Kā mēs šeit nokļuvām? Jau vairākus gadus biju sapņojis par vecu kaupīti kā daily/sporta kapli ar ko braukt paralēli jettām, jo jetta būs vienmēr, mk2 tas ir mazo korpusu meistardarbs. Es gan fokusējos bezjēdzīgi skatīties e30 sludinājumus, nodročiju palagā, pagriezos uz otriem sāniem un sapņoju tālāk TM, bet e30 cenām esot tur kur tās ir sāku štukot ka var tak kko krutāku nopirkt par to naudu. Es biju štukojis visādus imaginārus variantus, mans iecienītākais porsche 944, es gan izbraucu ar vienu, tiesa ļoti sliktā stāvoklī, bet man baigi nepatika, biju maigi izsakoties vīlies, varbūt pa foršu ceļu kaifs unreal . Es vairs neatceros kādā sakarā sāku mest acis uz R129, detaļu kataloga izpēte norādīja uz to ka dažādas dilstošas detaļas ir no w124. Šis tas ir dārgs, bet, piemēram, tie paši unreal advanced sēdekļi ir ar daudz remontējamām vai daļām ko var nomainīt atsevišķi. Reālo sitāciju, protams, tikai ķimerējoties iepazīšu, bet spārni, durvis u.c. lietas pat var tīri ok dabūt LV https://www.r129-parts.eu/, kur tiek jaukti visādi USA ievilktie R129, not bad. Labi, pietiks ar priekšspēli, ķeramies pie lietas.Rii wrote:Nu tur studentam tagad svarīgi nenokavēt to brīdi, kad jau ir kaut kāda nauda, bet vēl nav smadzeņu, tad ir cerība, ka nopirks kādu bmw projektu. Ja to brīdi palaidīs garām, tad ar galiem un brauks ar kādu puslīdz racionālu auto
Par pašu auto:
Dekoderis saka ka iespējams ražots 93' nogalē, bet piegādāts 15.03.1994, SL320 ar 4G tronix
038 POWER SUPPLY RCL CONTROL UNIT FOR IMMOBILIZER
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
283 DRAFT DEFLECTOR
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
515 RADIO MB CLASSIC WITH TRAFFIC NEWS DECODER (VK), WITH RDS
565 REAR SEATS USED ON SL MODELS
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
592 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE, BAND FILTER
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
682 FIRE EXTINGUISHER
740 BLACK SOFT TOP FABRIC 9001
860 No code designation available
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL
777 NO TRACTION CONTROL DIE LIKE REAL MAN
Motors uzswapots uz M113.960 ar 5G tronix, nav ne jausmas vai bija paredzēts priekš EU vai štatiem. 1994 gadā internetā atrodamā SL 320 bāzes modeļa cena varētu būt ap 85200$, kas šodienas naudā ir 181,266.16$, austrumeiropas labākajās tradīcijās dabūju pa 7.2k, dievinu car depreciation
Defekti ir lielāki un mazāki, arī kosmētiski kurus pa tumsu vispār neskatījos necik , skatījos lai tehniski nebūtu nolaists līdz kliņķim. Bet tā globāli 3.6 not great not terrible, ir bikin slazdains, lai varētu braukt intensīvi nevis garšpilni.
Galvenenās sadaļas:
- Jumts - tjip esot kkas atvienots un tāpēc neiet, zināms ka vismaz divus gadus nav darbojies izmantojot pogu . Sūknis bija pievienots, spekulēt varu daudz, bet principā visai sistēmai jāpāriet pāri, štatos servisu tāmes ir baigais kosmoss 3k 4k kā nu kur, tikai par hidrauliskajiem cilindriem. DIY variantā var zem sotaka ierakstīties, var arī iedot vecos uz restaurāciju/apmaiņu pret restaurētiem, šķiet ka tas bija zem 1k. Pagaidām man pie dirss, ārā auksts var maukt ar hardtopu
- Rūsa - kkas ir, grīda zem šofera kājām ielāpīta, rezerves rata vieta parūsējusi, ap korķu vietām nedaudz brūns, arkas, spārni ok. Šim ir AUDI 80 BURBULIS MUCINA CINKOTAJS KUZAVS, viņi globāli baigi nerūsējot, domāju ka tur problēmu vietām pievēršot uzmanību nekas pārāk traki neprogresēs, pilnu bildi redzēšu tik kad būšu uz bedres ticis.
