Pieczvaigžņu otrais cēliens
Pieczvaigžņu otrais cēliens
Sveiki, sen neredzētā tauta!
Kā jau daudzi varbūt atceras E34 pagāšgad aizripoja tālāku ceļu. Skatītāji bija daudz, kaulētāji un stulbi piedāvājumi pret E60 535D arī netrūka, bet pietika ar to, ka vienā dienā atbrauca cilvēks, noskaitīja naudu un auto aizripoja tālāku ceļu. Jau kādu mēnesi bija noskatīts viens cits auto uz kuru jau sen liku acis, jo īpašnieku labi zināju. Vārds pa vārdam, auto tika man aizsists un ātri vien nonāca manās rokās.
Nu tad šeit ir jaunās kamanas - 2002 BMW E39 525i M-Sport Touring tikko pēc iegādes. Zināju, ka gribu tikai un vienīgi benzīna E39, bet diemžēl dīzelis jau Latvijā ir diezgan liela sērga un viss, kas šeit ir palicis ir tikai nopisteņi vai plikas baznīcas žurkas.
Komplektācija, salīdzinot ar E34, bija priekš manis ideāla:
*Nav lūkas
*Sportsitzes ar dupša apsildi
*Pilnā M paka
*Parkingi
*Kondicionieris
*Pneima
*Nav dīzelis
*M54
*Eisenmann glušaks
*High gloss shadowline
*Elektriski nolokāmie spoguļi
*Modlight2
Pirmajās dienās jau sapratu, ka pašreizējais ķīnas šortsifteris šeit nebūs ilgdzīvotājs, tas ātri vien tika nomainīts pret iepriekš pārbaudīto recepti - OEM E60 short shifter + ZHP kloķis. Ar šo auto arī sapratu, ka šeit nebūs nekādi liekie aftermarket tuningi, nekādas poly bukses, koilas utml. Šeit, lielos vilcienos, tiks saglabāta orģinalitāte jeb kā ražotājs paredzējis.
Tad protams jāizmēģina ir unīša privilēģijas - muterei vajag augsni aizvest. Nulle bazara.
Lejot bāku atklājās, ka leju benzīnu uz zemes. Iepriekšējais īpašnieks mainot sūkni bija nedaudz ieplēsis gumijas bākā. Tā, protams, tika operatīvi nomainīta.
Pirms garā brauciena uz Valku auto kaut ko sāka spļaudīties un rīstīties, braucot jau ar 21. gadsimta auto sapratu, ka šeit bez datora palīdzības neiztiks, tāpēc piespraudu klāt to, kas bija pa rokai un atklājās kur meklēt problēmu. Nospļāvos un saliku jaunas spoles un sveces un viss bija atpakaļ bumbās.
Nedaudz ciemos pie Riepu Garāžas uz savirzi, jo ievēroju, ka riepas pastiprināti ēd.
Sapratu, ka man priekšējā lūpa neder tāpēc tā tika noņemta, izvilktas normāli logu mīzēju trubiņas un ieliktas atpakaļ hromētās nāsis.
Sāku ar nelielām apkopītēm un remontdarbiem, pie gāzinieka ciemojoties tika konstatēts, ka ir liesītis uz benzīna - šis saka vai nu sūknis vai filtrs, ieraugot BMW logo un datumu (12.09.02) uz degvielas filtra vairāk jautājumi nebija, filtrs tika nomainīts. Kā arī bremžu šķidrums un stūres past. šķidrums arī bija melnāki par melnu - tie arī tika samainīti.
Tālāk jau tikai braukšanas vaina, izbraukāta Kurzeme un pa lielam izbaudīts auto.
Bagažnieka vāks saka krist uz galvas, noskatoties pāris video sapratu, ka ir iepisiens uz visiem 100%. Lielu kļūdu pieļāvu nopērkot kaut kādus analogos amjus. Šie īsti negrībīgi tika uzlikti, vēlāk tika ievākts info, ka tos amjus ir jāliek tikai un vienīgi OEM, bet nu mūžu dzīvo un mūžu mācies.
Septembrī jau sapratu, ka čota tas auto ar visu savu M piekari liekas nedaudz par cietu, pamanīju, ka amji noeļļojušies un sapratu, ka ir laiks maiņai. Tika izvēlēti OE Sachs M piekares amji (556-834) un jauni M atsitēji.
