HaL barn find - Baltijas džips
HaL barn find - Baltijas džips
Nu labi, šis kā "barn find" ir tikai relatīvi, jo ne jau es braucu pa lauku šķūņiem un meklēju dīvainus auto
Tālajā 2007. gadā sievastēvs no sava kolēģa (kuram vēljoprojām pašam ir vēl viens šāds auto un ir faktiski pārdevis visus šos Baltijas džipus nākamajiem īpašniekiem) iegādājās konkrēto Baltijas džipu. Auto agrāk 2007.gadā pēdējo reizi ir ieta tehniskā apskate un fiksētais nobraukums bija 7815 kilometri. Ar to auto īsti nav braukts!
Tad vienā foršā dienā ar auto tika iebraukts šķērslī, kuru ir grūti pārvarēt, auto tika uzvārīts dzinējs un kopš tā laika auto nolikts sausā šķūnī un aizmirsts. Nu nu gluži aizmirsts, bet vienkārši nekas netika darīts. Padsmit gadus.
Pāris reizi tika piedāvāts to auto atpirkt, bet atbilde vienmēr bija noraidoša. Nekad nepārdošot līdz kapa mailai. Nu tā mala pienāca.
Kopš Jūnija domājām ko ar to auto iesākt, kamēr tiek kārtota mantojuma un visas legālās lietas. Un tad tika pieņemts lēmums - tas auto ir jādabū braucams!
Kas ir Baltijas džips?
No 1996 līdz 2002. gadam Rīgā pastāvēja kompānija “Baltijas Jeep Ltd.”, kura savas pastāvēšanas laikā izlaida aptuveni 10 modeļa BD-1322 Tantor eksemplārus (reāli 9 mašīnas kopā tikai), ko izstrādāja inženieris Dmitrijs Parfenovs no Sankt-Pēterburgas, projekta “Pilots” ietvaros. Par priekšteci kalpoja pilnpiedziņas automobilis, kas izstrādāts dizaineru birojā “Stils”. Pēc tam Kirovas automobiļu rūpnīcā pēc projekta “Pilots” tika izgatavota pilnpiedziņas automobiļu testa partija. Tomēr dažādi apstākļi neļāva turpināt ražošanu un virsbūves detaļu ražošanu pārcēla uz Baltijas valstīm, kur arī plānojās “Tautas” džipa turpmākā ražošana.
Pie tam Baltijas valstīs automobiļa konstrukciju uzlaboja Felikss Tontegode, pēc kā tika iegūts sertifikāts nelielas šīs sērijas automobiļu izgatavošanai.
Felikss Tontegode, iepriekš pazīstams autosporta darbnīcu inženieris, ne tikai sertificēja ražošanu, bet arī modernizēja to : piestrādāja pie automobiļa virsbūves un piedāvāja saviem klientiem uzstādīt pasaules automobiļu ražotāju dzinējus. Šis automobilis ieguva nosaukumu “Tantor” ar saīsinājumu BD-1322, kas ir saīsinājums vārdiem “Baltijas džips”.
“Baltijas džips” tika prezentēts autosalonā "Мир автомобиля-96" Sankt-Pēterburgā.
Baltijas džips bija aprīkots ar nesošo rāmja konstrukciju un plastikāta virsbūvi. Automobiļa ražošanā izmantoja daudzus agregātus no UAZ-3151 : ātrumkārba, tilti u.c. Automobilis tika aprīkots ar pieslēdzamu pilnpiedziņu. Automobilis tika piedāvāts tikai ar pikapa tipa virsbūvi : ar vienkāršu, pagarinātu riteņu bāzi, kravas platforma varēja tikt aprīkota ar pasažieru sēdekļiem. Pasūtītāji varēja izvēlēties, kādu dzinēju uzstādīt automobilim : benzīna ZMZ dzinēju ar tilpumu 2.3 un 2.4 litri vai turbodīzeļa dzinēju no IVECO ar tilpumu 2.5 litri.
“Baltijas džipu” bija grūti uzskatīt pat par nelielas sērijas automobili, tas tā arī palika “dažu eksemplāru” ražošanas modelis. Baltijas džipa BD-1322 cena bija apmēram 14000 dolāru
Konkrētais auto ir aprīkots ar ZMZ 2.4 litru tilpuma benzīna dzinēju.
Auto ir arī "unikāls" ar to, ka ir vienīgais eksemplārs, kuram tā virsbūve ir ražota vēl Sanktpēterburgā.
