arniks8 daily slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
- UldisUldis
- Posts: 4985
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Nu eiropā jābūt eiropas lampām, tas nav rādītājs. vnk iemet VIN kodu googlē un paskaties, cik ļoti nošķilts vai noslīcis bijis

- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8685
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Jācērt, lai aizvērtu
Hvz, ja tas būtu golfs, tad es zinātu, mb slēdzenes utt. nav sanācis aiztikt
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Nav tā ka to stiklu pašās sliedēs var zemāk noregulēt, attiecīgi arī vērsies viss ciet, tiesa ja par zemu noliek, vējš sāk svilpot. Vismaz tāds variants bija ar b3/b4 audi coupe, tur arī durvis bez rāmja un stikls nemaina pozīciju durvis atverot /aizverot.
- VuskansDavis
- Posts: 2462
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
man liekas, ka šis nav amerikānis, jo kurš gan mazmotoru vilktu šurp un arī kkas bija vin metis googlē un neko nerāda. parasti jau amerikāņiem tiešām ir ko redzēt.
bet sveikts ar mersi. vismaz kkas savādāks
bet sveikts ar mersi. vismaz kkas savādāks

- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8685
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Neesmu jaucis un skatījies un pagaidām to arī nedarīšu
Točna, neaizdomājos

Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Takā stikls pa augstu vai durvis pa zemu?
nepelnu tik daudz, lai brauktu ar vecām mašīnām
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8685
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Tipa ne ta viens ne otrs
- petka17
- Posts: 7090
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Man suprai aizmugurē arī bija mazā VNZ vieta, bet eiropas modelis. Šveices auto
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Šito iemetot goggle vismaz nav prikoli ar auto.bid sludinajumu 
Daudz savādāk palicis pēc adoptaciju nomesšanas?

Daudz savādāk palicis pēc adoptaciju nomesšanas?
Volvo 142 zila kaste - pazuda Latgalē
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda

- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8685
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Jep, tagad krietni ātrāk reaģē. Es vel no MB wazzap grupas uzzināju ka tur kārbas kompim var kaut ko uztjūnēt, lai vel ātrāk viss notiktu

- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Ja atmiņa neviļ, tad mb (un daudzi citi Akmens laikmeta automāti) pat dodot dirsās uzsāk ar otro robu un tur ir iespējams uzburt lietas, lai sāk ar pirmo. 

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
O tad gribešu kaut kd vel reiz izbraukt

Volvo 142 zila kaste - pazuda Latgalē
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda

- AtmoBenzin
- Posts: 12019
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
-
- Spam addicted
- Posts: 1937
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 0
- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Tu zb
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8685
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 slazdu kaupīte ar vidējo tilpumu
Herro
Neilgi pēc topika izveidošanas un jautājumiem par USA nr. vietu uzzināju tieši kāpēc ir uznesta špaktele. Man bija skaidrs ka auto kkad ticis ņurcīts, bet šo gan es negaidīju
Šajās bildēs vel bijis oriģināls


Es kkādus remontus aizmugurē pie apskates redzēju, bet neielīdu tik dziļi, lai saprastu ka ir bijis tik liels šķīliens. Es gan viņu būtu ņēmis jebkurā gadījumā, tik būtu varējis konkrēti kādus 500-700 papildus nokaulēt xD.
Turpināju ar mersi braukt diezgan ilgi, aukstajā laikā brīžiem bija sketchy braukt uz 265 lisselin sekcijas, bija grūti pierast cik viegli salīdzinot ar 160hp e-klasi var salikt šķērsām

Pabraucu biki pa sūdiem



Tā kā rudens beigas bija ļoti slapjas un lietainas, pie senčiem zeme bija ļooooti jēla, bet ar mersi braucot pagalmā(ne pa ceļu, jo tur akmeņains uzbērums ka ar šitādu klīrensu neuzbraukt) pa zālienu nenogrimu ne reizi, kas man lika domāt ka bloķis tik tiešām tur ir.
Kad tika nolikts ziemas miegā varēja sākt inspekciju ar darāmo darbu sarakstu un piečibināt kādus defektus. Liels paldies GG par merša izmitināšanu uz ziemu
Kkāds kolhozs saistīts ar basu kasti


kāda no centralkas līnijām noglušīta

Ātruma pārslēdzējs tā neriktīgi stāvēja pozīcijā un ar uzliktu dekoratīvo uzliku principā +/- nevarēja pakustināt, norāvu uzilku uz sāku pētīt
» Skatīties Youtube
Sāku studēt detaļu katalogus, salīdzināt pārslēgus pēc interneta fotkām. Rezumē - 5G tronic aka 722.6 kārbām ir divas vadības EGS51(līdz ~98) un EGS52 kas gāja visu atlikušo kārbas laiku produkcijā. EGS51 pārslēgs ir vecajs labajs 4-3-2-1