Iekustināju sen nelietoto aizmugurējā stikla tīrītāja mehānismu un pēc kāda laiciņa arī sāka strādāt mīzējs arī.
Tika iegādāti mani pirmie R18 mūžā, diezgan reti sastopams stils uz E39 - Style 85. Diskiem bija ne tikai aizvēsturiskas riepas virsū, bet arī nepareiza izmērs izvēlēts.
Sanāca, ka nācās pārvākties uz jaunu garāžu, sākām nedaudz piekārtot un atbrīvot vietu šitajai lielajai govij tieši pirms ziemas uznāciena.
Pirmie darbi, ko zināju, kas bija šim auto jāizdara:
1. Termostats - auto nespēja normāli uzsilt un pēc nelielas sportošanas uz 170km/h auto atdzisa stipri zem savas darba temperatūras.
2. Visco sajūgs jeb termomufta - šo detaļu vispār reti kurš sev nomaina, bet tā ir diezgan svarīga komponente, kas ir periodiski jānomaina. Protams esošais bija vēl rūpnīcas oriģinālais, brīnums, ka nebija uzsprādzis jau.
Biju ievērojis, ka BMW logo smaida man pretī arī uz aizmugurējiem amortizatoriem, tātad biju 99.9% pārliecināts, ka tie arī ir sen savu karjeru beiguši. Ņemam vietā jaunus OE Sachs M piekare + pneima amjus (311-952), kā arī jaunus atbalstus, atsitējus un putekļsargus.
Jauniegūtie diski sakrāsoti BLAST.LV
Sākam arī nelielus audio uzlabojumus, jo standarta bomžpaket audio skan drausmīgi iekš E39. Priekšējās tumbas negribējās vēl mainīt, jo bail aplauzt klipšus aukstumā. Izvēlējos griestu tumbām Ground Zero GZTF 5.2X.
Tālāk sapratu, ka vajadzēs ja ne BT tad vismaz AUX, taču tagadējais BM54 bloks to neatbalstīja. Iemainot veco vietā tiku pie jaunāka, restaurēta un nedaudz uzlabota BM54 bloka un tad pietēloju, ka saprotu kaut ko no vadiem. Rezultātā tiku pie strādājošas AUX izejas.
Sākam gatavoties 2024. gada atklāšanai. Pirmā apkopes lieta sarakstā - kārba. Labi vien, ka izlēmu iemest aci tur, jo kārba bija praktiski tukša.
Jaunas mizas priekš jaunajiem diskiem, aizmugurē pa labu ciparu sanāca ieķert 265/35 R18 Toyo Proxes Sport.
Eļļa un filtrs, gaisa filtrs un salona filtrs apmainīti. Motors vispirms tika izskalots ar Liqui Moly slavēto šņagu. Jaunās riepas un diski virsū. Auto apakša un visi iespējamie dobumi arī nopūsti ar Liqui Moly Seilfett draņķi, lai palēlinātu dauto rūsēšanu. Atsauksmes ir labas par viņu tākā cerēsim uz labāko. Pagaidām visi paredzētie darbi ir izdarīti un tagad tikai gaidīšanas spēle - gaidam to pavasari.
Kā jau daudzi varbūt atceras E34 pagāšgad aizripoja tālāku ceļu. Skatītāji bija daudz, kaulētāji un stulbi piedāvājumi pret E60 535D arī netrūka, bet pietika ar to, ka vienā dienā atbrauca cilvēks, noskaitīja naudu un auto aizripoja tālāku ceļu. Jau kādu mēnesi bija noskatīts viens cits auto uz kuru jau sen liku acis, jo īpašnieku labi zināju. Vārds pa vārdam, auto tika man aizsists un ātri vien nonāca manās rokās.
Nu tad šeit ir jaunās kamanas - 2002 BMW E39 525i M-Sport Touring tikko pēc iegādes. Zināju, ka gribu tikai un vienīgi benzīna E39, bet diemžēl dīzelis jau Latvijā ir diezgan liela sērga un viss, kas šeit ir palicis ir tikai nopisteņi vai plikas baznīcas žurkas.
