BMW e32 ievests Latvijā pirms 5 gadiem no Vācijas Štutgartes bijis garāžas auto , tad Latvijā iedots vienam meham lai uztaisa apkopi, mehs paņēma garšīgo un ar čomu izlaida testā, tests beidzās elektrības stabā.
bojāts, kreisais lanžerona gals, buferis, motora pārsegs, kreisais spārns, brille, un dafigā plastmasi.
auto tos pašus 4-4,5 gadus stāvēja angārā, no telpām izgāja ārā un šis auto sāka stāvēt zem klajas debess, saimnieks jau kādu laiku atpakaļ piedāvāja nopirkt šo auto, man gribējās nopirkt, bet paralēli vēl viens projekts bija procesā un es teicu nē.
Tad nu šodienā esmu nopircis sev sen kāroto auto, vienmēr ir paticis,gribējies trīsdesmit otro.
BMW e32 1992 gada beigas.
M60B30 ar 242tkm
Oem shadowline
ādas elektro krēsli + elkoņbalsti, apsilde nav, žēl.
kruīzs
4x elektro logi + lūka.
6cd changers
kondicionieris
gaismas paka
aizmugurē elektro storka
un nu 3 retākas ekstras
Priekšā Aizmugurē parkingi
elektriski pievelkams bagažnieks
dubultie stikli.
Auto virsbūves daļas ir pilnībā bez rūsas, tā iemesla dēļ iegādājos šo auto jo nevēlējos vairs auto ar rūsu, protams viss var gadīties ar kādu interesantu projektu, bet šo negribēju rūsainu caurumainu utt.
protams ir kāds rūsas pleķis ap domkrata vietām, bet tas viss ļoti vienkārši labojams.
Tad nu mans pirmais mērķis bija piedarbināt dzinēju saprast kā rūc, ja labi tad uztaisīt apkopi dzinējam, tas bija diezgan klāts eļļā, + pamanīju zem ieplūdes kolektoru peļu midzeni.
pagaidām ir diezgan maz procesa bildes jo esmu blīvju gaidīšanas procesā, bet šis tas ir.
Tur kur savācu viņu.



Peļu māja un daudz eļļas.


Un daudz daudz klīneru + e95.


pārbaudītas oglītes + satīrīti kontakti.



Nu un uz šodienu vairs tā īsti nav bilžu "pēc" ir pirms čupa ar bildēm, bet kā jau brīvdienās detaļas dabūt nevar, tad pagaidām šeit arī apstāsimies.
Plāni uz 2025 gada pirmo martu to auto dabūt jau braucošu gatavu.