EGS52 ir ar "tiptronic" pārslēgšanos aka +/-(kas sūkā pipeli ja gribas sportiski braukt, man W210 šitas ir)

Bez acīmredzamās pārslēgšanās, arī atšķiras korpusa izmērs, stiprināšanās vietas pie kuzava, tobiš man viņš tā ļurkājas un neatbilst pozīcijas, jo R129 viņš normāli neder. R129 arī tāds pārslēgs nav nācis, pat 1998-2001 modeļiem. Uzlikt EGS51 pārslēgu pie EGS52 bloka nevar, uzlikt EGS51 bloku arī nevar, jo tas nemācēs ar w220 ecu komunicēt
. Bet ir risinājums šai situācijai https://ultimate-nag52.net/, reverse engineered open-source vadības bloks kas paredzēts tieši stock vadībām un var izmantot principā jebkādas kombinācijas un arī izmantot, piemēram, agility mode kas parādījas FL w211 un gan jau vel kādā citā.
Pa pitaku no jlcpcb dabūju 5gb. plates, jāsasūta vel komponentes, jādabū no w202 4-3-2-1 pārslēgs, jāizprintē tcu kaste, jāizštuko vai pielāgot esošo pravodku pie pārslēga vai varbūt tur var ko nomainīt/uztaisīt pa jaunu.

Pirmais ar ko gribēju sākt - šofera sēdekļa modulis. Kad sāku braukt beņķis bija tādā pozīcijā ka normāli nevarēju pabraukt, man sanāca pārregulēt braucamā, bet ne ērtā pozīcijā un pēc tā muguras daļu vairs nebija iespējams pakustināt, mikro slēdzis bija pilnībā dead
» Skatīties Youtube
Vel neko nemeklējot man bija skaidrs ka šis maksās kosmosu. r129-parts.eu tajā laikā nebija šofera moduļa, tikai pasažieru. Interwebos cenas tajā laikā bija ap 150-300 eiro
, piedevām es nezinu vai no 96+ modeļiem viņš der kā arī diezgan daudzi ir ar atmiņu - manam atmiņas nav, līdz ar to nav caurumu kokā priekš pogām
. Internetā info par remontiem praktiski nav... nuuuu tjip kkas ir, bet ne R129 un ne angliski. Vienu kkādu w124 vidaku atradu par slēdžiem, bet viņam tas modulis galīgi savādāk izskatās. Atjaucu savu moduli, slēdži izskatās līdzīgi kā tam džekam ar w124 

Bet [censored] W124 tak pārsvarā ir el manuel beņķi + tāpat tas sūds dārgs. W140 ar tā laikmeta un tjip izskatās līdzīgi, bet, protams, nevar atrast nevienu bildi kur kāds būtu atjaucis, lai saprastu vai varētu derēt
, sāku štukot ka varētu varbūt nopirkt R129 pasažiera puses moduli un pārlodēt slēdžus, bet tas tāpat būtu 50nieks par 30 gadīgiem slēdžiem kuri varētu būt sazin kādā stāvoklī, pat mana bloka galvas balsta slēdzim ir plaisa, lai gan tas visticamāk praktiski netika izmantots
.

Šeit bojātais slēdzis, pēc laika ieplaisājusī plastmasa nolūzt pavisam un slēdzis vairs nefunkcionē, manam blokam ir bojāti absolūti visi slēdži, tikai katrs ir savā pussabrukšanas stadijā
, btw ja tā plaisa ir diezgan liela vai arī viena puse nolūzusi, tad tas slēdzis nav ar foršu "ciešu" klikšķi, jo sūdīgāks jo lielāks izļurkātas kulises fīlings.

Otra puse vesela, sabojājas tieši otrs gals.

