Nekas neapstājas.
Biju pie lokālā BMW detaļu džeka, paņēmu šo to ko vajadzēja un sameklēju vajadzīgos oem klipšus, 8 vienādus 3 vienādus un 3 vienādus, sanāca atrast visu šajā kaudzē.

Viss baigi labi beidzot priekšējā paneļa priekšējo apdari varēja nostiprināt, tai bija savi specifiski klipši.
Kā nākamais beidzot sanāca pieķerties klāt dzinēja darbībai, tiku pie litotām BREMI spolēm, nomainīju pirmo spoli BMW made in China un dzinējs beidza izteikti raustīties, bet šā vai tā līdz galam nerūcēja tīri, tad sāku mainīt pārējās spoles un pamanīju, ka manām pilnīgi visām ir plaisa korpusā.
Nedomājot mainīju visas nost.

Nācās piemeklēt vēl divas BREMI spoles ar pareizajiem kodiem lai visas 8 būtu vienādas, diezgan veiksmīgi sanāca arī tās atrrast.
un nu dzinējs rūcēja tīri, viss likās baigi labi, bet tomēr vēlējos arī pārliecināties par degvielas spiedienu, sūknis bija uzlikts jauns bet man nepatīkams ražotājs.
pieliku mērāmo un degvielas spiediens ir 2,9 3.0 bāri, pēc grāmatas jābūt 3.5 bāriem.

tomēr pirms mainu sūkni gribējās nomainīt degvielas spiediena regulātoru jo visa devielas sistēma bija ļoti netīra un pieļāvu domu, ka vārsts ar pa gadiem saguris.
Uzliekot jaunu Pierburg vārstu

Degvielas spiedienu dabūju nu jau 3.1 bārus, nu ko jāmaina sūknis, tad jau līdz sūkņa un spiediena updeitam.
Un jaunas salona spuldzes.
Testējot jaunās vecās spoles.

Dubultie sānu logi no sāna skata veido tonējuma paskatu.
Te gan tagad sanāks ieturēt mazu pauzi, 7 tītais rīt tiks aizvests vēlreiz pie bleķinieka, bet par to kad būs atpakaļ pie manis.