ATS CUP, Gsi lielais spoileris, melnā līnija uz vējstika augšpuses, viena logutīrītāja slotiņa, mmmmmm….
Opel Kadett lāsītE
- howitzer
- M30
- Posts: 29120
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Kadett lāsītE
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- petka17
- Posts: 6938
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Opel Kadett lāsītE
Neona trubas un un bodykits
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17222
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Opel Kadett lāsītE
Angry lock kapots
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Opel Kadett lāsītE
nu ko, laiks vēl vienam.
jau gandrīz uzreiz pēc pēdējā updeita, netīšām tomēr sagaidīju iedvesmu izdarīt seksu ar durvīm. kopš tā tapas gabaliņa izvilkšanas, viņas kustējās vēl vairāk, un bija skaidrs, ka turas uz kaut kādu pēdējo tapas pārpalikumu. tur principā varēja tikai ņemt un to visu urbt ārā. cik var, izurb, pēc tam kaut kā pa gabaliem mēģini izkasīt, un brīdī, kad eņģe beidzot atdalas, jau jūties uzvarējis pēc tam tikai atlikumu izsit ar specinstrumentu, un iestum jaunu tapu. beigās bija pat mazāks čakars, nekā biju gaidījis. un tās durvis tagad stāv tik precīzi tur, kur vajag, ka prieks x2
pēc šī lāse uz ~mēnesi nolikās atpūsties, jo b4 vajadzēja savest kārtībā, pabraukāt un uztaisīt tirgojamu. pēc tam atsāku gruntīgi - lauzu nost to pašu grabošo plastmasu ap logu, tikai otrā pusē tā pirmā man tik ļoti nepatika, ka uzreiz otrai nemaz negribējās ķerties klāt. bet ir izdarīts.
bardačoks. lāsei viņam ir diezgan debīla konstrukcija, vaļā attaisot viņš turas uz tādām atsaitītēm. abas pušu, un tās jau kāds bija aizvietojis ar sasietu aukliņu. uzliku alumīnija klemmītes. -10% kolhoza, vismaz tuvāk tam, kā jābūt
izdomāju, ka laiks samainīt eļļu. uz čuju izvēle krita uz kaut kādu castrol izstrādājumu. uz kannas rakstīts - helps extend engine life. man der
aizvien biežāk gļukoja ieslēgtu gaismu brīdinājuma pīkstuļrelejs. arī pie ieslēgtas aizdedzes mēdza sākt zvanīt. un skan viņš diezgan pretīgi, gaismas toč neaizmirsīsi izslēgt pabāžot roku zem paneļa un viņu pakustinot, paliek labāk, pēc tam atkal nelabāk, nu karoč skaidrs, ka kaut kāds nekontakts. pataisi vaļā un viss elementāri - atnācis vaļā lodējums tieši atslēgas +12 pinam, un, kad kontakts pazūd, viņš nezin, ka ir ieslēgta aizdedze, un pie ieslēgtām gaismām un atvērtām durvīm sāk pīkstēt. pārsildi lodējumu un viss notiek.
tad vienā jaukā rudens vakarā dabūju dāmas vadītu kakaškaju arkā. ar numuriem apmainījāmies, domājām ko un kā, beigās nonācu pie secinājuma, ka negribu jāties ar kaut kādām apdrošināšanām, ja man vienīgā skāde ir nokritis uzmālēts špakteles gabals un drusku cepumi, kas viss tāpat būtu nokritis, un teicu, ai, labi, brauc
kaut ko sagribēju izdarīt ar ģeneratoru. tā jau viss normāli, tikai viņa niķis pie pielaišanas reizēm sākt čīkstināt siksnu, nepārgāja arī, kad to uzliku jaunu. skriemelis izrādījās pārdilis jēgu. šķūnī atradu veco delco ģeneratoru no unīša, piemērīju - o, skriemelis der. aiziet. te arī tagad viss čotka, čīkstoņas nav, ģenerators vairs nav aizspriegots gandrīz līdz galam, un pazuda arī superchargera skaņas, jo siksna vairs nebrauc ar zobiem pa skriemeļa apakšu
bišku pieķēros arī higiēnai - jau galīgi vairs nepatika, cik nopuņķojusies ir galva dēļ vārstu vāka blīves. kaut kādu before aizmirsu nobildēt, bet eļļas maiņas bildē var aptuveni apjaust, cik slikti bija. daudz maz ar ķīmiju visas tās briesmas pamazgāju nost un uzliku jaunu blīvi uz germetosa. mani tur vietām reāli fascinēja dubļu un smilšu spēja piecepties pie dzinēja daļām. nolaizīt tīru nebija mērķis, vajadzēja vienkārši lai ir kā pie cilvēkiem. kārba, man šķiet, tāpat palika izmēros uz pusi mazāka.