GG krieviski meklējot atrada atjauktu W140 moduli drive2.ru, ok šis paplašina meklēšanas iespējas. Mēģināju samedīt vai var jaunus tādus nopirkt, bet neko neatradu. Lai gan RRR w140 slēdži ir jau krietni vairāk kā R129, tāpat aptuveni tas pats vien sanāk izmaksu ziņā un slēdži būs iespējams ar lielāku lietojumu. Sāku štukot ka varbūt arī citiem to gadu meršiem ir tādi paši slēdži, sāku ķemmēt RRR. Ja salīdzinoši par mazu summu varu dabūt, tad var noriskēt, jo hvz vai slēdži derēs(bildes laikam neatradu no citiem) un vel labs jautājums kādā stāvoklī viņi būs
. Galu galā ieraudzīju pa 12 eur kopā ar sūtīšanu W210 slēdzi ar atmiņu, ok sūds jautājums, sūtam augšā.

So far so good, izskatās tieši tāpat. Ir pat tieši tāds pats logo virsū

Kontroles plastmasas arī izskatās diezgan līdzīgi, bada laikos tās arī var izmantot ja vajag

Slēdzi noņemt gan nebija pārāk viegli, dabūju ar plakano skrūģi piepalīdzēt - slēdzī esošie gabali neļauj normāli lodalvu sakausēt, piedevām ir jāsilda 6gb vienlaicīgi, līdz ar to palika pēdas uz plates, nav gan nekāda mirstamā kaite.

Pa kreisi W210, pa labi R129. W210 modulī ir rezistori, tobiš cita darbības loģika kuras dēļ nevajag 6 pinus slēdzim

Pa kreisi R129, pa labi W210


Korpusi ir gandrīz identiski, beeeeeeeet W210 ir papildus plastmasa kur R129 nāk papildus divi kontakti.

Ar mazu metāla vīlīti noņemam skaidu

Ar exacto nazi var paplašināt caurumu

Sakraujam R129 iekšas W210 korpusā, viena puse done

un arī otra

Apgādājos ar lodējamo staciju, izmēģināju uz W210 plates karsto gaisu un sapratu ka šiem slēdžiem tas galīgi nepalīdz. Tikai pēc tam kad plate sabojājusies no karstuma un sāk atlaminēties var smuki bez plēšanas slēdzi noņemt ja pats slēdzis nesakūst(RIP w210 stūres slēdzim, viņš upurējās cēliem zinātniskiem mērķiem
). Ar pirmo slēdzi konstatēju ka viņu pēc tam normāli atpakaļ vairs nevar ielikt, tāpēc mēģināju citu taktiku, sākumā cik vien varēju notīriju lodalvu ar lodāmuru un pēc tam ķeksēju ārā. Ir ķipa kkāds speciāls vara vads/gabals/whatever ko var izmantot, lai lodalvu savāktu vai arī kkāda vakuuma pajebūcija, bet man tādas nebija un bija pajebaķ, gribēju tāpat kā ir tikt galā
.

Kad visi salasītie slēdži bija pielodēti iedomājos ka vajadzētu ar testeri pārbaudīt vai viss ir čotka pirms plati lodēju atpakaļ pie korpusa kontaktiem. Labi vien bija ka pārbaudīju, jo viens slēdzis līdz galam nefukcionēja, lai gan visas kontaktvirsmas pie pārlikšanas notīrīju

Bakstīju, bakstīju un nekādi nevarēju panākt ka veidojas kontakts. Sāku štukot ko darīt, jo nu [censored] tur visam vajadzēja iet, nav tur nekas sadedzis piedevām izskatās ka daļa vel ir apzeltīta - tobiš kontaktam vajadzēja būt uz urrā. Izštukoju pamēģināt uzlikt lodalvu, bija bik jāpačakarējas, lai abās pusēs pieķertos normāls "liels" daudzums un nesaskartos kad slēdzis tiek nospiests, bet nu tagad viss aizgāja

Sanāca gan nedaudz iebraukt ar lodāmuru slēdzī, būtu bijis krietni ērtāk pārbaudot pirms ielikšanas

Slēdži pārlasīti, plate pielodēta atpakaļ, kā arī pielikta svaiga alva, tobiš auksto lodējumu nebūs, principā restaurēts modulis pa 12 eur, nevis 150-300 hvz kādā stāvoklī lietots

