NK998 Ziemas auto.
NK998 Ziemas auto.
Sveiki! Sekoju līdzi šim forumam jau kādu laiciņu. Šķiet ka šī ir arī vienīgā šada veida platforma kura kaut cik vēl turās pie dzīvības..
Šeit pastāstīšu par savu mazbudžeta sportinieku
Auto gatavoju galvenokārt tam lai ātri pabrauktu, patrenētos pa ziemas dopiem un trasītēm. Tehniskie risinājumi un upgrade šeit galvenokārt būs tadi budžeta nevēlos parāk daudz ieguldīties šajā auto, svarīgi lai tas nepieviļ ziemas vidū un lai nepalieku bez gāžamā ziemas vidū.
Pagājušajā ziemā braucu ar savu tā brīža daily auto, kurš pēc pirmajiem dopiem jau vairs nederēja ikdienas braucieniem jo bamperi ātri pazuda un buktes no tandēmiņiem krājās ar katru sniegoto vakaru arvien vairāk... Bet visu cieņu tam auto, e46 320d 100kw, visu ziemu ručkā, redline nogāzēju. Principā tik viens koilovers tika saliekts, plaukts aizmugurē salauzts, stures pirksts, ķerot iekšmaliņu nolauzts.
Pirms ziemas :
Pēc pirmajiem braucieniem:
Par nolauzto stures pirkstu arī labi sanāca.. Iekšmalā bija ledus klucis sasalis aiz tā aizķēru riteni nolauzu pirkstu. Ar čomaku aizbraucām uz garažiņu paņēmām ģenerātoru, svarku un tur pat dopā sametināju stures pirkstu lai tiktu mājās
Savirzi gan nesanāca notrāpīt
To nakamajā dienā labojam.
Te arī video bez kvalitātes, tika parsutīts caur whatsapp.Te gan ziemas sākums, diezgan nedroši vēl braucu... » Skatīties Youtube
Skrienot uz trasi aizmirsu pieskrūvēt riteņus
Un aptuveni šādi izskatijās ziemas beigās :
Bet tagad par auto kuram šo topiku pagatvoju..
Cik esmu parakājies par šī auto vēsturi tad tas bijis kādam Lielpisētas stancerim un ir bijis baigi satunēts daudz palicis vēl no tiem laikiem. Dzimis ka ķiršarkans 318i sedans. Nācis no LT, imperijālie nummuri vēl palikuši. Pagājušajā vasarā auto nopirku no Siguldiešiem, kuri ar to bija driftējuši pa slapjo raganu laikam
Cena laikam bija 1500 eur. Bija sapuvusi grīda, visur karājās led lentas, viss slikti, sedinājums bija neiedomājams Bet no labajām lietiņām - M52B25 aka 2.3; visur poly bukses; hidra; sporta bimarco kauss; kaut kāda sturīte diezgan stingra; reduktors jau sametināts; noname leņķa komplekts; priekšā 'custom' koiloveri, kautkāds shortshifts
Šādu auto dabūju, vienīgi lielāko daļu uzlīmes jau biju nolasijis
Bilžu no pagajušās vasaras gan maz palicis.
Sametināju grīdu, sliekšņus, pastiprināju vajadzīgās vietas un visas liekās lūkas arī aizvāriju, aa un vēl akulumatora vietu pacēlu augstāk.
Tā uz ātro arī apstrādāju
Salonu un bagažnieku piekrāsoju mašīnas orģīnālajā krāsā.
Bremžu un degvielas caurules arī izvilku caur salonu, lai grāvjos nevar noraut, degvielass filtrs arī salonā, nav drošākais risinājums, bet nu kas viņam tur notiks?
Pārvietoju hidru uz citu pozīciju, ja viņa nebūtu, tad baigi ari nepārdzīvotu, esmu pieradis braukt bez rokas bremzes. Bet ja jau viņa ir tad lai ir.
Salona priekšējo daļu centos sagalbāt daudz/maz orģnālu lai nav baigais krosinieks.
Bet nu daudz no tiem pagājušās vasaras darbiņiem jau esmu aizmirsis... Un tieši pirms ziemas sezonas sākuma auto nonāca pie mana bračkas, tāda bija apstākļu sakritība, apmainijāmies..
