Opel Kadett lāsītE
Opel Kadett lāsītE
nagi niezēja rakstīt prozu, vēl mani kūdīja arī, tad lai ir topiks arī šitajam.
te viss ir ļoti vienkārši. rudenī netīšām attaisīju nomirušo opel forumu - priekšā lāsīte tirgus sadaļā. ar cipariem "250" apakšā. ar vēl drusku apskati. 5min pārdomu un rakstu augšā. iespējams, mans impulsīvākais auto pirkums
plāns arī vienkāršs - aizbraukt ar vienu auto, nolikt dolārus, atpakaļ braukt ar diviem un cerēt uz labāko. bija viņš drusku pastāvējis, tāpēc bija drusku jāiekustina, bet nekāda vaina. sapakojamies un sākam ~120km ar domu, kas būs, būs bet beigās normāli atbraucām.
tātad, es nopirku: Opel Kadett E (nākamā paaudze aiz manējiem), 1988., Latvijā no 15.04.1998., C16NZ aka 1.6 monošprice (55kw/75zs), 5 ātrumu F13 W394. ekstru nav, atskaitot airējamo lūku, kura pat netek. nav arī apakšas, bet par to zemāk
lielos vilcienos, ir plāns šito taisīt vienkārši un daudz maz budžetiski, jo man pietiek visādu šrotu, kur eju drusku fanātismā. tik redzēs, kā tas būs, jo man parasti nesanāk, gribas pārāk čotka
tad nu, mēģinu sākt lēnām iet cauri, saprast, kas un kā, kas ir labi, kas slikti, un kas ļoti slikti.
pa ceļam uz Rīgu likās, ka nu baigi purinas tas auto virs sotaka. interesanti gan
tālāk man ļoti gribējās ķerties klāt salonam, jo no sākuma tur bija diezgan pabriesmīgi un atrasties tur nebija patīkami
tā kā jau pēc diskiem redzams, ka tas auto dzīvojis pa lielam uz grantenēm, visur citur bija tieši tas pats. viss, kas ir aiz/zem kaut kā, ir ar pamatīgu smilšu/putekļu kārtu. nu tā, ka pilnīgi viss. smiltis ir visneiedomājamākajās vietās, aiz durvju apšuvumiem, zem durvju gumijām, jebkuras salona plastmasas, utt. viss, kas tika kaut kāda iemesla dēļ noņemts, tika mazgāts, birstēts un tikai tad likts atpakaļ. te, piemēram, mainīju visādas paneļa un viduskonsoles spuldzītes, jo 3/4 no viņām nedega
kā jau karogu fanātam pienākas, cik nu varēju, atsvaidzināju numurus. tā kā D sērija, tad, protams, pakaļējam atstarojošā kārta jau ir sākusi sadalīties & atdalīties. bet nu, kādu laiku vēl dzīvos
no sarkanā donorheča kastes izzvejoju aizdedzes kontaktgrupu, pārjaucu, satīrīju kontaktus, un likvidēju racing uzlabojumu - starteri uz padomijas zvana pogas arī visas plastmasiņas uzreiz uz vannu. samainīju arī tumbiņas pret kaut kādām lētākajām, ko i-veikalā varēja dabūt, jo iekšā bija actual oriģinālās ar visiem GM uzrakstiem. protams, pa 35 gadiem izbirušas un beigušās tik tālu, ka tālāk īsti vairs nevar
tad nāca gaismu slēdzis, kurā, pirmkārt, bija kaut kāds nekontakts brīžiem, un otrkārt, viņš nav pareizais, tur īsti nederēja un grozījās/ļurinājās pa iekšu. pēc konektora izskatas kā no D kadetta, bet kloķis citādāks, tā kā laikam pat no C kadetta, B asconas vai tamlīdzīga dinozaura. karoče, topran - ātri un lēti protams, lai uzliktu slēdzi, kurš tur neder, kādam ir nācies nahrenizēt konektoru un atstāt plikus pinus, līdz ar to, bija drusku jāpapēta un jāpazīlē, kā savienot pareizi.
tālāk stāsts turpinas ar motoru, kurš kaut kā diezgan gļukaini strādāja, visādās nozīmēs. reizēm tukšgaita normāla, reizēm bišku par augstu, reizēm riktīgs fast idle. lieta, kuru pārāk ilgi nevarēju izpīpēt, bija slāpšana pēc ripošanas ātrumā. ķipa - ja vismaz pāris sekundes esi paripinājies kādā robā, tad izspiežot sajūgu, motors momentā noslāpst. ja pēc gāzes atlaišanas uzreiz izspiedīsi sajūgu - viss čotka. ja pēc sajūga izspiešanas kaut drusciņ uzbliposi gāzi - arī viss čotka.
pirmais, ko par šo tēmu samainīju, bija tukšgaitas regulators, jo domāju, moš viņš tur ar kaut ko netiek galā. bez izmaiņām. nu labi. pēc tam samainīju droseles stāvokļa devēju. sataisījās mainīgā tukšgaita, bet slāpšana palika. nu, vismaz kaut kas. samainīju arī MAP sensoru, bet tas arī īsti neko nelīdzēja.
kaut kur sāku tikt tad, kad sāka reizēm izmesties check engine. drātiņas diagnostika, skaitam mirgojošu lampiņu - dtc 24 = vehicle speed sensor. tas mēsls ir kā starplika starp spidometra troses pievadu uz kārbas, un pašu trosi, un uztaisīts tā, lai jau esošajai konstrukcijai varētu vienkārši viņu iespraust pa vidu. iedevu pārbaudīt - jā, viņš ded. viss jau būtu labi, ja to mēslu varētu dabūt. kaut ko domāju, meklēju, un paralēli meklēju, vai vaina nevarētu būt kaut kur citur, jo nu, stulbi, ja ir beigta detaļa, ko nevar nopirkt labi, ēbajā kaut kādā super specific retro šopā atradu, bet 50 par viņu+25 par šipingu es toč nebiju gatavs maksāt. bet tad vienu vakaru gluži netīšām sanāca produktīva klača ar andramu un atradu, ka gandrīz tāds pats iet kaut kādam daewoo, un daewoo jau arī ir drusku opelis, jo tāpat zem Ģenerālā Dzinēja. pats sensors uz skata tāds pats, bet atšķiras konektors. okej, ar padsmit eur jau var noriskēt. no sākuma viņu iedevu notestēt. gribēju saprast, cik impulsu viņam ir, jo vismaz opeļiem viņi nāca ar visādiem skaitiem, priekš visādiem mērķiem. man vajag 6. pēc idejas, vajadzētu būt, ka ir vienalga, ja drusku šurp vai turp tas impulsu skaits, jo tā ir veca, tupa monošprice, kurai svarīgāk redzēt izmaiņu, nevis precīzu ātrumu, bet izrādījās, ka šitam arī ir 6. mērce atliek tikai veco un jauno sagraizīt, un no diviem uztaisīt vienu
aleluja - slāpšana pazudusi. pēc tam jau viss liekas samērā loģiski - vadībai liekas, ka tu stāvi uz vietas, bet apgriezieni kudi par augstu priekš aizvērtas droseles. viņš visu aiztaisa ciet, un pa to pussekundi, kāmēr motors griežas uz inerci pēc izspiesta sajūga, pamosties nepaspēj.
oke, nākamais - pečkas ventilatoram bija divi režīmi, vai nu 3 izslēgtas pozīcijas, vai full power, un viņš arī diezgan nejauki čīkstēja. kadett e / ascona c ventilatoram kaut kādu rezistoru vēl pat var dabūt, paņēmu, izķeksēju ventilatoru, un mēģināju swapot. ādams nav pacenties viņu uztaisīt plug n play, un ir jākniebj vadi, bet kā ir, tā ir. tas rezistors gan nekāds izcilais nav, pirmais ātrums ir drusku par ātru, otrais ātrums ir tikai nedaudz ātrāks, un max speed atkal ir grandiozs kāpums. bet nu, jāiztiek ar to, kas ir. šitajam jāties un kaut ko taisīt no rokas es negribu. galā vēl kastes tīrīšana un smēģītes iepūšana, jo - uzminējāt, smiltis un sausums.