Komplektācija, salīdzinot ar E34, bija priekš manis ideāla:
*Nav lūkas
*Sportsitzes ar dupša apsildi
*Pilnā M paka
*Parkingi
*Kondicionieris
*Pneima
*Nav dīzelis
*M54
*Eisenmann glušaks
*High gloss shadowline
*Elektriski nolokāmie spoguļi
*Modlight2
Pirmajās dienās jau sapratu, ka pašreizējais ķīnas šortsifteris šeit nebūs ilgdzīvotājs, tas ātri vien tika nomainīts pret iepriekš pārbaudīto recepti - OEM E60 short shifter + ZHP kloķis. Ar šo auto arī sapratu, ka šeit nebūs nekādi liekie aftermarket tuningi, nekādas poly bukses, koilas utml. Šeit, lielos vilcienos, tiks saglabāta orģinalitāte jeb kā ražotājs paredzējis.
Tad protams jāizmēģina ir unīša privilēģijas - muterei vajag augsni aizvest. Nulle bazara.
Lejot bāku atklājās, ka leju benzīnu uz zemes. Iepriekšējais īpašnieks mainot sūkni bija nedaudz ieplēsis gumijas bākā. Tā, protams, tika operatīvi nomainīta.
Pirms garā brauciena uz Valku auto kaut ko sāka spļaudīties un rīstīties, braucot jau ar 21. gadsimta auto sapratu, ka šeit bez datora palīdzības neiztiks, tāpēc piespraudu klāt to, kas bija pa rokai un atklājās kur meklēt problēmu. Nospļāvos un saliku jaunas spoles un sveces un viss bija atpakaļ bumbās.
Nedaudz ciemos pie Riepu Garāžas uz savirzi, jo ievēroju, ka riepas pastiprināti ēd.
Sapratu, ka man priekšējā lūpa neder tāpēc tā tika noņemta, izvilktas normāli logu mīzēju trubiņas un ieliktas atpakaļ hromētās nāsis.
Sāku ar nelielām apkopītēm un remontdarbiem, pie gāzinieka ciemojoties tika konstatēts, ka ir liesītis uz benzīna - šis saka vai nu sūknis vai filtrs, ieraugot BMW logo un datumu (12.09.02) uz degvielas filtra vairāk jautājumi nebija, filtrs tika nomainīts. Kā arī bremžu šķidrums un stūres past. šķidrums arī bija melnāki par melnu - tie arī tika samainīti.
Tālāk jau tikai braukšanas vaina, izbraukāta Kurzeme un pa lielam izbaudīts auto.
Bagažnieka vāks saka krist uz galvas, noskatoties pāris video sapratu, ka ir iepisiens uz visiem 100%. Lielu kļūdu pieļāvu nopērkot kaut kādus analogos amjus. Šie īsti negrībīgi tika uzlikti, vēlāk tika ievākts info, ka tos amjus ir jāliek tikai un vienīgi OEM, bet nu mūžu dzīvo un mūžu mācies.
Septembrī jau sapratu, ka čota tas auto ar visu savu M piekari liekas nedaudz par cietu, pamanīju, ka amji noeļļojušies un sapratu, ka ir laiks maiņai. Tika izvēlēti OE Sachs M piekares amji (556-834) un jauni M atsitēji.
Iekustināju sen nelietoto aizmugurējā stikla tīrītāja mehānismu un pēc kāda laiciņa arī sāka strādāt mīzējs arī.
Tika iegādāti mani pirmie R18 mūžā, diezgan reti sastopams stils uz E39 - Style 85. Diskiem bija ne tikai aizvēsturiskas riepas virsū, bet arī nepareiza izmērs izvēlēts.
Sanāca, ka nācās pārvākties uz jaunu garāžu, sākām nedaudz piekārtot un atbrīvot vietu šitajai lielajai govij tieši pirms ziemas uznāciena.
Pirmie darbi, ko zināju, kas bija šim auto jāizdara:
1. Termostats - auto nespēja normāli uzsilt un pēc nelielas sportošanas uz 170km/h auto atdzisa stipri zem savas darba temperatūras.
2. Visco sajūgs jeb termomufta - šo detaļu vispār reti kurš sev nomaina, bet tā ir diezgan svarīga komponente, kas ir periodiski jānomaina. Protams esošais bija vēl rūpnīcas oriģinālais, brīnums, ka nebija uzsprādzis jau.
