BMW e32 1992 m60b30
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1242
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: BMW e32 1992 m60b30
Lieliski!
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- petka17
- Posts: 6992
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: BMW e32 1992 m60b30
Skaisti, gaidam vēl apdeitu
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: BMW e32 1992 m60b30
Laikam jāsāk ar Laimīgu jauno gadu!
30/31Deccembrī sanāca pieķerties klāt lukturu tēmai, uztapa tuvās Hella dark lampas, un ar lukturiem pagaidām viss, krusti tik būs rīt, tad jau brīvdienās būs jaunumi par lukturiem.
Toties šodien sanāca mazliet "apsisties" kā jaunībā
Tēma degvielas šļaukas.
Un tiekot šeit jau bija skaidrs, kāds šeit ir bijis, viens neorģinālais hamuts.
Turklāt šeit man bija skaidrs kapēc auto iegādes dienā es nevarēju piedarbināt, biju pārbaudījis dzirksteli, sūkni kko knapi dzirdēju, bet kā neleca tā neleca, ielēju mazliet degvielu, ar mokām pieleca, bet nu smirdēja pēc vecas degvielas un liku vainu uz degvielu kapēc nelec.
Mehs Vācijā, vai mehs Latvijā ir mainījis sūkni un sūknim spiediena šļauku ir savilcis nepareizā stāvoklī un liekot sūkni ar pludiņu bākā to ir sagriezis mezglā un tā ir brutāli aizspiedusies ciet.
Izņemot sūkni ārā vēl vairāk apstiprinājās doma, ka šeit kāds ir bijis.
Šādi viņa bija iekšā bākā.
Šeit noņemta nost un pati jau ieņēmusi formu + šļauka salikta ar hamutu, hamuts funkciju pilda, bet orģīnāli ir vienreiz lietojamā skava, sūknis gan tika ielikts atpakaļ ar savilcēju jo
mehs bija pacenties aplauzt sūkņa nostiprināšanas ausis.
Iztīrīju sūkņa baseinu.
Un protams izsūcu visu veco degvielu.
Ieliku sūkni, kārtīgi pārbaudīju vai šļauka nemetas mezglā un tikai tad augšu savilku kopā.
Tad zem auto nomainīju šļaukas + degvielas filtru, to ar muti nevarēju izpūst cauri, p.s tā viena brutāli norūsējusī degvielas truba ir bākas ventilācijas truba, grūti spriest ko skatē teiks par viņu, tad jau manīsim, pagaidām viņu neaiztikšu.
atlikušo degvielu izpūtu no trubas jo būs sprauslas ar svaigiem filtriņiem, negribas degvielas sistēmā vecu degvielu.
Kā ārī nomainīju divus hamutus uz BMW hamutiem, te bija kkadi kreisie, protams funkciju pilda, bet takā man ir daudz BMW hamutu liekam tos un protams jauns degvielas filtrs.
Te gan bildēšanas brīdī izskatās, ka ir izlijis piens, bet nē, biezā slānī uzklāju Wurth rūsas pārveidotāju lai tā kabata tur maksimāli ilgāk tiek iekonservēta.
Un te redzams kā būtu jābūt, pie sūkņa jābūt vienreiz lietojamām skavām.
Motora telpā palika divas šļaukas, tās rīt jāmaina, ar diviem metriem man tomēr nepietika.
Drošība pirmajā vietā, lai nepārlauztu kādu kaulu ar to smago vāku, amīši švaki vāks grib krist ciet pie mazākās auto kustības.
Un protams, vai tad instrumentu lāde ir pilna ?
Ir
Kāds uzminēs kas ir šis ? bija kastē paslēpts.
Un šeit beidzās tēma degviela, saelpojos, apsitos, samainīju, cerams, ka rūks
30/31Deccembrī sanāca pieķerties klāt lukturu tēmai, uztapa tuvās Hella dark lampas, un ar lukturiem pagaidām viss, krusti tik būs rīt, tad jau brīvdienās būs jaunumi par lukturiem.
Toties šodien sanāca mazliet "apsisties" kā jaunībā
Tēma degvielas šļaukas.