tālāk kulise. pirmkārt, masīva lufte visos virzienos. tāda līmeņa, ka bija diezgan problemātiski vispār atrast 5. ātrumu. šitais jau ir 1988.--> un ir jaunā tipa shiftera linkage, kurš iet pa salonu, nevis pa apakšu, kā maniem pārējiem. mehānisms pie kārbas sadilis lupatās, ļurkājas, viens ābols jau turējās kopā uz savilcējiem, karoč izmetams tur viss. to mēslu arī var dabūt jaunu, jo nāk arī vēl jaunākiem opeļiem. pins, kas viņu tur vietā, sapuvis un uzpūties, un ārā nenāca ne pa kam, nācās tur visu nakui sazāģēt, un lai to visu atkal nostiprinātu, iegriezu vītni un ieliku skrūvi. ierāvu gan zarā, mēģinot iepist kapeiku. šitajam, ko paņēmu, tas gals, kurš piemaucas pie stieņa, nez kādā sakarā arī ir uztaisīts female, lai gan vajadzēja būt male. pēc tam paskatījos bildes, būtu piemetis piecīti un būtu pareizais. nu nekas, galu pārtaisīju un uzmetināju pats
otrkārt, man neracionālas dusmas izraisīja tas koka dildo kloķa galā, kurš bija garš un nereāli tizls, un kombinācijā ar drausmīgo kulises lufti, tas bija diezgan konkrēts longshifteris. kaut kur vicinies pa gaisu, lai pārslēgtu ātrumus. nau ka citiem tm - uzgriezu vītni un uzskrūvēju ebay biljarda bumbiņu
jauni max lēti vāka amīši, jo ar mietu stutēt man baigi necepī. viņi kaut kā slowmo taisas vaļā, bet saies
stailing shadowlain salona gaisma, kas man šķūnī mētājās, un beidzot ir atradusi savu vietu. ja nebūs slinkums, varētu izvilkt vadus arī priekš slēdzamajām lampiņām. vai arī savienot, lai vienkārši viss uzreiz ieslēdzas. arī vecā lampa no iekšpuses bija smiltīs
piekārtoju kaut kādas masas
un tad sāka virsū nākt apskate. kaut kādus sīkumus piečinīju, pievilku gultņus, sataisīju vienu priekšējā luktura masu, samainīju vienu granātas gumijas savilcēju, utt., un brouts. nē nu jā.
sliekšņi pārsvarā domkrata vietas. labi, kaut ko mēģinās savārīt. sāku bakstīt un kasīt tur visu, un saprotu, kādā sūdā viss ir.
ja mans baltais unītis švaki izskatas no ārpuses, bet apakša ir daudz maz, tad šite ir otrādi. vizuāli var iztikt, bet sliekšņi krīt nost. kur pagriez nost, blakus atkal mīksts. kur mēģini metināt, līdz pusei sametini, trāpi mīkstumā un momentā ir caurums. nu dirsā. metināts viņš ir bijis jau ļoti daudz, ielāpi ir visur, bet vismaz sametināts normāli, nevis tas gateris ar punktiem un špakteli, kā unītim. ar metināšanu baigi te neizplūdīšu, gribēju taisīt pa vienkāršo, pēc iespējas ātrāk tikt galā un ar bildēšanu neaizrāvos. kaut kur pa vidam man jau diezgan ļoti apnika, un domāju, moš uzreiz jāved uz tolmetu, bet ja jau tik tālu ir tikts, jāizcīna līdz galam
kaut ko metinos, cik pa nedēļas nogalēm var paspēt, un kaut kādā brīdī saprotu, ka uz atkārtoto nepaspēšu. labi, pajebaķ, kad būs, tad būs, ies vēlreiz pilno. uz februāra beigām jūtos sametinājis to, kas bija atzīmēts, un braucu uz skati.
tas maģiskais brīdis, kad dabū trīs divniekus par rūsu, 2 mēnešus metini, aizbrauc vēlreiz, un dabū piecus divniekus par rūsu. lamuvārdu bija daudz. gadījās kaut kādi čibriki, kas divatā ilgi un dikti bakstīja to nabagu, daļa, ko viņi atzīmēja, bija kaut kāds pilnīgs sūds, piemēram, tā garensija ir viens mikro caurumiņš tieši blakus bremžu šļaukas kronšteinam priekšējā labajā riteņa nišā. nu kamon. šitajiem neiepatikās arī neesošā bagāžnieka kabata, kas iepriekš nekad nevienam nebija interesējusi. te kāds izdomāja arī paskatīties zem labā paspārņa un ieraudzīt arī lietu, par kuru pats nebiju lietas kursā, jeb maģisko lūkas drenāžas šļauciņu, un visu, ko viņa izdara ar virsbūvi, visā krāšņumā no vienas puses jau pa lielam korekti, bet man tik ļoti bija apnicis to lūzni metināt, ka paliku dusmīgs ņēmu un taisīju otro tūri. šļauciņai izdarīju tūningu un iemetināju izvadu uz leju, pajebaķ. pa lielam jau arī skaidrs, kāpēc viņš tā nopuvis - apmēram tā, kā disku iekšpuse, izskatījās arī visa virsbūves apakša. nekādus spiediena mazgājamos, šķiet, tas auto nav redzējis un kad apakša nonstopā sutinas zem puscm biezas dubļu kārtas, labs nekas nevar būt.
viss, trīs lietas (reizes) labas lietas (reizes)
neeext. bija bišku sajūta, ka gaismu slēdža lampiņa ir drusku par spožu, un visu laiku lec acīs. uzgāju tādas pašas parastās 1,2w spuldzītes, tikai oranžā krāsā, un eksperimentam paņēmu. ieliku tur un tīri labi iepatikās.
pēc tam ieliku arī pulkstenī, iepatikās vēl vairāk
nojaucu viduskonsoli, gan kaut kā piestiprināt atlūzušo siltuma bīdekļa trosīti, gan kārtīgi tās visas plastmasas samazgāt, jo tur bija samērā pretīgi
tad uztaisīju mini proekt. maģītis, kas bija iekšā, bija tāds pusdzīvs un kā tāds ne visai foršs. likvidēju viņu no turienes, atradu maģi, kas bija iekš manas asconas, kad viņu nopirku, sakopu, satīrīju, pārlodēju kondensatorus, ekrāna backlight spuldzītes, izpucēju kasešu deku, salodēju DIN štekerus, vienā veikalā atradu pat pareizo metāla rāmi priekš viņa, un nu man ir izcila period correct mūzika
telefonmūzika nāk caur šitādu. manā kombinācijā viņš funkciju pilda ļoti labi, viss skan, kā vajag
pats krutākais - tagad pat tā pulksteņa spuldzīte makes sense, jo sakrīt ar maģi. patīk.
tagad current motora problēma, kuru pagaidām nesanāk izcīnīt. aktīvāk piespiežot gāzi, viņam uz brīdi kaut kas pazūd, tā kā pietrūkst degvielas, aiziet liesajā. noraustas, pabubina, pēc max sekundes aiziet. braukt var, bet riktīgi kretinē. īpaši uzsākot, pa vidam pazūd jauda, saķer sajūgs, un tu kā lohs norausties. šitajam pagaidām nekas nav palīdzējis, ne tukšgaitas regulators, ne droseles stāvokļa devējs, ne map sensors, šļauciņas visādas samainītas, vakuuma noplūdi vairs nevienu nevaru atrast, kāda atvienotais egr pievienots atpakaļ, degvielas spiediens ok, aizdedzes moments ok, kartera ventilācija ok, gaisa filtrs tīrs, sveces jaunas, zonde jauna. nākamā ideja ir sprausla, ja nē, tad es nezinu.
zonde vienvadīgā universālā, tāpēc bija jātaisa vads. vītne kolektorā priekš viņas arī tā, nu, bija, bet nebija, bet drusku bija tomēr. izbraucu ar vītņgriezi un sanāca pievilkt
bet citādi, brouts, paradi faku, pilnigi pajat. tagad dailyoju, jo unītim izjaukts salons uz čedaras grīdas darbiem, lai gan tie tagad bišku atliekas un unītim jāpagaida. tagad esam kaut kā tā
ir vēl kur tiekties, bet salons arī jau sāk pēc salona izskatīties, jo īpaši salīdzinot ar to, kā bija
šobrīd viss. pusgrāmata, kā parasti. man tā sanāk.
arlabunakti
te viss ir ļoti vienkārši. rudenī netīšām attaisīju nomirušo opel forumu - priekšā lāsīte tirgus sadaļā. ar cipariem "250" apakšā. ar vēl drusku apskati. 5min pārdomu un rakstu augšā. iespējams, mans impulsīvākais auto pirkums
plāns arī vienkāršs - aizbraukt ar vienu auto, nolikt dolārus, atpakaļ braukt ar diviem un cerēt uz labāko. bija viņš drusku pastāvējis, tāpēc bija drusku jāiekustina, bet nekāda vaina. sapakojamies un sākam ~120km ar domu, kas būs, būs bet beigās normāli atbraucām.
