Ch.: m3 e92

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Ch.
Posts: 10601
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Ch.: m3 e92

Post by Ch. »

Nu ko. Ceru, ka topiks neizvērtīsies par remontgrāmatu uz 50 lapām, bet nekas interesants (neskaitot šajā postā redzamo) nenotiks.

Tātad, khekhem, dāmas un kungi – eposs “BLE BRACHKU IE*ISIENS”. 1. sērija

Daudz teksta bilžu maz, it izz wat it izz.

Mani tuvākie draugi mani pazīst kā cilvēku, kas desmitiem reižu ir nopircis vienu un to pašu auto – divdesmit+ gadus vecu BMW trešo sēriju. Un jā, atzīšu, ka tās ir manas friškas ar karbonādi. Par spīti visām stulbajām vecu BMW problēmām man ļoti patīk gan e46, e36 un, protams, visvairāk e30. Mazais korpuss ar mazo (tobish mazāk par 8 cilindriem) motoru, principā. Vienreiz mēģināju izkāpt no komforta zonas nopērkot vecu mersedesu, bet daudzi jau zin kā tās beidzās. Tad nu pagāja laiks, izdomāju vēlreiz pamēģināt kaut ko citādāku. Šoreiz nolēmu iet one step at a time – palikt pie savas iemīļotās BMW 3 sērijas, tikai šoreiz jau ar normālu motoru. (Spoiler alert – šis sagāja vēl hujovāk kā mersedess.)

Karooooče, iepriekš kaut ko pie sevis domāju, ka varbūt laiks beidzot pamēģināt kaut kādu īstu “entuziastu” auto, nevis parastu e30. Kaut ko kas ir ĪSTS autobraucēju auto globāli, nevis tikai man un vēl saujiņai citu līdzīgi domājošu pusmūža frīku. “Piepildīt sapni” tagad nevis gaidīt vecumdienas. The world is slowly ending and I am wasting no more time.

Kā jau zināms, jebkurš BMW entuziasts, kad beidz būt bomārs kļūst par Porsche entuziastu. Man jau kopš es sevi atceros ļoti patikušas aircooled ēras 911. Atvēru mobile.de paskatīties cik tāds maksā un ātri sapratu, ka joprojām esmu BMW entuziasts.

Okei skaidrs, emka it iz. Tālāk – e30 m3 nesanāk un nepatīk, e28 patīk bet nesanāk, e34 patīk, bet nav priekš manis. E36 liekas pārāk parasts. E39 patīk, bet tirgus apakša ar cauriem sliekšņiem. e60/e63 dvēsele nepietiek. Fsērijas ar fake pirdieniem neinteresē un arī īsti nesanāk. Karoče paliek e46 un e9x.

Tā nu sanāca ka šīs ziemas winterbeateris man bija balta e92 kupeja ar paku un pieķeru sevi pie domas, ka atstājot auto pie veikala un ejot prom vienmēr atskatos. E92 pre-LCI (no priekšās) vizuāli liekas patiesi skaists auto.

Reiz kādu dienu browsējot mobili acīs iekrita balts e92 M3. Atveru vaļā un bam – izrādās atrodas LV. Zvanu pārdevējam, šis pastāsta čo pa čom, saprotu, ka jābrauc skatīties. Auto 2009. gada (pre-LCI) BMW M3 alpinweiss 3 krāsā ar DCT kārbu. Auto ievests no USA ar viegli uzsistu dirsu (sitiens bija samērā augstu pa aizmugurējo lukturi, lonžeroni nav cietuši), kur pats īpašnieks viņu bija iegādājies pirms 6 gadiem. Ex saimnieks rādīja bildes no izsoles, kā arī bildes no remonta procesa.

Tā kā S65 ir famous ar par norautām šālēm, uzreiz prasīju ownerim, kas ar tām. Viņš teica, ka ievedot auto Latvijā nomainijis gan pamatnieces, gan klaņu šāles, kā arī pēc 5 gadu ownershipa un nobrauktiem 30k, nomainījis vēlreiz klaņu šāles “drošībai”. Prasīju, kur to darīja. Šis teica, ka auto apkopis tikai un vienīgi pie “Bauskas Aivara”. Man uz sekundi noraustijās uzacs, jo šķita, ka tas bija kantoris kur N sērijas dīzeļiem “maina ķēdes” pa 700eur, bet tad iedomājos, ka iespējams jaucu kaut ko un nolēmu noignorēt šo sarkano karogu. Šis laikam ir moments kurā es labprāt atgrieztos laikā un iesistu sev pa kuņģi.