Biju ievērojis, ka BMW logo smaida man pretī arī uz aizmugurējiem amortizatoriem, tātad biju 99.9% pārliecināts, ka tie arī ir sen savu karjeru beiguši. Ņemam vietā jaunus OE Sachs M piekare + pneima amjus (311-952), kā arī jaunus atbalstus, atsitējus un putekļsargus.
Jauniegūtie diski sakrāsoti BLAST.LV
Sākam arī nelielus audio uzlabojumus, jo standarta bomžpaket audio skan drausmīgi iekš E39. Priekšējās tumbas negribējās vēl mainīt, jo bail aplauzt klipšus aukstumā. Izvēlējos griestu tumbām Ground Zero GZTF 5.2X.
Tālāk sapratu, ka vajadzēs ja ne BT tad vismaz AUX, taču tagadējais BM54 bloks to neatbalstīja. Iemainot veco vietā tiku pie jaunāka, restaurēta un nedaudz uzlabota BM54 bloka un tad pietēloju, ka saprotu kaut ko no vadiem. Rezultātā tiku pie strādājošas AUX izejas.
Sākam gatavoties 2024. gada atklāšanai. Pirmā apkopes lieta sarakstā - kārba. Labi vien, ka izlēmu iemest aci tur, jo kārba bija praktiski tukša.
Jaunas mizas priekš jaunajiem diskiem, aizmugurē pa labu ciparu sanāca ieķert 265/35 R18 Toyo Proxes Sport.
Eļļa un filtrs, gaisa filtrs un salona filtrs apmainīti. Motors vispirms tika izskalots ar Liqui Moly slavēto šņagu. Jaunās riepas un diski virsū. Auto apakša un visi iespējamie dobumi arī nopūsti ar Liqui Moly Seilfett draņķi, lai palēlinātu dauto rūsēšanu. Atsauksmes ir labas par viņu tākā cerēsim uz labāko. Pagaidām visi paredzētie darbi ir izdarīti un tagad tikai gaidīšanas spēle - gaidam to pavasari.
Re: Pieczvaigžņu otrais cēliens
Naais! Pats tieši meklēju LT sev tādu(tik gribējās sedanu), bet absolūta nulle, vienu bija vērts braukt skatīties un tas bija sūds... Pārējie dīzeļi tik...
Vienīgais, kas kaut kā izskatās relatīvi `consistent` starp daudziem cilvēkiem, kas negrib nopisteni vai vizuāli sliktāk uzpucētu auto - vienmēr tie skaistākie eksemplāri beigās ir bijuši mehāniski absolūti nekopti un viss jāmaina pēc kārtas. Līdzīgi bija ar CLK, kuru nopirku - nekas kopš rūpnīcas nebija mainīts...
Vienīgais, kas kaut kā izskatās relatīvi `consistent` starp daudziem cilvēkiem, kas negrib nopisteni vai vizuāli sliktāk uzpucētu auto - vienmēr tie skaistākie eksemplāri beigās ir bijuši mehāniski absolūti nekopti un viss jāmaina pēc kārtas. Līdzīgi bija ar CLK, kuru nopirku - nekas kopš rūpnīcas nebija mainīts...
Re: Pieczvaigžņu otrais cēliens
Savā ziņā piekrītu, bet nu šeit nebija itkā pilnīgākie kapi. Turpretī arī labi, ka neviens nav līdis iekšā, nav nekāds kolhozs lieki taisīts, vari visu tāpat pa fen šui salikt atpakaļ.ttd wrote: ↑01 Mar 2024, 18:23 Naais! Pats tieši meklēju LT sev tādu(tik gribējās sedanu), bet absolūta nulle, vienu bija vērts braukt skatīties un tas bija sūds... Pārējie dīzeļi tik...
Vienīgais, kas kaut kā izskatās relatīvi `consistent` starp daudziem cilvēkiem, kas negrib nopisteni vai vizuāli sliktāk uzpucētu auto - vienmēr tie skaistākie eksemplāri beigās ir bijuši mehāniski absolūti nekopti un viss jāmaina pēc kārtas. Līdzīgi bija ar CLK, kuru nopirku - nekas kopš rūpnīcas nebija mainīts...
