
Toretto B8 S4 (Burbulis)
- UldisUldis
- Posts: 4931
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Tā, nākamais update.
Pakonsultējos ar paziņām, visi kā viens saka, ka jāliek jauns divmasnieks, jo vecajam divmasniekam brīvkustība uz visām debesu pusēm. Vobše vēl +500eur pie izmaksām.
Atnāca divmasnieks, tad uzreiz pieķēros salikt visu to padarīšanu, lai tas ir nost no galvassāpēm. Pēc manuāļa baigi interesanti, ka sajūga piespiedēja lameles uz ko spiež izspiedēja gultnis, ir jāliek zem preses un jānospiež tās lameles 8-9mm, un tikai tad var savilkt skrūves ar attiecīgajiem spēkiem. Tā arī nesapratu kāpēc.


Tālāk ķēros klāt ķēdēm. Dzinējs sagriests pa atmetkām, attiecīgi, izplūdes un ieplūdes zobratu atmetkas pret galvas atmetkām un locking toolis virus uz sadalenēm. Kloķeni arī nolockoju, bet nu tur, lai tiktu klāt jāizlauž rokas, jo atrodas šofera pusē pa vidu motora kronšteinam, bet nu aptuveni 10min sāpe un kloķene arī nolockota. Tik tas locking toolis arī nestrādā kā biju iedomājies, jo kloķene uz vienu pusi brīvi griežas.



Fakts, ka kāds te jau ir ņēmies, jo abi sadaleņu ķēžu spriegotāji ir INA, ne oriģinālie. Tik kad mainīti spriegotāji, nav ne jausmas. Nav arī nekāda nojēga vai ķēdes mainītas.
Liels +, ka sadalenes un pats dzinējs ir ļoti tīrs un viss izskatās labi, nav nekādu dziļu švīku uz sadalenēm, un var redzēt, ka regulāri mainītas eļļas.
Vispār labi, ka tās ķēdes piegrabēja aukstam dzinējam un saņēmos mainīt, jo varēja slikti viss beigties. Nolūzis slīdnis šofera puses sadalenes ķēdei.






Noārdīju visu, sapratu, ka pietrūkst vēl skrūves, tad nu kārtējo reizi epasts uz molleru, atkal gaidīšanas process līdz atnāks skrūves. Tikmēr noņēmu eļļas karteri. nekā spīdīga un metāla skaidas nav, viss skaisti. Tikai hermētiķis un plastmasa gabali uztvērējā no nolūzušā slīdņa. Viss satīrīts, salikts atpakaļ. Bildes gan aizmirsu sataisīt.
Atnāca skrūves, maucu uz molleru pakaļ. Pa ceļam aizvests starteris uz profilaktisku apkopi, lai uzmet aci ko vajag nomainīt utt, jo, lai noņemtu starteri, jānocel ķārba nost, viss purns un ģenerators
Skrūves dabūtas, saliku ķēdes, viss skaisti, jauki, it kā.

Dzinējs griežas viegli, neķeras nekas utt. Bet ik pa brīdim var dzirdēt klikšķi. Palūdzu, lai fāters griež dzinēju, es skatos uz ķēdēm. Kkādos random nesaistītos brīžos visi 3 hidrauliskie spriegotāji tiek iespiesti līdz galam iekšā, it kā ķēde būtu pa īsu, tikmēr pretējā pusē tā pati ķēde ir vaļīga. Un tā visas 3 ķēdes, t.i., starpķēde no kloķenes uz starpzobratiem uz sadalenēm, un abas sadalenes ķēdes. Jau sāku raut matus, jau štukoju cik eiriki pa dirsu ka jālaiž viss vaļā un pa jaunu skrūves jāsūta. Krč zvans paziņam, konsultācija vēl ar citiem speciālistiem, youtube diagnostika, visi saka, ka tā jābūt, tas esot normāli. Youtube rāda to pašu kā man. Ķipa piešķils dzinēju un spriegotāji piedzīsies ar eļļu, abas ieplūdes sadalenes ''vanosi'' (hz kā viņus pareizi nosaukt) piepildīsies ar eļļu un būs gerai. Tāpat jau mīziens, ka neaiziet pa gaisu, bet nu ja aizies, ta neko, aiziešu ar pieredzi un caurumu kontā un dvēselē
No tālāka nav nekādu bilžuku, jo iegāju sevī un telefons bija nomests tālu. Satīrīti un salikti visi vāki, jaunas irīdija sveces, blīves kur vajag, satīrīti vakuuma vārsti secondary air pump, jo tie aizauguši ar izdedžiem, krč kkas kustās uz priekšu.
Vēl kkādi sīkumi un tad jau varēs kārbu likt klāt.
Turpinājums sekos ...
Pakonsultējos ar paziņām, visi kā viens saka, ka jāliek jauns divmasnieks, jo vecajam divmasniekam brīvkustība uz visām debesu pusēm. Vobše vēl +500eur pie izmaksām.
Atnāca divmasnieks, tad uzreiz pieķēros salikt visu to padarīšanu, lai tas ir nost no galvassāpēm. Pēc manuāļa baigi interesanti, ka sajūga piespiedēja lameles uz ko spiež izspiedēja gultnis, ir jāliek zem preses un jānospiež tās lameles 8-9mm, un tikai tad var savilkt skrūves ar attiecīgajiem spēkiem. Tā arī nesapratu kāpēc.