tad tāda lieta, kā kreisais atbalsts, no kura man sāka palikt bail. gumija visa plaisās un uzmetis tādu pumpu, ka jau sāku gaidīt bukti haLbē no apakšas. man pat reizēm likās, ka tas auto no priekšas stāv nedaudz šķībi nu nekas, maini nost
lai pagātne neatkārtotos, uzreiz paņēmu arī jaunu stabilizatora atsaiti. kā parasti, ļoti pareizs lēmums - vecā sastāvēja no šaibām piemetinātām pie speisera, un līka m8 vītņstieņa
kaut kāds ocd dīdīja tik ilgi, kāmēr nenocietos un vēlreiz iebāzu rociņas ātrumpārslēga mehānismā, jo zināju, ka tur ir pāris lietas, ko varēju uztaisīt labāk. bez vizualizācijas izstāstīt grūti, bet - citu skrūvi ar vītni precīzi tik tālu, lai viņu varētu pievilkt precīzi tik tālu, cik vajag, nedaudz pārtaisītas bukses, vieta, kur viņš piemaucas pie kulises stieņa gala, utt utt. jā, tagad ir tā, kā es gribēju, viss smuki turas, griežas, kā pūciņa, luftes nekādas, krč mērce
ar visu šito dzīvošanos ap motoru, atradu arī divus vairāk vai mazāk norautus kārbas spilvenus. tos gan gribējās samainīt, jo bija cerība, ka tad uzdodot/atlaižot gāzi, mašīnu mazāk raustīs. vēl viena lieta, kas jau kādu laiku atpakaļ man radīja aizdomas par staigājošu motoru - tajos gāzēšanas un negāzēšanas brīžos savu lokāciju nedaudz mainīja arī ātrumkloķis pakaļējais spilvens izvēlējās būt kutse, jo skrūve viņā bija iemetinājusies un ārā iznāca tikai ar fleksi, bet galvenais, ka iznāca jā, efekts pozitīvs, viss liekas jūtami štengrāks.
tad 2.0 versija maģīša atsvaidzināšanas proektam. reizēm tomēr vēl mēdza gļukot viens kanāls, šad tad arī pie ieslēgšanas viņam vajadzēja brīdi iesildīt lampas, līdz sāk vispār skanēt, un skaņa atgriezās no sākuma vienā, pēc tam otrā kanālā mainam atlikušos kondensatorus, to pirmajā reizē neizdarīju, jo viņi dzīvo uz platēm, ko lieki negribējās aiztikt nezinot, vai vajag. bet dabūju kaut kādu atlodēšanas uzparikti, kas sasūc alvu, ar to nekāda vaina. daļa problēmas, kā izrādījās, bija arī ieplīsušā konektorā pie pašas tumbas, kurā bija sūdīgs kontakts. to arī uztaisīju jaunu.
vēl viens pieskāriens, lai būtu pavisam labi - ekrāna backlight spuldzītēm samainīju novietojumu. viņas oriģināli ir stāvus uz platītes, bet tām, kuras es biju nopircis, gals rada kaut kādu lēcas efektu, kurš tad projicējas uz ekrāna un tur var redzēt tādu gaišu riņķi. noliku guļus.
sagribēju samainīt arī kārbas eļļu. paņēmu blīvi, motulis vēl krājumos bija, maucam. reāli liekas, ka robi slēdzas labāk vienīgā bēda - sulo blīvslēgs labajai pusasij, kurš, kā izskatas, sācis sulot vēl vairāk, nekā kādreiz. pagaidām jāpavēro, ja būs galīgi slikti, kaut kad mēģinās samainīt.