Un tiekot šeit jau bija skaidrs, kāds šeit ir bijis, viens neorģinālais hamuts.
Turklāt šeit man bija skaidrs kapēc auto iegādes dienā es nevarēju piedarbināt, biju pārbaudījis dzirksteli, sūkni kko knapi dzirdēju, bet kā neleca tā neleca, ielēju mazliet degvielu, ar mokām pieleca, bet nu smirdēja pēc vecas degvielas un liku vainu uz degvielu kapēc nelec.
Mehs Vācijā, vai mehs Latvijā ir mainījis sūkni un sūknim spiediena šļauku ir savilcis nepareizā stāvoklī un liekot sūkni ar pludiņu bākā to ir sagriezis mezglā un tā ir brutāli aizspiedusies ciet.
Izņemot sūkni ārā vēl vairāk apstiprinājās doma, ka šeit kāds ir bijis.
Šādi viņa bija iekšā bākā.
Šeit noņemta nost un pati jau ieņēmusi formu + šļauka salikta ar hamutu, hamuts funkciju pilda, bet orģīnāli ir vienreiz lietojamā skava, sūknis gan tika ielikts atpakaļ ar savilcēju jo
mehs bija pacenties aplauzt sūkņa nostiprināšanas ausis.
Iztīrīju sūkņa baseinu.
Un protams izsūcu visu veco degvielu.
Ieliku sūkni, kārtīgi pārbaudīju vai šļauka nemetas mezglā un tikai tad augšu savilku kopā.
Tad zem auto nomainīju šļaukas + degvielas filtru, to ar muti nevarēju izpūst cauri, p.s tā viena brutāli norūsējusī degvielas truba ir bākas ventilācijas truba, grūti spriest ko skatē teiks par viņu, tad jau manīsim, pagaidām viņu neaiztikšu.
atlikušo degvielu izpūtu no trubas jo būs sprauslas ar svaigiem filtriņiem, negribas degvielas sistēmā vecu degvielu.
Kā ārī nomainīju divus hamutus uz BMW hamutiem, te bija kkadi kreisie, protams funkciju pilda, bet takā man ir daudz BMW hamutu liekam tos un protams jauns degvielas filtrs.
Te gan bildēšanas brīdī izskatās, ka ir izlijis piens, bet nē, biezā slānī uzklāju Wurth rūsas pārveidotāju lai tā kabata tur maksimāli ilgāk tiek iekonservēta.
Un te redzams kā būtu jābūt, pie sūkņa jābūt vienreiz lietojamām skavām.
Motora telpā palika divas šļaukas, tās rīt jāmaina, ar diviem metriem man tomēr nepietika.
Drošība pirmajā vietā, lai nepārlauztu kādu kaulu ar to smago vāku, amīši švaki vāks grib krist ciet pie mazākās auto kustības.
Un protams, vai tad instrumentu lāde ir pilna ?
Ir
Kāds uzminēs kas ir šis ? bija kastē paslēpts.
Un šeit beidzās tēma degviela, saelpojos, apsitos, samainīju, cerams, ka rūks
Last edited by Utututu on 03 Jan 2025, 00:28, edited 2 times in total.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
- spainis666
- Posts: 521
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- petka17
- Posts: 6992
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: BMW e32 1992 m60b30
Šeit jau sāk vilkt uz autismu.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: BMW e32 1992 m60b30
Paldies visiem par intresi šajā projektā.
Šis bija piņķerīgs, bet tajā pašā laikā ļoti patīkams darbs.
Gribēju lai šim auto ir priekšējās melnās lampas un tad nu sākām.
Tika izlasītas +- labākās lampas, tas ir labākie stikliņi + labākie reflektori.
Brilles + fēns + cimdi + skruvgrieznis un sildam stikliņus nost.
Stikliņi nost, tad ar nazi un skruvgriezni notīrīta vecā līme.
Tuvām gaismām samatēti spīdīgie luktura elementi.
nokrāsoti
Iekšā tuvajos lukturos nokrāsota detaļa kas caur stiklu redzama balta.
Tuvie gandrīz gatavi.
Kamēr lukturi kalst, tikmēr.
Notīrīti refloktori.
