
Toretto B8 S4 (Burbulis)
- UldisUldis
- Posts: 4953
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Tā, nākamais update.
Pakonsultējos ar paziņām, visi kā viens saka, ka jāliek jauns divmasnieks, jo vecajam divmasniekam brīvkustība uz visām debesu pusēm. Vobše vēl +500eur pie izmaksām.
Atnāca divmasnieks, tad uzreiz pieķēros salikt visu to padarīšanu, lai tas ir nost no galvassāpēm. Pēc manuāļa baigi interesanti, ka sajūga piespiedēja lameles uz ko spiež izspiedēja gultnis, ir jāliek zem preses un jānospiež tās lameles 8-9mm, un tikai tad var savilkt skrūves ar attiecīgajiem spēkiem. Tā arī nesapratu kāpēc.


Tālāk ķēros klāt ķēdēm. Dzinējs sagriests pa atmetkām, attiecīgi, izplūdes un ieplūdes zobratu atmetkas pret galvas atmetkām un locking toolis virus uz sadalenēm. Kloķeni arī nolockoju, bet nu tur, lai tiktu klāt jāizlauž rokas, jo atrodas šofera pusē pa vidu motora kronšteinam, bet nu aptuveni 10min sāpe un kloķene arī nolockota. Tik tas locking toolis arī nestrādā kā biju iedomājies, jo kloķene uz vienu pusi brīvi griežas.



Fakts, ka kāds te jau ir ņēmies, jo abi sadaleņu ķēžu spriegotāji ir INA, ne oriģinālie. Tik kad mainīti spriegotāji, nav ne jausmas. Nav arī nekāda nojēga vai ķēdes mainītas.
Liels +, ka sadalenes un pats dzinējs ir ļoti tīrs un viss izskatās labi, nav nekādu dziļu švīku uz sadalenēm, un var redzēt, ka regulāri mainītas eļļas.
Vispār labi, ka tās ķēdes piegrabēja aukstam dzinējam un saņēmos mainīt, jo varēja slikti viss beigties. Nolūzis slīdnis šofera puses sadalenes ķēdei.






Noārdīju visu, sapratu, ka pietrūkst vēl skrūves, tad nu kārtējo reizi epasts uz molleru, atkal gaidīšanas process līdz atnāks skrūves. Tikmēr noņēmu eļļas karteri. nekā spīdīga un metāla skaidas nav, viss skaisti. Tikai hermētiķis un plastmasa gabali uztvērējā no nolūzušā slīdņa. Viss satīrīts, salikts atpakaļ. Bildes gan aizmirsu sataisīt.
Atnāca skrūves, maucu uz molleru pakaļ. Pa ceļam aizvests starteris uz profilaktisku apkopi, lai uzmet aci ko vajag nomainīt utt, jo, lai noņemtu starteri, jānocel ķārba nost, viss purns un ģenerators
Skrūves dabūtas, saliku ķēdes, viss skaisti, jauki, it kā.

Dzinējs griežas viegli, neķeras nekas utt. Bet ik pa brīdim var dzirdēt klikšķi. Palūdzu, lai fāters griež dzinēju, es skatos uz ķēdēm. Kkādos random nesaistītos brīžos visi 3 hidrauliskie spriegotāji tiek iespiesti līdz galam iekšā, it kā ķēde būtu pa īsu, tikmēr pretējā pusē tā pati ķēde ir vaļīga. Un tā visas 3 ķēdes, t.i., starpķēde no kloķenes uz starpzobratiem uz sadalenēm, un abas sadalenes ķēdes. Jau sāku raut matus, jau štukoju cik eiriki pa dirsu ka jālaiž viss vaļā un pa jaunu skrūves jāsūta. Krč zvans paziņam, konsultācija vēl ar citiem speciālistiem, youtube diagnostika, visi saka, ka tā jābūt, tas esot normāli. Youtube rāda to pašu kā man. Ķipa piešķils dzinēju un spriegotāji piedzīsies ar eļļu, abas ieplūdes sadalenes ''vanosi'' (hz kā viņus pareizi nosaukt) piepildīsies ar eļļu un būs gerai. Tāpat jau mīziens, ka neaiziet pa gaisu, bet nu ja aizies, ta neko, aiziešu ar pieredzi un caurumu kontā un dvēselē
No tālāka nav nekādu bilžuku, jo iegāju sevī un telefons bija nomests tālu. Satīrīti un salikti visi vāki, jaunas irīdija sveces, blīves kur vajag, satīrīti vakuuma vārsti secondary air pump, jo tie aizauguši ar izdedžiem, krč kkas kustās uz priekšu.
Vēl kkādi sīkumi un tad jau varēs kārbu likt klāt.
Turpinājums sekos ...
Pakonsultējos ar paziņām, visi kā viens saka, ka jāliek jauns divmasnieks, jo vecajam divmasniekam brīvkustība uz visām debesu pusēm. Vobše vēl +500eur pie izmaksām.
Atnāca divmasnieks, tad uzreiz pieķēros salikt visu to padarīšanu, lai tas ir nost no galvassāpēm. Pēc manuāļa baigi interesanti, ka sajūga piespiedēja lameles uz ko spiež izspiedēja gultnis, ir jāliek zem preses un jānospiež tās lameles 8-9mm, un tikai tad var savilkt skrūves ar attiecīgajiem spēkiem. Tā arī nesapratu kāpēc.


