BET uzreiz brīdinu, šis stāsts nebūs ne tik epitetu pilns, ne arī interesants. Too old didn't read!

Man gan uzreiz ir jāsaka, ka neesmu pirmo dienu ar pīpi uz jumta un laivā esmu mīzis

Bērnībā/jaunībā močīju ar 9V Jawa (vēl laukos garāžā stāv

Un tad nu jau ļoti tālajā 2007.gadā, kad man bija veselīgi 24 gadi, izdomāju, ka man atkal gribas motociklu. Un jā, tiesības man vēl nebija un tiesības nokārtoju 2008.gadā

Protams, ka 24 gadi, loceklis stalts - vajag žileti. Protams, ka vajag žileti. Sapratnes maz, bet čoms kaut ko ar močiem ņēmās - ieteica skatīties Suzuki. Sacīts darīts un ļoti ātri īpašumā nonāca 2001. gada Suzuki GSX-R600.

Šī bilde gan ir pēc pārkrasošanas, kad 333 trasē bik sanāca šaizīte


Kaut ko apgreidoju, bet nu tā principā tikai brouts.
Neatceros gan vairs cik ilgi bija īpašumā, kādi 3 gadi visdrīzākais līdz lielkrīzei.
Tad ilgi neko nebrouts. Jau tad secināju, ka neesmu baigā motopele.
Kaut kādā brīdī 2018. gadā atkal izdomāju, ka gribu moto. Pabraucu ar dažādiem un sapratu, ka viss, kas nav Suzuki, ir vnk misene. Ļoti gribēju BMW, bet kaut kā paliku pie Suzuki. Pareizi jau saka - ja gribi motociklu, jāpērk japāņi.
Šoreiz nopirku stipri pasvaigu 2016.gada Suzuki GSX-R1000.

Nobraucu 3 gadus un viss patika - stabils, ātrs un foršs. Trešajā gadā gan nobraucu pa visu vasaru ap 300km

Vienu nedēļu samainījos ar čomu, kam bija BMW S1000RR.

Un atkal secināju - viss, kas nav Suzuki, ir sūds. Uz ceļa kā puņķis uz drāts, lielā ātrumā nestabils utt. Nepatika.
Un arī vēljoprojām secināju, ka neesmu baigā motopele un pārāk maz braucu, lai tik dārgs moto vienkārši mētātos pie mājas.
Ir 2023. gada beigas un mēģinājums Nr.3 - atkal tipa gribas moto

Sieva saka - nebūs. Tu brauc kā debīls. Labi, domājam citu taktiku. Teorētiski jau piekrītu, ka 40+ gados varbūt vairs nevajag žileti. Bet nu citi motocikli vnk brauc pēc sūda

Bet arī saprotu, ka neesmu tomēr motopele, un ar moci braukšu diezgan maz, tāpēc kaut kādu dārgu kasti toč nevajag. Nu līdz 4-5k EUR. Skatos Streetus. Sūds, sūds, sūds un vēl lielāks sūds. Labi varbūt nevajag! Aizmirstam!
Janvārī aizbraucu uz Barselonu un kārtējiem auto testiem un vakarā sēžam pie galda ar LT žurnālistiem un pļāpājam par prostitutām un mašīnām. Tad LT kolēģis saka - klau, es beidzot nopirku sev dubļu sūdu (Ducati Multistrada) un mans Ducati Monster 1100 ies uz tirdziņu. Tā tā tā. Paskatos - patīk. Kuram gan nepatīk Ducati? Viņam pāris foršās modifikācijas jau uzliktas, attiecīgi vispār bomba. Sarunājam, ka paliekam uz sakariem.

Pēc pāris nedēļām jau bakstu leiti par cenu utt, procesu un gribu sākt kārtot, ir sievas akcepts, jo ietāstu, ka šis ir mierīgs un parasts mocis

Bet nu process beidzas nesācies - izrādās leišu mocis ir USA tirgum un LV vajag sertfikāciju. Tā vēl nebūtu liela bēda, bet, lai sertificētu, mocim ir jābūt stock un te stock sen vairs nav un oem detaļu arī nav. Aizmirstam Nr.2

Principā izskatās, ka man nevajag moci.
Tomēr ik pēc pāris dienām paskrollēju sludinājumus un izdomāju - ja atnāks pretī foršs Ducati, tad iespringšu. Lieki piebilst, ka Monster sludinājumi SS ir diezgan apaļa 0.
Vienu marta rītu pie kafijas pirms pīpja un kakas pamanu jaunu sludekli. Tā tā tā tā tā. Vidējā 800cc matara versija jau ar "pareizo" Ducati vienpusējo dakšu (mazajiem matariem ir bomžu dakšas abās riteņu pusēs). Gribējās nedaudz litrīgāku versiju, bet nu ir pievilcīga cena manā nospraustajā budžetā, jau ir Arrow izplūde virsū. Jaunas riepas un tikko atvests no marihuānas zemes!
Aizbraucu uzmest ar aci tepat uz Ikšķili un, kaut busa līdzi nav, saprotu, ka jāņem.

Ārā auksts (jo ir fakin marts). Tā kā čalis ir moto perekups un pats brauc trasē - viņam ir gan moču trelis, gan arī iespēja atvest uz CSDD. Sarunājam pēc aptuveni nedēļas (kad laika prognoze rādīja, ka nebūs sniega) tikties CSDD un nodarīt lietas.
Protams mistiskajā 4dienā ir -2 un snieg

Netieku līdz tuvējam Circle-K, jo beidzas degviela. Nu joptvaju



Pēc tam gan saprotu, kāpēc. Ir defekti - šis ir diezgan kaprīzs moto ar saviem prikoliem un uzturēšana nav baigi lēta. Pie mana nobraukuma šī gan nav baigā problēma.
Mocim ir beidzies sajūgs (ik pēc ~20k ir jāmaina un mocim ir tieši 20k) - ļoti ātri sāk slīdēt un knapi līdz mājām aizbraucu. Bet nu, tā ir labojama lieta un drīzumā tam pieķeršos.
Rekur ir - 2012. gada Ducati Monster 796 ABS



Pāris apgreidi!
Tā kā pie akumulatora klāt tiek tikai izjaucot pus motociklu, viņam zem sēdēkļa ir speciāls konektors speciālam lādētājam/uzturētājam!
Un tā kā braukšu ne katru dienu, izdomāju sev uz dzimšanas dienu nopirkt šādu brīnumu:

Tas sūds maksā 120 EUR

Un tākā sajūgu mainīs, tad pie reizes izdomāju nopirkt upgreidotu sajūga cilindrīti - Oberon performance:

Šis arī atrisinās problēmu, ka krājas kondensāts sajūgā (jo ir sausais sajūgs) un tāpēc arī pārkarsa sajūgs nopirkšanās dienā!
Šim brīnunam ir uzlabots blīvējums un ventilācija, lai novērstu noplūdes, nekrātos kondensāts un un sajūgs būtu precīzāks!
Un jā, vēl stāv garāžā un jā, vēl neesmu izgājis pat skati

