Nebūs nekāds iepāzīšanās portāla cienīgs intro. Tik varu pateikt, ka forumu scrolloju jau vairākus gadus.
Garajos depresīvajos vakaros pārāk daudz brīvā laika, tad nu nolēmu uzcept topiku par savu mūža projektu.
Long story short, bija pāris gadus Volvo C70 kabris, sēdināts, uz r19 un visu pārējo kontentu (tas bija mirkļa vājums, ka gribu kabri un ne kā citiem). Tad nu sapratu, ka vajag kaut ko interesantāku dzīvē. Ilgu laiku provēju tirgot, bet neviens nebija tik nelīdzsvarots, lai to auto pirktu. Plāns bija pārdot un skatīties uz S60R vai V70R, jo 5 podi un turbo un nav kā citiem.
Nevienam to C70 nevajadzēja, iedevu čomam, lai iemet placī dižpilsētā. Un tad mistiski uzradās igaunis, kas gribēja mainīt pret B8 S4. Vienmēr teicu, ka 4 riņķiem jābūt virtuvē, nevis uz auto, bet nu okey, kaut kā jātiek no tā C70 vaļā. Igaunis no Tartu, randiņš tiek sarunāts kkur pusceļā cirkulī. Kaut ko laužoties piekrītu mainīties ar manu piemaksu. Darījums notiek 2023. gada aprīlī.
Kontekstam bilžuks ar C70

Un bilžuki ar tikko iegūto burbuli


Tad nu īsumā. 2009. gada beigās ražots Audi B8 S4 (3.0T V6 (hz kāpēc T, ja tur ir kompresors, ne turbīna)) ar 6 ātrumu manuāli. Komplektācija nasing spešl, nav ne bucket seats, ne aktīvā piekare, ne bang & Olufsen, bet tas gan nav galvenais tam auto (vismaz mazāk kam plīst).
Nākamajās dienās auto uz pacēlāja, tiek veikta pilna ekspertīze pie kuras tiek secināts, ka igaunis iesmērēja. Nobraukums burbulim 280k km, attiecīgi augšējās ķēdes pie cold start piegrab uz pāris sekundēm (līdz 3 sek piegrabot ir ok, ja ilgāk, tad jāmaina, manā gadījumā jāmaina), ēd eļļu vairāk nekā ražotājs noteicis, katalizatori uz iznīcības robežas, sajūgs arī pieslīd atsevišķos brīžos, rūsa uz priekšējo spārnu apakšām un sliekšņiem. Bet nu ko gan es gaidīju, maiņas vienmēr ir metiens

Nu neko, pagājušo gadu vairāk vai mazāk nobraukāju ar to kāds ir, samainot kādu gultni, atsaiti, dizi vairāk neko nedarot. Ā nē, provēju novērst pastiprinātu eļļas ēšanu samainot kartera ventilāciju, kas šiem modeļiem esot slimība, bet bez izmaiņām, eļļu ēd tāpat. Bet vairāk nekādu īpaši tehnisku izvirtību netika veiktas.
Pa ziemu aizvests sakrāsot priekšējais buferis, priekšējie spārni un sliekšņi. Krāsa daudz maz sapas, baigi neiespringstu, jo viss auto ir bijis pārkrāsots pirms tam un ne taja labākajā kvalitātē

Te bilžuks pavasarī pēc pulēšanas + keramikas.



Te vēl kaut kāds bilžuks no šī gada tripa uz Ultrace.

Tad nu beidzot esmu saņēmies novērst, ja ne visus, tad vismaz lielu daļu no defektiem. Ja viss ok, tad paliks tikai katalizatori, bet nu tā ir sāpīga tēma un visticamāk, ka brauks līdz tie sabirs un tad domās ko darīt. Vai kkādus labākas caurplūdes kaķikus liks vai ko, bet tas jau stāsts citai reizei.
Te jau purns noārdīts un plānos sākt ar siksnu un visa pārējā, kas priekšpusē atrodas maiņu.

To be continued...
P.S. visus darbus darīšu pats, jo man ir trust issues servisiem