Tad nu nāca šī ziema man bija doma gāzēt ar e39, kuru nejauši sanāca iegādāties vasarā biju uzlicis viņam diskus ar slikiem nedaudz piesēdinājis un nedaudz pavizinājies, principā tikai uz WRC aizbraucām ar viņu, ko arī tikai daļēji atceros Bet foršs e39, bračka braukā laimīgs
Bet nu baigais slinkums bija ņemt un parbūvēt par manuāli.. Un te man iešāvās ģeniāla ideja, uzzvaniju bračkam un piedāvāju samainīt pret balto zvēru
Viņš pāris reizes ziemā bija izbraucis un divus riepu pārus uzspridzinājis, nolauzis izpūtēju kā reiz viņam tas auto nav aktuāls un arī grib e39
Tad nu ir atpakaļ pie manis. Pirmajā dienā jau biki izgazu grants dopiņu un gandriz jau nobāzos, dzēšoties pirms līkuma pakaļā bremzes sabloķējās attiecīgi intensīvi bremzējot pakaļa bloķē pirmā. Un tad vel biki paākstijos, jauda šķiet ļoti maza. » Skatīties Youtube
Tad pagāja kāds laiciņš, ļoti gribēju pieķerties darbiem pie auto, bet vēl diezgan aizņemts periods bija. Tas noveda mani pie vairākam idejām, kuras gribu realizēt un sakārtot. Sākumā neko nefotogrāfēju.. Tad vēl nebiju aizdomājies, ka varbut jauztaisa kāda atskaitīte..Piedodiet.
Sāku ar to, ka radiators bija nedaudz salocīts deformēts izskatijās pēc tāda, kurš varētu pievilt. Virsū dizeļa termomufte, viens patruboks satīts ar izoleni, cits no eļļas saburbis, un tad vēl sāku skatīies, ka tālāk sāk spidēt noglušīti troiņiki, sāk rasties aizdomas par gāzi
Talāk skatos, bļin kolektorā noglušīti gāzes urbumi
Izlemju, ka mainīšu iepludes kolektoru, pie reizes aizvākšu kartera ventilāciju un sakārtošu visu ap dzinēju. Tad ienāca ideja par m54b30 ieplūdes kolektora uzstādīšanu uz m52 dzinēja.
Rekur pirmais foto, kuru uzņēmu. Purns nojaukts kolektors, radiators un viss beigtais +- nolasīts.
Salasiju visu nepieciešamo :
1.M54B30 Ieplūdes kolektors
2.M54B30 Ieplūdes gofras
3.M54B30 drosele
4.MS43 dzinēja vadība
5.Gaisa fitra kaste ar pievadu no m54b30
Šai parbūvei principā viss plug n play, tikai parcik m54 nāk elektriska droseles vadība, bet m52tu tikai daļēja, tad jasamaina droseles štekeris, ko arī velējos darīt, līdz atradu daudz izoleni vadibas bloka kastē un lidz ar to tika nolemts arī vadus uzreiz likt no m54.
Čomakam -Jānis Patmalnieks, jau bija labs gatavs basemap vadibas blokam priekš šāda m52m54 krustojuma, viss darbosies bez zondem un gaisa masas merītāja. Zondēm vadus uzreiz izpinoju arā no vadibas bloka.
Pirms ieplūdnieka uzlikšanas saliku dzeses sistēmu.
1.Jauns radiators
2. Radiatora patruboki
3.Elektriskais SPAL ventilators, jaudīgakais, ko šajā izmērā dabuju.
4. Sakārtotas pečkas trubas, aizvākti liekie gāzinieku troiņīki.
Par šīem savienojumiem kuri pie patruboka, ludzu bez parmetumiem, bridināju, ka šīs ir mazbudžeta projektiņš :
Tad satīriju kolektoru, likvidizēju visu, kas saistīts ar kartera ventilāciju..