Tagad vnk perfekti viss klikšķ un nav sloppy žoppy sajūta nospiežot. Pēc šitā remonta arī atklāju ka sēdekļa augstuma kontrole iepriekš negāja kā vajag, bet tagad ir čotka
» Skatīties Youtube
Šovakar pietiks rakstīt, man vel ir dahujā kontents, negribu 6h no vietas rakstīt

Neilgi pēc topika izveidošanas un jautājumiem par USA nr. vietu uzzināju tieši kāpēc ir uznesta špaktele. Man bija skaidrs ka auto kkad ticis ņurcīts, bet šo gan es negaidīju

Šajās bildēs vel bijis oriģināls


Es kkādus remontus aizmugurē pie apskates redzēju, bet neielīdu tik dziļi, lai saprastu ka ir bijis tik liels šķīliens. Es gan viņu būtu ņēmis jebkurā gadījumā, tik būtu varējis konkrēti kādus 500-700 papildus nokaulēt xD.
Turpināju ar mersi braukt diezgan ilgi, aukstajā laikā brīžiem bija sketchy braukt uz 265 lisselin sekcijas, bija grūti pierast cik viegli salīdzinot ar 160hp e-klasi var salikt šķērsām


Pabraucu biki pa sūdiem



Tā kā rudens beigas bija ļoti slapjas un lietainas, pie senčiem zeme bija ļooooti jēla, bet ar mersi braucot pagalmā(ne pa ceļu, jo tur akmeņains uzbērums ka ar šitādu klīrensu neuzbraukt) pa zālienu nenogrimu ne reizi, kas man lika domāt ka bloķis tik tiešām tur ir.
Kad tika nolikts ziemas miegā varēja sākt inspekciju ar darāmo darbu sarakstu un piečibināt kādus defektus. Liels paldies GG par merša izmitināšanu uz ziemu

Kkāds kolhozs saistīts ar basu kasti


kāda no centralkas līnijām noglušīta

Ātruma pārslēdzējs tā neriktīgi stāvēja pozīcijā un ar uzliktu dekoratīvo uzliku principā +/- nevarēja pakustināt, norāvu uzilku uz sāku pētīt
» Skatīties Youtube
Sāku studēt detaļu katalogus, salīdzināt pārslēgus pēc interneta fotkām. Rezumē - 5G tronic aka 722.6 kārbām ir divas vadības EGS51(līdz ~98) un EGS52 kas gāja visu atlikušo kārbas laiku produkcijā. EGS51 pārslēgs ir vecajs labajs 4-3-2-1

EGS52 ir ar "tiptronic" pārslēgšanos aka +/-(kas sūkā pipeli ja gribas sportiski braukt, man W210 šitas ir)

Bez acīmredzamās pārslēgšanās, arī atšķiras korpusa izmērs, stiprināšanās vietas pie kuzava, tobiš man viņš tā ļurkājas un neatbilst pozīcijas, jo R129 viņš normāli neder. R129 arī tāds pārslēgs nav nācis, pat 1998-2001 modeļiem. Uzlikt EGS51 pārslēgu pie EGS52 bloka nevar, uzlikt EGS51 bloku arī nevar, jo tas nemācēs ar w220 ecu komunicēt

Pa pitaku no jlcpcb dabūju 5gb. plates, jāsasūta vel komponentes, jādabū no w202 4-3-2-1 pārslēgs, jāizprintē tcu kaste, jāizštuko vai pielāgot esošo pravodku pie pārslēga vai varbūt tur var ko nomainīt/uztaisīt pa jaunu.

Pirmais ar ko gribēju sākt - šofera sēdekļa modulis. Kad sāku braukt beņķis bija tādā pozīcijā ka normāli nevarēju pabraukt, man sanāca pārregulēt braucamā, bet ne ērtā pozīcijā un pēc tā muguras daļu vairs nebija iespējams pakustināt, mikro slēdzis bija pilnībā dead
» Skatīties Youtube
Vel neko nemeklējot man bija skaidrs ka šis maksās kosmosu. r129-parts.eu tajā laikā nebija šofera moduļa, tikai pasažieru. Interwebos cenas tajā laikā bija ap 150-300 eiro




Bet [censored] W124 tak pārsvarā ir el manuel beņķi + tāpat tas sūds dārgs. W140 ar tā laikmeta un tjip izskatās līdzīgi, bet, protams, nevar atrast nevienu bildi kur kāds būtu atjaucis, lai saprastu vai varētu derēt



Šeit bojātais slēdzis, pēc laika ieplaisājusī plastmasa nolūzt pavisam un slēdzis vairs nefunkcionē, manam blokam ir bojāti absolūti visi slēdži, tikai katrs ir savā pussabrukšanas stadijā


Otra puse vesela, sabojājas tieši otrs gals.

