filtra kastes līdz turbīnai:
OEM ir plastmasas filtrēta/restriktēta (lai būtu klusāka turbīna, mazāk dzirdētu gaisa sūkšanu, kas ir pats turbo mašīnas saldumiņš), to vajag aizstāt ar Forge Motorsports metāla izstrādājumu.
Jaudu tur klāt nekādu nedabūs, protams, bet nu būs patīkamākas skaņas no motortelpas. Vismaz kaut kā nomāks briesmīgo tiešās iesmidzes tirkšķi
Un tad jau atkal jāizmērās būs! Mērķis ir iegūt mistisko ciparu virs 300 Zs.
Life is what happens while you're busy making other plans
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1226
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL MINI Cooper S Clubman
Da tev iedod zirgu ratus un pēc nedēļas, simts punkti, būs jau lietie diski virsū. Un zirgam taisnā izplūde.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------