arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8317
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Rii wrote:Nu tur studentam tagad svarīgi nenokavēt to brīdi, kad jau ir kaut kāda nauda, bet vēl nav smadzeņu, tad ir cerība, ka nopirks kādu bmw projektu. Ja to brīdi palaidīs garām, tad ar galiem un brauks ar kādu puslīdz racionālu auto
Kā mēs šeit nokļuvām? Jau vairākus gadus biju sapņojis par vecu kaupīti kā daily/sporta kapli ar ko braukt paralēli jettām, jo jetta būs vienmēr, mk2 tas ir mazo korpusu meistardarbs. Es gan fokusējos bezjēdzīgi skatīties e30 sludinājumus, nodročiju palagā, pagriezos uz otriem sāniem un sapņoju tālāk TM, bet e30 cenām esot tur kur tās ir sāku štukot ka var tak kko krutāku nopirkt par to naudu. Es biju štukojis visādus imaginārus variantus, mans iecienītākais porsche 944, es gan izbraucu ar vienu, tiesa ļoti sliktā stāvoklī, bet man baigi nepatika, biju maigi izsakoties vīlies, varbūt pa foršu ceļu kaifs unreal :hvz: . Es vairs neatceros kādā sakarā sāku mest acis uz R129, detaļu kataloga izpēte norādīja uz to ka dažādas dilstošas detaļas ir no w124. Šis tas ir dārgs, bet, piemēram, tie paši unreal advanced sēdekļi ir ar daudz remontējamām vai daļām ko var nomainīt atsevišķi. Reālo sitāciju, protams, tikai ķimerējoties iepazīšu, bet spārni, durvis u.c. lietas pat var tīri ok dabūt LV https://www.r129-parts.eu/, kur tiek jaukti visādi USA ievilktie R129, not bad. Labi, pietiks ar priekšspēli, ķeramies pie lietas.


Par pašu auto:

Dekoderis saka ka iespējams ražots 93' nogalē, bet piegādāts 15.03.1994, SL320 ar 4G tronix

038 POWER SUPPLY RCL CONTROL UNIT FOR IMMOBILIZER
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
283 DRAFT DEFLECTOR
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
515 RADIO MB CLASSIC WITH TRAFFIC NEWS DECODER (VK), WITH RDS
565 REAR SEATS USED ON SL MODELS
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
592 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE, BAND FILTER
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
682 FIRE EXTINGUISHER
740 BLACK SOFT TOP FABRIC 9001
860 No code designation available
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL
777 NO TRACTION CONTROL DIE LIKE REAL MAN :]

Motors uzswapots uz M113.960 ar 5G tronix, nav ne jausmas vai bija paredzēts priekš EU vai štatiem. 1994 gadā internetā atrodamā SL 320 bāzes modeļa cena varētu būt ap 85200$, kas šodienas naudā ir 181,266.16$, austrumeiropas labākajās tradīcijās dabūju pa 7.2k, dievinu car depreciation 8)