GG krieviski meklējot atrada atjauktu W140 moduli drive2.ru, ok šis paplašina meklēšanas iespējas. Mēģināju samedīt vai var jaunus tādus nopirkt, bet neko neatradu. Lai gan RRR w140 slēdži ir jau krietni vairāk kā R129, tāpat aptuveni tas pats vien sanāk izmaksu ziņā un slēdži būs iespējams ar lielāku lietojumu. Sāku štukot ka varbūt arī citiem to gadu meršiem ir tādi paši slēdži, sāku ķemmēt RRR. Ja salīdzinoši par mazu summu varu dabūt, tad var noriskēt, jo hvz vai slēdži derēs(bildes laikam neatradu no citiem) un vel labs jautājums kādā stāvoklī viņi būs


So far so good, izskatās tieši tāpat. Ir pat tieši tāds pats logo virsū

Kontroles plastmasas arī izskatās diezgan līdzīgi, bada laikos tās arī var izmantot ja vajag

Slēdzi noņemt gan nebija pārāk viegli, dabūju ar plakano skrūģi piepalīdzēt - slēdzī esošie gabali neļauj normāli lodalvu sakausēt, piedevām ir jāsilda 6gb vienlaicīgi, līdz ar to palika pēdas uz plates, nav gan nekāda mirstamā kaite.

Pa kreisi W210, pa labi R129. W210 modulī ir rezistori, tobiš cita darbības loģika kuras dēļ nevajag 6 pinus slēdzim


Pa kreisi R129, pa labi W210


Korpusi ir gandrīz identiski, beeeeeeeet W210 ir papildus plastmasa kur R129 nāk papildus divi kontakti.

Ar mazu metāla vīlīti noņemam skaidu

Ar exacto nazi var paplašināt caurumu

Sakraujam R129 iekšas W210 korpusā, viena puse done

un arī otra

Apgādājos ar lodējamo staciju, izmēģināju uz W210 plates karsto gaisu un sapratu ka šiem slēdžiem tas galīgi nepalīdz. Tikai pēc tam kad plate sabojājusies no karstuma un sāk atlaminēties var smuki bez plēšanas slēdzi noņemt ja pats slēdzis nesakūst(RIP w210 stūres slēdzim, viņš upurējās cēliem zinātniskiem mērķiem



Kad visi salasītie slēdži bija pielodēti iedomājos ka vajadzētu ar testeri pārbaudīt vai viss ir čotka pirms plati lodēju atpakaļ pie korpusa kontaktiem. Labi vien bija ka pārbaudīju, jo viens slēdzis līdz galam nefukcionēja, lai gan visas kontaktvirsmas pie pārlikšanas notīrīju

Bakstīju, bakstīju un nekādi nevarēju panākt ka veidojas kontakts. Sāku štukot ko darīt, jo nu [censored] tur visam vajadzēja iet, nav tur nekas sadedzis piedevām izskatās ka daļa vel ir apzeltīta - tobiš kontaktam vajadzēja būt uz urrā. Izštukoju pamēģināt uzlikt lodalvu, bija bik jāpačakarējas, lai abās pusēs pieķertos normāls "liels" daudzums un nesaskartos kad slēdzis tiek nospiests, bet nu tagad viss aizgāja

Sanāca gan nedaudz iebraukt ar lodāmuru slēdzī, būtu bijis krietni ērtāk pārbaudot pirms ielikšanas


Slēdži pārlasīti, plate pielodēta atpakaļ, kā arī pielikta svaiga alva, tobiš auksto lodējumu nebūs, principā restaurēts modulis pa 12 eur, nevis 150-300 hvz kādā stāvoklī lietots


Tagad vnk perfekti viss klikšķ un nav sloppy žoppy sajūta nospiežot. Pēc šitā remonta arī atklāju ka sēdekļa augstuma kontrole iepriekš negāja kā vajag, bet tagad ir čotka

» Skatīties Youtube
Šovakar pietiks rakstīt, man vel ir dahujā kontents, negribu 6h no vietas rakstīt