Tālāk ķēros klāt ķēdēm. Dzinējs sagriests pa atmetkām, attiecīgi, izplūdes un ieplūdes zobratu atmetkas pret galvas atmetkām un locking toolis virus uz sadalenēm. Kloķeni arī nolockoju, bet nu tur, lai tiktu klāt jāizlauž rokas, jo atrodas šofera pusē pa vidu motora kronšteinam, bet nu aptuveni 10min sāpe un kloķene arī nolockota. Tik tas locking toolis arī nestrādā kā biju iedomājies, jo kloķene uz vienu pusi brīvi griežas.



Fakts, ka kāds te jau ir ņēmies, jo abi sadaleņu ķēžu spriegotāji ir INA, ne oriģinālie. Tik kad mainīti spriegotāji, nav ne jausmas. Nav arī nekāda nojēga vai ķēdes mainītas.
Liels +, ka sadalenes un pats dzinējs ir ļoti tīrs un viss izskatās labi, nav nekādu dziļu švīku uz sadalenēm, un var redzēt, ka regulāri mainītas eļļas.
Vispār labi, ka tās ķēdes piegrabēja aukstam dzinējam un saņēmos mainīt, jo varēja slikti viss beigties. Nolūzis slīdnis šofera puses sadalenes ķēdei.






Noārdīju visu, sapratu, ka pietrūkst vēl skrūves, tad nu kārtējo reizi epasts uz molleru, atkal gaidīšanas process līdz atnāks skrūves. Tikmēr noņēmu eļļas karteri. nekā spīdīga un metāla skaidas nav, viss skaisti. Tikai hermētiķis un plastmasa gabali uztvērējā no nolūzušā slīdņa. Viss satīrīts, salikts atpakaļ. Bildes gan aizmirsu sataisīt.
Atnāca skrūves, maucu uz molleru pakaļ. Pa ceļam aizvests starteris uz profilaktisku apkopi, lai uzmet aci ko vajag nomainīt utt, jo, lai noņemtu starteri, jānocel ķārba nost, viss purns un ģenerators

Skrūves dabūtas, saliku ķēdes, viss skaisti, jauki, it kā.

Dzinējs griežas viegli, neķeras nekas utt. Bet ik pa brīdim var dzirdēt klikšķi. Palūdzu, lai fāters griež dzinēju, es skatos uz ķēdēm. Kkādos random nesaistītos brīžos visi 3 hidrauliskie spriegotāji tiek iespiesti līdz galam iekšā, it kā ķēde būtu pa īsu, tikmēr pretējā pusē tā pati ķēde ir vaļīga. Un tā visas 3 ķēdes, t.i., starpķēde no kloķenes uz starpzobratiem uz sadalenēm, un abas sadalenes ķēdes. Jau sāku raut matus, jau štukoju cik eiriki pa dirsu ka jālaiž viss vaļā un pa jaunu skrūves jāsūta. Krč zvans paziņam, konsultācija vēl ar citiem speciālistiem, youtube diagnostika, visi saka, ka tā jābūt, tas esot normāli. Youtube rāda to pašu kā man. Ķipa piešķils dzinēju un spriegotāji piedzīsies ar eļļu, abas ieplūdes sadalenes ''vanosi'' (hz kā viņus pareizi nosaukt) piepildīsies ar eļļu un būs gerai. Tāpat jau mīziens, ka neaiziet pa gaisu, bet nu ja aizies, ta neko, aiziešu ar pieredzi un caurumu kontā un dvēselē