Apakšā izmantoju šādas skruvītes, lai noslēgtu liekos urbumus, pirms ieskrūvēšanas nedaudz ar hermetizātoru nosmērēju, knapi, knapi :
Talāk noglušīju augšējo kartera ventilācijas daļu, pat nezinu kā to pajebūciju definē, tur izmantoju īsas konusa veida skruvītes ar seškantīti, iedzinu vītnīti un tad nedaudz ar to pašu hermetizatoru, lai nepierauj gaisiņu, svarīgi notrāpīt ar skruvīšu garumu, pie vajadzības apzāģēt, lai nemaisa gaisa plūsmai ieplūdes kanālā :
Ieplūdes kanāls :
Saliku jaunus gumijas gredzenus sprauslām, blīves kolektoram, saliku pravotku pa vietai un uzliku kolektoru, ar vadiem pačakarējos, jo vadibas bloka kastē štekeri atšķīrās un vēl gazes pedālis bija jaievelk elektriskais. Baigi daudz bildes no šiem procesiem nav, izbesijos ar tiem vadiem. Pie vienām sāpēm savilku vadus arī elektriskajam ventilatoram un ledbaram, tur paņēmu releju 50A no Audi ar visu lielo drošīnātāju. Viss te tā pa gaterisko, bet nu kaut cik kartīgi varbūt
Pagaidām paliksim pie šī visa, pusdienu esmu pavadijis pie topika izveides, nočakarējos ar bildēm un ar tiem youtube linkiem tā arī netiku skaidrībā, varbūt kāds var palabot, un pastāstīt kā to pareizi izdarīt. Gribu būt maza daļa no cilvēkiem, kas šo visu uztur pie dzīvības un atmodina forumus no lenās agonijas. Šis gan nav auto kura dēļ reģistrejos, lai izveidotu topiku.. Tas lai paliek velākam un tas būs bez šī trakā gatera, šīs tads aktuālāks auto uz doto brīdi, jo ziema jau elpo pakausī
Darbi ir vēl daudz sadarīti un jau riepas paplēstas, bet par to turpinājumā.
Šeit pastāstīšu par savu mazbudžeta sportinieku
Auto gatavoju galvenokārt tam lai ātri pabrauktu, patrenētos pa ziemas dopiem un trasītēm. Tehniskie risinājumi un upgrade šeit galvenokārt būs tadi budžeta nevēlos parāk daudz ieguldīties šajā auto, svarīgi lai tas nepieviļ ziemas vidū un lai nepalieku bez gāžamā ziemas vidū.
Pagājušajā ziemā braucu ar savu tā brīža daily auto, kurš pēc pirmajiem dopiem jau vairs nederēja ikdienas braucieniem jo bamperi ātri pazuda un buktes no tandēmiņiem krājās ar katru sniegoto vakaru arvien vairāk... Bet visu cieņu tam auto, e46 320d 100kw, visu ziemu ručkā, redline nogāzēju. Principā tik viens koilovers tika saliekts, plaukts aizmugurē salauzts, stures pirksts, ķerot iekšmaliņu nolauzts.
Pirms ziemas :
Pēc pirmajiem braucieniem:
Par nolauzto stures pirkstu arī labi sanāca.. Iekšmalā bija ledus klucis sasalis aiz tā aizķēru riteni nolauzu pirkstu. Ar čomaku aizbraucām uz garažiņu paņēmām ģenerātoru, svarku un tur pat dopā sametināju stures pirkstu lai tiktu mājās
Savirzi gan nesanāca notrāpīt
To nakamajā dienā labojam.
Te arī video bez kvalitātes, tika parsutīts caur whatsapp.Te gan ziemas sākums, diezgan nedroši vēl braucu... » Skatīties Youtube
Skrienot uz trasi aizmirsu pieskrūvēt riteņus
Un aptuveni šādi izskatijās ziemas beigās :
Bet tagad par auto kuram šo topiku pagatvoju..
Cik esmu parakājies par šī auto vēsturi tad tas bijis kādam Lielpisētas stancerim un ir bijis baigi satunēts daudz palicis vēl no tiem laikiem. Dzimis ka ķiršarkans 318i sedans. Nācis no LT, imperijālie nummuri vēl palikuši. Pagājušajā vasarā auto nopirku no Siguldiešiem, kuri ar to bija driftējuši pa slapjo raganu laikam
Cena laikam bija 1500 eur. Bija sapuvusi grīda, visur karājās led lentas, viss slikti, sedinājums bija neiedomājams Bet no labajām lietiņām - M52B25 aka 2.3; visur poly bukses; hidra; sporta bimarco kauss; kaut kāda sturīte diezgan stingra; reduktors jau sametināts; noname leņķa komplekts; priekšā 'custom' koiloveri, kautkāds shortshifts
Šādu auto dabūju, vienīgi lielāko daļu uzlīmes jau biju nolasijis
Bilžu no pagajušās vasaras gan maz palicis.
Sametināju grīdu, sliekšņus, pastiprināju vajadzīgās vietas un visas liekās lūkas arī aizvāriju, aa un vēl akulumatora vietu pacēlu augstāk.
Tā uz ātro arī apstrādāju
Salonu un bagažnieku piekrāsoju mašīnas orģīnālajā krāsā.