tātad, es nopirku: Opel Kadett E (nākamā paaudze aiz manējiem), 1988., Latvijā no 15.04.1998., C16NZ aka 1.6 monošprice (55kw/75zs), 5 ātrumu F13 W394. ekstru nav, atskaitot airējamo lūku, kura pat netek. nav arī apakšas, bet par to zemāk
lielos vilcienos, ir plāns šito taisīt vienkārši un daudz maz budžetiski, jo man pietiek visādu šrotu, kur eju drusku fanātismā. tik redzēs, kā tas būs, jo man parasti nesanāk, gribas pārāk čotka
tad nu, mēģinu sākt lēnām iet cauri, saprast, kas un kā, kas ir labi, kas slikti, un kas ļoti slikti.
pa ceļam uz Rīgu likās, ka nu baigi purinas tas auto virs sotaka. interesanti gan
tālāk man ļoti gribējās ķerties klāt salonam, jo no sākuma tur bija diezgan pabriesmīgi un atrasties tur nebija patīkami
tā kā jau pēc diskiem redzams, ka tas auto dzīvojis pa lielam uz grantenēm, visur citur bija tieši tas pats. viss, kas ir aiz/zem kaut kā, ir ar pamatīgu smilšu/putekļu kārtu. nu tā, ka pilnīgi viss. smiltis ir visneiedomājamākajās vietās, aiz durvju apšuvumiem, zem durvju gumijām, jebkuras salona plastmasas, utt. viss, kas tika kaut kāda iemesla dēļ noņemts, tika mazgāts, birstēts un tikai tad likts atpakaļ. te, piemēram, mainīju visādas paneļa un viduskonsoles spuldzītes, jo 3/4 no viņām nedega
kā jau karogu fanātam pienākas, cik nu varēju, atsvaidzināju numurus. tā kā D sērija, tad, protams, pakaļējam atstarojošā kārta jau ir sākusi sadalīties & atdalīties. bet nu, kādu laiku vēl dzīvos
no sarkanā donorheča kastes izzvejoju aizdedzes kontaktgrupu, pārjaucu, satīrīju kontaktus, un likvidēju racing uzlabojumu - starteri uz padomijas zvana pogas arī visas plastmasiņas uzreiz uz vannu. samainīju arī tumbiņas pret kaut kādām lētākajām, ko i-veikalā varēja dabūt, jo iekšā bija actual oriģinālās ar visiem GM uzrakstiem. protams, pa 35 gadiem izbirušas un beigušās tik tālu, ka tālāk īsti vairs nevar
tad nāca gaismu slēdzis, kurā, pirmkārt, bija kaut kāds nekontakts brīžiem, un otrkārt, viņš nav pareizais, tur īsti nederēja un grozījās/ļurinājās pa iekšu. pēc konektora izskatas kā no D kadetta, bet kloķis citādāks, tā kā laikam pat no C kadetta, B asconas vai tamlīdzīga dinozaura. karoče, topran - ātri un lēti protams, lai uzliktu slēdzi, kurš tur neder, kādam ir nācies nahrenizēt konektoru un atstāt plikus pinus, līdz ar to, bija drusku jāpapēta un jāpazīlē, kā savienot pareizi.
tālāk stāsts turpinas ar motoru, kurš kaut kā diezgan gļukaini strādāja, visādās nozīmēs. reizēm tukšgaita normāla, reizēm bišku par augstu, reizēm riktīgs fast idle. lieta, kuru pārāk ilgi nevarēju izpīpēt, bija slāpšana pēc ripošanas ātrumā. ķipa - ja vismaz pāris sekundes esi paripinājies kādā robā, tad izspiežot sajūgu, motors momentā noslāpst. ja pēc gāzes atlaišanas uzreiz izspiedīsi sajūgu - viss čotka. ja pēc sajūga izspiešanas kaut drusciņ uzbliposi gāzi - arī viss čotka.
pirmais, ko par šo tēmu samainīju, bija tukšgaitas regulators, jo domāju, moš viņš tur ar kaut ko netiek galā. bez izmaiņām. nu labi. pēc tam samainīju droseles stāvokļa devēju. sataisījās mainīgā tukšgaita, bet slāpšana palika. nu, vismaz kaut kas. samainīju arī MAP sensoru, bet tas arī īsti neko nelīdzēja.
kaut kur sāku tikt tad, kad sāka reizēm izmesties check engine. drātiņas diagnostika, skaitam mirgojošu lampiņu - dtc 24 = vehicle speed sensor. tas mēsls ir kā starplika starp spidometra troses pievadu uz kārbas, un pašu trosi, un uztaisīts tā, lai jau esošajai konstrukcijai varētu vienkārši viņu iespraust pa vidu. iedevu pārbaudīt - jā, viņš ded. viss jau būtu labi, ja to mēslu varētu dabūt. kaut ko domāju, meklēju, un paralēli meklēju, vai vaina nevarētu būt kaut kur citur, jo nu, stulbi, ja ir beigta detaļa, ko nevar nopirkt labi, ēbajā kaut kādā super specific retro šopā atradu, bet 50 par viņu+25 par šipingu es toč nebiju gatavs maksāt. bet tad vienu vakaru gluži netīšām sanāca produktīva klača ar andramu un atradu, ka gandrīz tāds pats iet kaut kādam daewoo, un daewoo jau arī ir drusku opelis, jo tāpat zem Ģenerālā Dzinēja. pats sensors uz skata tāds pats, bet atšķiras konektors. okej, ar padsmit eur jau var noriskēt. no sākuma viņu iedevu notestēt. gribēju saprast, cik impulsu viņam ir, jo vismaz opeļiem viņi nāca ar visādiem skaitiem, priekš visādiem mērķiem. man vajag 6. pēc idejas, vajadzētu būt, ka ir vienalga, ja drusku šurp vai turp tas impulsu skaits, jo tā ir veca, tupa monošprice, kurai svarīgāk redzēt izmaiņu, nevis precīzu ātrumu, bet izrādījās, ka šitam arī ir 6. mērce atliek tikai veco un jauno sagraizīt, un no diviem uztaisīt vienu
aleluja - slāpšana pazudusi. pēc tam jau viss liekas samērā loģiski - vadībai liekas, ka tu stāvi uz vietas, bet apgriezieni kudi par augstu priekš aizvērtas droseles. viņš visu aiztaisa ciet, un pa to pussekundi, kāmēr motors griežas uz inerci pēc izspiesta sajūga, pamosties nepaspēj.
oke, nākamais - pečkas ventilatoram bija divi režīmi, vai nu 3 izslēgtas pozīcijas, vai full power, un viņš arī diezgan nejauki čīkstēja. kadett e / ascona c ventilatoram kaut kādu rezistoru vēl pat var dabūt, paņēmu, izķeksēju ventilatoru, un mēģināju swapot. ādams nav pacenties viņu uztaisīt plug n play, un ir jākniebj vadi, bet kā ir, tā ir. tas rezistors gan nekāds izcilais nav, pirmais ātrums ir drusku par ātru, otrais ātrums ir tikai nedaudz ātrāks, un max speed atkal ir grandiozs kāpums. bet nu, jāiztiek ar to, kas ir. šitajam jāties un kaut ko taisīt no rokas es negribu. galā vēl kastes tīrīšana un smēģītes iepūšana, jo - uzminējāt, smiltis un sausums.
