Opel Kadett lāsītE

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
howitzer
M30
Posts: 29262
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by howitzer »

petka17 wrote: 19 Aug 2024, 09:58 Es gaidu divtūkstošo stila uzlabojumus!!!!
ATS CUP, Gsi lielais spoileris, melnā līnija uz vējstika augšpuses, viena logutīrītāja slotiņa, mmmmmm…. :lovs:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
petka17
Posts: 7047
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by petka17 »

howitzer wrote: 19 Aug 2024, 10:20
petka17 wrote: 19 Aug 2024, 09:58 Es gaidu divtūkstošo stila uzlabojumus!!!!
ATS CUP, Gsi lielais spoileris, melnā līnija uz vējstika augšpuses, viena logutīrītāja slotiņa, mmmmmm…. :lovs:
Neona trubas un un bodykits
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17259
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by Juzix »

petka17 wrote: 19 Aug 2024, 10:52
howitzer wrote: 19 Aug 2024, 10:20
petka17 wrote: 19 Aug 2024, 09:58 Es gaidu divtūkstošo stila uzlabojumus!!!!
ATS CUP, Gsi lielais spoileris, melnā līnija uz vējstika augšpuses, viena logutīrītāja slotiņa, mmmmmm…. :lovs:
Neona trubas un un bodykits
Angry lock kapots
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
xero
Posts: 454
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by xero »

nu ko, laiks vēl vienam.
jau gandrīz uzreiz pēc pēdējā updeita, netīšām tomēr sagaidīju iedvesmu izdarīt seksu ar durvīm. kopš tā tapas gabaliņa izvilkšanas, viņas kustējās vēl vairāk, un bija skaidrs, ka turas uz kaut kādu pēdējo tapas pārpalikumu. tur principā varēja tikai ņemt un to visu urbt ārā. cik var, izurb, pēc tam kaut kā pa gabaliem mēģini izkasīt, un brīdī, kad eņģe beidzot atdalas, jau jūties uzvarējis :D pēc tam tikai atlikumu izsit ar specinstrumentu, un iestum jaunu tapu. beigās bija pat mazāks čakars, nekā biju gaidījis. un tās durvis tagad stāv tik precīzi tur, kur vajag, ka prieks x2 :naac:

Image Image

pēc šī lāse uz ~mēnesi nolikās atpūsties, jo b4 vajadzēja savest kārtībā, pabraukāt un uztaisīt tirgojamu. pēc tam atsāku gruntīgi - lauzu nost to pašu grabošo plastmasu ap logu, tikai otrā pusē :D tā pirmā man tik ļoti nepatika, ka uzreiz otrai nemaz negribējās ķerties klāt. bet ir izdarīts.

Image

bardačoks. lāsei viņam ir diezgan debīla konstrukcija, vaļā attaisot viņš turas uz tādām atsaitītēm. abas pušu, un tās jau kāds bija aizvietojis ar sasietu aukliņu. uzliku alumīnija klemmītes. -10% kolhoza, vismaz tuvāk tam, kā jābūt :D

Image Image

izdomāju, ka laiks samainīt eļļu. uz čuju izvēle krita uz kaut kādu castrol izstrādājumu. uz kannas rakstīts - helps extend engine life. man der :D

Image

aizvien biežāk gļukoja ieslēgtu gaismu brīdinājuma pīkstuļrelejs. arī pie ieslēgtas aizdedzes mēdza sākt zvanīt. un skan viņš diezgan pretīgi, gaismas toč neaizmirsīsi izslēgt :D pabāžot roku zem paneļa un viņu pakustinot, paliek labāk, pēc tam atkal nelabāk, nu karoč skaidrs, ka kaut kāds nekontakts. pataisi vaļā un viss elementāri - atnācis vaļā lodējums tieši atslēgas +12 pinam, un, kad kontakts pazūd, viņš nezin, ka ir ieslēgta aizdedze, un pie ieslēgtām gaismām un atvērtām durvīm sāk pīkstēt. pārsildi lodējumu un viss notiek.

