Rihy subaru un ford
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Rihy subaru un ford
Man šķiet, ka šis ir viens no pirmajiem postiem, bet noteikti pirmais topiks kādu vismaz 10 gadu laikā šeit. Bet tas vairāk tādai kā atskaitei, un lai paliek vēsturei.
Senu notikumu un vecas mīlestības rezultātā es pirms 3 gadiem atkal nopirku fordu, šoreiz vecāku - 1977.g Ford escort. Pirku no Soma ar domu, ka savesta kārtībā bundža (svaigi pārkrāsota), divas kastes ar detaļām ar tekstu, ka šitā mašīna ar visu šito brauc - to salikt visu kopā un pabraukt kā ir, saprast, vai patīk un pārdot un domāt tālāk. Bundža šitā ir 1.1L motora versija, bet Somijā papīros jau reģistrēta pārbūve uz 2.0L motoru ar atzīmi "RS2000 motori", kas deva cerību, ka LV CSDD tas viss būs vienkāršāk. Līdzi nāca no sierras 2.0L pinto motors ar elektrisko iešrpici. Domas svaidijās - likt karbīšus weberus vai atstāt šprici, un beigās par labu otrajam. Tā kā biski nesagāja plāni ar to, kur to visu detaļu kaudzi salikt kopā, un par to vēlamo kvalitāti domas arī mainijās - beigās nonāca tas viss pie VSC Riga (Vintage Sports Car Riga), un motors nonāca pie Mareka Matvejeva.
Šobrīd tālu detaļās neizplūdīšu, bet 3 gadi un tas viss ir beidzot pabeigts. Par laimi šiem fordiem teju visas detaļas var dabūt (UK ļoti populāri), tik cik spēj maksāt utt.
Gala rezultāts ir 137 zs / 183 Nm. Teorijā visām iesaistītajām pusēm gribējās vairāk, bet nu ir kā ir. Kopā ar 5 robu kārbu tas viss kustās adekvāti. Smaids sejā liels, uzmanība pievērsta un brīvdienu braucamais ir ielās
Savulaik ar subaru un vēl senāk ar audi pabraucu kādas standart auto gonkas. Pēdējos gandrīz 10 gadus ar retiem izņēmumiem autosporta karjerai bija punkts un iespēju braukt bija maz. Bija citas prioritātes (bērni) un arī citi hobiji (mocis).
Šogad kārtis salikās un iegādājos trasei mašīnu, kura pašam patīk - 2005.g Subaru Impreza Sti Petter Solberg Edition 2. Atkal mašīna no Somijas, pats aizbraucu pakaļ un stāvoklis pret cenu labs. Nav izrūsējis, relatīvs standarts.
Motoram 20k km atpakaļ viss pārlasīts, kaltās iekšas utt. Bet trasē braucējs īpašnieks nebija. Virsū kaut kādi kw ielas koiloveri, kas sākotnēji man būs ok. Kā teica soms - ap 320 zs jābūt, bet pēc sajūtām un pēc salīdzināšanas trasē ar citiem - tuvāk 280zs tur ir.
Kopš iegādes nomainīti bremžu diski uz dbA, CL RC8 kluči visi 4. Šobrīd viss. Brauks un redzēs. Kā arī izravēts Soma audio tūnings un citi sūdi
Paldies par uzmanību
Senu notikumu un vecas mīlestības rezultātā es pirms 3 gadiem atkal nopirku fordu, šoreiz vecāku - 1977.g Ford escort. Pirku no Soma ar domu, ka savesta kārtībā bundža (svaigi pārkrāsota), divas kastes ar detaļām ar tekstu, ka šitā mašīna ar visu šito brauc - to salikt visu kopā un pabraukt kā ir, saprast, vai patīk un pārdot un domāt tālāk. Bundža šitā ir 1.1L motora versija, bet Somijā papīros jau reģistrēta pārbūve uz 2.0L motoru ar atzīmi "RS2000 motori", kas deva cerību, ka LV CSDD tas viss būs vienkāršāk. Līdzi nāca no sierras 2.0L pinto motors ar elektrisko iešrpici. Domas svaidijās - likt karbīšus weberus vai atstāt šprici, un beigās par labu otrajam. Tā kā biski nesagāja plāni ar to, kur to visu detaļu kaudzi salikt kopā, un par to vēlamo kvalitāti domas arī mainijās - beigās nonāca tas viss pie VSC Riga (Vintage Sports Car Riga), un motors nonāca pie Mareka Matvejeva.