Bet karoče jā, sanāk šāles mainītas pēdējoreiz pirms 10k km.

Uz auto virsū M4 bremzes, kaut kāds izpūtējs, KW coiloveri (auto no rūpnīcas bez EDC), tizls karbona kits visriņķī, tizli sarkans salons (ko pats ex owneris sašuvis, jo oriģinālais bēšīgais nepatika un bija bojāts, jo pēc crasha mašīna bija stāvējusi bez aizmugurējā loga ar detaļām sakrautām salonā utt. Aizmugurejais logs izbira jo tajā iebrauca bagažnieka vāks.

Image
Image
Image



Tā kā nekādus citus defektus nenovēroju un kopumā auto likās ļoti dzīvs, vienojāmies par cenu, paspiedām rokas un pēc pāris dienām auto jau bija manā pagalmā, kur tas tika uz mēnesi “ieziemots”, jo negribējās triekt viņu pa sāli, meklēt vasarenes utt.

Pagāja mēnesis, nokusa sniegs un varēja vilkt ārā un beidzot mēģināt saprast ko pie velna esmu nopircis (iepriekš ar e92 M3 nebiju braucis). Pirmais brauciens sanāca pa lietu (bija pieraksts uz immo instalāciju).

Skaņa 9/10, tas kā DCT strādā, cik ātri pārslēdz robus, cik forši revmatcho downshiftojot utt arī 9/10. Izskats, nekaitot kabronu, ari 9/10. Viss pārējais, diemžēl, gan bija vilšanās. Pirmā lieta, kas mani pārsteidza ir, ka pārkāpjot no e92 320d uz e92 M3, emka likās briesmīgi smagnēja. Jā no vienas puses tur pašmasa sanāk par kripatu lielāka, bet nav tā, ka starpība ir milzīga. Fun fact – S65 V8 motors ir vieglāks kā S54 R6 (e46 m3 dvižoks). Taipat laikā, dēļ coiloveriem auto ciets, jūt visas bedres un nelīdzenumus. Motors it kā jaudīgs, bet apakšu nav (S65 specifika – no rūpnīcas 420zs, bet tikai 400nm. Max rpm kautas ap 8500 (slinkums gūglēt), attiecīgi do the math). Kārba it kā slēdzās ātri un forši, bet sastrēgumā ğorgājas vairāk kā patiktos. Tā kā ikdienā esmu pieradis pie mazliet overasissted stūres e92 dīzelī un daily f11, stūre liekas nevajadzīgi smaga. Es saprotu, ka vienīgā problēma ir mana galva, jo tas auto nav būvēts lai dročītu sastrēgumā un brauktu uz veikalu pēc piena, bet liekas nevajadzīgi daudz drāmas, ņemot vērā to ka viņš nav pizģets ātrs kartings. Protams iet labi, aukstā laikā no vietas startējot līdz 120km/h neturot bremzi taisa rolling izdedzi, bet nav arī nekāds baigais WOW. Secināju, ka mans baltais e30 priekš manis ir daudz labāks price/performance un biš saskābu.

Image

Ā vot vienīgi šķērsām braukt gan ar viņu likās super easy, tā kā ar svarku ziemā, cik nu paspēju divos līkumos iekrāmēt. :D

Nodomāju, nu lab, gan jau nāks vasara, parādīsies saķere, pagāzīšu pa trasīti, uzstiepšu divīti un viss sakārtosies.

UN TAD PIENĀCA LIKTENĪGĀ SESTDIENA.

