labgad. jaunākā atskaite.
no noliktavas atkal izlasīju nevienam 20 gadus nevajadzīgas detaļas noputējušās un iedzeltējušās kastītēs, pa "ņem un savāc" cenām. rocenes troses, svečvadi, divi sadalītāja rotori (viens lāsei, viens unītim, abiem motoriem vienādi), stabilizatora stieņa bukses. par visu kaudzi noliku 30eur
sāku ar rotoru un vadiem. jau sen tam auto bišku pieļurinas tukšgaita. toreiz cerēju, ka tas ir kaut kā saistīts ar visu to aizrīšanās problēmu, ar ko cīnījos. vainu atradu, sprauslu samainīju, bet ļureklis palika. nu ok. kādu laiku atpakaļ notīrīju sadalītāja vāciņa kontaktus, nedaudz labāk varbūt palika, varbūt nē. nu ok. nākamais, ko biju izdomājis, ka kaut kad varētu samainīt svečvadus un rotoru, ja būs izdevība. izdevība pienāca. tāpat nez, vai labāk palika, bet nu pie dirss. labāk paliek, ja pagriež vēlāku aizdedzi, bet es negribu vēlāku aizdedzi

varētu vēl intereses pēc uzlikt unīša veco sadalītāja vāciņu un paskatīties, vai kaut kas mainas.
par trosēm arī izcili sanāca, jo tās bija plāns mainīt jebkurā gadījumā, sapujušas, juka ārā un vienā pusē rocene ņēma tā ne visai.
regulācijas uzgrieznis atskrūvējās pārsteidzoši viegli. pirms sapucēju vītni, izskatījās, ka būs viss slikti
procesā top skaidrs, ka slikti ir citur. pakaļējās bremzes ir neizturējušas laika pārbaudījumu un viss tur ir sapujis. regulācijas mehānisms acīmredzami nav strādājis ļoti sen, viss rūsā, bremžu putekļos un lai zobaino uzgriezni vispār izkustinātu, spēks bija jāpielieto. līdz ar to, arī loki no trumuļa dzīvo patālu un pedālim gājiens lielāks, nekā gribētos. visas atsperes, protams, neizskatas labāk. ok, tas vēl sūds. bet kreisajā pusē loka materiāls bija sācis atdalīties no loka. darbojoties kaut kādā brīdī tas loks nokrita zemē, un materiāls atdalījās pavisam

nē nu jā. te es atcerējos, ka man ir vecs jauns loku komplekts, ko man pūrā deva līdzi asconai. beidzot izcili noderēja. ja 3/05 ir tas, ko es domāju, tad 20 gadus jauni loki

atsperīšu komplektu arī noliktavā uz vietas atradu, viss notiek.
sākotnēji gribēju iesipt kapeiku un nemainīt regulācijas mehānismus. visas kantes tur ir rūsas apgrauztas un funkciju īsti nepildīja. biju izdomājis, ka pa retam var noņemt trumuli un paskrūvēt ar roku. bet kaut kas tur tādu variantu īsti neakceptēja, uzgrieznis bija pats atvilcies vaļā, visa regulācija sāka sēdēt uz tik tālu aizspriegotas rocenes, ka to novelkot, loka rocenes kāja atspiedās pret rumbu un rocenes atkal vienā pusē īsti nebija. labi, paibaķ, neies jāties ar beigtu mehānismu, regulatoru komplektu tomēr paņēmu. tam vajadzēja nelielu fine tūningu, jo Ātrā Bremze nebija līdz galam pareizi izlocījusi mēlīti, kas ķer zobaino uzgriezni, bet pēc tam viss kā vajag. tad nu beigu beigās brīvprātīgi piespiedu kārtā esmu pārlasījis pusi aizmugurējo bremžu, no vecā palika tikai trumuļi un cilindrīši. vēl tur kaut kur aizmugurējās bremzēs sistēmā bija uzzīmējies drusku gaiss un pedālis gāja par tālu zemē, dabūju vaļā nipeļus cilindrīšiem (kas arī likās, ka varētu nesanākt, bet sanāca), izjājos ar gaisošanu, kaut kas savāds tur notikās, kreisajā pusē tur randomā negribēja nākt ārā šķidrums, pedālis gāja grīdā, utt, bet ar vakuumu kaut kā galā tiku. tagad stājas tā, ka prieks, un pedālis arī tik stingrs, kā vēl nekad
neliels čīkstiens. visu laiku sajūsminājos, cik HD skats uz dzīvi ir caur lāses vējstiklu. savelkot to un 2018. gada skates piezīmi par to, ka līdz nākamajai pamatpārbaudei jāmaina stikls, sanāk, ka viņam ir ne vairāk kā 6 gadi. prieks beidzās vienā parastā rītā uz salu tilta, kad kāds pa priekšu braucošs mudaks sāka mētāties ar akmeņiem un atskanēja tāds paskaļš TIK.
jā, jā, pēc idejas, vieta tāda, kur ir principā pie dirsas. bet nu [censored], tas bija ideāls stikls. nu neko, pagruzījos un dzīvoju tālāk.
nelielu dirsienu sāka rādīt temperatūras devējs (par maz). iekšā bija, droši vien, oriģinālais VDO ar ieštancētu 88 uz sāna, kas, pieļauju, ir gads. būtu loģiski, jo tad sakrīt ar auto ražošanas gadu. tā laikam ir, ka kādreiz lietas taisīja ilgmūžīgas. ieliku febi, tas atkal rāda drusku par daudz. bet kai, tai.
jaunas slotas. tā kā ķipa budžets, tad paņēmu klasi zem bosch