tālāk kulise. pirmkārt, masīva lufte visos virzienos. tāda līmeņa, ka bija diezgan problemātiski vispār atrast 5. ātrumu. šitais jau ir 1988.--> un ir jaunā tipa shiftera linkage, kurš iet pa salonu, nevis pa apakšu, kā maniem pārējiem. mehānisms pie kārbas sadilis lupatās, ļurkājas, viens ābols jau turējās kopā uz savilcējiem, karoč izmetams tur viss. to mēslu arī var dabūt jaunu, jo nāk arī vēl jaunākiem opeļiem. pins, kas viņu tur vietā, sapuvis un uzpūties, un ārā nenāca ne pa kam, nācās tur visu nakui sazāģēt, un lai to visu atkal nostiprinātu, iegriezu vītni un ieliku skrūvi. ierāvu gan zarā, mēģinot iepist kapeiku. šitajam, ko paņēmu, tas gals, kurš piemaucas pie stieņa, nez kādā sakarā arī ir uztaisīts female, lai gan vajadzēja būt male. pēc tam paskatījos bildes, būtu piemetis piecīti un būtu pareizais. nu nekas, galu pārtaisīju un uzmetināju pats
otrkārt, man neracionālas dusmas izraisīja tas koka dildo kloķa galā, kurš bija garš un nereāli tizls, un kombinācijā ar drausmīgo kulises lufti, tas bija diezgan konkrēts longshifteris. kaut kur vicinies pa gaisu, lai pārslēgtu ātrumus. nau ka citiem tm - uzgriezu vītni un uzskrūvēju ebay biljarda bumbiņu
jauni max lēti vāka amīši, jo ar mietu stutēt man baigi necepī. viņi kaut kā slowmo taisas vaļā, bet saies
stailing shadowlain salona gaisma, kas man šķūnī mētājās, un beidzot ir atradusi savu vietu. ja nebūs slinkums, varētu izvilkt vadus arī priekš slēdzamajām lampiņām. vai arī savienot, lai vienkārši viss uzreiz ieslēdzas. arī vecā lampa no iekšpuses bija smiltīs
piekārtoju kaut kādas masas
un tad sāka virsū nākt apskate. kaut kādus sīkumus piečinīju, pievilku gultņus, sataisīju vienu priekšējā luktura masu, samainīju vienu granātas gumijas savilcēju, utt., un brouts. nē nu jā.
sliekšņi pārsvarā domkrata vietas. labi, kaut ko mēģinās savārīt. sāku bakstīt un kasīt tur visu, un saprotu, kādā sūdā viss ir.
ja mans baltais unītis švaki izskatas no ārpuses, bet apakša ir daudz maz, tad šite ir otrādi. vizuāli var iztikt, bet sliekšņi krīt nost. kur pagriez nost, blakus atkal mīksts. kur mēģini metināt, līdz pusei sametini, trāpi mīkstumā un momentā ir caurums. nu dirsā. metināts viņš ir bijis jau ļoti daudz, ielāpi ir visur, bet vismaz sametināts normāli, nevis tas gateris ar punktiem un špakteli, kā unītim. ar metināšanu baigi te neizplūdīšu, gribēju taisīt pa vienkāršo, pēc iespējas ātrāk tikt galā un ar bildēšanu neaizrāvos. kaut kur pa vidam man jau diezgan ļoti apnika, un domāju, moš uzreiz jāved uz tolmetu, bet ja jau tik tālu ir tikts, jāizcīna līdz galam
kaut ko metinos, cik pa nedēļas nogalēm var paspēt, un kaut kādā brīdī saprotu, ka uz atkārtoto nepaspēšu. labi, pajebaķ, kad būs, tad būs, ies vēlreiz pilno. uz februāra beigām jūtos sametinājis to, kas bija atzīmēts, un braucu uz skati.
tas maģiskais brīdis, kad dabū trīs divniekus par rūsu, 2 mēnešus metini, aizbrauc vēlreiz, un dabū piecus divniekus par rūsu. lamuvārdu bija daudz. gadījās kaut kādi čibriki, kas divatā ilgi un dikti bakstīja to nabagu, daļa, ko viņi atzīmēja, bija kaut kāds pilnīgs sūds, piemēram, tā garensija ir viens mikro caurumiņš tieši blakus bremžu šļaukas kronšteinam priekšējā labajā riteņa nišā. nu kamon. šitajiem neiepatikās arī neesošā bagāžnieka kabata, kas iepriekš nekad nevienam nebija interesējusi. te kāds izdomāja arī paskatīties zem labā paspārņa un ieraudzīt arī lietu, par kuru pats nebiju lietas kursā, jeb maģisko lūkas drenāžas šļauciņu, un visu, ko viņa izdara ar virsbūvi, visā krāšņumā no vienas puses jau pa lielam korekti, bet man tik ļoti bija apnicis to lūzni metināt, ka paliku dusmīgs ņēmu un taisīju otro tūri. šļauciņai izdarīju tūningu un iemetināju izvadu uz leju, pajebaķ. pa lielam jau arī skaidrs, kāpēc viņš tā nopuvis - apmēram tā, kā disku iekšpuse, izskatījās arī visa virsbūves apakša. nekādus spiediena mazgājamos, šķiet, tas auto nav redzējis un kad apakša nonstopā sutinas zem puscm biezas dubļu kārtas, labs nekas nevar būt.
viss, trīs lietas (reizes) labas lietas (reizes)
neeext. bija bišku sajūta, ka gaismu slēdža lampiņa ir drusku par spožu, un visu laiku lec acīs. uzgāju tādas pašas parastās 1,2w spuldzītes, tikai oranžā krāsā, un eksperimentam paņēmu. ieliku tur un tīri labi iepatikās.
pēc tam ieliku arī pulkstenī, iepatikās vēl vairāk
nojaucu viduskonsoli, gan kaut kā piestiprināt atlūzušo siltuma bīdekļa trosīti, gan kārtīgi tās visas plastmasas samazgāt, jo tur bija samērā pretīgi
tad uztaisīju mini proekt. maģītis, kas bija iekšā, bija tāds pusdzīvs un kā tāds ne visai foršs. likvidēju viņu no turienes, atradu maģi, kas bija iekš manas asconas, kad viņu nopirku, sakopu, satīrīju, pārlodēju kondensatorus, ekrāna backlight spuldzītes, izpucēju kasešu deku, salodēju DIN štekerus, vienā veikalā atradu pat pareizo metāla rāmi priekš viņa, un nu man ir izcila period correct mūzika
telefonmūzika nāk caur šitādu. manā kombinācijā viņš funkciju pilda ļoti labi, viss skan, kā vajag
pats krutākais - tagad pat tā pulksteņa spuldzīte makes sense, jo sakrīt ar maģi. patīk.
tagad current motora problēma, kuru pagaidām nesanāk izcīnīt. aktīvāk piespiežot gāzi, viņam uz brīdi kaut kas pazūd, tā kā pietrūkst degvielas, aiziet liesajā. noraustas, pabubina, pēc max sekundes aiziet. braukt var, bet riktīgi kretinē. īpaši uzsākot, pa vidam pazūd jauda, saķer sajūgs, un tu kā lohs norausties. šitajam pagaidām nekas nav palīdzējis, ne tukšgaitas regulators, ne droseles stāvokļa devējs, ne map sensors, šļauciņas visādas samainītas, vakuuma noplūdi vairs nevienu nevaru atrast, kāda atvienotais egr pievienots atpakaļ, degvielas spiediens ok, aizdedzes moments ok, kartera ventilācija ok, gaisa filtrs tīrs, sveces jaunas, zonde jauna. nākamā ideja ir sprausla, ja nē, tad es nezinu.
zonde vienvadīgā universālā, tāpēc bija jātaisa vads. vītne kolektorā priekš viņas arī tā, nu, bija, bet nebija, bet drusku bija tomēr. izbraucu ar vītņgriezi un sanāca pievilkt
bet citādi, brouts, paradi faku, pilnigi pajat. tagad dailyoju, jo unītim izjaukts salons uz čedaras grīdas darbiem, lai gan tie tagad bišku atliekas un unītim jāpagaida. tagad esam kaut kā tā
ir vēl kur tiekties, bet salons arī jau sāk pēc salona izskatīties, jo īpaši salīdzinot ar to, kā bija
šobrīd viss. pusgrāmata, kā parasti. man tā sanāk.
arlabunakti
-
- Posts: 327
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Opel Kadett lāsītE
Nezinu, izteikt līdzjutību vai kā
Bet kūka par entuziasmu glābt auto, kam jau sen bija jābūt labākos metalurģijas laukos.
Bet kūka par entuziasmu glābt auto, kam jau sen bija jābūt labākos metalurģijas laukos.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8202
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Opel Kadett lāsītE
Tev ar kaseti nav tāda problēma ka visādi statiskie drokšņi dažādos brīžos iet cauri?
- Rii
- Posts: 7608
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Opel Kadett lāsītE
patīk šitie nekrofilu projekti
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
MB W211 07'
Seat Leon 01'
MB W211 07'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Opel Kadett lāsītE
Mļa, nostaļgija!
Šis tik ļoti atvelk atmiņas ~15-20 gadus atpakaļ, kad lielākā daļa draugu bija Opel fanāti un cēla augšā kadettus ar frāzi "laba, ceļama bundža, te tikai sliekšņi un mazliet grīda jāpametina"
Man tolaik veicās, gan e30, gan e36 tika atrasti mint stāvoklī, bez jebkādas rūsas. Kad izcēlu e30 paklāju, lai kārtigi iztīrītu, tad opelosti ģība no sajūsmas ieraugot.