šobrīd apmēram viss. es zinu, loģika saka, ka es bišku ar sūdu nodarbojos. vēl drusku darba, un būšu tam auto pacēlis vērtību par veseliem 200eur bet kaut kā tāpat gribas. tu gan gūsti prieku jūtot, kā auto paliek foršāks braukšanā ar katru lietu, ko sataisi, gan arī vienkārši sev pierādi, ka vari, un dabū pieredzīti. tur ir kaut kas traki foršs. pīs
jau gandrīz uzreiz pēc pēdējā updeita, netīšām tomēr sagaidīju iedvesmu izdarīt seksu ar durvīm. kopš tā tapas gabaliņa izvilkšanas, viņas kustējās vēl vairāk, un bija skaidrs, ka turas uz kaut kādu pēdējo tapas pārpalikumu. tur principā varēja tikai ņemt un to visu urbt ārā. cik var, izurb, pēc tam kaut kā pa gabaliem mēģini izkasīt, un brīdī, kad eņģe beidzot atdalas, jau jūties uzvarējis pēc tam tikai atlikumu izsit ar specinstrumentu, un iestum jaunu tapu. beigās bija pat mazāks čakars, nekā biju gaidījis. un tās durvis tagad stāv tik precīzi tur, kur vajag, ka prieks x2
pēc šī lāse uz ~mēnesi nolikās atpūsties, jo b4 vajadzēja savest kārtībā, pabraukāt un uztaisīt tirgojamu. pēc tam atsāku gruntīgi - lauzu nost to pašu grabošo plastmasu ap logu, tikai otrā pusē tā pirmā man tik ļoti nepatika, ka uzreiz otrai nemaz negribējās ķerties klāt. bet ir izdarīts.
bardačoks. lāsei viņam ir diezgan debīla konstrukcija, vaļā attaisot viņš turas uz tādām atsaitītēm. abas pušu, un tās jau kāds bija aizvietojis ar sasietu aukliņu. uzliku alumīnija klemmītes. -10% kolhoza, vismaz tuvāk tam, kā jābūt
izdomāju, ka laiks samainīt eļļu. uz čuju izvēle krita uz kaut kādu castrol izstrādājumu. uz kannas rakstīts - helps extend engine life. man der
aizvien biežāk gļukoja ieslēgtu gaismu brīdinājuma pīkstuļrelejs. arī pie ieslēgtas aizdedzes mēdza sākt zvanīt. un skan viņš diezgan pretīgi, gaismas toč neaizmirsīsi izslēgt pabāžot roku zem paneļa un viņu pakustinot, paliek labāk, pēc tam atkal nelabāk, nu karoč skaidrs, ka kaut kāds nekontakts. pataisi vaļā un viss elementāri - atnācis vaļā lodējums tieši atslēgas +12 pinam, un, kad kontakts pazūd, viņš nezin, ka ir ieslēgta aizdedze, un pie ieslēgtām gaismām un atvērtām durvīm sāk pīkstēt. pārsildi lodējumu un viss notiek.