Tipa sazvanīts Mr.Krish ..
un auto no šķūņa nogādāts uz RJ Motorsports, kurš arī rūpēsies pa to, lai auto atkal ierūcētos
Salons protams ir modīguma paraugkalns
Auto ir pārsteidzoši dzīvs (jo ir stāvējis sausumā visus šos gadus ar visiem saviem pērnajiem dubļiem )
Tika uztaisīta vizuālā inspekcija, saprasts aptuveni virziens kādā ejam un Raivis lēnāk sāks darboties. Turpinājums sekos!
Un bez uztraukuma - tiks apsegts ar pārvalku, nestāvēs tā vienkārši ārā!
Tālajā 2007. gadā sievastēvs no sava kolēģa (kuram vēljoprojām pašam ir vēl viens šāds auto un ir faktiski pārdevis visus šos Baltijas džipus nākamajiem īpašniekiem) iegādājās konkrēto Baltijas džipu. Auto agrāk 2007.gadā pēdējo reizi ir ieta tehniskā apskate un fiksētais nobraukums bija 7815 kilometri. Ar to auto īsti nav braukts!
Tad vienā foršā dienā ar auto tika iebraukts šķērslī, kuru ir grūti pārvarēt, auto tika uzvārīts dzinējs un kopš tā laika auto nolikts sausā šķūnī un aizmirsts. Nu nu gluži aizmirsts, bet vienkārši nekas netika darīts. Padsmit gadus.
Pāris reizi tika piedāvāts to auto atpirkt, bet atbilde vienmēr bija noraidoša. Nekad nepārdošot līdz kapa mailai. Nu tā mala pienāca.
Kopš Jūnija domājām ko ar to auto iesākt, kamēr tiek kārtota mantojuma un visas legālās lietas. Un tad tika pieņemts lēmums - tas auto ir jādabū braucams!
Kas ir Baltijas džips?
No 1996 līdz 2002. gadam Rīgā pastāvēja kompānija “Baltijas Jeep Ltd.”, kura savas pastāvēšanas laikā izlaida aptuveni 10 modeļa BD-1322 Tantor eksemplārus (reāli 9 mašīnas kopā tikai), ko izstrādāja inženieris Dmitrijs Parfenovs no Sankt-Pēterburgas, projekta “Pilots” ietvaros. Par priekšteci kalpoja pilnpiedziņas automobilis, kas izstrādāts dizaineru birojā “Stils”. Pēc tam Kirovas automobiļu rūpnīcā pēc projekta “Pilots” tika izgatavota pilnpiedziņas automobiļu testa partija. Tomēr dažādi apstākļi neļāva turpināt ražošanu un virsbūves detaļu ražošanu pārcēla uz Baltijas valstīm, kur arī plānojās “Tautas” džipa turpmākā ražošana.
Pie tam Baltijas valstīs automobiļa konstrukciju uzlaboja Felikss Tontegode, pēc kā tika iegūts sertifikāts nelielas šīs sērijas automobiļu izgatavošanai.
Felikss Tontegode, iepriekš pazīstams autosporta darbnīcu inženieris, ne tikai sertificēja ražošanu, bet arī modernizēja to : piestrādāja pie automobiļa virsbūves un piedāvāja saviem klientiem uzstādīt pasaules automobiļu ražotāju dzinējus. Šis automobilis ieguva nosaukumu “Tantor” ar saīsinājumu BD-1322, kas ir saīsinājums vārdiem “Baltijas džips”.
“Baltijas džips” tika prezentēts autosalonā "Мир автомобиля-96" Sankt-Pēterburgā.
Baltijas džips bija aprīkots ar nesošo rāmja konstrukciju un plastikāta virsbūvi. Automobiļa ražošanā izmantoja daudzus agregātus no UAZ-3151 : ātrumkārba, tilti u.c. Automobilis tika aprīkots ar pieslēdzamu pilnpiedziņu. Automobilis tika piedāvāts tikai ar pikapa tipa virsbūvi : ar vienkāršu, pagarinātu riteņu bāzi, kravas platforma varēja tikt aprīkota ar pasažieru sēdekļiem. Pasūtītāji varēja izvēlēties, kādu dzinēju uzstādīt automobilim : benzīna ZMZ dzinēju ar tilpumu 2.3 un 2.4 litri vai turbodīzeļa dzinēju no IVECO ar tilpumu 2.5 litri.
