Toretto B8 S4 (Burbulis)
Toretto B8 S4 (Burbulis)
Labs vakars.
Nebūs nekāds iepāzīšanās portāla cienīgs intro. Tik varu pateikt, ka forumu scrolloju jau vairākus gadus.
Garajos depresīvajos vakaros pārāk daudz brīvā laika, tad nu nolēmu uzcept topiku par savu mūža projektu.
Long story short, bija pāris gadus Volvo C70 kabris, sēdināts, uz r19 un visu pārējo kontentu (tas bija mirkļa vājums, ka gribu kabri un ne kā citiem). Tad nu sapratu, ka vajag kaut ko interesantāku dzīvē. Ilgu laiku provēju tirgot, bet neviens nebija tik nelīdzsvarots, lai to auto pirktu. Plāns bija pārdot un skatīties uz S60R vai V70R, jo 5 podi un turbo un nav kā citiem.
Nevienam to C70 nevajadzēja, iedevu čomam, lai iemet placī dižpilsētā. Un tad mistiski uzradās igaunis, kas gribēja mainīt pret B8 S4. Vienmēr teicu, ka 4 riņķiem jābūt virtuvē, nevis uz auto, bet nu okey, kaut kā jātiek no tā C70 vaļā. Igaunis no Tartu, randiņš tiek sarunāts kkur pusceļā cirkulī. Kaut ko laužoties piekrītu mainīties ar manu piemaksu. Darījums notiek 2023. gada aprīlī.
Kontekstam bilžuks ar C70
Un bilžuki ar tikko iegūto burbuli
Tad nu īsumā. 2009. gada beigās ražots Audi B8 S4 (3.0T V6 (hz kāpēc T, ja tur ir kompresors, ne turbīna)) ar 6 ātrumu manuāli. Komplektācija nasing spešl, nav ne bucket seats, ne aktīvā piekare, ne bang & Olufsen, bet tas gan nav galvenais tam auto (vismaz mazāk kam plīst).
Nākamajās dienās auto uz pacēlāja, tiek veikta pilna ekspertīze pie kuras tiek secināts, ka igaunis iesmērēja. Nobraukums burbulim 280k km, attiecīgi augšējās ķēdes pie cold start piegrab uz pāris sekundēm (līdz 3 sek piegrabot ir ok, ja ilgāk, tad jāmaina, manā gadījumā jāmaina), ēd eļļu vairāk nekā ražotājs noteicis, katalizatori uz iznīcības robežas, sajūgs arī pieslīd atsevišķos brīžos, rūsa uz priekšējo spārnu apakšām un sliekšņiem. Bet nu ko gan es gaidīju, maiņas vienmēr ir metiens + burbuli beigās dabuju diezgan zem tirgus vērtības.
Nu neko, pagājušo gadu vairāk vai mazāk nobraukāju ar to kāds ir, samainot kādu gultni, atsaiti, dizi vairāk neko nedarot. Ā nē, provēju novērst pastiprinātu eļļas ēšanu samainot kartera ventilāciju, kas šiem modeļiem esot slimība, bet bez izmaiņām, eļļu ēd tāpat. Bet vairāk nekādu īpaši tehnisku izvirtību netika veiktas.
Pa ziemu aizvests sakrāsot priekšējais buferis, priekšējie spārni un sliekšņi. Krāsa daudz maz sapas, baigi neiespringstu, jo viss auto ir bijis pārkrāsots pirms tam un ne taja labākajā kvalitātē
Te bilžuks pavasarī pēc pulēšanas + keramikas.
Te vēl kaut kāds bilžuks no šī gada tripa uz Ultrace.
Tad nu beidzot esmu saņēmies novērst, ja ne visus, tad vismaz lielu daļu no defektiem. Ja viss ok, tad paliks tikai katalizatori, bet nu tā ir sāpīga tēma un visticamāk, ka brauks līdz tie sabirs un tad domās ko darīt. Vai kkādus labākas caurplūdes kaķikus liks vai ko, bet tas jau stāsts citai reizei.
Te jau purns noārdīts un plānos sākt ar siksnu un visa pārējā, kas priekšpusē atrodas maiņu.
To be continued...
P.S. visus darbus darīšu pats, jo man ir trust issues servisiem + servisa manuāli esmu dabujis un teorētiski, galīgs analfabēts ar dzinējiem neesmu.
Nebūs nekāds iepāzīšanās portāla cienīgs intro. Tik varu pateikt, ka forumu scrolloju jau vairākus gadus.
Garajos depresīvajos vakaros pārāk daudz brīvā laika, tad nu nolēmu uzcept topiku par savu mūža projektu.