Defekti ir lielāki un mazāki, arī kosmētiski kurus pa tumsu vispār neskatījos necik :reeka:, skatījos lai tehniski nebūtu nolaists līdz kliņķim. Bet tā globāli 3.6 not great not terrible, ir bikin slazdains, lai varētu braukt intensīvi nevis garšpilni.
Galvenenās sadaļas:
  • Jumts - tjip esot kkas atvienots un tāpēc neiet, zināms ka vismaz divus gadus nav darbojies izmantojot pogu :aiwa:. Sūknis bija pievienots, spekulēt varu daudz, bet principā visai sistēmai jāpāriet pāri, štatos servisu tāmes ir baigais kosmoss 3k 4k kā nu kur, tikai par hidrauliskajiem cilindriem. DIY variantā var zem sotaka ierakstīties, var arī iedot vecos uz restaurāciju/apmaiņu pret restaurētiem, šķiet ka tas bija zem 1k. Pagaidām man pie dirss, ārā auksts var maukt ar hardtopu :naac:
  • Rūsa - kkas ir, grīda zem šofera kājām ielāpīta, rezerves rata vieta parūsējusi, ap korķu vietām nedaudz brūns, arkas, spārni ok. Šim ir AUDI 80 BURBULIS MUCINA CINKOTAJS KUZAVS, viņi globāli baigi nerūsējot, domāju ka tur problēmu vietām pievēršot uzmanību nekas pārāk traki neprogresēs, pilnu bildi redzēšu tik kad būšu uz bedres ticis.
  • Salons - Beņķu āda ir ar lietojumu pazīmēm, bet nav sapista. Dažādas random lietas ir sabojātas, prasītos kārtīgi arī iztīrīt. Tieši visādi salona sūdi viņiem ir dārgi, bet domāju ka ar diezgan nelieliem ieguldījumiem varēšu savest ok stāvoklī, salons nav slikts vai pamatīgi sapists, bet visādiem sīkumiem vajag uzmanību.
  • Ātrumpārslēgs - Šis gan man besī, ne pats kolķis, bet pārslēdzējmehānisms, tur kkas čot nav kā vajag - kustība pārslēdzot robus un pozīcija, liekot draivā atrodas uz D+, manuāli robus pārslēgt nevar, neitrālajā kkur levitē neīstajā pozīcijā. Pati ātrumkārba strādā ok, bet man nav el manuel kontrole pār V8 rēcieniem :roll:, jāsaprot vai vainīgs tikai mehānisms vai kas vel iztrūkst no vadiem, vai tā vispār ir tiptronic kārba, tas būtu bingo ja es varētu uzlikt 4-3-2-1, tas ir tik daudz labāk kā raustīt kādas 4x mīnusu, lai būtu pirmais gaņģis
  • Šofera durvi jācērt, ceru ka ir "viens vienkārš triks par ko megaņiki jums nestāsta" un ir kādas regulācijas or some shit, bet tagad palietojot tačku esmu ievērojis ka palaižot logu uz leju var tīri labi aiztaisīt :aiwa:, šim gadam lodziņa nolaišanas funkcijas pie durvju atvēršanas nav un arī nevajag, tām kurām ir tā funkcija atšķiras hard tops
  • Parazītiskais strāvas zudums, varbūt saistīts ar centralku :hvz: (pa 3 ned. stāvot esot aķis sauss)
  • Centralka - tur kkas interesants tjip ar chineisium pulti slēdzas, bet neslēdzas. Ar parasto atslēgu tikai varot atslēgt ne aizslēgt, lai aizslēgtu tas jādara no iekšas un tad pa pasažiera pusi jākāpj ārā :D, bagana slēdzenei atslēga neder un tur ir akumulators :aiwa:, centralku labāk neaiztikt pagaidām :naac:
  • Šur tur uznesta špaktele un ieplaisājusi
  • pečka grib pūst tikai siltu, bet tā savādāk šķiet ka pečka darbojas kā vajag
  • beņķu apsildes pogas iet, bet beņķi nesilst
  • u.c. defekti 8)
Kāda fotka ar defektiem:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Trūkst apakšējā luvras daļa

Image

pārslēga pozīcijas :D, shiftlocks nestrādā, gan jau arī starta slēdzis OFF :D

Image

Image

Priekšējie beņķi swapoti, oriģināli ir bijuši glītie beņķi ar perforētu vidu

Image

tjip šitā
Image

petka17 wrote: 21 Oct 2024, 14:06 Ja tas ir mersedesa swaps, tad puse no projektiem nebūs ar tādu slazdu potenciālu kā tas swaps.
Tagad pēc auto iegādes, meklējot konkrētu info kā kkas varētu būt izdarīts, patiešām saprotu nozīmi. It īpaši to var uzsvērt uz elektrības lietām kur jāskatās uz izmantojamo bloku atbilstību komunikācijai savā starpā un pret sensoriem, kas pat var ietekmēt kādu reģi var/nevar likt :reeka: "nav kā citiem, vismaz kkas savādāks" -Karls Benzs, arī visāds info par, piemēram, reģu attiecībām, izmēriem utt. ir grūtāk atrodams kā bmw.

