Rihy subaru un ford
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Es pēc savas pieredzes tāpec saku, ka ļoti daudz dod pati braukšana. Un kad ar braukšanu tiek kārtībā, tad var pārāk aizrauties ar niansēm. Kamēr nav stabili līdzīgi apļa laiki, tikmēr nianses nepalīdzēs visu saprast, jo nav pret ko salīdzināt Kad pussezonā biju jau daudz maz adaptējies mašīnai un trasei, sāku vairāk piedomāt pie mierīgākas, mazāk agresīvas braukšanas un tad arī apļa laiki uzlabojās un riepas nepārkarsa visās 15 min laikā. Ja ārā vasarā gaiss ir 25-30 grādi, tās riepas pārkarst momentāli pie nepareizas braukšanas
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Tātad, neliels update par paveikto vai izdarīto, kā nu to lai sauc.
Jā, beigās nopirku CL RC6 klučus, bet manam mērķim tas derēja - izmantoju trīs pilnas dienas Nordschleife Touristenfahren
Loģiski, ka mašīna bija jāsagatavo līdz tam, un diemžēl vai kā, bet nācās mainīt arī bremžu diskus pirms tam. Esošie DBA 4000 series bija ieplaisājuši mikroplaisās. Lai arī līdz kantei nebija, bet kopā ceļojums garš un uztraukumu par bremzēm tai trasē noteikti negribējās. To konstatēju relatīvi īsi pirms brauciena, tāpēc nācās nomainīt pret to, ko varēja ātri dabūt - Brembo no IC. Un vel pirms brauciena uzmetu jaunas Michelin Pilot Sport 4s, jo esošās riepas bija nobrauktas. Paralēli uz nedēļas nogali no choma aizņēmos PS5 ar Gran Turismo 7 spēli, kur vairākas stundas pavadiju spēlējot un braucot trasi, mācoties. Izdevās, trasi zināju.
Turp ar prāmi no Liepājas līdz Travemundei, tad 600 km ceļš. Pa bāni nespīdzināju, jo nu jātaupas trasei.
Jāsaka jau kā ir - man kā amatieru braucējam šis bija tā kā krutākais kas ir darīts. Mega. Trase interesanta, traffics liels, apdzīšanas, dzeltenie karogi utt. Noteikti gribu vēl 3 dienās nobraucu mega daudz - 30 apļus, kas ir 620 km trases režīmā. Subaru dabūja biški paelpot
Jāsalādē kāds onboard no trases. Bija kruta. Bremzes izturēja, riepas izturēja, viss gludi.
Jā, beigās nopirku CL RC6 klučus, bet manam mērķim tas derēja - izmantoju trīs pilnas dienas Nordschleife Touristenfahren
Loģiski, ka mašīna bija jāsagatavo līdz tam, un diemžēl vai kā, bet nācās mainīt arī bremžu diskus pirms tam. Esošie DBA 4000 series bija ieplaisājuši mikroplaisās. Lai arī līdz kantei nebija, bet kopā ceļojums garš un uztraukumu par bremzēm tai trasē noteikti negribējās. To konstatēju relatīvi īsi pirms brauciena, tāpēc nācās nomainīt pret to, ko varēja ātri dabūt - Brembo no IC. Un vel pirms brauciena uzmetu jaunas Michelin Pilot Sport 4s, jo esošās riepas bija nobrauktas. Paralēli uz nedēļas nogali no choma aizņēmos PS5 ar Gran Turismo 7 spēli, kur vairākas stundas pavadiju spēlējot un braucot trasi, mācoties. Izdevās, trasi zināju.
Turp ar prāmi no Liepājas līdz Travemundei, tad 600 km ceļš. Pa bāni nespīdzināju, jo nu jātaupas trasei.
Jāsaka jau kā ir - man kā amatieru braucējam šis bija tā kā krutākais kas ir darīts. Mega. Trase interesanta, traffics liels, apdzīšanas, dzeltenie karogi utt. Noteikti gribu vēl 3 dienās nobraucu mega daudz - 30 apļus, kas ir 620 km trases režīmā. Subaru dabūja biški paelpot
Jāsalādē kāds onboard no trases. Bija kruta. Bremzes izturēja, riepas izturēja, viss gludi.
Re: Rihy subaru un ford
super
varbūt stulbs jautājums - neapnika tik daudz braukt? vidēji 10 apļi dienā liekas daudz, bet gan jau atkarīgs vai visi pēc kārtās, vai ar pauzēm, ne?
Atpakaļ tāpat arī ar prāmi? Nakšņojāt kaut kur tuvumā trasei?