Long story short, bija pāris gadus Volvo C70 kabris, sēdināts, uz r19 un visu pārējo kontentu (tas bija mirkļa vājums, ka gribu kabri un ne kā citiem). Tad nu sapratu, ka vajag kaut ko interesantāku dzīvē. Ilgu laiku provēju tirgot, bet neviens nebija tik nelīdzsvarots, lai to auto pirktu. Plāns bija pārdot un skatīties uz S60R vai V70R, jo 5 podi un turbo un nav kā citiem.
Nevienam to C70 nevajadzēja, iedevu čomam, lai iemet placī dižpilsētā. Un tad mistiski uzradās igaunis, kas gribēja mainīt pret B8 S4. Vienmēr teicu, ka 4 riņķiem jābūt virtuvē, nevis uz auto, bet nu okey, kaut kā jātiek no tā C70 vaļā. Igaunis no Tartu, randiņš tiek sarunāts kkur pusceļā cirkulī. Kaut ko laužoties piekrītu mainīties ar manu piemaksu. Darījums notiek 2023. gada aprīlī.
Kontekstam bilžuks ar C70
Un bilžuki ar tikko iegūto burbuli
Tad nu īsumā. 2009. gada beigās ražots Audi B8 S4 (3.0T V6 (hz kāpēc T, ja tur ir kompresors, ne turbīna)) ar 6 ātrumu manuāli. Komplektācija nasing spešl, nav ne bucket seats, ne aktīvā piekare, ne bang & Olufsen, bet tas gan nav galvenais tam auto (vismaz mazāk kam plīst).
Nākamajās dienās auto uz pacēlāja, tiek veikta pilna ekspertīze pie kuras tiek secināts, ka igaunis iesmērēja. Nobraukums burbulim 280k km, attiecīgi augšējās ķēdes pie cold start piegrab uz pāris sekundēm (līdz 3 sek piegrabot ir ok, ja ilgāk, tad jāmaina, manā gadījumā jāmaina), ēd eļļu vairāk nekā ražotājs noteicis, katalizatori uz iznīcības robežas, sajūgs arī pieslīd atsevišķos brīžos, rūsa uz priekšējo spārnu apakšām un sliekšņiem. Bet nu ko gan es gaidīju, maiņas vienmēr ir metiens + burbuli beigās dabuju diezgan zem tirgus vērtības.
Nu neko, pagājušo gadu vairāk vai mazāk nobraukāju ar to kāds ir, samainot kādu gultni, atsaiti, dizi vairāk neko nedarot. Ā nē, provēju novērst pastiprinātu eļļas ēšanu samainot kartera ventilāciju, kas šiem modeļiem esot slimība, bet bez izmaiņām, eļļu ēd tāpat. Bet vairāk nekādu īpaši tehnisku izvirtību netika veiktas.
Pa ziemu aizvests sakrāsot priekšējais buferis, priekšējie spārni un sliekšņi. Krāsa daudz maz sapas, baigi neiespringstu, jo viss auto ir bijis pārkrāsots pirms tam un ne taja labākajā kvalitātē
Te bilžuks pavasarī pēc pulēšanas + keramikas.
Te vēl kaut kāds bilžuks no šī gada tripa uz Ultrace.
Tad nu beidzot esmu saņēmies novērst, ja ne visus, tad vismaz lielu daļu no defektiem. Ja viss ok, tad paliks tikai katalizatori, bet nu tā ir sāpīga tēma un visticamāk, ka brauks līdz tie sabirs un tad domās ko darīt. Vai kkādus labākas caurplūdes kaķikus liks vai ko, bet tas jau stāsts citai reizei.
Te jau purns noārdīts un plānos sākt ar siksnu un visa pārējā, kas priekšpusē atrodas maiņu.
To be continued...
P.S. visus darbus darīšu pats, jo man ir trust issues servisiem + servisa manuāli esmu dabujis un teorētiski, galīgs analfabēts ar dzinējiem neesmu.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17246
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Nu paaaag. Šis tāds līdz pusītei un nekustināt!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Pilnībā saprotu. Man ir tas pats. Es savirzi vedu servisā tikai, bet visu pārējo daru pats.
Gaidu bildes no remontiem.
- UldisUldis
- Posts: 4858
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Izskatās jau labi man ar liekas, ka modeļu ziņā maiņa bijusi veiksmīga
Rūsa sliekšņu galos abos un uz spārniem šiem ir tipiskā problēmzona. Nākamais vēl ir aizmugures arkas pie bufera
Rūsa sliekšņu galos abos un uz spārniem šiem ir tipiskā problēmzona. Nākamais vēl ir aizmugures arkas pie bufera
- howitzer
- M30
- Posts: 29189
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Man vienmēr licies, ka tāds volvo maksā maksimums 3k eur, tāpēc ceru, ka ar maiņu esi apmierināts un dikti daudz nenācās piemaksāt.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Par tāda veida izvirtībām domās nākamziem. Šoziem galvenais tehniski savest kārtībā un finansiāli atkopties
pa visu kuzavu ir kādi 3 mazi rūsas burbulīši, bet nu kamēr nekas vairāk nelien ārā neaiztikšu. Līdz muzeja eksponātam te tālu, ņemot vērā 50 greja nokrāsas
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Tā, nākamais mazais update.