Runājot par reģi, ir uztaisīts ASD OFF, prost nav sūknis pievienots :reeka:. Uz M104 ir pastūža sūknis priekš abām sistēmām - ASD un stūrēšana, hvz vai tādu uz m113 var uzlikt, vai arī varbūt m113 ir kāds ekvivalents ko izmantot :hvz:. Jebkurā gadījumā pat bez hidraulikas ASD reģim ir ~30% locks, ASD dod 100% līdz tur sazin kādiem 30km/h, bet varot arī manuāli bloķēt :naac: . Esmu jau ietestējis caurejamību, neesmu iepriekš braucis ar tačku kurai ir LSD, bet šķiet ka kko bloķē, mošk pat ir atstāts oriģinālais vai varbūt cits ASD reģis, esmu patīkami pārsteigts :D. Pēc atrodamā info stock m104 būtu jābūt 3.69, bet pēc kalkulatora it kā nesaiet. Stockā V8 nāk psc gari reģi - 2.65, 2.82. Ja man ir stock 3.69 reģis, tad ar saviem 300 hp būtu jāiet aptuveni kā m119 vai labāk. Ja tā stulbā spidometra skala būtu 260 vismaz varētu normāli saprast pie kāda ātruma pārslēdzas :emo:, spidometra platītes var pa 40eur no poļiem pasūtīt dažādiem spido veidiem, varēs spidometru nemainīt, cik redzēju tad kkur no 300+ jevrikiem iet un lielākoties USA ar neglīto ciparnīcu.
Ja jau pieminēju par spidometru, blaaaa degvielas bultiņa dzīvo savu dzīvi un strādā mistiskos veidos kā Jēzus :reeka:.

Tā kā ir tiptronic mehānisms, izmēģināju nomest adaptāciju un tagad ir krietni jancīgāk, es gan mīžu kārtīgi iedot pilnu pedāli pa pilsētu, jo ir kārtīgs sideways action un baigi ātri varētu noķert autobusa abonomentu uz 3 vai 6 mēnešiem :D. Braukt mitrā laikā ar V8 bez saķeres kontroles un ar bloķi ir rēcīgi, uzspied bik straujāk 1/4 vai pusgāzīti un tā viegli iefrēzē uz 265 sekcijas :wank: . Trobelis slodzē ir afigennijs, it īpaši ja visu laiku skatoties vidakus sapņots ar V8 gāzt riņķī.

Izbraucot 160 km pa šoseee sapratu pašsaprotamo - GT cruiseris ir ļoti ērts uz šosse - apdzīšana, kanfarts, mazā korpusa gabarīti.

Kvalitatīvs swaps, maacies puikin ka to lietu dara :wink:

Image

Image

Image

Image

Pa pusei pieliktā kondiška ir wtf :reeka:, nu man ir 3 auto ar kondišku kura nestrādā 8)

šī skaitās pilna bāka, kad fočēju, bet tagad ir vairāk. uz 1/4 esot tukšs, bet pie pirmās uzpildes vel bija 13L :D

Image

Ar čomu runājot prikolam paskatījāmies kāds ir parazītiskais strāvas zudums - 350mA :naac:. Turpat baganā ir nedaudz drošinātāji, izņemot pelēko pazuda laikam 200mA.

Image

Tā kā drošinātāji ir oldschool alumīnija, mēģinājām nedaudz pamērīt un viņi bija oksidējušies

Image
Image

Satīrījām ar smilšpapīru, bet nekas nemainījās, taču liekot pelēko atpakaļ šķita ka kkur tuvumā nostrādā relejs. Tā kā zem grīdās, bet tjip mašīnā, paspraudām, bet līdz galam nesapratu no kurienes nāk skaņa. Vāciņš ar paskaidrojumu man nav un pa gadiem kkas arī atšķiroties, beet atradu atbilstošu, drošinātājs nr. 3 :reeka:, checks out, jumta vadības bloks ir zem aizmugurējā labā sēdekļa.