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Pa dienām sanāca, ka nobraucu 11, 11 un 8 apļus. Bija brīdis, kad it kā apnika, bet tā kā visu laiku centies kaut kādā mērā uzlabot apli, tad baigi jau nē. Un divi apļi nekad nav vienādi - ir satiksme, ir dzeltenie karogi, kāds jālaiž garām vai kāds jāapdzen. Bet braukšana skaidrs, ka ar pauzēm. Tā kā tur pilnu apli nebrauc, bet no starta līdz finišam, un nākamo apli sākot - atkal caur barjeru un skenējot kartiņu, bet turpat ir nobraukšana nost pēc "finiša. Tos it kā pēc kārtas apļus brauuc max 2, nu vienreiz 3 laikam ( pa slapju trasi). Pārējā laikā nobrauc nost, patusējies, paskaties, vai brauc uzpildīties. Turklāt avāriju dēļ trasi vismaz pāris reizes dienā aiztaisa pavisam ciet uz kādu brīdi (max bija 2h laikam). Tad jau tā braukšana un tie apļi ļoti izmētājās dienas garunā.
Palikām ap 20 min no trases vienos apartamentos. Viesnīcu un apartamentu apkārt daudz, tur tuvākās pilsētiņas 10-15 km rādiusā vai pat vairāk - visa ekonomika uz to vien balstās.
Jā, atpakaļ ari ar prāmi. Waldmenz un Freimo dzina kompaktu pa ceļu atpakaļ, bet viņi bija divi, es viens pie stūres un 1800 km negribēju rullēt. Kopā man brauciens ieksaitot trases km sanāca kādi 2500 km. Ļoti ok.
Palikām ap 20 min no trases vienos apartamentos. Viesnīcu un apartamentu apkārt daudz, tur tuvākās pilsētiņas 10-15 km rādiusā vai pat vairāk - visa ekonomika uz to vien balstās.
Jā, atpakaļ ari ar prāmi. Waldmenz un Freimo dzina kompaktu pa ceļu atpakaļ, bet viņi bija divi, es viens pie stūres un 1800 km negribēju rullēt. Kopā man brauciens ieksaitot trases km sanāca kādi 2500 km. Ļoti ok.
Re: Rihy subaru un ford
Kā var apnikt Nordschleife? Ja nauda nav problēma tur varētu rinķot caurām dienām...
Man patika tas reģions kopumā, mazie ceļi visapkārt Nordschleifei un trackday bro auto visās malās trases apkārtnē, arī visi biznesi (restorāni/viesnīcas/servisi) kas tur atrodās ir saistīti ar trasi. Tāds vibe nav nekur citur pasaulē.
Man patika tas reģions kopumā, mazie ceļi visapkārt Nordschleifei un trackday bro auto visās malās trases apkārtnē, arī visi biznesi (restorāni/viesnīcas/servisi) kas tur atrodās ir saistīti ar trasi. Tāds vibe nav nekur citur pasaulē.
Кто разбирается тот разбирается...
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Tur jau tā lieta. To vibe nevar aprakstīt, tas ir jāizjūt. Kā mēs tur visi sapratām un norunājām - tā ir Narkotika. Gribās vēl un vēl. Jāstrādā un jāpelna nauda, lai var braukt atkal.
- howitzer
- M30
- Posts: 29120
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Rihy subaru un ford
Afigenna! Bucket list thing piepildīts.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Martinss
- Posts: 4900
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Rihy subaru un ford
Čotka! Valdim forša ķivere. Kad nākošais brauciens plānojās? Es nekādīgi nevaru saorganizēties aizbraukt.
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Kaut kad nākamgad jābrauc atkal, jāsaplāno. Noteikti gribās braukt vēl. Ķiveres tur vismaz ielas mašīnām nav obligātas. Bet es tomēr braucu ar.
Man vel jāsaliek excelis kopā, bet daudz
Jā, bija man stress par dzinēju, protams. Bet es tāpēc nepārspīēju - braucu prātīgi, negriežot līdz galam, eļļu papildināju pa vidam utt. Tā dzinējam ir kaltās iekšas, tas noteikti palīdzēja. Ar stock noteikti būtu riskantāk
Man vel jāsaliek excelis kopā, bet daudz
Jā, bija man stress par dzinēju, protams. Bet es tāpēc nepārspīēju - braucu prātīgi, negriežot līdz galam, eļļu papildināju pa vidam utt. Tā dzinējam ir kaltās iekšas, tas noteikti palīdzēja. Ar stock noteikti būtu riskantāk
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1239
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Rihy subaru un ford
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Rihy subaru un ford
Man budge variantā sanāca +- 1k euro, braucot pa sauzemi.
6 bākas benzīna, 3 viesnīcas ar brokastīm, + miscellaneous tēriņi pa ceļam.
Iespējams var aizbraukt pat uz 1/2 lētāk ja brauc ar super eko dīzeli, guļ mašīnā un dzīvo tikai uz maizītēm, braucot pa īsāko ceļu. Es atceļā izmetu līkumu caur Vācijas dienvidiem/Čehiju.
Kuģis vs sauzeme cenas ziņā bija +- līdzīgi. Katram savi plusi/mīnusi.
Vēl variants ir aizlidot uz turieni, piem. uz Colonge un tad paņemt lidostā rental car, līdz trasei ir 1h brauciens, alternatīvā ar sabiedrisko tur tik mega čakars jo trase atrodas Vācijas dziļos laukos. Svarīgs moments ka ar lidostas rental nekādā gadijumā nav ieteicams braukt pa trasi, to var izdarīt, bet sūdi garantēti, jo pilnīgi visi auto tiek fočēti vairākās vietās trasē, un pēcāk pēc vnz var redzēt precīzu laiku/datumu kad ir braukts, rental kompānijas sadarbojas ar trases oficiālajiem fotogrāfiem - lai Tevi izdrāztu pēcāk.