No tālāka nav nekādu bilžuku, jo iegāju sevī un telefons bija nomests tālu. Satīrīti un salikti visi vāki, jaunas irīdija sveces, blīves kur vajag, satīrīti vakuuma vārsti secondary air pump, jo tie aizauguši ar izdedžiem, krč kkas kustās uz priekšu.
Vēl kkādi sīkumi un tad jau varēs kārbu likt klāt.
Turpinājums sekos ...
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1247
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
AEL un miers!


J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Sezona tuvojas un proekc arī virzās uz priekšu.
Īsā versija, kārba pielikta. Garā versija, visa diena pagāja kamēr visādus sīkumus apdarīju, lai to kārbu celtu augšā un liktu klāt. Nolauztās špilkas izsist no izpūtēju flančiem, satīrītas virsmas, vadi salikti pa vietām utt. Saucu fāteri talkā, jo vienam kārbu diezgan nereāli piedabūt klāt, jo dzinējs sagāžas uz priekšu (face down, ass up) un vari aizmirst salaulāt abas komponentes kopā, nerunājot par to, ka pusrāmis ir uztaisīt ar kkādu 1-2cm rezervi platumā, lai to kārbu vispār tur ieceltu, tad vēl vadu un visa pārējā vaktēšanu, lai neiespiež un nesalauž. Bet nu uzcelt to kārbu biju ilgākais un grūtākais, pēc tam ar lomiku bik pabīdī kārbu uz kuru pusi vajag un stum klāt, principā, ja zini ko dari, tad nav tik traki. Kārba klāt, viss ap to salikts. Domāju visu salikt, lai var provēt šķilt, huj, viss uz pauzes. Vairākiem vadiem ieplaisājuši apvalki pie pašiem štekeriem. Tā kā baigi negribēju ar to čakarēties, tad atrasts elektriķis, kas izbraukumā var palīdzēt. Atbrauca, noknieba vadus/štekerus, pie sevis mājās savilka jaunus vadus štekeros, atbrauca pielodēja un uzlika thermomuftes, viss skaisti kā pēc grāmatas. Nebija lēts prieks, bet nu ar to rēķinājos. Tik nedaudz besīja, ka tas prieks ievilkās 2 ar pus nedēļas.




Paralēli kamēr gaidīju kad elektriķis sariktēs vadus, saliku radiatorus un sapratu, ka noteikti ar laiku vajadzēs mainīt. Moška ne galveno dzeses radiatoru, jo tas vēl izskatās tīri okey, bet abus papildus radiatorus gan. Apakšējais mazais radiators, ja tiks mainīts, tad noteikti kkāds upgreidots lielāks, bet ar laiku domās, bet mazais radiators, kas ir spārnā, tas gan izskatās baigi bēdīgs.


Vadi gatavi vēl nav, kko darīt ta gribas. Izdomāju, ka jānomaina eļļa kompresoram, jo kas zin vai tā kādreiz ir mainīta. Oriģinālā kompresora eļļa no mollera nepilni 70eur par 150ml pudelīti


Veco eļļu cik varēju, tik izkratīju no kompresora. Smirdēja pēc puvušām bērzu sulām
Jaunā eļļa iekšā, ceru uz +5hp jaudu

Krč vadi gatavi, viss salodēts. Tajā pašā vakarā metu virsū kompresoru, leju šķidrumus un šķiļu. Mīziens liels, bet sagāja. Rūc!!!!!!one11!!one!!! Piegrabēja ķēdes uz 10sek līdz uzdzina spiedienu spriegotājos un vsjo, viss kluss, ne vibrācijas nekā. Ātrumi slēdzas, sajūgs spiežas, uzsildīts līdz darba temperatūrai, noplūdes nav. Uzvara. Piemetu kompi, nometu vecās kļūdas, šķiļu pa jaunu, skatos kļūdas, 0 par dzinēju. Vēl lielāka uzvara!