Ehh, jaunība!
Šis tik ļoti atvelk atmiņas ~15-20 gadus atpakaļ, kad lielākā daļa draugu bija Opel fanāti un cēla augšā kadettus ar frāzi "laba, ceļama bundža, te tikai sliekšņi un mazliet grīda jāpametina"
Man tolaik veicās, gan e30, gan e36 tika atrasti mint stāvoklī, bez jebkādas rūsas. Kad izcēlu e30 paklāju, lai kārtigi iztīrītu, tad opelosti ģība no sajūsmas ieraugot.
Ehh, jaunība!
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17186
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Opel Kadett lāsītE
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1226
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Kadett lāsītE
Paies gadi 20 un varēsi pats par sevi lepoties, ka esi kaut ko tādu darījis, lai gan saprāta balss tev ausī bļaus, ka tu ar muļķībām esi nodarbojies. Bet, tomēr...
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Opel Kadett lāsītE
Es arī tādu pacietību gribētu. Es varu vis ko skrūvēt un darīt bet kad sākās cīņa ar rūsu, tad man pacietība ātri beidzas. Bet nu šitie kadeti arī varētu teikt ka ir izmiruši pavisam, tā kā jebkurš eksemplārs ko izdodas saglābt ir apsveicami.
Re: Opel Kadett lāsītE
jaunākie jaunumi.
vispār ir sanācis tā, ka šitā vasara ir diezgan smagnēji aizņemta, līdz ar to, joprojām nav sanācis laika pieķerties unīša grīdai, un tiek deilijota lāse. kopš skates ~5,5kilokilometri, un neteiktu, ka ir baigi traģiski. kas ir noticies -
vienu dienu dabūju sēdinātu izpūtēju. nu jā, atplīsis pakaļējā bunduļa gumijas kronšteins. noņemu un skatos - o, kāds mudačello viņu ir uzlicis otrādi, un ir pārtrūcis tievākajā vietā. nē nu labi, tad jau uzliks pareizi un brauks tālāk
nepagāja pat nedēļa, un
nē nu jā, tomēr izrādījās, ka tā gumija ir beigusies un pārvērtusies par kaut ko līdzīgāku dzēšgumijai, pa lielam vari pārplēst ar rokām. labi, pierunāji, liksim jaunu.
lai to izdarītu nesamocot to gumiju, jānoskrūvē no klusinātāja skava. noskrūvēju pa gabaliem pēc gumijas, droši vien, būtu sadalīies šis. paveicās, ka garāžā bija palikusi vecā skava no unīša. saliekam un viss skaisti.
izdarīju labu darbiņu - izmazgāju jostu. tā bija saķepusi pilna ar visādu uiņu, un tas bija novedis viņu līdz gremošanas traucējumiem (lasīt - nerullējās atpakaļ). protams, ūdens, kas nāca ārā, galīgi brūns, un protams, ka tagad ir daudz labāk
varu mēģināt pieciest visādu kolchozu, bet ne kolchozu vados. tas krāsainais vadu mudžeklis ap akumulatoru bija kā skabarga acī. kas tas tāds ir - kāds jau ir pacenties radiatora ventilatoru uztaisīt uz releju, lai atslogotu nabaga termoslēdzi, ar kuriem man jau sen ir mūžīgā jātne. viss jau būtu labi, tikai izpildījums caur dirsu. kāpēc ir jānokniebj oriģinālais +12 vads no atslēgas un jāpiemauc viss pa taisno pie aķīša, man skaidrs nekļuva. pie siltāka laika šad tad bija tā - noslāpē motoru, paiet minūte, un sāk močīt ventilators man kaut kā īpaši tas nepatika. nonācu pie kompromisa un releju atstāju, tikai to visu tur daudz maz pieņemami sakārtojot un pievienojot pie paredzētā plusa. nu ir kā vajag.
tad kaut kad man sagribējās iebāzt degunu ļurīgajās šofera durvīs un samainīt eņģes tapu. tad, kad iznāca aptuveni trešdaļa no viņas, es sapratu, ka būs auzas ok, atcelt. pagaidām tā arī stāv, jo tās opeļa durvju tapas ir reti pretīga padarīšana un es negribu. jāgaida iedvesmu.
pie kaut kā labāka - paviesojos mīļajā opeļšrotā un savācos kārtējo kaudzi ar sīkumiem - trūkstošais drošinātāju vāks (drusku citā krāsā gan, bet cita nebija, saies), trūkstošā cold air intake truba, numura apgaismojuma lukturis, jo manējais sagaterizēts, trūkstošais atzveltnes regulējamais kloķis, kuram arī bija jābūt melnam, bet pie pelēka salona derēs arī pelēks, sajūga troses gumija, stūre, stūres uzgrieznis, ecu temperatūras devēja konektors un pats devējs uz testu, paneļa vāciņš bez izurbta cauruma, haubes emblēma, durvju stopa tapa, haubes štoka turētājs. pafilozofējām arī par aizpampšanas problēmu, šitā tipa aizdedzes sistēmām vāja vieta esot dalītāji. lai gan man tā nelikās pēc aizdedzes problēmas, bet ļāvos pierunāties un uz testu paņēmu arī dalītāju komplektā, kā arī centrālais svečvads, kurš man bija sajāts un īsti neturējās virsū.
pirmais - temperatūras sensora vads. šādi mēs taisam - satīti vadi zem izolenes un divi konektori iecepti silikonā. burvīgi. before&after
otrais - stūre. tā, kas bija šeit oriģināli, ir no, manuprāt, top3 pretīgākajām opel stūrēm, gan izskatā, gan aiztikšanā. tā nekur nepiestiprinātā augša ļurkājas, roku nav kur nolikt, sānos tās nesaprotamās pumpas, viss slikti. samazgāju šito un stellēju klāt. te viss ir pareizi - šāda oriģināli nāca lāsēm/asconām ar biezākas komplektācijas saloniem, zem nosaukuma komfortlenkrad. jā, bez biksēm cita diršana.
krietni mazāk izdiluši vāka kontakti. šitā opeļu sistēma ir diezgan interesanta, bet vispār esmu diezgan liels fans tai, jo tiek saknē likvidēta augšā gofrā pārlūzušu vadu problēma. vienīgais mīnuss - pie atvērta bagāžnieka nesilst logs un nestrādā tīrāmais, bet tajā brīdī bez tiem toč var iztikt
aizvien vairāk sāka kaitināt grabošā plastmasa aiz muguras, kaut kā viņu vajadzēja mīkstināt. te es sāku domāt, ka labprāt paskatītos acīs tam inženierim, kurš šito pajebūciju ir izdomājis, jau nost es viņu ņēmu ar slapju pieri un lamuvārdiem pilnu muti, jo tie klipši ir drausmīgi, un galu galā, vispār izdomāt uzlikt cietas plastmasas rāmi ap logu, tieši pret virsbūvi? tajā vietā jau oriģināli nāk kaut kāda mīksta strēmele, no kuras bija palikušas vien atmiņas, un tāpēc arī tur viss grabēja.
un tad pienāk nākamā diena, simboliska pirmdiena, braucu uz darbu, bet baigi tālāk par pusceļu netiku.
lai būtu interesantāk, tas šrots izdomāja apstāties pašā vanšu tilta vidū, uzreiz aiz uzbraukšanas kalnā kā vilku virsū, tā šis 2x noraustas un sāk stāties. apstājos, skatos, ka no centra nāk virsū ieskrējušās mašīnas, un liekas, ka sūdi vagā, vai nu tūlīt kāds mani nobrauks, vai ievilks pakaļā opelim bet nu neko, tālāk gan, laikam, labāk nevarēja - pastumjot metrus 20 auto sāk pats ripot un tu eleganti noripinies lejā uz ķīpsalu un apstājies tieši stāvvietā uz mazas ieliņas
tā, labi, a kas tas bija? it kā viss pa vietām, sūknis nostrādā, tiku pat līdz breikklīnerim ieplūdes rīklē, bet kaut kā baigi liekas, ka starteris griež dīvaini, tā kā 3 no 4 cilindriem nebūtu kompresijas. tajā brīdī es atcerējos par zobsiksnu, kura uzsilstot sāka čivināt paņemam nost vāku un redzam, kā uz maliņas sēž zobiņi. sweiki. paldies, skaidrs, ka ar saviem spēkiem nekur vairs neaizbraukšu, meklēju kādu, kam piesieties klāt. tā nu es sāku pirmdienu striķī
kaut ko pajaucu nost, bija interesanti. zem skriemeļa salāti no smiltīm, akmeņiem un zobenes zobiem. ķirsītis visam ir bijis kāds meistars, kurš karteri sēdinot uz centimetru biezas hermētiķa kārtas, bija skrūvi tur iemaucis par garu un karteri pieskrūvējis pie zobsiksnas. es zināju, ka siksnai pa vidu no ārpuses ir izgrauzts neliels celiņš, bet nekad nebiju iedomājies, ka iemesls ir šāds
kāmēr gaidīju siksnu, domājot par to visu aizrīšanās un nopampšanas problēmu, ar kuru nevaru tikt galā jau pāris mēnešus, samainīju degvielas filtru, kurš jau ilgi gaidīja bagāžniekā. mierīgi varēju arī nemainīt, uz vecā filtra virsū bija ne visai sens gads, un atzāģējot vaļā, viņš bija galīgi tīrs.