Image

tad vienā jaukā rudens vakarā dabūju dāmas vadītu kakaškaju arkā. ar numuriem apmainījāmies, domājām ko un kā, beigās nonācu pie secinājuma, ka negribu jāties ar kaut kādām apdrošināšanām, ja man vienīgā skāde ir nokritis uzmālēts špakteles gabals un drusku cepumi, kas viss tāpat būtu nokritis, un teicu, ai, labi, brauc :D

Image Image

kaut ko sagribēju izdarīt ar ģeneratoru. tā jau viss normāli, tikai viņa niķis pie pielaišanas reizēm sākt čīkstināt siksnu, nepārgāja arī, kad to uzliku jaunu. skriemelis izrādījās pārdilis jēgu. šķūnī atradu veco delco ģeneratoru no unīša, piemērīju - o, skriemelis der. aiziet. te arī tagad viss čotka, čīkstoņas nav, ģenerators vairs nav aizspriegots gandrīz līdz galam, un pazuda arī superchargera skaņas, jo siksna vairs nebrauc ar zobiem pa skriemeļa apakšu :shura:

Image Image

bišku pieķēros arī higiēnai - jau galīgi vairs nepatika, cik nopuņķojusies ir galva dēļ vārstu vāka blīves. kaut kādu before aizmirsu nobildēt, bet eļļas maiņas bildē var aptuveni apjaust, cik slikti bija. daudz maz ar ķīmiju visas tās briesmas pamazgāju nost un uzliku jaunu blīvi uz germetosa. mani tur vietām reāli fascinēja dubļu un smilšu spēja piecepties pie dzinēja daļām. nolaizīt tīru nebija mērķis, vajadzēja vienkārši lai ir kā pie cilvēkiem. kārba, man šķiet, tāpat palika izmēros uz pusi mazāka.

Image

tad tāda lieta, kā kreisais atbalsts, no kura man sāka palikt bail. gumija visa plaisās un uzmetis tādu pumpu, ka jau sāku gaidīt bukti haLbē no apakšas. man pat reizēm likās, ka tas auto no priekšas stāv nedaudz šķībi :emo: nu nekas, maini nost

Image Image Image

lai pagātne neatkārtotos, uzreiz paņēmu arī jaunu stabilizatora atsaiti. kā parasti, ļoti pareizs lēmums - vecā sastāvēja no šaibām piemetinātām pie speisera, un līka m8 vītņstieņa :susnaks:

Image Image

kaut kāds ocd dīdīja tik ilgi, kāmēr nenocietos un vēlreiz iebāzu rociņas ātrumpārslēga mehānismā, jo zināju, ka tur ir pāris lietas, ko varēju uztaisīt labāk. bez vizualizācijas izstāstīt grūti, bet - citu skrūvi ar vītni precīzi tik tālu, lai viņu varētu pievilkt precīzi tik tālu, cik vajag, nedaudz pārtaisītas bukses, vieta, kur viņš piemaucas pie kulises stieņa gala, utt utt. jā, tagad ir tā, kā es gribēju, viss smuki turas, griežas, kā pūciņa, luftes nekādas, krč mērce

Image Image

ar visu šito dzīvošanos ap motoru, atradu arī divus vairāk vai mazāk norautus kārbas spilvenus. tos gan gribējās samainīt, jo bija cerība, ka tad uzdodot/atlaižot gāzi, mašīnu mazāk raustīs. vēl viena lieta, kas jau kādu laiku atpakaļ man radīja aizdomas par staigājošu motoru - tajos gāzēšanas un negāzēšanas brīžos savu lokāciju nedaudz mainīja arī ātrumkloķis :D pakaļējais spilvens izvēlējās būt kutse, jo skrūve viņā bija iemetinājusies un ārā iznāca tikai ar fleksi, bet galvenais, ka iznāca :D jā, efekts pozitīvs, viss liekas jūtami štengrāks.

Image Image Image Image

tad 2.0 versija maģīša atsvaidzināšanas proektam. reizēm tomēr vēl mēdza gļukot viens kanāls, šad tad arī pie ieslēgšanas viņam vajadzēja brīdi iesildīt lampas, līdz sāk vispār skanēt, un skaņa atgriezās no sākuma vienā, pēc tam otrā kanālā :D mainam atlikušos kondensatorus, to pirmajā reizē neizdarīju, jo viņi dzīvo uz platēm, ko lieki negribējās aiztikt nezinot, vai vajag. bet dabūju kaut kādu atlodēšanas uzparikti, kas sasūc alvu, ar to nekāda vaina. daļa problēmas, kā izrādījās, bija arī ieplīsušā konektorā pie pašas tumbas, kurā bija sūdīgs kontakts. to arī uztaisīju jaunu.