Šobrīd tālu detaļās neizplūdīšu, bet 3 gadi un tas viss ir beidzot pabeigts. Par laimi šiem fordiem teju visas detaļas var dabūt (UK ļoti populāri), tik cik spēj maksāt utt.
Gala rezultāts ir 137 zs / 183 Nm. Teorijā visām iesaistītajām pusēm gribējās vairāk, bet nu ir kā ir. Kopā ar 5 robu kārbu tas viss kustās adekvāti. Smaids sejā liels, uzmanība pievērsta un brīvdienu braucamais ir ielās
Savulaik ar subaru un vēl senāk ar audi pabraucu kādas standart auto gonkas. Pēdējos gandrīz 10 gadus ar retiem izņēmumiem autosporta karjerai bija punkts un iespēju braukt bija maz. Bija citas prioritātes (bērni) un arī citi hobiji (mocis).
Šogad kārtis salikās un iegādājos trasei mašīnu, kura pašam patīk - 2005.g Subaru Impreza Sti Petter Solberg Edition 2. Atkal mašīna no Somijas, pats aizbraucu pakaļ un stāvoklis pret cenu labs. Nav izrūsējis, relatīvs standarts.
Motoram 20k km atpakaļ viss pārlasīts, kaltās iekšas utt. Bet trasē braucējs īpašnieks nebija. Virsū kaut kādi kw ielas koiloveri, kas sākotnēji man būs ok. Kā teica soms - ap 320 zs jābūt, bet pēc sajūtām un pēc salīdzināšanas trasē ar citiem - tuvāk 280zs tur ir.
Kopš iegādes nomainīti bremžu diski uz dbA, CL RC8 kluči visi 4. Šobrīd viss. Brauks un redzēs. Kā arī izravēts Soma audio tūnings un citi sūdi
Paldies par uzmanību
- howitzer
- M30
- Posts: 29120
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Rihy subaru un ford
Jep! Fords neeeeeeeereāli kruts!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- petka17
- Posts: 6938
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Rihy subaru un ford
Fords nice
Aftor loh - pārāk maz rasklada!!!!!!!!!!!!!!!!
Aftor loh - pārāk maz rasklada!!!!!!!!!!!!!!!!
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- howitzer
- M30
- Posts: 29120
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Rihy subaru un ford
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Neliels papildinājums:
1. Bundža pati par sevi bija diezgan ok stāvoklī, svaigi krāsota, bet kvalitāte bija diezgan bēdīga. Es pirku jaunu aizmugurējo vāku, vēlāk ari gumijas ford spoileri, tad grīdā tika metinātas plāksnes jaunas (pēc oem ford) aizmugurē sēdošiem pie kājām. Tā kā jau komplektā man nāca līdzi sierras Type-9 kārba, kas ir lielāka kā oriģinālā 4robu uz to 1.1L motoru, tad jau laicīgi sūtiju lielāku kārbas tuneli, kas galu galā izrādijās lieks pasākums, jo šī kārba būtu tā kā derējusi vietā. Bet to nomainija, kas radija nelielu problēmu ar grīdas paklāju, kuru sūtiju jaunu no UK, bet tas bija priekš stock tuneļa. Bet tur ar pastiķēšanu utt tika galā, ka defektu tā acīmredzami neredz.
Vēl viena lieta un problēma, ko tunelis radīja, bija pedāļu bloka pozīcija un pedāļu tuvums. Max tika palocīti pedāļi pa kreisi, kā ārī vēlāk nedaudz šķībi ielikts pats pedāļu bloks. Tad vismaz pārāk traki neķerās kāja starp gāzi un bremzi, un nešvīkā grīdas paklāju pie tuneļa.