jā, es zinu, ja tas būtu mūsdienīgāks auto, es zobeni, kurai acīmredzami nav labi, būtu jau sen samainījis un negaidījis līkos bērzus. bet šeit atkal strādā vecu lūžņu šarms - tev notrūkst zobene, tu uzliec jaunu un šķil vaļā
klāt paņēmu arī ķīļsiksnu, jo tā neizskatījās daudz labāk. atbalstam bosch tā sanāca, jo to zobsiksnu varēja visātrāk dabūt, bet ķīļsiksna bija lētākā
nedaudz pieķēros arī izpūtēja otram galam. kad notrūka gumija un izpūtējs stāvēja nedaudz šķībi, savienojums pie kolektora uzreiz sāka pūst garām, un man likās, ka tā nebūtu jābūt. uzreiz jaunu konusu, skrūves un atsperes. izrādījās, ka labi tur tiešām nebija par ko gan es biju pārsteigts - skrūves atskrūvējās vispār bezprobļemi. beigās gan atsperes atstāju vecās, jo tur ir izpuvuši skrūvju caurumi, un kaut kā filozofēju, ka varbūt ar vecām sasēdušām atsperēm būs mazāka iespēja, ka viņas izspiedīs cauri pagaidām tur, kaut kad jāmēģina sakārtot to flanci.
tad vienā jaukā dienā atsākās slāpšana pēc ripošanas. jap, atkal beidzies ātruma sensors. nodzīvoja apaļus 2 mēnešus. domāju, ka būšu izdarījis baigās pārmaiņas dzīvē, paņemot nevis meat&doria, bet hoffer. skuju, viņi abi izskatas identiski pēc kaut kāda aliexpress varianta, tikai katrs uzdrukājis savu logo. pie tam, beigās laikam tā ir principā viena un tā pati firma. bet nu labi, sagraizu nākamo, uzlodēju štekeri un braucu tālāk cerībā, ka vai nu veco es kaut kā sajāju, vai viņš vienkārši bija brāķis, nevis man viņi būs jāmaina reizi 2 mēnešos
arī jaunu taurīti, kek
uzinstalēju cold air intake
šobrīd cenšos tērēt visus riepu krājumus, sāka apnikt, ka pagrabs pilns ar sakaltušām ziemenēm. viens pāris check.
tad izpūtējs sāka gribēt tikt salāpīts, metinājuma vietā izdedzis caurums. šis tika darīts steidzamā kārtā, jo jābrauc gabals ar to auto, un gribējās bez cauruma trubā. protams, tā kā vajag ātri, tad pēc mērfija tiek pārplēsta viena gumija, bet operatīvi sadabūta un viss ir paspēts. vispār pie tā izpūtēja vajadzētu kaut kad vairāk pieķerties un biki pārveidot, jo tās zelta rokas, kuras ir zāģējušas ārā katalizatoru, ir tur kaut ko šķībi sametinājušas, un tagad izpūtējs vienā vietā stāv ļoti tuvu tunelim, un šad tad uz kreisajiem līkumiem mēdz skarties klāt un taisīt skaņas. to kaut kad.
nu jā, a kur tad tā jābrauc? ar čuomu spontānais trips uz pērnavu, izdomājām, ka jolo, brauks ar kadettu, pārbaudīt gan viņu, gan sevi, lai interesantāka dzīve bet nē, beigās viss līdzeni, aizbraucām un atbraucām. pie tam nu bija kāds garāks šosejas gabals un var kaut ko parēķināt - tajā dienā vidējais patēriņš sanāca apaļi 6 litri. priekš veca benzīnkrāma, manuprāt, galīgi nav slikti. vienīgā bilde nemaz nav bilde, bet gan skrīnšots no video, jo visi bija pārāk aizņemti ar dienas baudīšanu, lai atcerētos par kaut kādu bildēšanu. būs jātic uz vārda
pēc tam vienu dienu dabūju dzeltenu lampiņu un visādus tukšgaitas prikolus. drātiņas diagnostika saka 35 - Idle stepper motor - Poor or no idle speed control. jā, tagad gan tukšgaitas regulators beidzās. toreiz, kad sapratu, ka jauns neko nedod, ieliku atpakaļ oem. laikam varēju nelikt bet bagāžniekā viņš vizinājās, 10min darba un viss gerai.
labi, atpakaļ pie pampoņas. es jau arvien vairāk biju sācis iet izmisumā, vienalga, ko izdari vai samaini, izmaiņu nav praktiski nekādu. bet kretinē nu vienkārši nereāli. viens no pēdējiem salmiņiem, ko grābt - skrūvēju nost droseles ķermeni, visu izjaucu, izpucēju, izpūtu, noskrūvējot ieraudzīju arī aizaugušu egr kanālu kolektorā, kaut cik izbakstīju to, tad jaunu blīvi, un lieku atpakaļ. protams, atkal labāk nav ne drusku, ja ne pat vēl sliktāk
nu labi, vismaz vēl viens solis uz priekšu man bija skaidrs, tāpēc vēl viens brauciens uz opelšrotu. galvenais bija šprice, bet lai nebūtu viss ceļš tikai dēļ tās, paķēru vēl šādus tādus sīkumus, ko biju iedomājies - vēl viens egr vārsts, trūkstošais pelnu trauks, pāris pagriezienu releji, beņķa sliežu nobeiguma plastmasiņas, vienai gan defekts, bet sajies. kā arī durvju tapu izņemšanas specinstruments
pirmo mēģināju egr vārstu - nekā. labi, es arī negaidīju, ka tur būs problēma, bet vajadzēja pārliecināties bet tālāk galvenais aizdomās turamais. visu droseles ķermeni nemaz nelieku, pārspraužu tikai sprauslu, un ir. IR. sajūtas neaprakstāmas pašam gan nav līdz galam skaidrs, kāpēc tik ilgi žāvēju, jo par sprauslu aizdoma bija jau sen. jau pagājušreiz braucu ar domu, ka ņemšu to, bet nez kāpēc ļāvos iespaidoties, jo nu šitie tak tā nost nemirstot, bet sadalītāji gan, ņem šito bet nu nekas, labāk vēlu, nekā nekad.
šobrīd tas arī viss. tagad gan gribu saņemties un sākt lāpīt unīti. apdeitiem būt
vispār ir sanācis tā, ka šitā vasara ir diezgan smagnēji aizņemta, līdz ar to, joprojām nav sanācis laika pieķerties unīša grīdai, un tiek deilijota lāse. kopš skates ~5,5kilokilometri, un neteiktu, ka ir baigi traģiski. kas ir noticies -
vienu dienu dabūju sēdinātu izpūtēju. nu jā, atplīsis pakaļējā bunduļa gumijas kronšteins. noņemu un skatos - o, kāds mudačello viņu ir uzlicis otrādi, un ir pārtrūcis tievākajā vietā. nē nu labi, tad jau uzliks pareizi un brauks tālāk
nepagāja pat nedēļa, un
nē nu jā, tomēr izrādījās, ka tā gumija ir beigusies un pārvērtusies par kaut ko līdzīgāku dzēšgumijai, pa lielam vari pārplēst ar rokām. labi, pierunāji, liksim jaunu.
lai to izdarītu nesamocot to gumiju, jānoskrūvē no klusinātāja skava. noskrūvēju pa gabaliem pēc gumijas, droši vien, būtu sadalīies šis. paveicās, ka garāžā bija palikusi vecā skava no unīša. saliekam un viss skaisti.