Image

vēl viens pieskāriens, lai būtu pavisam labi - ekrāna backlight spuldzītēm samainīju novietojumu. viņas oriģināli ir stāvus uz platītes, bet tām, kuras es biju nopircis, gals rada kaut kādu lēcas efektu, kurš tad projicējas uz ekrāna un tur var redzēt tādu gaišu riņķi. noliku guļus.

Image

sagribēju samainīt arī kārbas eļļu. paņēmu blīvi, motulis vēl krājumos bija, maucam. reāli liekas, ka robi slēdzas labāk :D vienīgā bēda - sulo blīvslēgs labajai pusasij, kurš, kā izskatas, sācis sulot vēl vairāk, nekā kādreiz. pagaidām jāpavēro, ja būs galīgi slikti, kaut kad mēģinās samainīt.

Image Image

šobrīd apmēram viss. es zinu, loģika saka, ka es bišku ar sūdu nodarbojos. vēl drusku darba, un būšu tam auto pacēlis vērtību par veseliem 200eur :naac: bet kaut kā tāpat gribas. tu gan gūsti prieku jūtot, kā auto paliek foršāks braukšanā ar katru lietu, ko sataisi, gan arī vienkārši sev pierādi, ka vari, un dabū pieredzīti. tur ir kaut kas traki foršs. pīs :D

Image
:latvija:
juriz
Posts: 343
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by juriz »

Ar apdrošināšanu bija bail ņemties, ka nenoraksta :D bet tā, būtu uztaisījuši saskaņoto, saņemtu gan jau vismaz pusi no auto vērtības, ko ielikt atjaunošanā.

Kaut ko līdzīgu vajadzētu dēlam kā pirmo auto (pašlaik uzsācis vadītāja apliecības iegūšanas procesu), lai iemācas auto.
krabiz
Posts: 444
Joined: 05 Jun 2016, 22:52
Location: LV
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by krabiz »

Netaisīt apdrošināšanas gadījumu ir LLP, apdrošinātāji neko nenoraksta, bet atzīst, ka auto remonts nav finansiāli pamatots un izmaksā Tev tirgus vērtību. Ar nelielu korekciju(ja nekļūdos, tad metāla cena + kkāds %) Tu vari to auto paturēt + dabūt naudu par gandrīz visu auto.

P.S. Kadžš tēma, manas ģimenes pirmais rietumu auto, moš kādreiz nonākšu līdz līdzīgai nekrofīlijai :naac:
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1246
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by J.K.jr.bad. »

Malacis! Tieši tā, ka visā tajā ir gūtais gandarījums no tā, ka pēc remonta palika labāk. Var arī Placebo līmenī. :D

Un vispār izbrīna detaļu pieejamība tik vecām lamatām.

:cool:
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
xero
Posts: 454
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by xero »

LLP, manuprāt, būtu bijis tieši taisīt. vazāties pa apdrošināšanām, rakstīt papīrus, dabūt avārijas vēsturi, un ja izdomās norakstīt, vēl sarkanu ierakstu par to. un priekš tam, lai dabūtu 50eur? :D lol, nau verc

par detaļām - īstenībā jā, vēl šis tas ir. protams, ir lietas, kuras atrast tomēr sāk palikt problemātiski, bet galvenās lietas bezprobļemi. p.s. nereāli gribas b2 pastēti unītī :naac:
:latvija:
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1246
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by J.K.jr.bad. »

xero wrote: 07 Nov 2024, 00:46 p.s. nereāli gribas b2 pastēti unītī :naac:

Kas tev rūsas dzīvē par maz. :emo: :D
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8600
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by arniks8 »

Rūsa nekad nevar būt par daudz 8)
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
xero
Posts: 454
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by xero »

labgad. jaunākā atskaite.
no noliktavas atkal izlasīju nevienam 20 gadus nevajadzīgas detaļas noputējušās un iedzeltējušās kastītēs, pa "ņem un savāc" cenām. rocenes troses, svečvadi, divi sadalītāja rotori (viens lāsei, viens unītim, abiem motoriem vienādi), stabilizatora stieņa bukses. par visu kaudzi noliku 30eur :D

Image

sāku ar rotoru un vadiem. jau sen tam auto bišku pieļurinas tukšgaita. toreiz cerēju, ka tas ir kaut kā saistīts ar visu to aizrīšanās problēmu, ar ko cīnījos. vainu atradu, sprauslu samainīju, bet ļureklis palika. nu ok. kādu laiku atpakaļ notīrīju sadalītāja vāciņa kontaktus, nedaudz labāk varbūt palika, varbūt nē. nu ok. nākamais, ko biju izdomājis, ka kaut kad varētu samainīt svečvadus un rotoru, ja būs izdevība. izdevība pienāca. tāpat nez, vai labāk palika, bet nu pie dirss. labāk paliek, ja pagriež vēlāku aizdedzi, bet es negribu vēlāku aizdedzi :D varētu vēl intereses pēc uzlikt unīša veco sadalītāja vāciņu un paskatīties, vai kaut kas mainas.