“Baltijas džipu” bija grūti uzskatīt pat par nelielas sērijas automobili, tas tā arī palika “dažu eksemplāru” ražošanas modelis. Baltijas džipa BD-1322 cena bija apmēram 14000 dolāru
Konkrētais auto ir aprīkots ar ZMZ 2.4 litru tilpuma benzīna dzinēju.
Auto ir arī "unikāls" ar to, ka ir vienīgais eksemplārs, kuram tā virsbūve ir ražota vēl Sanktpēterburgā.
Tipa sazvanīts Mr.Krish ..
un auto no šķūņa nogādāts uz RJ Motorsports, kurš arī rūpēsies pa to, lai auto atkal ierūcētos
Salons protams ir modīguma paraugkalns
Auto ir pārsteidzoši dzīvs (jo ir stāvējis sausumā visus šos gadus ar visiem saviem pērnajiem dubļiem )
Tika uztaisīta vizuālā inspekcija, saprasts aptuveni virziens kādā ejam un Raivis lēnāk sāks darboties. Turpinājums sekos!
Un bez uztraukuma - tiks apsegts ar pārvalku, nestāvēs tā vienkārši ārā!
Life is what happens while you're busy making other plans
- howitzer
- M30
- Posts: 29120
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL barn find - Baltijas džips
Bļeeee, es jau iedomājos, kā Micuks šito ieraugot nenormāli dročī savu pulsējošo erekciju ar 80to smilšpapīru!
Kruti, ļoti kruti!
Tu šo auto atstāsi sev, vai tirgosi? Kādi mērķi?
Spoiler
Show
Tu šo auto atstāsi sev, vai tirgosi? Kādi mērķi?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- GG.
- Posts: 15850
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: HaL barn find - Baltijas džips
“ ko izstrādāja inženieris Dmitrijs Parfenovs no Sankt-Pēterburgas”
Kaut kad skatījos viņa video Combat Crew kanālā un uzzināju par šito Baltijas Džipu. Lai cik liels mēsls tas auto nebūtu, tāpat kruti, tā ir vēsture.
Kaut kad skatījos viņa video Combat Crew kanālā un uzzināju par šito Baltijas Džipu. Lai cik liels mēsls tas auto nebūtu, tāpat kruti, tā ir vēsture.
- UldisUldis
- Posts: 4788
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: HaL barn find - Baltijas džips
VAZ-UAZ-GAZ krustojums ar stikla šķiedras virsbūvi... Ja nemaldos šis zaļais tieši bija izstādē "Auto 9x"... , arī bērnība Laura uz "Fiero" bāzes šķita pievilcīgāka.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Re: HaL barn find - Baltijas džips
tā stipri izskatas pēc ford scorpio stūres
bet vispār kruta, jebkāds auto izlaists mikroskopiskos apjomos ir interesanti. dod vēl.
- Rii
- Posts: 7642
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: HaL barn find - Baltijas džips
Laabs No agras bērnības ļoti miglaini atceros, ka kaut kad, kaut kādu iemeslu dēļ esmu sēdējis tādā dzeltenā krāsā un ar būdu aizmugurē. Tolaik šķita ļoti brutāls auto, atgādināja RV from hell no Tango & Cash
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17222
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: HaL barn find - Baltijas džips
Lūdzu regulāru un smalku apdeitu
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1239
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL barn find - Baltijas džips
Atrestaurēt un Motormuzejā iekšā, lai citi redz kā, no sūdiem un kociņiem, kādi bija pieejami, agrāk vēl padomijas gara ietekmē tika kaut kas taisīts.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: HaL barn find - Baltijas džips
Motormuzejā Bauskas filiālē jau ir viens šādas virsbūves un pie tam zaļš eksemplārs...J.K.jr.bad. wrote: ↑05 Nov 2024, 11:49 Atrestaurēt un Motormuzejā iekšā, lai citi redz kā, no sūdiem un kociņiem, kādi bija pieejami, agrāk vēl padomijas gara ietekmē tika kaut kas taisīts.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
-
- Posts: 2
- Joined: 27 May 2020, 10:47
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: HaL barn find - Baltijas džips
Ir vēl viens šāds brīnums LV
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1731589945
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1731590208
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1731590263
Un tika restaurēts šāds
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1731590306
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1731590338
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1731589945
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1731590208
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1731590263
Un tika restaurēts šāds
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1731590306
https://content33-foto.inbox.lv/albums/ ... 1731590338