izdarīju labu darbiņu - izmazgāju jostu. tā bija saķepusi pilna ar visādu uiņu, un tas bija novedis viņu līdz gremošanas traucējumiem (lasīt - nerullējās atpakaļ). protams, ūdens, kas nāca ārā, galīgi brūns, un protams, ka tagad ir daudz labāk
varu mēģināt pieciest visādu kolchozu, bet ne kolchozu vados. tas krāsainais vadu mudžeklis ap akumulatoru bija kā skabarga acī. kas tas tāds ir - kāds jau ir pacenties radiatora ventilatoru uztaisīt uz releju, lai atslogotu nabaga termoslēdzi, ar kuriem man jau sen ir mūžīgā jātne. viss jau būtu labi, tikai izpildījums caur dirsu. kāpēc ir jānokniebj oriģinālais +12 vads no atslēgas un jāpiemauc viss pa taisno pie aķīša, man skaidrs nekļuva. pie siltāka laika šad tad bija tā - noslāpē motoru, paiet minūte, un sāk močīt ventilators man kaut kā īpaši tas nepatika. nonācu pie kompromisa un releju atstāju, tikai to visu tur daudz maz pieņemami sakārtojot un pievienojot pie paredzētā plusa. nu ir kā vajag.
tad kaut kad man sagribējās iebāzt degunu ļurīgajās šofera durvīs un samainīt eņģes tapu. tad, kad iznāca aptuveni trešdaļa no viņas, es sapratu, ka būs auzas ok, atcelt. pagaidām tā arī stāv, jo tās opeļa durvju tapas ir reti pretīga padarīšana un es negribu. jāgaida iedvesmu.
pie kaut kā labāka - paviesojos mīļajā opeļšrotā un savācos kārtējo kaudzi ar sīkumiem - trūkstošais drošinātāju vāks (drusku citā krāsā gan, bet cita nebija, saies), trūkstošā cold air intake truba, numura apgaismojuma lukturis, jo manējais sagaterizēts, trūkstošais atzveltnes regulējamais kloķis, kuram arī bija jābūt melnam, bet pie pelēka salona derēs arī pelēks, sajūga troses gumija, stūre, stūres uzgrieznis, ecu temperatūras devēja konektors un pats devējs uz testu, paneļa vāciņš bez izurbta cauruma, haubes emblēma, durvju stopa tapa, haubes štoka turētājs. pafilozofējām arī par aizpampšanas problēmu, šitā tipa aizdedzes sistēmām vāja vieta esot dalītāji. lai gan man tā nelikās pēc aizdedzes problēmas, bet ļāvos pierunāties un uz testu paņēmu arī dalītāju komplektā, kā arī centrālais svečvads, kurš man bija sajāts un īsti neturējās virsū.
pirmais - temperatūras sensora vads. šādi mēs taisam - satīti vadi zem izolenes un divi konektori iecepti silikonā. burvīgi. before&after
otrais - stūre. tā, kas bija šeit oriģināli, ir no, manuprāt, top3 pretīgākajām opel stūrēm, gan izskatā, gan aiztikšanā. tā nekur nepiestiprinātā augša ļurkājas, roku nav kur nolikt, sānos tās nesaprotamās pumpas, viss slikti. samazgāju šito un stellēju klāt. te viss ir pareizi - šāda oriģināli nāca lāsēm/asconām ar biezākas komplektācijas saloniem, zem nosaukuma komfortlenkrad. jā, bez biksēm cita diršana.
krietni mazāk izdiluši vāka kontakti. šitā opeļu sistēma ir diezgan interesanta, bet vispār esmu diezgan liels fans tai, jo tiek saknē likvidēta augšā gofrā pārlūzušu vadu problēma. vienīgais mīnuss - pie atvērta bagāžnieka nesilst logs un nestrādā tīrāmais, bet tajā brīdī bez tiem toč var iztikt
aizvien vairāk sāka kaitināt grabošā plastmasa aiz muguras, kaut kā viņu vajadzēja mīkstināt. te es sāku domāt, ka labprāt paskatītos acīs tam inženierim, kurš šito pajebūciju ir izdomājis, jau nost es viņu ņēmu ar slapju pieri un lamuvārdiem pilnu muti, jo tie klipši ir drausmīgi, un galu galā, vispār izdomāt uzlikt cietas plastmasas rāmi ap logu, tieši pret virsbūvi? tajā vietā jau oriģināli nāk kaut kāda mīksta strēmele, no kuras bija palikušas vien atmiņas, un tāpēc arī tur viss grabēja.
un tad pienāk nākamā diena, simboliska pirmdiena, braucu uz darbu, bet baigi tālāk par pusceļu netiku.
lai būtu interesantāk, tas šrots izdomāja apstāties pašā vanšu tilta vidū, uzreiz aiz uzbraukšanas kalnā kā vilku virsū, tā šis 2x noraustas un sāk stāties. apstājos, skatos, ka no centra nāk virsū ieskrējušās mašīnas, un liekas, ka sūdi vagā, vai nu tūlīt kāds mani nobrauks, vai ievilks pakaļā opelim bet nu neko, tālāk gan, laikam, labāk nevarēja - pastumjot metrus 20 auto sāk pats ripot un tu eleganti noripinies lejā uz ķīpsalu un apstājies tieši stāvvietā uz mazas ieliņas
tā, labi, a kas tas bija? it kā viss pa vietām, sūknis nostrādā, tiku pat līdz breikklīnerim ieplūdes rīklē, bet kaut kā baigi liekas, ka starteris griež dīvaini, tā kā 3 no 4 cilindriem nebūtu kompresijas. tajā brīdī es atcerējos par zobsiksnu, kura uzsilstot sāka čivināt paņemam nost vāku un redzam, kā uz maliņas sēž zobiņi. sweiki. paldies, skaidrs, ka ar saviem spēkiem nekur vairs neaizbraukšu, meklēju kādu, kam piesieties klāt. tā nu es sāku pirmdienu striķī
kaut ko pajaucu nost, bija interesanti. zem skriemeļa salāti no smiltīm, akmeņiem un zobenes zobiem. ķirsītis visam ir bijis kāds meistars, kurš karteri sēdinot uz centimetru biezas hermētiķa kārtas, bija skrūvi tur iemaucis par garu un karteri pieskrūvējis pie zobsiksnas. es zināju, ka siksnai pa vidu no ārpuses ir izgrauzts neliels celiņš, bet nekad nebiju iedomājies, ka iemesls ir šāds
kāmēr gaidīju siksnu, domājot par to visu aizrīšanās un nopampšanas problēmu, ar kuru nevaru tikt galā jau pāris mēnešus, samainīju degvielas filtru, kurš jau ilgi gaidīja bagāžniekā. mierīgi varēju arī nemainīt, uz vecā filtra virsū bija ne visai sens gads, un atzāģējot vaļā, viņš bija galīgi tīrs.
jā, es zinu, ja tas būtu mūsdienīgāks auto, es zobeni, kurai acīmredzami nav labi, būtu jau sen samainījis un negaidījis līkos bērzus. bet šeit atkal strādā vecu lūžņu šarms - tev notrūkst zobene, tu uzliec jaunu un šķil vaļā
klāt paņēmu arī ķīļsiksnu, jo tā neizskatījās daudz labāk. atbalstam bosch tā sanāca, jo to zobsiksnu varēja visātrāk dabūt, bet ķīļsiksna bija lētākā
nedaudz pieķēros arī izpūtēja otram galam. kad notrūka gumija un izpūtējs stāvēja nedaudz šķībi, savienojums pie kolektora uzreiz sāka pūst garām, un man likās, ka tā nebūtu jābūt. uzreiz jaunu konusu, skrūves un atsperes. izrādījās, ka labi tur tiešām nebija par ko gan es biju pārsteigts - skrūves atskrūvējās vispār bezprobļemi. beigās gan atsperes atstāju vecās, jo tur ir izpuvuši skrūvju caurumi, un kaut kā filozofēju, ka varbūt ar vecām sasēdušām atsperēm būs mazāka iespēja, ka viņas izspiedīs cauri pagaidām tur, kaut kad jāmēģina sakārtot to flanci.
tad vienā jaukā dienā atsākās slāpšana pēc ripošanas. jap, atkal beidzies ātruma sensors. nodzīvoja apaļus 2 mēnešus. domāju, ka būšu izdarījis baigās pārmaiņas dzīvē, paņemot nevis meat&doria, bet hoffer. skuju, viņi abi izskatas identiski pēc kaut kāda aliexpress varianta, tikai katrs uzdrukājis savu logo. pie tam, beigās laikam tā ir principā viena un tā pati firma. bet nu labi, sagraizu nākamo, uzlodēju štekeri un braucu tālāk cerībā, ka vai nu veco es kaut kā sajāju, vai viņš vienkārši bija brāķis, nevis man viņi būs jāmaina reizi 2 mēnešos
arī jaunu taurīti, kek
uzinstalēju cold air intake
šobrīd cenšos tērēt visus riepu krājumus, sāka apnikt, ka pagrabs pilns ar sakaltušām ziemenēm. viens pāris check.