Image Image

par trosēm arī izcili sanāca, jo tās bija plāns mainīt jebkurā gadījumā, sapujušas, juka ārā un vienā pusē rocene ņēma tā ne visai.
regulācijas uzgrieznis atskrūvējās pārsteidzoši viegli. pirms sapucēju vītni, izskatījās, ka būs viss slikti :emo:

Image

procesā top skaidrs, ka slikti ir citur. pakaļējās bremzes ir neizturējušas laika pārbaudījumu un viss tur ir sapujis. regulācijas mehānisms acīmredzami nav strādājis ļoti sen, viss rūsā, bremžu putekļos un lai zobaino uzgriezni vispār izkustinātu, spēks bija jāpielieto. līdz ar to, arī loki no trumuļa dzīvo patālu un pedālim gājiens lielāks, nekā gribētos. visas atsperes, protams, neizskatas labāk. ok, tas vēl sūds. bet kreisajā pusē loka materiāls bija sācis atdalīties no loka. darbojoties kaut kādā brīdī tas loks nokrita zemē, un materiāls atdalījās pavisam :naac: nē nu jā. te es atcerējos, ka man ir vecs jauns loku komplekts, ko man pūrā deva līdzi asconai. beidzot izcili noderēja. ja 3/05 ir tas, ko es domāju, tad 20 gadus jauni loki :D atsperīšu komplektu arī noliktavā uz vietas atradu, viss notiek.

Image Image Image Image

sākotnēji gribēju iesipt kapeiku un nemainīt regulācijas mehānismus. visas kantes tur ir rūsas apgrauztas un funkciju īsti nepildīja. biju izdomājis, ka pa retam var noņemt trumuli un paskrūvēt ar roku. bet kaut kas tur tādu variantu īsti neakceptēja, uzgrieznis bija pats atvilcies vaļā, visa regulācija sāka sēdēt uz tik tālu aizspriegotas rocenes, ka to novelkot, loka rocenes kāja atspiedās pret rumbu un rocenes atkal vienā pusē īsti nebija. labi, paibaķ, neies jāties ar beigtu mehānismu, regulatoru komplektu tomēr paņēmu. tam vajadzēja nelielu fine tūningu, jo Ātrā Bremze nebija līdz galam pareizi izlocījusi mēlīti, kas ķer zobaino uzgriezni, bet pēc tam viss kā vajag. tad nu beigu beigās brīvprātīgi piespiedu kārtā esmu pārlasījis pusi aizmugurējo bremžu, no vecā palika tikai trumuļi un cilindrīši. vēl tur kaut kur aizmugurējās bremzēs sistēmā bija uzzīmējies drusku gaiss un pedālis gāja par tālu zemē, dabūju vaļā nipeļus cilindrīšiem (kas arī likās, ka varētu nesanākt, bet sanāca), izjājos ar gaisošanu, kaut kas savāds tur notikās, kreisajā pusē tur randomā negribēja nākt ārā šķidrums, pedālis gāja grīdā, utt, bet ar vakuumu kaut kā galā tiku. tagad stājas tā, ka prieks, un pedālis arī tik stingrs, kā vēl nekad :D

Image Image Image

neliels čīkstiens. visu laiku sajūsminājos, cik HD skats uz dzīvi ir caur lāses vējstiklu. savelkot to un 2018. gada skates piezīmi par to, ka līdz nākamajai pamatpārbaudei jāmaina stikls, sanāk, ka viņam ir ne vairāk kā 6 gadi. prieks beidzās vienā parastā rītā uz salu tilta, kad kāds pa priekšu braucošs mudaks sāka mētāties ar akmeņiem un atskanēja tāds paskaļš TIK.