Re: Pieczvaigžņu otrais cēliens
Izskatās ka visu laiku kkas jātaisa Cepuri nost par apņēmību.
p.s. nezināju ka tumbas viņam iet griestos ar.
p.s. nezināju ka tumbas viņam iet griestos ar.
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
Re: Pieczvaigžņu otrais cēliens
Hei!
Jāiemet kaut kas labs, kas ir darīts pēdējā laikā! Pirmā lieta, kas ienāca prātā bija flanči - pats vienmēr esmu bijis pret viņiem, kam vienmēr sekoja teksts "uzliec tad diskus ar pareizo iznesumu", bet nu divkosis vien esmu.
Respektīvi, priekšā tika uzlikti 15mm un aizmugurē 12mm kā rezultātā iegūstam diskiem iznesumu ET5 un ET12.
Skudru pūžņu dzīve, jo cilvēkiem pilnīgs pohujs par citu mantām. Plus noder uz arku apakšām kur bieži vien tiek krāsa nosista nost.
Tad vienā lietainā pavasara dienā logu slotiņas izdomāja dzīvot savu dzīvi, uz ātro ievācot info E39 grupas čatā tika atrasts vainīgais mezgls.
Gribējās beidzot arī motortelpu savest smukākā kārtībā, tāpēc aizbraucu ciemos uz LPGpower.lv. Tika konstatētas vairākas vakuuma noplūdes vietas, kā rezultātā tiku pie jaunas kartera ventilācijas un jauna DISA vārsta, jo noplūde nāca no diafragmas. Esošā ir OEM tāpēc noliku mājās stūrī, ja nu aftermarkets pievils kaut kad. Šo vismaz var pārjaukt un sataisīt.
Mazi vizuālie uzlabojumi.
Pabraukājot tomēr sapratu, ka ziemā mainītā NRF termomufta ir brāķis un ka auto skan kā fūre, un ka ir tomēr jāliek OE vai OEM risinājums. Skopais maksā divreiz un darbu daram vēlreiz, vismaz šoreiz arī tika samainītas abas siksnas, lai nav šis darbs vēl jādara trešo reizi.
Pagāšgad zaudēju daudz nervu šūnas cenšoties samainīt bagažnieka vāka amortizatorus, bet nu jutos gatavs beidzot samainīt arī stikla amortizatorus. Tie, protams, arī nekad nebija mainīti un bija vēl oriģinālie. Atceroties kādu kļūdu pieļāvu pagāšgad ar neoriģinālajiem amjiem tad sapratu, ka nevajag kāpt uz tā paša grābekļa vēlreiz. Pa demokrātiskiem cipariem ieķēru jaunus OE Stabilus stikla amīšus un aptuveni pusstundas laikā abi bija samainīti.
Maza vizīte pie BMW Inschape. Tagad prasītos stūri pārvilkt.
Vēl OEM perversības...
Jāiemet kaut kas labs, kas ir darīts pēdējā laikā! Pirmā lieta, kas ienāca prātā bija flanči - pats vienmēr esmu bijis pret viņiem, kam vienmēr sekoja teksts "uzliec tad diskus ar pareizo iznesumu", bet nu divkosis vien esmu.
Respektīvi, priekšā tika uzlikti 15mm un aizmugurē 12mm kā rezultātā iegūstam diskiem iznesumu ET5 un ET12.
Skudru pūžņu dzīve, jo cilvēkiem pilnīgs pohujs par citu mantām. Plus noder uz arku apakšām kur bieži vien tiek krāsa nosista nost.
Tad vienā lietainā pavasara dienā logu slotiņas izdomāja dzīvot savu dzīvi, uz ātro ievācot info E39 grupas čatā tika atrasts vainīgais mezgls.
Gribējās beidzot arī motortelpu savest smukākā kārtībā, tāpēc aizbraucu ciemos uz LPGpower.lv. Tika konstatētas vairākas vakuuma noplūdes vietas, kā rezultātā tiku pie jaunas kartera ventilācijas un jauna DISA vārsta, jo noplūde nāca no diafragmas. Esošā ir OEM tāpēc noliku mājās stūrī, ja nu aftermarkets pievils kaut kad. Šo vismaz var pārjaukt un sataisīt.
Mazi vizuālie uzlabojumi.