tad vienā jaukā rudens vakarā dabūju dāmas vadītu kakaškaju arkā. ar numuriem apmainījāmies, domājām ko un kā, beigās nonācu pie secinājuma, ka negribu jāties ar kaut kādām apdrošināšanām, ja man vienīgā skāde ir nokritis uzmālēts špakteles gabals un drusku cepumi, kas viss tāpat būtu nokritis, un teicu, ai, labi, brauc
kaut ko sagribēju izdarīt ar ģeneratoru. tā jau viss normāli, tikai viņa niķis pie pielaišanas reizēm sākt čīkstināt siksnu, nepārgāja arī, kad to uzliku jaunu. skriemelis izrādījās pārdilis jēgu. šķūnī atradu veco delco ģeneratoru no unīša, piemērīju - o, skriemelis der. aiziet. te arī tagad viss čotka, čīkstoņas nav, ģenerators vairs nav aizspriegots gandrīz līdz galam, un pazuda arī superchargera skaņas, jo siksna vairs nebrauc ar zobiem pa skriemeļa apakšu
bišku pieķēros arī higiēnai - jau galīgi vairs nepatika, cik nopuņķojusies ir galva dēļ vārstu vāka blīves. kaut kādu before aizmirsu nobildēt, bet eļļas maiņas bildē var aptuveni apjaust, cik slikti bija. daudz maz ar ķīmiju visas tās briesmas pamazgāju nost un uzliku jaunu blīvi uz germetosa. mani tur vietām reāli fascinēja dubļu un smilšu spēja piecepties pie dzinēja daļām. nolaizīt tīru nebija mērķis, vajadzēja vienkārši lai ir kā pie cilvēkiem. kārba, man šķiet, tāpat palika izmēros uz pusi mazāka.
tad tāda lieta, kā kreisais atbalsts, no kura man sāka palikt bail. gumija visa plaisās un uzmetis tādu pumpu, ka jau sāku gaidīt bukti haLbē no apakšas. man pat reizēm likās, ka tas auto no priekšas stāv nedaudz šķībi nu nekas, maini nost
lai pagātne neatkārtotos, uzreiz paņēmu arī jaunu stabilizatora atsaiti. kā parasti, ļoti pareizs lēmums - vecā sastāvēja no šaibām piemetinātām pie speisera, un līka m8 vītņstieņa
kaut kāds ocd dīdīja tik ilgi, kāmēr nenocietos un vēlreiz iebāzu rociņas ātrumpārslēga mehānismā, jo zināju, ka tur ir pāris lietas, ko varēju uztaisīt labāk. bez vizualizācijas izstāstīt grūti, bet - citu skrūvi ar vītni precīzi tik tālu, lai viņu varētu pievilkt precīzi tik tālu, cik vajag, nedaudz pārtaisītas bukses, vieta, kur viņš piemaucas pie kulises stieņa gala, utt utt. jā, tagad ir tā, kā es gribēju, viss smuki turas, griežas, kā pūciņa, luftes nekādas, krč mērce
ar visu šito dzīvošanos ap motoru, atradu arī divus vairāk vai mazāk norautus kārbas spilvenus. tos gan gribējās samainīt, jo bija cerība, ka tad uzdodot/atlaižot gāzi, mašīnu mazāk raustīs. vēl viena lieta, kas jau kādu laiku atpakaļ man radīja aizdomas par staigājošu motoru - tajos gāzēšanas un negāzēšanas brīžos savu lokāciju nedaudz mainīja arī ātrumkloķis pakaļējais spilvens izvēlējās būt kutse, jo skrūve viņā bija iemetinājusies un ārā iznāca tikai ar fleksi, bet galvenais, ka iznāca jā, efekts pozitīvs, viss liekas jūtami štengrāks.
tad 2.0 versija maģīša atsvaidzināšanas proektam. reizēm tomēr vēl mēdza gļukot viens kanāls, šad tad arī pie ieslēgšanas viņam vajadzēja brīdi iesildīt lampas, līdz sāk vispār skanēt, un skaņa atgriezās no sākuma vienā, pēc tam otrā kanālā mainam atlikušos kondensatorus, to pirmajā reizē neizdarīju, jo viņi dzīvo uz platēm, ko lieki negribējās aiztikt nezinot, vai vajag. bet dabūju kaut kādu atlodēšanas uzparikti, kas sasūc alvu, ar to nekāda vaina. daļa problēmas, kā izrādījās, bija arī ieplīsušā konektorā pie pašas tumbas, kurā bija sūdīgs kontakts. to arī uztaisīju jaunu.