Image

jā, jā, pēc idejas, vieta tāda, kur ir principā pie dirsas. bet nu [censored], tas bija ideāls stikls. nu neko, pagruzījos un dzīvoju tālāk.

nelielu dirsienu sāka rādīt temperatūras devējs (par maz). iekšā bija, droši vien, oriģinālais VDO ar ieštancētu 88 uz sāna, kas, pieļauju, ir gads. būtu loģiski, jo tad sakrīt ar auto ražošanas gadu. tā laikam ir, ka kādreiz lietas taisīja ilgmūžīgas. ieliku febi, tas atkal rāda drusku par daudz. bet kai, tai.

Image

jaunas slotas. tā kā ķipa budžets, tad paņēmu klasi zem bosch :D lai man viņi piedod, bet tā reklāma bija pārāk uzkrītoša, lai es gribētu ar tādu braukāt apkārt. nošķīdināju nost.

Image Image

tad uznāca ziemas tupeles. riepas visādās vietās laida gar bortu, viena bija jāpārbortē un jāsapucē uzreiz, pēc tam viena pa vidam, un pirms pāris dienām vēl vienu. malām šur tur pamatīgs vēzis, vienai tur arī kāds jau ir bijis ar bortu hermētiķi, tā kā, bija, ko pakasīties. bet nu tādā blingā tie diski kādreiz ir bijuši, jebaķ :D

Image Image Image Image Image

hehe, jā :emo: novembra beigās iztinu vēl vienu zobeni. simptomi identiski - laiciņu pirms tam sāk nedaudz taisīt skaņas, līdz vienā dienā ieskrējienā izrubas un sāk stāties. tieši tāpat nolobījušies zobi, pārējos no sāna plaisas. nobraucu 6k. protams, pēc jau otrās zobu ekstrakcijas sākas pārdomas, kas varētu nebūt labi. it kā viss notiek un griežas, vienīgais, ko izdomāju - lai gan sākumā tā nelikās, varbūt tomēr biju drusku pārspriegojis. made in china bosch vietā uzliku ķipa made in germany continental, uztaisīju drusku vaļīgāk, un tagad ik palaikam paceļu nost vāku un uzmetu aci. pagaidām izskatas ok, tad jau manīs.

Image Image Image Image

nu ko neko, turpinam deilijot. kam vajag unīšus vai kablukus, ja ir hečbeks? :D šeit hints kaut kam citam, if you know, you know

Image Image

aizbraucu uz lido paēst. no elektroporsche izkāpj divi čuvaki un nobildē vecu opeli. priekškars.

Image

jauns gaisa filtrs + samazgāta samērā aizkakātā kaste. vienā no sprauslas medību postiem biju rakstījis, ka gaisa filtrs ir tīrs. nezinu, ar kuru vietu biju ieraudzījis, ka viņš ir tīrs :D šitais sūda filtrons tur der, bet neder. it kā pēc datiem visi parametri sakrīt, taču realitātē viņš ir par kādiem 5mm augstāks nekā mahle, ko izņēmu ārā. līdz ar to, kaste nedaudz ar spēku jāpiespiež ciet un filtrons nedaudz deformējās, bet kai, tai

Image

jauna sajūga trose. speciāli meklēju trw, jo ar tām ir pozitīva pieredze. vienu dārgā gala detaļu atļāvos nopirkt, to pēc tam, ja nu kas, var transplantēt arī citam opelim :D

Image

ātrais iegājiens tīrītāju meganismā. bieži uz pārtraukto režīmu bija prikols tāds - slotas izkustas, aptuveni uz sekundi apstājas, tad iet tālāk un noiet pilnu apli. reizēm ilgāk pabraucot vai pie lielāka ātruma mēdza pāriet.
šādā pozīcijā viņi apstājās

Image

man, protams, beidzot nervi neizturēja un bija jāpaskatas. protams, relejs cits jau sen tika mēģināts - bez izmaiņām. nojaucot palodzi ieraudzīju, ka pats motoriņš bija nedaudz atvilcies no virsbūves kronšteina. tā kā viņš masu ņem no turienes, ideja bija, ka tajā brīdī viņam pazūd kontakts. bet ja tik tālu ir tikts, pie viena viņu noņēmu nost un attaisīju vaļā, lai pārliecinātos, ka tur nav kaut kāda vaina. neko neieraudzīju, ieliku drusku smēri, visu saliku atpakaļ, problem solved.

Image

jaungadu iesāku ar kreiso lukturi uz galda. laiku atpakaļ jau biju pamanījis, ka stikls gatavojas pamest čatu. gan kustējās, gan reizēm no iekšpuses uz stikla bija mitrums. iespējams, tas jau būtu noticis, ja viņam nedaudz priekšā nebūtu bamperis :D samazgāju, uzsmērēju ātro divkomponentu, kāds mājās bija, brouts.