Bremžu un degvielas caurules arī izvilku caur salonu, lai grāvjos nevar noraut, degvielass filtrs arī salonā, nav drošākais risinājums, bet nu kas viņam tur notiks?
Pārvietoju hidru uz citu pozīciju, ja viņa nebūtu, tad baigi ari nepārdzīvotu, esmu pieradis braukt bez rokas bremzes. Bet ja jau viņa ir tad lai ir.
Salona priekšējo daļu centos sagalbāt daudz/maz orģnālu lai nav baigais krosinieks.
Bet nu daudz no tiem pagājušās vasaras darbiņiem jau esmu aizmirsis... Un tieši pirms ziemas sezonas sākuma auto nonāca pie mana bračkas, tāda bija apstākļu sakritība, apmainijāmies..
Tad nu nāca šī ziema man bija doma gāzēt ar e39, kuru nejauši sanāca iegādāties vasarā biju uzlicis viņam diskus ar slikiem nedaudz piesēdinājis un nedaudz pavizinājies, principā tikai uz WRC aizbraucām ar viņu, ko arī tikai daļēji atceros Bet foršs e39, bračka braukā laimīgs
Bet nu baigais slinkums bija ņemt un parbūvēt par manuāli.. Un te man iešāvās ģeniāla ideja, uzzvaniju bračkam un piedāvāju samainīt pret balto zvēru
Viņš pāris reizes ziemā bija izbraucis un divus riepu pārus uzspridzinājis, nolauzis izpūtēju kā reiz viņam tas auto nav aktuāls un arī grib e39
Tad nu ir atpakaļ pie manis. Pirmajā dienā jau biki izgazu grants dopiņu un gandriz jau nobāzos, dzēšoties pirms līkuma pakaļā bremzes sabloķējās attiecīgi intensīvi bremzējot pakaļa bloķē pirmā. Un tad vel biki paākstijos, jauda šķiet ļoti maza. » Skatīties Youtube
Tad pagāja kāds laiciņš, ļoti gribēju pieķerties darbiem pie auto, bet vēl diezgan aizņemts periods bija. Tas noveda mani pie vairākam idejām, kuras gribu realizēt un sakārtot. Sākumā neko nefotogrāfēju.. Tad vēl nebiju aizdomājies, ka varbut jauztaisa kāda atskaitīte..Piedodiet.
Sāku ar to, ka radiators bija nedaudz salocīts deformēts izskatijās pēc tāda, kurš varētu pievilt. Virsū dizeļa termomufte, viens patruboks satīts ar izoleni, cits no eļļas saburbis, un tad vēl sāku skatīies, ka tālāk sāk spidēt noglušīti troiņiki, sāk rasties aizdomas par gāzi
Talāk skatos, bļin kolektorā noglušīti gāzes urbumi
Izlemju, ka mainīšu iepludes kolektoru, pie reizes aizvākšu kartera ventilāciju un sakārtošu visu ap dzinēju. Tad ienāca ideja par m54b30 ieplūdes kolektora uzstādīšanu uz m52 dzinēja.
Rekur pirmais foto, kuru uzņēmu. Purns nojaukts kolektors, radiators un viss beigtais +- nolasīts.
Salasiju visu nepieciešamo :
1.M54B30 Ieplūdes kolektors
2.M54B30 Ieplūdes gofras
3.M54B30 drosele
4.MS43 dzinēja vadība
5.Gaisa fitra kaste ar pievadu no m54b30
Šai parbūvei principā viss plug n play, tikai parcik m54 nāk elektriska droseles vadība, bet m52tu tikai daļēja, tad jasamaina droseles štekeris, ko arī velējos darīt, līdz atradu daudz izoleni vadibas bloka kastē un lidz ar to tika nolemts arī vadus uzreiz likt no m54.
Čomakam -Jānis Patmalnieks, jau bija labs gatavs basemap vadibas blokam priekš šāda m52m54 krustojuma, viss darbosies bez zondem un gaisa masas merītāja. Zondēm vadus uzreiz izpinoju arā no vadibas bloka.
Pirms ieplūdnieka uzlikšanas saliku dzeses sistēmu.
1.Jauns radiators
2. Radiatora patruboki
3.Elektriskais SPAL ventilators, jaudīgakais, ko šajā izmērā dabuju.