Notīrītas lēcas.
Un tad ķēros klāt tālajiem.
Tiku pie krustiem.
Sanāca gan vienu tālo lukturi izmest ārā, Ieliku krustu lukturī vadījos horizontāli pret detaļu iekšā lukturī, spūldzei metāla cepuri, saurbu caurumus ieliku krustu uzliku stiklu un viss totāli šķībi, izrādās vajadzēja vadīties pret stikliņa "atslēdziņas" vietas, nu neko lukturis izmests ārā kāpu mašīnā un braucu pie vietēja čaļa kas jauc ārā vecus BMW, dabūju tālu lukturi, braucu mājās un atkal brilles, fēns, cimdi, skruvgrieznis.
Nokrāsoju metāla cepuri.
Kamēr tālie žūst pieķēros pagriezieniem, samazgāju no iekšās āras, sapulēju un salīmēju atpakaļ perimetra gumijas, un jā arī vienu pagriezienu nācās nopirkt, svarīgi bija lai butu orģinālais BMW.
Nu un beidzot pienāca brīdi lukturus salikt kopā.
Pie vietējā dīlera nopirku luktura rāmjus, labās puses rāmim bija nolauztas divas ausis, gribējās lai visu var kārtīgi nostiprināt.
sasmērēju luktura stiprinājuma plastmasas ar smēri lai lukturus vieglāk noregulēt.
nomainīju regulācijas kātus, uz lukturi viņi nāk divi, abiem bija plastmasas kāti pazuduši, principā tagad var visu viegli ar pirkstiem saregulēt.
Finito taisnīte.
Neko neregulēju jo būs jājauc viss ārā, bet nu kko jau var saprast, P.s nezināju, ka būs tik grūti atrast resti kas nāk ap lampām.
vidējā reste būs melna, bet to gan vajadzētu nolīmēt ar plēvi.
Nu šis bija kārtīgs maratons.
Nākamais vajadzetu to dzinēju beidzot piedarbināt, bet te atkal būs ko pastāstit kad tikšu pie sprauslām, pagaidām būs mazs klusums, protams process turpināsies, bet postošu tad kad būs kāds darbs padarīts no a-z.
Cya.
Šis bija piņķerīgs, bet tajā pašā laikā ļoti patīkams darbs.
Gribēju lai šim auto ir priekšējās melnās lampas un tad nu sākām.
Tika izlasītas +- labākās lampas, tas ir labākie stikliņi + labākie reflektori.
Brilles + fēns + cimdi + skruvgrieznis un sildam stikliņus nost.
Stikliņi nost, tad ar nazi un skruvgriezni notīrīta vecā līme.
Tuvām gaismām samatēti spīdīgie luktura elementi.
nokrāsoti
Iekšā tuvajos lukturos nokrāsota detaļa kas caur stiklu redzama balta.
Tuvie gandrīz gatavi.
Kamēr lukturi kalst, tikmēr.
Notīrīti refloktori.
Notīrītas lēcas.
Un tad ķēros klāt tālajiem.
Tiku pie krustiem.
Sanāca gan vienu tālo lukturi izmest ārā, Ieliku krustu lukturī vadījos horizontāli pret detaļu iekšā lukturī, spūldzei metāla cepuri, saurbu caurumus ieliku krustu uzliku stiklu un viss totāli šķībi, izrādās vajadzēja vadīties pret stikliņa "atslēdziņas" vietas, nu neko lukturis izmests ārā kāpu mašīnā un braucu pie vietēja čaļa kas jauc ārā vecus BMW, dabūju tālu lukturi, braucu mājās un atkal brilles, fēns, cimdi, skruvgrieznis.
Nokrāsoju metāla cepuri.
Kamēr tālie žūst pieķēros pagriezieniem, samazgāju no iekšās āras, sapulēju un salīmēju atpakaļ perimetra gumijas, un jā arī vienu pagriezienu nācās nopirkt, svarīgi bija lai butu orģinālais BMW.
Nu un beidzot pienāca brīdi lukturus salikt kopā.