lai man viņi piedod, bet tā reklāma bija pārāk uzkrītoša, lai es gribētu ar tādu braukāt apkārt. nošķīdināju nost.
tad uznāca ziemas tupeles. riepas visādās vietās laida gar bortu, viena bija jāpārbortē un jāsapucē uzreiz, pēc tam viena pa vidam, un pirms pāris dienām vēl vienu. malām šur tur pamatīgs vēzis, vienai tur arī kāds jau ir bijis ar bortu hermētiķi, tā kā, bija, ko pakasīties. bet nu tādā blingā tie diski kādreiz ir bijuši, jebaķ
hehe, jā

novembra beigās iztinu vēl vienu zobeni. simptomi identiski - laiciņu pirms tam sāk nedaudz taisīt skaņas, līdz vienā dienā ieskrējienā izrubas un sāk stāties. tieši tāpat nolobījušies zobi, pārējos no sāna plaisas. nobraucu 6k. protams, pēc jau otrās zobu ekstrakcijas sākas pārdomas, kas varētu nebūt labi. it kā viss notiek un griežas, vienīgais, ko izdomāju - lai gan sākumā tā nelikās, varbūt tomēr biju drusku pārspriegojis. made in china bosch vietā uzliku ķipa made in germany continental, uztaisīju drusku vaļīgāk, un tagad ik palaikam paceļu nost vāku un uzmetu aci. pagaidām izskatas ok, tad jau manīs.
nu ko neko, turpinam deilijot. kam vajag unīšus vai kablukus, ja ir hečbeks?

šeit hints kaut kam citam, if you know, you know
aizbraucu uz lido paēst. no elektroporsche izkāpj divi čuvaki un nobildē vecu opeli. priekškars.
jauns gaisa filtrs + samazgāta samērā aizkakātā kaste. vienā no sprauslas medību postiem biju rakstījis, ka gaisa filtrs ir tīrs. nezinu, ar kuru vietu biju ieraudzījis, ka viņš ir tīrs

šitais sūda filtrons tur der, bet neder. it kā pēc datiem visi parametri sakrīt, taču realitātē viņš ir par kādiem 5mm augstāks nekā mahle, ko izņēmu ārā. līdz ar to, kaste nedaudz ar spēku jāpiespiež ciet un filtrons nedaudz deformējās, bet kai, tai
jauna sajūga trose. speciāli meklēju trw, jo ar tām ir pozitīva pieredze. vienu dārgā gala detaļu atļāvos nopirkt, to pēc tam, ja nu kas, var transplantēt arī citam opelim
ātrais iegājiens tīrītāju meganismā. bieži uz pārtraukto režīmu bija prikols tāds - slotas izkustas, aptuveni uz sekundi apstājas, tad iet tālāk un noiet pilnu apli. reizēm ilgāk pabraucot vai pie lielāka ātruma mēdza pāriet.
šādā pozīcijā viņi apstājās
man, protams, beidzot nervi neizturēja un bija jāpaskatas. protams, relejs cits jau sen tika mēģināts - bez izmaiņām. nojaucot palodzi ieraudzīju, ka pats motoriņš bija nedaudz atvilcies no virsbūves kronšteina. tā kā viņš masu ņem no turienes, ideja bija, ka tajā brīdī viņam pazūd kontakts. bet ja tik tālu ir tikts, pie viena viņu noņēmu nost un attaisīju vaļā, lai pārliecinātos, ka tur nav kaut kāda vaina. neko neieraudzīju, ieliku drusku smēri, visu saliku atpakaļ, problem solved.
jaungadu iesāku ar kreiso lukturi uz galda. laiku atpakaļ jau biju pamanījis, ka stikls gatavojas pamest čatu. gan kustējās, gan reizēm no iekšpuses uz stikla bija mitrums. iespējams, tas jau būtu noticis, ja viņam nedaudz priekšā nebūtu bamperis

samazgāju, uzsmērēju ātro divkomponentu, kāds mājās bija, brouts.
tad parādījās lieta, ka pēc pielaišanas nav lādēšanas. pēc tam sapratu, ka ieslēdzas vienu reizi uzgāzējot līdz ~4k. viss vienkārši, notrūcis ierosmes vads pie ģeneratora. uztaisam jaunu galu.
kaut kad parādījās dūceklis pie ātruma. pabeidzies pakaļējais labais gultnis. vecs jauns noname kitajozo pa izpārdošanu 2eur. tieši tas, ko dakteris parakstījis
un pēdējais - stūres pirksti. vienam jau bija izteikts klabeklis, otram būtu drīz parādījies, jo noņemot bija gandrīz tikpat vaļīgs. jau paskatoties uz to visu ir skaidrs, ka tas nebūs stundiņas darbs, viss sapuvis un tu ceri, ka tur vispār kaut kas izkustēsies, tāpēc stieņus uzreiz skrūvēju nost, lai varētu tur kārtīgi tam visam pieiet. drusku nogriezti pirksti, lai vari uzmaukt muciņu, deglis un kaut kas sāk notikt. kreisajam stienim savelkošā skrūve gan nolūza, izurbu un tur tagad būs uzgrieznis, kkpd. jaunas regulācijas skrūves, pirksti lētākie iespējamie yamato pa 4eur, uz pusi lētāk, nekā trw. pašam interesanti, cik daudz ar tādiem var nobraukt, bet gan jau auto mūžu tāpat pārdzīvos
un beigās savirze. visas neregulējamās vietas ir iepriecinoši ļoti tur, kur jābūt.
#neapmaksāta_reklāma
Rezumējums - es ar šito auto esmu nobraucis jau nepilnus 13kkm. galvenais ir nemīzt. skate pēc 2 mēnešiem, te vajag biki sliekšņus un grīdu pametināt tm. tik daudz jau ir sadarīts tam auto, ka vēl kādu skati vajag izbīdīt