- Salons - Beņķu āda ir ar lietojumu pazīmēm, bet nav sapista. Dažādas random lietas ir sabojātas, prasītos kārtīgi arī iztīrīt. Tieši visādi salona sūdi viņiem ir dārgi, bet domāju ka ar diezgan nelieliem ieguldījumiem varēšu savest ok stāvoklī, salons nav slikts vai pamatīgi sapists, bet visādiem sīkumiem vajag uzmanību.
- Ātrumpārslēgs - Šis gan man besī, ne pats kolķis, bet pārslēdzējmehānisms, tur kkas čot nav kā vajag - kustība pārslēdzot robus un pozīcija, liekot draivā atrodas uz D+, manuāli robus pārslēgt nevar, neitrālajā kkur levitē neīstajā pozīcijā. Pati ātrumkārba strādā ok, bet man nav el manuel kontrole pār V8 rēcieniem , jāsaprot vai vainīgs tikai mehānisms vai kas vel iztrūkst no vadiem, vai tā vispār ir tiptronic kārba, tas būtu bingo ja es varētu uzlikt 4-3-2-1, tas ir tik daudz labāk kā raustīt kādas 4x mīnusu, lai būtu pirmais gaņģis
- Šofera durvi jācērt, ceru ka ir "viens vienkārš triks par ko megaņiki jums nestāsta" un ir kādas regulācijas or some shit, bet tagad palietojot tačku esmu ievērojis ka palaižot logu uz leju var tīri labi aiztaisīt , šim gadam lodziņa nolaišanas funkcijas pie durvju atvēršanas nav un arī nevajag, tām kurām ir tā funkcija atšķiras hard tops
- Parazītiskais strāvas zudums, varbūt saistīts ar centralku (pa 3 ned. stāvot esot aķis sauss)
- Centralka - tur kkas interesants tjip ar chineisium pulti slēdzas, bet neslēdzas. Ar parasto atslēgu tikai varot atslēgt ne aizslēgt, lai aizslēgtu tas jādara no iekšas un tad pa pasažiera pusi jākāpj ārā , bagana slēdzenei atslēga neder un tur ir akumulators , centralku labāk neaiztikt pagaidām
- Šur tur uznesta špaktele un ieplaisājusi
- pečka grib pūst tikai siltu, bet tā savādāk šķiet ka pečka darbojas kā vajag
- beņķu apsildes pogas iet, bet beņķi nesilst
- u.c. defekti
Trūkst apakšējā luvras daļa
pārslēga pozīcijas , shiftlocks nestrādā, gan jau arī starta slēdzis OFF
Priekšējie beņķi swapoti, oriģināli ir bijuši glītie beņķi ar perforētu vidu
tjip šitā
Tagad pēc auto iegādes, meklējot konkrētu info kā kkas varētu būt izdarīts, patiešām saprotu nozīmi. It īpaši to var uzsvērt uz elektrības lietām kur jāskatās uz izmantojamo bloku atbilstību komunikācijai savā starpā un pret sensoriem, kas pat var ietekmēt kādu reģi var/nevar likt "nav kā citiem, vismaz kkas savādāks" -Karls Benzs, arī visāds info par, piemēram, reģu attiecībām, izmēriem utt. ir grūtāk atrodams kā bmw.
Runājot par reģi, ir uztaisīts ASD OFF, prost nav sūknis pievienots . Uz M104 ir pastūža sūknis priekš abām sistēmām - ASD un stūrēšana, hvz vai tādu uz m113 var uzlikt, vai arī varbūt m113 ir kāds ekvivalents ko izmantot . Jebkurā gadījumā pat bez hidraulikas ASD reģim ir ~30% locks, ASD dod 100% līdz tur sazin kādiem 30km/h, bet varot arī manuāli bloķēt . Esmu jau ietestējis caurejamību, neesmu iepriekš braucis ar tačku kurai ir LSD, bet šķiet ka kko bloķē, mošk pat ir atstāts oriģinālais vai varbūt cits ASD reģis, esmu patīkami pārsteigts . Pēc atrodamā info stock m104 būtu jābūt 3.69, bet pēc kalkulatora it kā nesaiet. Stockā V8 nāk psc gari reģi - 2.65, 2.82. Ja man ir stock 3.69 reģis, tad ar saviem 300 hp būtu jāiet aptuveni kā m119 vai labāk. Ja tā stulbā spidometra skala būtu 260 vismaz varētu normāli saprast pie kāda ātruma pārslēdzas , spidometra platītes var pa 40eur no poļiem pasūtīt dažādiem spido veidiem, varēs spidometru nemainīt, cik redzēju tad kkur no 300+ jevrikiem iet un lielākoties USA ar neglīto ciparnīcu.