Tāpēc jāņem ir trasei sagatavots rental car, kas ir speciāli tam paredzēts ar speciālu trasei derīgu apdrošināšanu.
Tas arī skaitās pats drošākais veids kā izbaudīt Nordschleifi. Braucot ar mūsu LV octa/kasko apdrošināšana nestrādās. Sūdi var sanākt baigie.
Last edited by kars on 08 Nov 2024, 14:28, edited 4 times in total.
Кто разбирается тот разбирается...
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Protams. Man brauciens nostājās vismaz 2k eur, varbūt vairāk. Bet mašīna pati par sevi nav ekonomiska, patēriņš ir liels trasē un pa bāni arī. Tapēc ari tur lieki neskrēju, ap 130-140 ari braucu. Lasiju, ka teorētiski kaut kur var nopirkt apdrošināšanu, kas darbojas trasē, bet nezinu prēmijas apmēru utt. Man tāda nebija. Bet tāpēc arī braucu ar prātu nevis kā katru apli pēdējo.
Par auto īri uz vietas - tur daudzi to piedāvā un dažādākos variantus. Savulaik skatijos kaut ko, tur bez 100 eur par apli principā nav nekas, nu varbūt 85-90 eur par apli, bet aplis klāt ir vēl 35 eur par trasi. Nu baigi jāliek kopā tas viss, kas ir vai nav izdevīgi. Aizbraukt ar kādu dīzeli uz trasi, kas tai nav sagatavots - jēga jau nav liela, lai izbrauktu tik. Ja tas sakrīt kāda Eirotripa ietvaros, tad vēl jā, why not. Bet speciāli ar kādu bmw dīzeli braukt tur tas ir bezjēdzīgi.
Par auto īri uz vietas - tur daudzi to piedāvā un dažādākos variantus. Savulaik skatijos kaut ko, tur bez 100 eur par apli principā nav nekas, nu varbūt 85-90 eur par apli, bet aplis klāt ir vēl 35 eur par trasi. Nu baigi jāliek kopā tas viss, kas ir vai nav izdevīgi. Aizbraukt ar kādu dīzeli uz trasi, kas tai nav sagatavots - jēga jau nav liela, lai izbrauktu tik. Ja tas sakrīt kāda Eirotripa ietvaros, tad vēl jā, why not. Bet speciāli ar kādu bmw dīzeli braukt tur tas ir bezjēdzīgi.
Re: Rihy subaru un ford
Vācijā ir pāris apdrošināšanas kompānijas kas drošina arī Nordschleife tūristu dienas. Tikai Vācijas auto ar derīgu TüV.
Кто разбирается тот разбирается...
Re: Rihy subaru un ford
kars wrote: ↑07 Nov 2024, 17:46 Kā var apnikt Nordschleife? Ja nauda nav problēma tur varētu rinķot caurām dienām...
Man patika tas reģions kopumā, mazie ceļi visapkārt Nordschleifei un trackday bro auto visās malās trases apkārtnē, arī visi biznesi (restorāni/viesnīcas/servisi) kas tur atrodās ir saistīti ar trasi. Tāds vibe nav nekur citur pasaulē.
Tāpēc jau prasu. Pats neesmu bijis, bet youtuberi izskatās, ka pārsvarā aizbrauc uz 1 vai 2 apļiem un dodas tālāk
Pa Biķerniekiem ar 2x15 min sesijām Mano ietvaros vienai dienai liekas, ka arī pietiek... Vismaz tā uzreiz vienā vakarā.
Vai arī neesmu bijis ar pareizu auto tur, vai vēl variants, ka trases dienas tomēr nav mans super mīļš hobijs ceru, ka pēdējais tomēr nav taisnība Bet nu Biķernieki, protams, ir krietni īsāki un vispār gan jau ir pavisam cita sajūta Nurburgringā...
p.s. instagramā mehanik.lv kontā redzēju, ka buržuji savas ma''sinas ar treileri no Latvijas/Baltijas aizved uz Vāciju un atpakaļ, paši gan jau ar lidmašīnu.
-
- Posts: 10403
- Joined: 03 Jan 2005, 18:26
- Location: Mārupe
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Rihy subaru un ford
Tas varbūt katram individuāli. Man arī 3x 15 min mano events neapnīk. Bet tur jau tam pieeju citā veidā - dzenos pēc labāka apļa laika. Skaidrs, ka Nordschleifē arī paņēmu laikus un centos braukt max ātri, bet tas temps nav salīdzināms pret Biķerniekiem, kur trasi zini, kur ir mazs traffic utt. Bet mano ir limitēts laiks un konkrēta sesija. Nordschleifē ir visa diena tam (vismaz mēs bijām uz tādām dienām, kad ir visa diena pieejama trase) un tur to braukšanu izstiep dienas garumā.