Tālāk ķēros klāt ķēdēm. Dzinējs sagriests pa atmetkām, attiecīgi, izplūdes un ieplūdes zobratu atmetkas pret galvas atmetkām un locking toolis virus uz sadalenēm. Kloķeni arī nolockoju, bet nu tur, lai tiktu klāt jāizlauž rokas, jo atrodas šofera pusē pa vidu motora kronšteinam, bet nu aptuveni 10min sāpe un kloķene arī nolockota. Tik tas locking toolis arī nestrādā kā biju iedomājies, jo kloķene uz vienu pusi brīvi griežas.



Fakts, ka kāds te jau ir ņēmies, jo abi sadaleņu ķēžu spriegotāji ir INA, ne oriģinālie. Tik kad mainīti spriegotāji, nav ne jausmas. Nav arī nekāda nojēga vai ķēdes mainītas.
Liels +, ka sadalenes un pats dzinējs ir ļoti tīrs un viss izskatās labi, nav nekādu dziļu švīku uz sadalenēm, un var redzēt, ka regulāri mainītas eļļas.
Vispār labi, ka tās ķēdes piegrabēja aukstam dzinējam un saņēmos mainīt, jo varēja slikti viss beigties. Nolūzis slīdnis šofera puses sadalenes ķēdei.






Noārdīju visu, sapratu, ka pietrūkst vēl skrūves, tad nu kārtējo reizi epasts uz molleru, atkal gaidīšanas process līdz atnāks skrūves. Tikmēr noņēmu eļļas karteri. nekā spīdīga un metāla skaidas nav, viss skaisti. Tikai hermētiķis un plastmasa gabali uztvērējā no nolūzušā slīdņa. Viss satīrīts, salikts atpakaļ. Bildes gan aizmirsu sataisīt.
Atnāca skrūves, maucu uz molleru pakaļ. Pa ceļam aizvests starteris uz profilaktisku apkopi, lai uzmet aci ko vajag nomainīt utt, jo, lai noņemtu starteri, jānocel ķārba nost, viss purns un ģenerators

Skrūves dabūtas, saliku ķēdes, viss skaisti, jauki, it kā.

Dzinējs griežas viegli, neķeras nekas utt. Bet ik pa brīdim var dzirdēt klikšķi. Palūdzu, lai fāters griež dzinēju, es skatos uz ķēdēm. Kkādos random nesaistītos brīžos visi 3 hidrauliskie spriegotāji tiek iespiesti līdz galam iekšā, it kā ķēde būtu pa īsu, tikmēr pretējā pusē tā pati ķēde ir vaļīga. Un tā visas 3 ķēdes, t.i., starpķēde no kloķenes uz starpzobratiem uz sadalenēm, un abas sadalenes ķēdes. Jau sāku raut matus, jau štukoju cik eiriki pa dirsu ka jālaiž viss vaļā un pa jaunu skrūves jāsūta. Krč zvans paziņam, konsultācija vēl ar citiem speciālistiem, youtube diagnostika, visi saka, ka tā jābūt, tas esot normāli. Youtube rāda to pašu kā man. Ķipa piešķils dzinēju un spriegotāji piedzīsies ar eļļu, abas ieplūdes sadalenes ''vanosi'' (hz kā viņus pareizi nosaukt) piepildīsies ar eļļu un būs gerai. Tāpat jau mīziens, ka neaiziet pa gaisu, bet nu ja aizies, ta neko, aiziešu ar pieredzi un caurumu kontā un dvēselē

No tālāka nav nekādu bilžuku, jo iegāju sevī un telefons bija nomests tālu. Satīrīti un salikti visi vāki, jaunas irīdija sveces, blīves kur vajag, satīrīti vakuuma vārsti secondary air pump, jo tie aizauguši ar izdedžiem, krč kkas kustās uz priekšu.
Vēl kkādi sīkumi un tad jau varēs kārbu likt klāt.
Turpinājums sekos ...
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1246
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
AEL un miers!


J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