Image

jebaķ :reeka: Tas datora barošanas štekeris ir klāt pie vadiem :woalla:
Image
Image

Mani slazdi 8)

Image

Image

Image

Image

Izdedzes video bija plānots daudz grandiozāks, bija izvēlēta vieta un izdomāts kā labāk filmēt, bet Jānis Streičs šovakar netika. Nevarēju nociesties un jau kko iefilmēju, bet gan jau uzspēs kko krutāku vel uzfilmēt :D
» Skatīties Youtube

Pievienojos R129 wazzap grupai un apstiprinājās aizdomas kāpēc ir unznesta špaktele un kāds grābstījies baganā pie punktmetinājumiem - kādam no turienes ar to auto sanāca bikin nošķilties :reeka:, šis ir legit luxury slazds 8). Pa ceļu mašīna uzvedas normāli, tā kā man daļēji ir pajāt, nebūs iegansts braukt kā opapam.

Kopumā es pilnībā sapratu uz ko parakstos, pat ja neredzēju visu, nospriedu - kas to lai zina vai marinējot nākotnē ko šādu sanāktu iegādāties un tā kā remontēju pats un mani negrillē servisi, tad varu ko šādu pavilkt, nav tā ka viss kam pieskaries nozīmētu 500 eiro rēķinu. Tā kā šogad ļoti ilgi ir silts, tad pabaudīšu līdz sālij/sniegam un tad uz pavasari vilkšu ārā un novērsīšu kaitinošos prikolus un spolēšu riņķī, principā pildīs melnās jettas funkciju, kamēr garāžā tiks risināts final solution hondu problēmai xDDDDD
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
kars
Posts: 3604
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by kars »

Kad vēl? ja ne tagad... jaunībā!
Bez jumta paprovēji pabraukt?
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8317
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Pagaidām negribu pisties, hard topu noņemt/uzlikt ir divu cilvēku darbs.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
UldisUldis
Posts: 4737
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by UldisUldis »

malacis, tiešām respect. ja visu uzskaitīto izdosies savest kārtībā bez hipotekārā, tad jau darījums ir labs :D cerams, ka varēsi izštukot, kā atrisināt swapa radītās nesaderības un citu gateri, lai viss darbojas kā nākas :cool:
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8317
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Gan jau kko izštukos :D
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
GirtzB
Posts: 2244
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by GirtzB »

Vislabākajās Burnout tradīcijas vēl viens 15-20k euro kaps lai sasniegtu auto cienīgu stāvokli. Imho labāk būs swapot atpakaļ 320-to un to V8 realizēt remonta fonda papildināšanai. Protams ja vien visi vadi nav pilnīgi sagraizīti un kolhozēti...
Jā pareizi atceros tad 93 gadā vēl bija jābūt M104 24v motoram, kas ir ar "vissportiskāko" raksturu no visiem r129 motoriem.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
*Sicram
Posts: 28464
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by *Sicram »

Lūk, ko izdarījis ir Arnixa pirkums. Nāku tev novēlēt veiksmi! :D
Lai nav liels gemars ar vadiem, un auto grib braukt tad, kad to vajag.
PS
Es ar vecfāteri tieši diu dien atpakaļ runāju, ka tip Arnix tikai filozu akmens n shit, bet tad ieraudziju šo.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
RaL
Posts: 37
Joined: 03 Feb 2019, 21:17
Location: Pierīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by RaL »

Izskatās, ka būs daudz darba - tātad interesanti lasītājiem.
Cerams arī darītājam būs prieks un rokas nenolaidīsies.

Vismaz, šķiet, ka reti sastopams auto :cool:

Veiksmi un lai labi ripo :drive:
User avatar
petka17
Posts: 6924
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by petka17 »

Malacis, Respect.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8317
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

GirtzB wrote: 31 Oct 2024, 09:57 Vislabākajās Burnout tradīcijas vēl viens 15-20k euro kaps lai sasniegtu auto cienīgu stāvokli. Imho labāk būs swapot atpakaļ 320-to un to V8 realizēt remonta fonda papildināšanai. Protams ja vien visi vadi nav pilnīgi sagraizīti un kolhozēti...
Jā pareizi atceros tad 93 gadā vēl bija jābūt M104 24v motoram, kas ir ar "vissportiskāko" raksturu no visiem r129 motoriem.
Es tieši 6cyl nebūtu pircis, par celku netaisos pataisīt, šis ir spolējamais aparāts :D
*Sicram wrote: 31 Oct 2024, 10:38 Lūk, ko izdarījis ir Arnixa pirkums. Nāku tev novēlēt veiksmi! :D
Lai nav liels gemars ar vadiem, un auto grib braukt tad, kad to vajag.
PS
Es ar vecfāteri tieši diu dien atpakaļ runāju, ka tip Arnix tikai filozu akmens n shit, bet tad ieraudziju šo.
Paldies! Esmu pagaidām daily 300 km novizinājies, viss čotka braucot :beer:
RaL wrote: 31 Oct 2024, 11:02 Izskatās, ka būs daudz darba - tātad interesanti lasītājiem.
Cerams arī darītājam būs prieks un rokas nenolaidīsies.