Pabraukājot tomēr sapratu, ka ziemā mainītā NRF termomufta ir brāķis un ka auto skan kā fūre, un ka ir tomēr jāliek OE vai OEM risinājums. Skopais maksā divreiz un darbu daram vēlreiz, vismaz šoreiz arī tika samainītas abas siksnas, lai nav šis darbs vēl jādara trešo reizi.
Pagāšgad zaudēju daudz nervu šūnas cenšoties samainīt bagažnieka vāka amortizatorus, bet nu jutos gatavs beidzot samainīt arī stikla amortizatorus. Tie, protams, arī nekad nebija mainīti un bija vēl oriģinālie. Atceroties kādu kļūdu pieļāvu pagāšgad ar neoriģinālajiem amjiem tad sapratu, ka nevajag kāpt uz tā paša grābekļa vēlreiz. Pa demokrātiskiem cipariem ieķēru jaunus OE Stabilus stikla amīšus un aptuveni pusstundas laikā abi bija samainīti.
Maza vizīte pie BMW Inschape. Tagad prasītos stūri pārvilkt.
Vēl OEM perversības...
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8399
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Pieczvaigžņu otrais cēliens
Man stāv prātā no M539 restorations ka DISA tjip jāliekot OEM, savādāk pisās, man gan pieredzes ar to nav
Re: Pieczvaigžņu otrais cēliens
Pagaidām ERA detaļas nav pievīlušas. Motors strādā super gan uz benzīna gan uz gāzes. Otram auto, kurš ir 2004 Saab 9-3 Aero 2.0T, arī nesen tika uzliktas ERA spoles, lai gan visi Saabisti saka, ka būs dirsā ja uzliksi kaut ko citu, kas nav Mitsubishi/SAAB OEM spoles un auto arī strādā labāk nekā iepriekš ar pusdzīvām OEM spolēm.
Bet drošības pēc arī paturēju OEM DISU azotē.
Re: Pieczvaigžņu otrais cēliens
Mazliet jāatsvaidzina topiks, bet auto pārsvarā tiek tikai braukts un izbaudīts.
Nedaudz cenšoties uzlabot audio arī priekšpusē, tika nomainītas oriģinālās tumbas pret kaut ko no budžeta varianta. Skaņa ir dzidrāka protams, bet nu basa problēmas atrisinās tikai sabufers.
Izdomāju izpucēt salonu un sūknējot aizmuguri pamanīju, ka paklājs ir diezgan izmircis. Pabraukāju ar roku un surprise! Par šo problēmu esmu lietas kursā, bet nebiju domājis, ka man būs tam jāiet cauri. Nu tad raujam nost durvju apšuvumu un pārlīmējam to saucamot "vapor barrier". Pēc šī darbiņa tika salonam un ventilācijai uztaisīa antibakteriālā apstrāde pie Gvida.
Sāka kaitināt, ka priekšējās nāsis izskatijās nedaudz padzīvojušas tāpēc izdomāju nomainīt tās pret jaunām. Hroms apkārt un vidus paliek melns.
Kondicionieris sāka slēgties ārā tieši neīstajā brīdī, skatos, ka ir kļūda uz AUX ventilatoru. Mainam vien nost pret jaunu OE. Vienīgi pamanīju, ka šis Mahle ventilators iegriežoties un apstājoties nedaudz skan kā sirēna, bet palasot atsauksmes FCPEuro.com sapratu, ka mans nav brāķis, bet vienkārši tādi viņi arī ir. Funkciju pilda tātad saiet.
Tālāk jau braucam uz skati.
Un atkal atgriežamies pie kondicioniera tēmas - pamanīju, ka sāk sūdīgāk saldēt. Atklājās divas noplūdes, viena pie sūkņa un otra trubiņā. Noblīvēts sūknis, trubiņa sametināta un atkal uzpildīts.
Tuvojas sezonas beigas un sanāca aizskriet līdz vienam vakara E39 meetam.
Tad uznāca ideja nedaudz tomēr to purnu nosēdināt, pagāšgad mainot amortizatorus atcerējos, ka izmantoju vecos atbalstus kuri bija vēl oriģinālie šai mašīnai. Šoreiz nedaudz vairāk info ievākts un tika izmantoti E9X Xdrive atbalsti, kas vēl iedod 1cm sēdinājumu. Šī recepte arī darbojas uz E46 6cyl. Bildē redzam ka vecais atbalsts jau galīgi sasēdies un bija vienā augstumā ar jauno atbalstu. Atsperes protams izmantojam tikai cienijamas izcelsmes - Eibach.