No rīta piecēlos, padzēru kafiju un devos ārā likvidēt to karbona kolhozu. Beigās izvērtās pasākums uz 2 stundām. Kā balvu par to saņemu divas saujas ar dažādiem samareziem (kitu cik saprotu arī lika turpat, kur visu pārējo darīja :aiwa: ) un sāpošu muguru. Atstāju bagažnieka spoileri, jo tas likās sort of pieņemams. Kopumā skats bez tiem karbona sūdiem patika daudz labāk. Biju jau sarunājis pilnīgi jaunus OEM e92 M3 Competition diskus uz nākamo nedēļu, kas pabeigtu tā auto vizuālo skatu un vizinātos laimīgs mainot eļļu un riepas. LOL.

Image

Image

Image



Vakarā aizbraucu satikt čomu, papļāpājam, braucu mājās un izbraucot no pilsētas vienu reizi uzstiepu 55-130. Tad iebraucot pilsēta neko ļaunu nedomādams mierīgi braucu, radio izslēgts, logs vaļā, viss pa kaifu. Iebraucu pie savām mājām dzīvojamā zonā, braucu lēnītēm uz 30km/h, atlaižu gāzi bremzējot pie guļošā un dzirdu KNOCK KNOCK MOTHAFUCKA. Piebraucu pie mājās, tukšgaitā nekā nav. Mazliet uzgāzejot, sevišķi momentā, kad krīt apgriezieni, dzirdams diezgan pamatīgs rod knock. Noglušīju un tā kā bija jau vēls vakars gāju iekšā. Gulēt ejot domāju, hmmm, nu gan jau tur ņemot tos karbonus nost kaut kāds podkriļņiks rīvējas gar kondiškas sūkni or smthn. MHM BLE

Svētdienā pamodos 7:20, pirmā lieta ko izdarīju – gāju ārā un skrūvēju vaļā eļļas filtra vāku.

Ieraudzīju šo :emo:

Image

Kopš auto iegādes biju nobraucis bik mazāk par 200km. :shura:

TUPRINĀJUMS SEKOS
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
petka17
Posts: 6772
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Ch.: m3 e92

Post by petka17 »

Nav laika lasīt, bet būs, yes pleas moar nigga
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
Abit e30
Posts: 1123
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Ch.: m3 e92

Post by Abit e30 »

...un te vēl jaunieši forumā kādreiz dir*a ka m20 strokers nevar sezonu nobraukt!!!! ko tagad teiksiet?! ..jaunie BMW!!

bet vispār...traki! :emo:
bembers glīts, līdzjūtības!
bet kur pilnāks stāsts? :mhmmm:
User avatar
MissL
Posts: 20495
Joined: 26 Sep 2010, 22:23
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch.: m3 e92

Post by MissL »

Ļoti skaists auto, tik sit sāpīgi :D
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
Image
///M57 uz programmas nenormāli :]
Image
TDR. LV
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17094
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch.: m3 e92

Post by Juzix »

Piedod, bet ir rēcīgi - dod vēl! :naac:
P.S. Es tagad saprotu, kapēc pieturies pie e30 un m5*kkas svapa
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
ray112
Posts: 5084
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: m3 e92

Post by ray112 »

Uldisuldis gan jau lasa, atceras E46 un sāk ticēt karmai.

Bet jā, gaidām turpinājumu.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28821
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: m3 e92

Post by howitzer »

Viski kola i tekila!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11957
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch.: m3 e92

Post by AtmoBenzin »

Labs reviews par e90 emku ikdienai! Paldies.
User avatar
Pauliic
Moderators
Posts: 4390
Joined: 15 Jun 2004, 14:33
Location: Carnikava, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch.: m3 e92

Post by Pauliic »

labs topiks, ar laiku pa laikam paskatos šos modeļus :D
Tilts
Posts: 225
Joined: 02 Aug 2010, 15:11
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch.: m3 e92

Post by Tilts »

Cik labi, ka no tā briesmīgā karbona atbrīvojies. Tav bij tāds čigānu piesitiens!!!
krabiz
Posts: 409
Joined: 05 Jun 2016, 22:52
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Ch.: m3 e92

Post by krabiz »

Tīri interesei, vai biji apsvēris 911(996) emku vietā? Izskats subjektīvs, bet no price/performance viedokļa jēdzīga alternatīva.
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
RaL
Posts: 16
Joined: 03 Feb 2019, 21:17
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch.: m3 e92

Post by RaL »