Tagad tik jāliek viss kopā. Tad jāpulē kapots, jāuzliek keramika uz kapota pa jaunu, pilna ķīmiskā salonam, jāuzsūta/jāuzmontē riepas un tad principā var dot dziesmā.
P.S. Mainu ķēdes 3.0t dzinējiem. Dārgi
Īsā versija, kārba pielikta. Garā versija, visa diena pagāja kamēr visādus sīkumus apdarīju, lai to kārbu celtu augšā un liktu klāt. Nolauztās špilkas izsist no izpūtēju flančiem, satīrītas virsmas, vadi salikti pa vietām utt. Saucu fāteri talkā, jo vienam kārbu diezgan nereāli piedabūt klāt, jo dzinējs sagāžas uz priekšu (face down, ass up) un vari aizmirst salaulāt abas komponentes kopā, nerunājot par to, ka pusrāmis ir uztaisīt ar kkādu 1-2cm rezervi platumā, lai to kārbu vispār tur ieceltu, tad vēl vadu un visa pārējā vaktēšanu, lai neiespiež un nesalauž. Bet nu uzcelt to kārbu biju ilgākais un grūtākais, pēc tam ar lomiku bik pabīdī kārbu uz kuru pusi vajag un stum klāt, principā, ja zini ko dari, tad nav tik traki. Kārba klāt, viss ap to salikts. Domāju visu salikt, lai var provēt šķilt, huj, viss uz pauzes. Vairākiem vadiem ieplaisājuši apvalki pie pašiem štekeriem. Tā kā baigi negribēju ar to čakarēties, tad atrasts elektriķis, kas izbraukumā var palīdzēt. Atbrauca, noknieba vadus/štekerus, pie sevis mājās savilka jaunus vadus štekeros, atbrauca pielodēja un uzlika thermomuftes, viss skaisti kā pēc grāmatas. Nebija lēts prieks, bet nu ar to rēķinājos. Tik nedaudz besīja, ka tas prieks ievilkās 2 ar pus nedēļas.




Paralēli kamēr gaidīju kad elektriķis sariktēs vadus, saliku radiatorus un sapratu, ka noteikti ar laiku vajadzēs mainīt. Moška ne galveno dzeses radiatoru, jo tas vēl izskatās tīri okey, bet abus papildus radiatorus gan. Apakšējais mazais radiators, ja tiks mainīts, tad noteikti kkāds upgreidots lielāks, bet ar laiku domās, bet mazais radiators, kas ir spārnā, tas gan izskatās baigi bēdīgs.


Vadi gatavi vēl nav, kko darīt ta gribas. Izdomāju, ka jānomaina eļļa kompresoram, jo kas zin vai tā kādreiz ir mainīta. Oriģinālā kompresora eļļa no mollera nepilni 70eur par 150ml pudelīti



Veco eļļu cik varēju, tik izkratīju no kompresora. Smirdēja pēc puvušām bērzu sulām


Krč vadi gatavi, viss salodēts. Tajā pašā vakarā metu virsū kompresoru, leju šķidrumus un šķiļu. Mīziens liels, bet sagāja. Rūc!!!!!!one11!!one!!! Piegrabēja ķēdes uz 10sek līdz uzdzina spiedienu spriegotājos un vsjo, viss kluss, ne vibrācijas nekā. Ātrumi slēdzas, sajūgs spiežas, uzsildīts līdz darba temperatūrai, noplūdes nav. Uzvara. Piemetu kompi, nometu vecās kļūdas, šķiļu pa jaunu, skatos kļūdas, 0 par dzinēju. Vēl lielāka uzvara!

Tagad tik jāliek viss kopā. Tad jāpulē kapots, jāuzliek keramika uz kapota pa jaunu, pilna ķīmiskā salonam, jāuzsūta/jāuzmontē riepas un tad principā var dot dziesmā.
P.S. Mainu ķēdes 3.0t dzinējiem. Dārgi