Lai arī sākotnēji fords bija balts, bet kad tika izlemts visu pārkrāsot, izvēlējos Venetian Red toni, kas bija oem rs2000 mk2 sarkanā krāsa. Vismaz maximāli tuvu tai ir. Tas tomēr iedod manuprāt labāku vizuālo nekā baltā krāsa, kur vajadzētu likt kādus cita veida akcentus. Vēl pirms tam ar Valdi sēdējām un pētijām, ko darīt ar arkām - jo šīs te platās arkas īsti neatbilst ne viņu gravel spec, ne tarmac spec utt. Pa lielam gateris... jo nav pareizi nobeigtas lejā pie grīdas. Bet ok, nezinātājs to nepateiks Bija opcija likt oem mazās arkas, bet izvēlējos to nedarīt, jo tas būtu vismaz 3000 eur jautājums detaļās vien.
2. Tā kā plāns šim auto ir brīvdienu mašīna ar opciju iebraukt trasē, tad ar oem amīšiem nekas neietu cauri. Oriģinālie pat īsti man nebija, bet kastēs ar detālām līdzi nāca 2 komplekti, no kuriem viens šķiet bija no kāda scorpio vai tml. Katrā ziņā rosols. Tad nu nopirkti tika regulējami GAZ fast road coili. Auto ir forši ciets, jāparegulē, jo teiktu, ka ir par cietu nedaudz. Aizmugure palika uz lāgām, protams, un trumuļiem.
Priekšā sākotnēji bija uzliktas rallija ap racing bremzes (tādas vnk bija mums garāžā), bet vēlāk tika nomainītas pēc kataloga kā rs2000 forda bremzēm. Tā, lai TA nav lielu pārsteigumu un tml.
Jebkurā gadījumā stājās labi, mašīna tomēr sver nepilnus 900 kg
3. Ar stūrēšanu - uzlikta ir īsā reika, kas uz vietas mīcoties, parkojoties bez stūres pastiprinātāja ir challenging, bet ne nereāli un neliela papildus kačalka rokām noteikti nāk par labu
Pati stūre man ir uzvarēta izsole ebay, šķiet no sierra cosworth vai kāda mk3 escort rs turbo. To Martinss var noteikti pakomentēt precīzāk.
4. Aizmugurē man ir parastais tā modeļa tilts un reduktors - bez bloķa utt. Jādomā vēl par tilta kā tāda stiprināšanu ar papildu atsaitēm, jo šobrīd tas viss tik izteikti tur nemaz neturās un staigā.
Turpinājums sekos.
1. Bundža pati par sevi bija diezgan ok stāvoklī, svaigi krāsota, bet kvalitāte bija diezgan bēdīga. Es pirku jaunu aizmugurējo vāku, vēlāk ari gumijas ford spoileri, tad grīdā tika metinātas plāksnes jaunas (pēc oem ford) aizmugurē sēdošiem pie kājām. Tā kā jau komplektā man nāca līdzi sierras Type-9 kārba, kas ir lielāka kā oriģinālā 4robu uz to 1.1L motoru, tad jau laicīgi sūtiju lielāku kārbas tuneli, kas galu galā izrādijās lieks pasākums, jo šī kārba būtu tā kā derējusi vietā. Bet to nomainija, kas radija nelielu problēmu ar grīdas paklāju, kuru sūtiju jaunu no UK, bet tas bija priekš stock tuneļa. Bet tur ar pastiķēšanu utt tika galā, ka defektu tā acīmredzami neredz.
Vēl viena lieta un problēma, ko tunelis radīja, bija pedāļu bloka pozīcija un pedāļu tuvums. Max tika palocīti pedāļi pa kreisi, kā ārī vēlāk nedaudz šķībi ielikts pats pedāļu bloks. Tad vismaz pārāk traki neķerās kāja starp gāzi un bremzi, un nešvīkā grīdas paklāju pie tuneļa.