Vismaz, šķiet, ka reti sastopams auto :cool:

Veiksmi un lai labi ripo :drive:
Būs ko papildināt ar DIY remontiem, ja saņemšos atjaunot automātisko jumta funkcionalitāti, tad tur noteikti būs contents :naac:. Bieži viņus nevar manīt, bet ir pa kādam LV, gan jau līdzīgā skaitā kā E31
petka17 wrote: 31 Oct 2024, 11:07 Malacis, Respect.
8)
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
tolx
Posts: 878
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by tolx »

Vot, šito es saprotu, reāls pasākums, bez nekāda riska iepisties :D
Par m112/113 un duālo sūkni - var jau mēģināt no s210 uzlikt, un izmantot aizmugurējās piekares kontūru reduktoram.
Sliktākajā gadījumā, uzbliezīsi gaisā kādu hidraulikas trubu.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
rrrainis
Posts: 4483
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by rrrainis »

Galvenais ir nemīzt un darīt! Lai sanāk galvenās lietas vismaz savest kārtībā. Sveikts ar izdedzi!
Jeep Grand Cherokee
Toyota Corolla
BMW E91 320D
VAZ 2105
Audi S8
SAAB 9-5 Vector
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29046
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by howitzer »

Principā, pa lielam 1vs1 ar manu ktm pirkumu, tā kā es brīnišķīgi saprotu, kā Tu jūties. :shura: Lētām misenēm būs būt! :naac:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29046
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by howitzer »

GirtzB wrote: 31 Oct 2024, 09:57 Vislabākajās Burnout tradīcijas vēl viens 15-20k euro kaps lai sasniegtu auto cienīgu stāvokli. Imho labāk būs swapot atpakaļ 320-to un to V8 realizēt remonta fonda papildināšanai. Protams ja vien visi vadi nav pilnīgi sagraizīti un kolhozēti...
Jā pareizi atceros tad 93 gadā vēl bija jābūt M104 24v motoram, kas ir ar "vissportiskāko" raksturu no visiem r129 motoriem.
Te nav, ko sasniegt, te vajag pist un slavēt! :naac: Šis nav kolekcijas eksemplārs, kuru vajag restaurēt motomuzejā, te vajag piegaterizēt lietas, lai auto nepaliek uz ceļa un pārējo peso ieliet bākā un uzbortēt uz diskiem. :D
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
kars
Posts: 3604
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by kars »

Tieši tā, vajag kaitinošākās lietas novērst un dragāt! Šitādu restaurēt un davest līdz ideālam pilnīgi nelikvīds pasākums.
Кто разбирается тот разбирается...
juriz
Posts: 331
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by juriz »

Lai daudz prieka (rokas nenolaižas un nauda nepietrūkst)!
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29046
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by howitzer »

Bet par izdedzi sekmīgu atzīmi diemžēl nevaru ielikt, būs vien jāpārliek ieskaite. :aiwa:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
petka17
Posts: 6924
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by petka17 »

howitzer wrote: 31 Oct 2024, 13:02 Bet par izdedzi sekmīgu atzīmi diemžēl nevaru ielikt, būs vien jāpārliek ieskaite. :aiwa:
Pilnīgi piekrītu
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017

KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
User avatar
kars
Posts: 3604
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by kars »

Kas ir patreiz kaitinošākā problēma tam SL, kura ir prioritātes sarakstā uz labošanu?
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8317
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu

Post by arniks8 »

Kkas sapisies šofera regulācijas slēdzī un nesanāca uzlikt pareizu atzveltnes leņķi, šofera durvi jācērt vai jānolaiž logu lai normāli aiztaisītu
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
Post Reply