Smuks bez tiem karboniem. :cool:
Aste arī tieši laikā. Varbūt čuķ, čuķ mazāka varēja būt, bet šī arī laba. :D
User avatar
rrrainis
Posts: 4472
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch.: m3 e92

Post by rrrainis »

BLE BRACHKU IE*ISIENS
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
User avatar
Ch.
Posts: 10601
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: m3 e92

Post by Ch. »

2. SĒRIJA – SALVETE BL*Ģ

Uzreiz pēc skaidu atrašanas filtrā sāku domāt ko darīt tālāk. Skaidrs bija viens – nevēlos, lai auto mēnešiem pūst pagalmā. Attiecīgi gribēju, šo ķibeli atrisināt pēc iespējas ātrāk.

Tā kā man uz to auto novīta vēl pirms viņš salūza, izdomāju, ka ātrākais risinājums būs pārdot as is un iemetu ssā pa auto iegādes cenu mīnuss potenciālās remonta izmaksas. Vairāki cilvēki interesējās, bet neviens tā arī tālāk par filozofēšanu nenonāca.

Paralēli kamēr mētājās ssā mēģināju apzināt variantus kur remontēt. Apspriežoties ar vairākiem cilvēkiem tika nolemts auto vest pie IXT.

Protams, sazinājos arī ar iepriekšējo īpašnieku. Šis teica, lai vedu uz Bausku, ka viņi tur tiks galā. Tā kā norāva šāles 10k pēc tam, kad viņas tur tika mainītas, šī nebija opcija priekš manis.

Pienāca trešdiena, krāvām auto uz piekabes un vedām pie IXT.

Image

Taisot defektāciju apstiprinājās, ka 3 cilindram ir norauta šāles:

Image

Un atklājās arī iemesls tam:

Image

Image



Salvete izceļojusi pa visu sistēmu:

Image

Pa lielam opcijas 3:

1. Paņemt citu motoru, iemest iekšā un tirgot kā ir
2. Paņemt citu motoru, tam samainīt šāles un sadarīt pārējos sūdus
3. Remontēt esošo dzinēju
3.a. – virpot kloķeni un likt ACL remontšāles
3.b. – jauna kloķene un std šāles

Pēc BMW manuāļa S65 kloķene neesot remontējama. Attiecīgi ejot šo variantu IXT teica, ka nevarēs iedot nekādu garantiju.

Vnk iemest citu motoru un mēģināt pārdot arī likās skečīgs variants. :D

Variants par citu motoru arī pazuda – vietā, kur būtu opcija dzinēju, ja nu kas, atgriezt, S65 šobrīd nebija pieejams un būšot tik pēc 2-3 mēnešiem. Nopirkt dvižoku no rrr/polijas nezināmā stāvoklī, secināt ka viņam jau ir remontēta kloķene vai sašvīkāts alusil un cīnīties ar atgriešanu arī nebija vēlmes.

Karooče dienas beigās tika nolemts, ka taisām kārtīgu remontu esošajam dzinējam. Dzinējs tiek pilnībā izārdīts līdz pēdējai skrūvei, likta jauna kloķene, šāles, klaņi, ķēdes, spriegotāji, eļļas kūleris, gredzeni, vanosa solenoīdi utt. No vecā motora paliek pa lielam bloks, virzuļi un galvas (kas aŗī tiek atjaunotas). Viss tiek mazgāts ar ultraskaņu utt.