Ja jau pieminēju par spidometru, blaaaa degvielas bultiņa dzīvo savu dzīvi un strādā mistiskos veidos kā Jēzus .
Tā kā ir tiptronic mehānisms, izmēģināju nomest adaptāciju un tagad ir krietni jancīgāk, es gan mīžu kārtīgi iedot pilnu pedāli pa pilsētu, jo ir kārtīgs sideways action un baigi ātri varētu noķert autobusa abonomentu uz 3 vai 6 mēnešiem . Braukt mitrā laikā ar V8 bez saķeres kontroles un ar bloķi ir rēcīgi, uzspied bik straujāk 1/4 vai pusgāzīti un tā viegli iefrēzē uz 265 sekcijas . Trobelis slodzē ir afigennijs, it īpaši ja visu laiku skatoties vidakus sapņots ar V8 gāzt riņķī.
Izbraucot 160 km pa šoseee sapratu pašsaprotamo - GT cruiseris ir ļoti ērts uz šosse - apdzīšana, kanfarts, mazā korpusa gabarīti.
Kvalitatīvs swaps, maacies puikin ka to lietu dara
Pa pusei pieliktā kondiška ir wtf , nu man ir 3 auto ar kondišku kura nestrādā
šī skaitās pilna bāka, kad fočēju, bet tagad ir vairāk. uz 1/4 esot tukšs, bet pie pirmās uzpildes vel bija 13L
Ar čomu runājot prikolam paskatījāmies kāds ir parazītiskais strāvas zudums - 350mA . Turpat baganā ir nedaudz drošinātāji, izņemot pelēko pazuda laikam 200mA.
Tā kā drošinātāji ir oldschool alumīnija, mēģinājām nedaudz pamērīt un viņi bija oksidējušies
Satīrījām ar smilšpapīru, bet nekas nemainījās, taču liekot pelēko atpakaļ šķita ka kkur tuvumā nostrādā relejs. Tā kā zem grīdās, bet tjip mašīnā, paspraudām, bet līdz galam nesapratu no kurienes nāk skaņa. Vāciņš ar paskaidrojumu man nav un pa gadiem kkas arī atšķiroties, beet atradu atbilstošu, drošinātājs nr. 3 , checks out, jumta vadības bloks ir zem aizmugurējā labā sēdekļa.
jebaķ Tas datora barošanas štekeris ir klāt pie vadiem
Mani slazdi
Izdedzes video bija plānots daudz grandiozāks, bija izvēlēta vieta un izdomāts kā labāk filmēt, bet Jānis Streičs šovakar netika. Nevarēju nociesties un jau kko iefilmēju, bet gan jau uzspēs kko krutāku vel uzfilmēt
» Skatīties Youtube
Pievienojos R129 wazzap grupai un apstiprinājās aizdomas kāpēc ir unznesta špaktele un kāds grābstījies baganā pie punktmetinājumiem - kādam no turienes ar to auto sanāca bikin nošķilties , šis ir legit luxury slazds . Pa ceļu mašīna uzvedas normāli, tā kā man daļēji ir pajāt, nebūs iegansts braukt kā opapam.
Kopumā es pilnībā sapratu uz ko parakstos, pat ja neredzēju visu, nospriedu - kas to lai zina vai marinējot nākotnē ko šādu sanāktu iegādāties un tā kā remontēju pats un mani negrillē servisi, tad varu ko šādu pavilkt, nav tā ka viss kam pieskaries nozīmētu 500 eiro rēķinu. Tā kā šogad ļoti ilgi ir silts, tad pabaudīšu līdz sālij/sniegam un tad uz pavasari vilkšu ārā un novērsīšu kaitinošos prikolus un spolēšu riņķī, principā pildīs melnās jettas funkciju, kamēr garāžā tiks risināts final solution hondu problēmai xDDDDD