Sākumā bija doma tikai siksnas mainīt, bet nu noņemot vecās nost, visi rullīši oriģinālie un visi pipec + ģeneratora kolektora ass normāli iedilusi. Atrasts meistars, kas samainīja asi, nočekoja visu pārējo un alles gut. 220eur vietā par jaunu ģeneratoru, tikai nieka 60
Vispār rēcīgi. Vasarā novēroju kad ieslēdzu a/c, tā kaut kas diezgan pretīgi sāk čivināt no siksnām/rullīšiem. Visu noārdot, vaina izrādās ģeneratora kolektora ass + oglītes. Nespēja abi sadzīvot. Pēc jaunās kolektora ass, viss kluss un mierīgs. Bija doma, ka pie vainas a/c sūknis, bet nikujā.
Samainītas abas siksnas, visi rullīši + spriegotāji + tosola truba, kas savieno abas galvas un visas iespējamās blīves vakuumsūknim, jo tas nabags dzīvoja eļļā
Nākamie plāni ieplūdes kanālus provēt ar kko iztīrīt, jo vārsti viegli apauguši ar uzdedžiem. Naivi ceru, ka izdosies ar brake cleaner Nu un tad jau jāsāk kārba celt nost un ķēdes mainīt. Viss internāts saka, ka ķēdes var samainīt tikai mataru izceļot, bet nu hz, gribētos domāt, ka ar izlauztām rokām ir pietiekami daudz vietas, lai samainītu neceļot ārā. Will update. Tik jāgaida janvāra vidus kad intercars sarūpēs visu nepieciešamo
Sākumā bija doma tikai siksnas mainīt, bet nu noņemot vecās nost, visi rullīši oriģinālie un visi pipec + ģeneratora kolektora ass normāli iedilusi. Atrasts meistars, kas samainīja asi, nočekoja visu pārējo un alles gut. 220eur vietā par jaunu ģeneratoru, tikai nieka 60
Vispār rēcīgi. Vasarā novēroju kad ieslēdzu a/c, tā kaut kas diezgan pretīgi sāk čivināt no siksnām/rullīšiem. Visu noārdot, vaina izrādās ģeneratora kolektora ass + oglītes. Nespēja abi sadzīvot. Pēc jaunās kolektora ass, viss kluss un mierīgs. Bija doma, ka pie vainas a/c sūknis, bet nikujā.
Samainītas abas siksnas, visi rullīši + spriegotāji + tosola truba, kas savieno abas galvas un visas iespējamās blīves vakuumsūknim, jo tas nabags dzīvoja eļļā
Nākamie plāni ieplūdes kanālus provēt ar kko iztīrīt, jo vārsti viegli apauguši ar uzdedžiem. Naivi ceru, ka izdosies ar brake cleaner Nu un tad jau jāsāk kārba celt nost un ķēdes mainīt. Viss internāts saka, ka ķēdes var samainīt tikai mataru izceļot, bet nu hz, gribētos domāt, ka ar izlauztām rokām ir pietiekami daudz vietas, lai samainītu neceļot ārā. Will update. Tik jāgaida janvāra vidus kad intercars sarūpēs visu nepieciešamo
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8490
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Ar brake cleaneri un zobu birsti kko pat varētu notīrīt ja relatīvi maz ir aizaudzis, bet tad kaut kā jādabū to visu pēc tam ārā.
Nav tā ka šajā posmā izcelt motoru ir relatīvi mazs gemors pret to cik vieglāk būtu mainīt ķēdes?
Nav tā ka šajā posmā izcelt motoru ir relatīvi mazs gemors pret to cik vieglāk būtu mainīt ķēdes?
Re: Toretto B8 S4 (Burbulis)
Vispār laba ideja par zobu birsti. Izsūks ar putekļsūcēju pēc tam
Baigi negribas celt ārā, jo tad man dzinēja kāja vai kā to aparātu sauc jāaizlienē un man telpa nav pietiekami liela, lai siltumā to dzinēju skrūvētu. Negribas pirkstus atsaldēt vopše noskrūvēs kārbu vispirms un tad jau sapratīs vai ir jāceļ ārā vai nē. Kaut gan visi raksta, ka uz jack standiem kārbu ņemt nost arī esot nāve