tad izpūtējs sāka gribēt tikt salāpīts, metinājuma vietā izdedzis caurums. šis tika darīts steidzamā kārtā, jo jābrauc gabals ar to auto, un gribējās bez cauruma trubā. protams, tā kā vajag ātri, tad pēc mērfija tiek pārplēsta viena gumija, bet operatīvi sadabūta un viss ir paspēts. vispār pie tā izpūtēja vajadzētu kaut kad vairāk pieķerties un biki pārveidot, jo tās zelta rokas, kuras ir zāģējušas ārā katalizatoru, ir tur kaut ko šķībi sametinājušas, un tagad izpūtējs vienā vietā stāv ļoti tuvu tunelim, un šad tad uz kreisajiem līkumiem mēdz skarties klāt un taisīt skaņas. to kaut kad.
nu jā, a kur tad tā jābrauc? ar čuomu spontānais trips uz pērnavu, izdomājām, ka jolo, brauks ar kadettu, pārbaudīt gan viņu, gan sevi, lai interesantāka dzīve bet nē, beigās viss līdzeni, aizbraucām un atbraucām. pie tam nu bija kāds garāks šosejas gabals un var kaut ko parēķināt - tajā dienā vidējais patēriņš sanāca apaļi 6 litri. priekš veca benzīnkrāma, manuprāt, galīgi nav slikti. vienīgā bilde nemaz nav bilde, bet gan skrīnšots no video, jo visi bija pārāk aizņemti ar dienas baudīšanu, lai atcerētos par kaut kādu bildēšanu. būs jātic uz vārda
pēc tam vienu dienu dabūju dzeltenu lampiņu un visādus tukšgaitas prikolus. drātiņas diagnostika saka 35 - Idle stepper motor - Poor or no idle speed control. jā, tagad gan tukšgaitas regulators beidzās. toreiz, kad sapratu, ka jauns neko nedod, ieliku atpakaļ oem. laikam varēju nelikt bet bagāžniekā viņš vizinājās, 10min darba un viss gerai.
labi, atpakaļ pie pampoņas. es jau arvien vairāk biju sācis iet izmisumā, vienalga, ko izdari vai samaini, izmaiņu nav praktiski nekādu. bet kretinē nu vienkārši nereāli. viens no pēdējiem salmiņiem, ko grābt - skrūvēju nost droseles ķermeni, visu izjaucu, izpucēju, izpūtu, noskrūvējot ieraudzīju arī aizaugušu egr kanālu kolektorā, kaut cik izbakstīju to, tad jaunu blīvi, un lieku atpakaļ. protams, atkal labāk nav ne drusku, ja ne pat vēl sliktāk
nu labi, vismaz vēl viens solis uz priekšu man bija skaidrs, tāpēc vēl viens brauciens uz opelšrotu. galvenais bija šprice, bet lai nebūtu viss ceļš tikai dēļ tās, paķēru vēl šādus tādus sīkumus, ko biju iedomājies - vēl viens egr vārsts, trūkstošais pelnu trauks, pāris pagriezienu releji, beņķa sliežu nobeiguma plastmasiņas, vienai gan defekts, bet sajies. kā arī durvju tapu izņemšanas specinstruments
pirmo mēģināju egr vārstu - nekā. labi, es arī negaidīju, ka tur būs problēma, bet vajadzēja pārliecināties bet tālāk galvenais aizdomās turamais. visu droseles ķermeni nemaz nelieku, pārspraužu tikai sprauslu, un ir. IR. sajūtas neaprakstāmas pašam gan nav līdz galam skaidrs, kāpēc tik ilgi žāvēju, jo par sprauslu aizdoma bija jau sen. jau pagājušreiz braucu ar domu, ka ņemšu to, bet nez kāpēc ļāvos iespaidoties, jo nu šitie tak tā nost nemirstot, bet sadalītāji gan, ņem šito bet nu nekas, labāk vēlu, nekā nekad.
šobrīd tas arī viss. tagad gan gribu saņemties un sākt lāpīt unīti. apdeitiem būt
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8202
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Opel Kadett lāsītE
Oofffff, homošprice, man visi 3 vw uzsāka dzīvi ar to un visi 3 motori tika tolmetizēti .
Labi ka turi fronti un brauc daily ar 80to tačku, es diemžēl esmu nolecis no šī vilciena
Labi ka turi fronti un brauc daily ar 80to tačku, es diemžēl esmu nolecis no šī vilciena
- howitzer
- M30
- Posts: 28954
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Kadett lāsītE
Uguns!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Opel Kadett lāsītE
zobenes spriegotājs/skrūve ir bomba
prieks par entuziasmu, bet laikam arī nedaudz nesaprotu, kā ir spēks ar tādu, manuprāt, uz izjukšanas robežas esošu auto kaut kur braukāt laikam vecums
prieks par entuziasmu, bet laikam arī nedaudz nesaprotu, kā ir spēks ar tādu, manuprāt, uz izjukšanas robežas esošu auto kaut kur braukāt laikam vecums
Re: Opel Kadett lāsītE
par šito prasas bans. bet nu, es toč nekur nelekšu, man 21. gadsimta auto izteikti riebjas. dirsā to konfortu, te ir pareizais fīlings tm. es esmu vecas naglu kastes un vecas naglu kastes esmu es.
bet par špricēm jā, jau sen domāju, blet, būtu tur bijis karbuļators, sen viss ietu, tos es māku. vai arī 1,6d, vot būtu piedūriens, pamēģināt vecu atmodīzeli
laikam gan. tur ir savs prikols, iesēsties un braukt man nav interesanti
Re: Opel Kadett lāsītE
Pāris nedēļas atpakaļ Francijā redzēju diezgan sterila izskata opel rekord universāli (tādi tak arī bija ne?) ar paceltu motora pārsegu vidū, pieļauju ka kaut kas tam laikam diezgan jaudīgs un rets mūsdienās. Vācijas numuri un vecs opis pie stūres. Tā kā veci opeļi tāpat ceļo apkārt, sorry par off topic, bet tu māki opeļus, gan jau zināsi kas tur ir apakšā utt, un varbūt jāmeklē kāds rwd rekords pašam
- GG.
- Posts: 15789
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Opel Kadett lāsītE
Ir komfortabli 80to gadu auto
Lasot šo topiku pieķeru sevi pie domas - nahujam tas viss? Un tieši tas ir tas, kas man patīk. Nulle faki par loģiku, džeks dara to ko gribās darīt.
Respect, malacis
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17186
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Opel Kadett lāsītE
Dīzelisray112 wrote: ↑14 Aug 2024, 23:07 Pāris nedēļas atpakaļ Francijā redzēju diezgan sterila izskata opel rekord universāli (tādi tak arī bija ne?) ar paceltu motora pārsegu vidū, pieļauju ka kaut kas tam laikam diezgan jaudīgs un rets mūsdienās. Vācijas numuri un vecs opis pie stūres. Tā kā veci opeļi tāpat ceļo apkārt, sorry par off topic, bet tu māki opeļus, gan jau zināsi kas tur ir apakšā utt, un varbūt jāmeklē kāds rwd rekords pašam
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Opel Kadett lāsītE
Jā, es uzmetu acis wikipēdijā un arī to sapratu. Dziļa vilšanās, toč domāju ka tur kas jaudīgs apakšā.Juzix wrote: ↑16 Aug 2024, 16:04Dīzelisray112 wrote: ↑14 Aug 2024, 23:07 Pāris nedēļas atpakaļ Francijā redzēju diezgan sterila izskata opel rekord universāli (tādi tak arī bija ne?) ar paceltu motora pārsegu vidū, pieļauju ka kaut kas tam laikam diezgan jaudīgs un rets mūsdienās. Vācijas numuri un vecs opis pie stūres. Tā kā veci opeļi tāpat ceļo apkārt, sorry par off topic, bet tu māki opeļus, gan jau zināsi kas tur ir apakšā utt, un varbūt jāmeklē kāds rwd rekords pašam
- petka17
- Posts: 6885
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Opel Kadett lāsītE
Es gaidu divtūkstošo stila uzlabojumus!!!!
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8