4. Sakārtotas pečkas trubas, aizvākti liekie gāzinieku troiņīki.
Par šīem savienojumiem kuri pie patruboka, ludzu bez parmetumiem, bridināju, ka šīs ir mazbudžeta projektiņš :
Tad satīriju kolektoru, likvidizēju visu, kas saistīts ar kartera ventilāciju..
Apakšā izmantoju šādas skruvītes, lai noslēgtu liekos urbumus, pirms ieskrūvēšanas nedaudz ar hermetizātoru nosmērēju, knapi, knapi :
Talāk noglušīju augšējo kartera ventilācijas daļu, pat nezinu kā to pajebūciju definē, tur izmantoju īsas konusa veida skruvītes ar seškantīti, iedzinu vītnīti un tad nedaudz ar to pašu hermetizatoru, lai nepierauj gaisiņu, svarīgi notrāpīt ar skruvīšu garumu, pie vajadzības apzāģēt, lai nemaisa gaisa plūsmai ieplūdes kanālā :
Ieplūdes kanāls :
Saliku jaunus gumijas gredzenus sprauslām, blīves kolektoram, saliku pravotku pa vietai un uzliku kolektoru, ar vadiem pačakarējos, jo vadibas bloka kastē štekeri atšķīrās un vēl gazes pedālis bija jaievelk elektriskais. Baigi daudz bildes no šiem procesiem nav, izbesijos ar tiem vadiem. Pie vienām sāpēm savilku vadus arī elektriskajam ventilatoram un ledbaram, tur paņēmu releju 50A no Audi ar visu lielo drošīnātāju. Viss te tā pa gaterisko, bet nu kaut cik kartīgi varbūt
Pagaidām paliksim pie šī visa, pusdienu esmu pavadijis pie topika izveides, nočakarējos ar bildēm un ar tiem youtube linkiem tā arī netiku skaidrībā, varbūt kāds var palabot, un pastāstīt kā to pareizi izdarīt. Gribu būt maza daļa no cilvēkiem, kas šo visu uztur pie dzīvības un atmodina forumus no lenās agonijas. Šis gan nav auto kura dēļ reģistrejos, lai izveidotu topiku.. Tas lai paliek velākam un tas būs bez šī trakā gatera, šīs tads aktuālāks auto uz doto brīdi, jo ziema jau elpo pakausī
Darbi ir vēl daudz sadarīti un jau riepas paplēstas, bet par to turpinājumā.
Last edited by NK998 on 04 Nov 2024, 23:56, edited 1 time in total.
- howitzer
- M30
- Posts: 29120
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: NK998 Ziemas auto.
Lol, Svezhija vecā misene.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8399
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: NK998 Ziemas auto.
Kruta, sveikts barā!
Es pareizi sapratu ka visi kartera ventilācijas caurumi arī blokā/galvā tika aiztaisīti?
Es pareizi sapratu ka visi kartera ventilācijas caurumi arī blokā/galvā tika aiztaisīti?
- howitzer
- M30
- Posts: 29120
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: NK998 Ziemas auto.
Pag, manas acis nemelo, tas ventilators ir pieurbts ar samoreziem pie paša radiatora? xD
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- petka17
- Posts: 6938
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: NK998 Ziemas auto.
Palags pipec un nav tagad laika lasīt, bet pirmās bildes daudzsološas un lieku like
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: NK998 Ziemas auto.
Es aiztaisiju 6x urbumus, kuri nāk kolektoram augšā, tad vēl vienu zem kolektora apakšā, protams vajag vēl aizejošo uz karteri aiztaisīt, tā nāk iekš eļļas tausta caurules un tad to aizmetināju. Augšā no varstuvāka izejošo palaidu uz oil catch tank. Tur izvirpoju štucerīti kuru ar uzspīli ieliku orģinālās caurules savienojumā + ielīmēju viņu ar šķidro metālu:
Tālāk paņēmu vēl arī pieslēdzu pie šīs dzinēja ventilācijas arī stūres pastiprinātāja eļļas rezervuāra ventilāciju, korķī ir urbums, kurš ir tieši tādā diametrā, lai tur ieskruvētu m6 gāzes sprauslas dīzi, no turienes iet caurulīte uz kartera ventilācijas cauruli, kur arī home made troiņīks, taisnā savienojumā izurbu, iedzinu m6 un uz līmes iesēdināju tādu pašu dīzi, galvenais notrāpīt ar to dizes garumu, lai tas nenoslēgtu pašu ventilācijas cauruli :
Ceru, ka šis viss darbosies.
Oil catch canam gan vēl nedaudz izturīgāks kronšteins kādā brīdi jauztaisa.