Drīz vien pēc tam auto arī iedzenam ziemas miegā. Nākamais ko gribēju izdarīt bija nomainīt priekšējās bremzes, uz klučiem bija palikuši aptuveni 5-4mm, diskiem bija normāla "lūpa" un protams, ja jau mainam nost tad jāpamēģina ir keramika. Pa Rīgu braucot bieži vien sanāk iespiest un tikpat ātri nomesties, diski ātri vien paliek melni, tāpēc ceru, ka šis variants jau būs labāks.
Nedaudz cenšoties uzlabot audio arī priekšpusē, tika nomainītas oriģinālās tumbas pret kaut ko no budžeta varianta. Skaņa ir dzidrāka protams, bet nu basa problēmas atrisinās tikai sabufers.
Izdomāju izpucēt salonu un sūknējot aizmuguri pamanīju, ka paklājs ir diezgan izmircis. Pabraukāju ar roku un surprise! Par šo problēmu esmu lietas kursā, bet nebiju domājis, ka man būs tam jāiet cauri. Nu tad raujam nost durvju apšuvumu un pārlīmējam to saucamot "vapor barrier". Pēc šī darbiņa tika salonam un ventilācijai uztaisīa antibakteriālā apstrāde pie Gvida.
Sāka kaitināt, ka priekšējās nāsis izskatijās nedaudz padzīvojušas tāpēc izdomāju nomainīt tās pret jaunām. Hroms apkārt un vidus paliek melns.
Kondicionieris sāka slēgties ārā tieši neīstajā brīdī, skatos, ka ir kļūda uz AUX ventilatoru. Mainam vien nost pret jaunu OE. Vienīgi pamanīju, ka šis Mahle ventilators iegriežoties un apstājoties nedaudz skan kā sirēna, bet palasot atsauksmes FCPEuro.com sapratu, ka mans nav brāķis, bet vienkārši tādi viņi arī ir. Funkciju pilda tātad saiet.
Tālāk jau braucam uz skati.
Un atkal atgriežamies pie kondicioniera tēmas - pamanīju, ka sāk sūdīgāk saldēt. Atklājās divas noplūdes, viena pie sūkņa un otra trubiņā. Noblīvēts sūknis, trubiņa sametināta un atkal uzpildīts.
Tuvojas sezonas beigas un sanāca aizskriet līdz vienam vakara E39 meetam.
Tad uznāca ideja nedaudz tomēr to purnu nosēdināt, pagāšgad mainot amortizatorus atcerējos, ka izmantoju vecos atbalstus kuri bija vēl oriģinālie šai mašīnai. Šoreiz nedaudz vairāk info ievākts un tika izmantoti E9X Xdrive atbalsti, kas vēl iedod 1cm sēdinājumu. Šī recepte arī darbojas uz E46 6cyl. Bildē redzam ka vecais atbalsts jau galīgi sasēdies un bija vienā augstumā ar jauno atbalstu. Atsperes protams izmantojam tikai cienijamas izcelsmes - Eibach.
Drīz vien pēc tam auto arī iedzenam ziemas miegā. Nākamais ko gribēju izdarīt bija nomainīt priekšējās bremzes, uz klučiem bija palikuši aptuveni 5-4mm, diskiem bija normāla "lūpa" un protams, ja jau mainam nost tad jāpamēģina ir keramika. Pa Rīgu braucot bieži vien sanāk iespiest un tikpat ātri nomesties, diski ātri vien paliek melni, tāpēc ceru, ka šis variants jau būs labāks.
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1239
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Pieczvaigžņu otrais cēliens
Putekļu no ATE keramiskajām uzlikām vispār nebūs. Par disku izturību (taisnumu) gan nebūšu pārliecināts. Uzliku savējam tieši šādā kombinācijā un pēc kāda laika bremzējot piemetās trīceklis. Turklāt, man nav bijusi kaut kāda izteikta agresīva bremzēšana... Nākošie bremžu diski būs atkal OEM, jo ar tiem visā 100k km dzīvē nekādu problēmu nebija.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------