Paralēli tam visam, aizsūtiju bildes iepriekšējam saimniekam ar salveti eļlas kanālā un prasīju ko darām. Šis saka, ka nevar būt salvete pie vainas, jo pa starpu bijis Nurgburgringā ar to auto vairākas reizes un viss bijis kārtībā. :shura: Es teicu, ka es to saprotu, bet es redzu tikai divus faktus – pirmais, ka norāva šales 200km pēc iegādes un, ka eļļošanas kanālu bloķē salvete un prasu vēlreiz ko darām. Šis prasa kur remontēju un, ka grib parunāt ar meistaru. Piezvanija IXT, viņš apstiprināja to, ko redz. Pēc brītiņa sazvanamies vēlreiz šis joprojām noliegumā un saka, ka zvanīs saviem meistariem (Bauskas “Aivars”). Meistari saka, ka nav tur līduši un, ka tā salvete tur bijusi jau vairāk kā 6 gadus. Karoče serviss pateicis, ka neko nezin, pagājis pārāk ilgs laiks, neko garantēt nevar. Ex owneris saka, ka arī neko nezin un viņam viss bija kārtībā. :) Piedāvāju vai nu remontizmaksas segt uz pusēm vai arī pārdot viņam to auto atpakaļ 5k lētāk kā nopirktu. No šiem variantiem atteicās un beigās kā “džentelmeņa žestu”, sakot, ka ne pie kā nejūtās vainīgs, atskaitīja man 1000eur, kas protams arī ir labi, bet kopējā situācijā ekvivalents diviem aliņiem. :D

Pakonsultējoties ar savu juristu sapratu, ka kaut ko mēģināt piedzīt būtu praktiski neiespējami (tā kā selleris bija privātpersona, nevis placis) un ka pa lielam pašam LLP.

Jebkurā gadījumā es pilnībā apzinos, ka ex owneris to salveti tur pats nebāza un, ka vismaz jauki, ka mazliet panāca pretī.

Par to, kāda ir Bauskas servisa atbildība šajā spriediet paši. Es, protams, nevaru simtprocentīgi apgalvot, ka viņi tur to salveti atstāja, bet varu tikai prezentēt šādus faktus:

1. Pēc ex onwera vārdiem auto 6 gadu laikā apkopts tikai tur
2. Šāles norāvā ~10000km pēc maiņas šajā servisā
3. Eļļošanas kānālā atstāta salvete

IXT gan saka, ka viņaprāt, tur šis tas nelīmējas tajā ex ownera stāstā un, ka tas dzinējs salīdzinoši nesen bijis pārvākts, bet nu, tur arī protams neko konkrēti pierādīt nevar.

Kaut kā tā. Šobrīd gaidām detaļas un tad jau varēs krāmēt kopā.

Image

Tā kā šobrīd esmu iztērējis daudz vairāk kā sākotnēji bija plānots un man uz to auto novīta jau pirms viņš salūza, droši vien tikko kā būs salikts & piebraukts, likšu tirgoties.

Ceru, ka 3. sērija nebūs. :shura:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28821
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: m3 e92

Post by howitzer »

Ch. wrote: 18 Mar 2024, 10:32 Ceru, ka 3. sērija nebūs. :shura:
Zinot to, ka Tev dzīvē ir tikai un vienīgi trešās sērijas, es nebūtu tik pārliecināts. :aiwa: :D
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10601
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch.: m3 e92

Post by Ch. »

Es nevaru sagaidit kad pardoshu sho lai varetu nopirkt mierinajuma zhuriiti, tapat ka pec mersedesa
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
petka17
Posts: 6772
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Ch.: m3 e92

Post by petka17 »

Ch. wrote: 18 Mar 2024, 11:15 Es nevaru sagaidit kad pardoshu sho lai varetu nopirkt mierinajuma zhuriiti, tapat ka pec mersedesa
Mierinājuma žurītis :aleluja:

Šis stāsts izklausās, ka vajag pieturēties pie tā ko zini
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17094
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch.: m3 e92

Post by Juzix »

Bauska pārspēj Jelgavu!
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
K.JAY
Posts: 1300
Joined: 24 Jan 2015, 23:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch.: m3 e92

Post by K.JAY »

petka17 wrote: 18 Mar 2024, 11:24
Ch. wrote: 18 Mar 2024, 11:15 Es nevaru sagaidit kad pardoshu sho lai varetu nopirkt mierinajuma zhuriiti, tapat ka pec mersedesa
Mierinājuma žurītis :aleluja:

Šis stāsts izklausās, ka vajag pieturēties pie tā ko zini
Vecais labais pārbaudītais 8)
:vells:
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2997
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Ch.: m3 e92

Post by HaL »

Diezgan skarbi!

Bet es tāpat nekad nesapratīšu mīlestību pret veciem E30/E36, tas auto ir BMW kļūda :shura:
Life is what happens while you're busy making other plans
Post Reply