Last edited by NK998 on 04 Nov 2024, 23:53, edited 1 time in total.
Re: NK998 Ziemas auto.
Jā, acis tev nemelo, pirms ieskruvēšanas vel ar sarkano hermētiķi apziedu
Bet jā, no malas tā varbūt izskatās..
Bet realitātē es tur esmu salicis caurejošās skruves m6, kuras lien starp ribām, aptinu vēl viņas nedaudz ar izolāciju, lai nepārīvetu ribas, pie vibrācijām, protams zem virsmām, kuras piespiežas pie radiatora vēl paliku gumijas.
Protams varēja arī skaistāk, bet šeit uz to neiespringu.
Un jā, zinu ka ir tie speciālie stiprinājumi šādiem ventilātoriem, kuri arī iet cauri ribām, bet ar tiem gan ir bijušas problēmas, ka notrūkst, atnāk vaļā un ventilātors sāk kopdzīvi ar kādu no dzinēja šķivokiem.
Es runāju par šiem:
Pareizākais protams būtu uztaisīt difuzoru, bet tam man nesanāca laiks un nebija iedvesma+ tad drošvien vajadzēja pirkt ventilātoru kurš ir pūtējs, likt no arpuses ar visu difuzoru, jo dzinēja pusē man tur diezgan maz vietas un šo jau bez radiatora izņēmšanas pagrūti bija ielikt. Kā arī šīs ventilātors man jau bija garažā, dabūts par salidzinošī labu cenu.
Bet, varbūt kādam ir kāds cits labs risinājums ventilatora nostiprināšanai?
- Abit e30
- Posts: 1132
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: NK998 Ziemas auto.
maladci rebjata, ka šiverē un do džazu!
ventilatora stiprinājums gan ļoti neveselīgs radiatora ribu ilgdzīvošanai, tā ļozene domāju tur pusiztecējusi no tā karstuma
priekš šī paša ventilatora, izgriez no kāda 3mm bleķēna 2 stiprinājumus, viens augšpusē, otrs apakšā un pieskrūvē pie tiem pašiem venta stiprinājumiem un pie radiatora galu atlocījumiem, pa vienkāršo, bet nebojās radiatoru
ventilatora stiprinājums gan ļoti neveselīgs radiatora ribu ilgdzīvošanai, tā ļozene domāju tur pusiztecējusi no tā karstuma
priekš šī paša ventilatora, izgriez no kāda 3mm bleķēna 2 stiprinājumus, viens augšpusē, otrs apakšā un pieskrūvē pie tiem pašiem venta stiprinājumiem un pie radiatora galu atlocījumiem, pa vienkāršo, bet nebojās radiatoru
Re: NK998 Ziemas auto.
Paldies! Šis labs ieteikums, domu sapratu, tā arī uztaisīšu!Abit e30 wrote: ↑05 Nov 2024, 00:16 maladci rebjata, ka šiverē un do džazu!
ventilatora stiprinājums gan ļoti neveselīgs radiatora ribu ilgdzīvošanai, tā ļozene domāju tur pusiztecējusi no tā karstuma
priekš šī paša ventilatora, izgriez no kāda 3mm bleķēna 2 stiprinājumus, viens augšpusē, otrs apakšā un pieskrūvē pie tiem pašiem venta stiprinājumiem un pie radiatora galu atlocījumiem, pa vienkāršo, bet nebojās radiatoru
Sapratu, ka ventilātoru arī esmu nedaudz nepareizi novietojis, labāk jau maksimāli tuvāk galam pa kuru ieplūst karstais šķdrums radiatorā, pieviena arī to labošu.
- petka17
- Posts: 6938
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: NK998 Ziemas auto.
Par ventilatoru:
Man uz E36 bija 2x biezāks opeļa ventilators. vieta tur pietika. Es ap ventilatora korpusu biju uzlicis pārgrieztu silikona šļauku (strādā blīvēšanai un kā vibrācijas demferis. Piestiprināju vispār ar savilcējiem un metāla šaibām. Turējās, strādāja, kopš ieliku netiku aizticis
Man uz E36 bija 2x biezāks opeļa ventilators. vieta tur pietika. Es ap ventilatora korpusu biju uzlicis pārgrieztu silikona šļauku (strādā blīvēšanai un kā vibrācijas demferis. Piestiprināju vispār ar savilcējiem un metāla šaibām. Turējās, strādāja, kopš ieliku netiku aizticis
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8