Lai arī sākotnēji fords bija balts, bet kad tika izlemts visu pārkrāsot, izvēlējos Venetian Red toni, kas bija oem rs2000 mk2 sarkanā krāsa. Vismaz maximāli tuvu tai ir. Tas tomēr iedod manuprāt labāku vizuālo nekā baltā krāsa, kur vajadzētu likt kādus cita veida akcentus. Vēl pirms tam ar Valdi sēdējām un pētijām, ko darīt ar arkām - jo šīs te platās arkas īsti neatbilst ne viņu gravel spec, ne tarmac spec utt. Pa lielam gateris... jo nav pareizi nobeigtas lejā pie grīdas. Bet ok, nezinātājs to nepateiks Bija opcija likt oem mazās arkas, bet izvēlējos to nedarīt, jo tas būtu vismaz 3000 eur jautājums detaļās vien.
2. Tā kā plāns šim auto ir brīvdienu mašīna ar opciju iebraukt trasē, tad ar oem amīšiem nekas neietu cauri. Oriģinālie pat īsti man nebija, bet kastēs ar detālām līdzi nāca 2 komplekti, no kuriem viens šķiet bija no kāda scorpio vai tml. Katrā ziņā rosols. Tad nu nopirkti tika regulējami GAZ fast road coili. Auto ir forši ciets, jāparegulē, jo teiktu, ka ir par cietu nedaudz. Aizmugure palika uz lāgām, protams, un trumuļiem.
Priekšā sākotnēji bija uzliktas rallija ap racing bremzes (tādas vnk bija mums garāžā), bet vēlāk tika nomainītas pēc kataloga kā rs2000 forda bremzēm. Tā, lai TA nav lielu pārsteigumu un tml.
Jebkurā gadījumā stājās labi, mašīna tomēr sver nepilnus 900 kg
3. Ar stūrēšanu - uzlikta ir īsā reika, kas uz vietas mīcoties, parkojoties bez stūres pastiprinātāja ir challenging, bet ne nereāli un neliela papildus kačalka rokām noteikti nāk par labu
Pati stūre man ir uzvarēta izsole ebay, šķiet no sierra cosworth vai kāda mk3 escort rs turbo. To Martinss var noteikti pakomentēt precīzāk.
4. Aizmugurē man ir parastais tā modeļa tilts un reduktors - bez bloķa utt. Jādomā vēl par tilta kā tāda stiprināšanu ar papildu atsaitēm, jo šobrīd tas viss tik izteikti tur nemaz neturās un staigā.
Turpinājums sekos.
- Martinss
- Posts: 4900
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Rihy subaru un ford
Tas tunelis tā legit iet cauri skatei? Vai arī tur projekts vaiii arī tuneli tomēr var graizīt?
Tā stūre, man tā liekas, ka ir vnk ~80-90 gadu fordu RS option.
Tā stūre, man tā liekas, ka ir vnk ~80-90 gadu fordu RS option.
-
- Posts: 335
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Balta/sarkana skaudība par tādu fordu
Aizmugures tiltam nevajag panhardu, lai neļogās? Vismaz bildē nemanu.
Aizmugures tiltam nevajag panhardu, lai neļogās? Vismaz bildē nemanu.
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Nez. Skatē to drošvien nemaz nemanija, apakšā ir viss labi nostrādāts + panna utt. Projekts nekāds te rakstīts nav.
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Man tikai pozitīva pieredze pēdējos gados. Gan ar šo, gan ar subaru - lieki nekur nečakarējās klāt. Un tas viss Rīgā. Viss adekvāti.
Re: Rihy subaru un ford
Tu vēl līdz šim to nebiji aprakstījis burnout.lv. Tagad inspektors Vītols to visu izlasīs un rokas berzējot gaidīs nākamo gadu kad skate jāiet
Re: Rihy subaru un ford
hmz tikai pārsteidz, ka nav uzreiz "watts linkage" lai labāk kontrolētu pakaļtilta sānkustību.
Ko CSDD saka par Ford Z-tec iekš šāda?
p.s. Mk2 escorts ir "THE" sideways auto
p.s.s. Tikai žēl ka fordam eiropā nav "pareiza" leģendāra R6 motora ir tikai visādi forši R4...
Ko CSDD saka par Ford Z-tec iekš šāda?
p.s. Mk2 escorts ir "THE" sideways auto
p.s.s. Tikai žēl ka fordam eiropā nav "pareiza" leģendāra R6 motora ir tikai visādi forši R4...
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.