Image Image

tad parādījās lieta, ka pēc pielaišanas nav lādēšanas. pēc tam sapratu, ka ieslēdzas vienu reizi uzgāzējot līdz ~4k. viss vienkārši, notrūcis ierosmes vads pie ģeneratora. uztaisam jaunu galu.

Image

kaut kad parādījās dūceklis pie ātruma. pabeidzies pakaļējais labais gultnis. vecs jauns noname kitajozo pa izpārdošanu 2eur. tieši tas, ko dakteris parakstījis :D

Image Image

un pēdējais - stūres pirksti. vienam jau bija izteikts klabeklis, otram būtu drīz parādījies, jo noņemot bija gandrīz tikpat vaļīgs. jau paskatoties uz to visu ir skaidrs, ka tas nebūs stundiņas darbs, viss sapuvis un tu ceri, ka tur vispār kaut kas izkustēsies, tāpēc stieņus uzreiz skrūvēju nost, lai varētu tur kārtīgi tam visam pieiet. drusku nogriezti pirksti, lai vari uzmaukt muciņu, deglis un kaut kas sāk notikt. kreisajam stienim savelkošā skrūve gan nolūza, izurbu un tur tagad būs uzgrieznis, kkpd. jaunas regulācijas skrūves, pirksti lētākie iespējamie yamato pa 4eur, uz pusi lētāk, nekā trw. pašam interesanti, cik daudz ar tādiem var nobraukt, bet gan jau auto mūžu tāpat pārdzīvos :D

Image Image Image

un beigās savirze. visas neregulējamās vietas ir iepriecinoši ļoti tur, kur jābūt.

Image

#neapmaksāta_reklāma

Image

Rezumējums - es ar šito auto esmu nobraucis jau nepilnus 13kkm. galvenais ir nemīzt. skate pēc 2 mēnešiem, te vajag biki sliekšņus un grīdu pametināt tm. tik daudz jau ir sadarīts tam auto, ka vēl kādu skati vajag izbīdīt :naac:
:latvija:
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8600
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by arniks8 »

Mani ļoti pārsteidz ka sanāk tik lielā sortimentā sazīmēt jaunas detaļas :D
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
RaL
Posts: 91
Joined: 03 Feb 2019, 21:17
Location: Pierīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by RaL »

Jā, bet izklausās, ka pēdējās reizes visam detaļām :-D
Laikam vienīgais, kas ar šiem vēl brauc
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2454
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by VuskansDavis »

lāsei vēl ir ko dabūt, D kadettam ir kkādas lietas, kuras nava
:latvija:
User avatar
xero
Posts: 454
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett lāsītE

Post by xero »

ai da liekās jūs mierā, nav jau arī gluži tā, ka lāse ir kaut kāda nereālākā aizvēsture. tiešākais mk2 golfa vienaudzis. golfam ir plašāka remontbleķu pieejamība, bet visas tādas consumable lietas, kā bremzes, bukses, šarnīri, piekare - diezgan brīvi abiem. es te uz tām izpārdošanām sēžu, jo tās man darbā, kur ir salīdzinoši maza preču kustība, veci auto nebrauc un tāpēc tās detaļas met pakaļ. bet parastajos interkāros, apēs, trodo, utt., aizbrauci un nopirki kā jebkuram citam auto. D kadettam grūtāk paliek ar kaut kādām specifiskākām lietām, bet viņi daļēji apakšā ir tas pats auto, un ļoti daudzas detaļas der abiem. piemēram, D kadetta stūres pirkstu vairs īsti nav, bet tas diezgan vienkārši risinas uzliekot E kadetta stieņus ar pirkstiem. jā, D nav priekšējo atsperu, tas ir sāpīgāk :D
starp citu, arī Latvijā viņu ir mazāk, nekā citur, dēļ mūsu pūdējošā klimata. citur, kur nav sāls, ar viņiem cilvēki vēl braukā, un tāpēc šādas tādas detaļas arī vēl taisa. ja par šejieni, tad protams, daudz tādu fanātu nav, jo īpaši Rīgā, bet visādos mazpisānos ir vairāk. piemēram, toč zinu, ka pa Talsiem viens onkulis uzticīgi braukā ar sarkanu asconu :D un kāmēr viņi vēl būs, es arī braukšu.
:latvija:
Post Reply