vēl viens pieskāriens, lai būtu pavisam labi - ekrāna backlight spuldzītēm samainīju novietojumu. viņas oriģināli ir stāvus uz platītes, bet tām, kuras es biju nopircis, gals rada kaut kādu lēcas efektu, kurš tad projicējas uz ekrāna un tur var redzēt tādu gaišu riņķi. noliku guļus.
sagribēju samainīt arī kārbas eļļu. paņēmu blīvi, motulis vēl krājumos bija, maucam. reāli liekas, ka robi slēdzas labāk vienīgā bēda - sulo blīvslēgs labajai pusasij, kurš, kā izskatas, sācis sulot vēl vairāk, nekā kādreiz. pagaidām jāpavēro, ja būs galīgi slikti, kaut kad mēģinās samainīt.
šobrīd apmēram viss. es zinu, loģika saka, ka es bišku ar sūdu nodarbojos. vēl drusku darba, un būšu tam auto pacēlis vērtību par veseliem 200eur bet kaut kā tāpat gribas. tu gan gūsti prieku jūtot, kā auto paliek foršāks braukšanā ar katru lietu, ko sataisi, gan arī vienkārši sev pierādi, ka vari, un dabū pieredzīti. tur ir kaut kas traki foršs. pīs
-
- Posts: 335
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Opel Kadett lāsītE
Ar apdrošināšanu bija bail ņemties, ka nenoraksta bet tā, būtu uztaisījuši saskaņoto, saņemtu gan jau vismaz pusi no auto vērtības, ko ielikt atjaunošanā.
Kaut ko līdzīgu vajadzētu dēlam kā pirmo auto (pašlaik uzsācis vadītāja apliecības iegūšanas procesu), lai iemācas auto.
Kaut ko līdzīgu vajadzētu dēlam kā pirmo auto (pašlaik uzsācis vadītāja apliecības iegūšanas procesu), lai iemācas auto.
Re: Opel Kadett lāsītE
Netaisīt apdrošināšanas gadījumu ir LLP, apdrošinātāji neko nenoraksta, bet atzīst, ka auto remonts nav finansiāli pamatots un izmaksā Tev tirgus vērtību. Ar nelielu korekciju(ja nekļūdos, tad metāla cena + kkāds %) Tu vari to auto paturēt + dabūt naudu par gandrīz visu auto.
P.S. Kadžš tēma, manas ģimenes pirmais rietumu auto, moš kādreiz nonākšu līdz līdzīgai nekrofīlijai
P.S. Kadžš tēma, manas ģimenes pirmais rietumu auto, moš kādreiz nonākšu līdz līdzīgai nekrofīlijai
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1239
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Kadett lāsītE
Malacis! Tieši tā, ka visā tajā ir gūtais gandarījums no tā, ka pēc remonta palika labāk. Var arī Placebo līmenī.
Un vispār izbrīna detaļu pieejamība tik vecām lamatām.
Un vispār izbrīna detaļu pieejamība tik vecām lamatām.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Opel Kadett lāsītE
LLP, manuprāt, būtu bijis tieši taisīt. vazāties pa apdrošināšanām, rakstīt papīrus, dabūt avārijas vēsturi, un ja izdomās norakstīt, vēl sarkanu ierakstu par to. un priekš tam, lai dabūtu 50eur? lol, nau verc
par detaļām - īstenībā jā, vēl šis tas ir. protams, ir lietas, kuras atrast tomēr sāk palikt problemātiski, bet galvenās lietas bezprobļemi. p.s. nereāli gribas b2 pastēti unītī
par detaļām - īstenībā jā, vēl šis tas ir. protams, ir lietas, kuras atrast tomēr sāk palikt problemātiski, bet galvenās lietas bezprobļemi. p.s. nereāli gribas b2 pastēti unītī
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1239
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Kadett lāsītE
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------