Pie vietējā dīlera nopirku luktura rāmjus, labās puses rāmim bija nolauztas divas ausis, gribējās lai visu var kārtīgi nostiprināt.
sasmērēju luktura stiprinājuma plastmasas ar smēri lai lukturus vieglāk noregulēt.
nomainīju regulācijas kātus, uz lukturi viņi nāk divi, abiem bija plastmasas kāti pazuduši, principā tagad var visu viegli ar pirkstiem saregulēt.
Finito taisnīte.
Neko neregulēju jo būs jājauc viss ārā, bet nu kko jau var saprast, P.s nezināju, ka būs tik grūti atrast resti kas nāk ap lampām.
vidējā reste būs melna, bet to gan vajadzētu nolīmēt ar plēvi.
Nu šis bija kārtīgs maratons.
Nākamais vajadzetu to dzinēju beidzot piedarbināt, bet te atkal būs ko pastāstit kad tikšu pie sprauslām, pagaidām būs mazs klusums, protams process turpināsies, bet postošu tad kad būs kāds darbs padarīts no a-z.
Cya.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
- howitzer
- M30
- Posts: 29189
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: BMW e32 1992 m60b30
Blec, cik ahujenna!
Ja kādam nepatīk hella dark, var izēst dirsu-tas ir labākais e30/e34/e32 mods ever.
Ja kādam nepatīk hella dark, var izēst dirsu-tas ir labākais e30/e34/e32 mods ever.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: BMW e32 1992 m60b30
Neatceros vairs kuram auto, bet arī vienreiz gribēju notīrīt reflektoru. Paņēmu stiklu tīrāmo un papīra dvieli - kā vienu reizi novilku pa reflektoru tā viss švīkās
Kopš tās reizes liekas, ka reflektorus vispār nedrīkst aiztikt
par progresu. "Hella dark" tiešām patīk uz e32/e34/e30 savs šarms ir arī standarta lukturiem, bet kopumā šie labāk patīk.
- howitzer
- M30
- Posts: 29189
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: BMW e32 1992 m60b30
Es šitā saskrāpēju sava pc caurspīdīgo sāna vāku. Papīrs ir baigi abrazīvs maitagabals, vajag mikrošķiedras lupatiņu.RaL wrote: ↑05 Jan 2025, 23:44Neatceros vairs kuram auto, bet arī vienreiz gribēju notīrīt reflektoru. Paņēmu stiklu tīrāmo un papīra dvieli - kā vienu reizi novilku pa reflektoru tā viss švīkās
Kopš tās reizes liekas, ka reflektorus vispār nedrīkst aiztikt
par progresu. "Hella dark" tiešām patīk uz e32/e34/e30 savs šarms ir arī standarta lukturiem, bet kopumā šie labāk patīk.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
-
- Posts: 54
- Joined: 18 Dec 2021, 22:13
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: BMW e32 1992 m60b30
reflektorus un to miglu tajos ir jāmazgā ar zobu protēžu šķidrumu. tas reāli strādājot
Automašīnu remontu serviss, Automašīnu remonts, diagnostika kā arī projektauto būvniecība no A-Z.
"Rebel Motors Workshop" Krūzes iela 3, Rīga
+371 25939721
Rakstu 2.pakāpes tehniskos projektus.
"Rebel Motors Workshop" Krūzes iela 3, Rīga
+371 25939721
Rakstu 2.pakāpes tehniskos projektus.
Re: BMW e32 1992 m60b30
Diena pirms īstā starta, es tā ceru.
Uzliku ar vesalām ausīm kruīza motoriņu, bet no orģīnālā motoriņa paņēmu trosi.
Tad tiku pie vecā ražojuma Bosch zondēm, Made in USA, ražotas varētu būt 90 gadu beigas 00 sākums, lokālais BMW detaļu džeks nodarbojas arī ar veco ražojuma noliktavas izpirkšanu, tad nu dēva man zināt, ka esot vecās BOSCH zondes, nedomādams ņēmu.
Bildē ieskatoties redz, ka uz viena vada ir uzlikts vada sadalītājs, auto bija uzlikts virsū 90 gados ražots "ekoloģijas" uzlabošanas iekārta ar kuru varēja samazināt nodokļu maksu.
Cik uz ātro izpētīju neiedziļinoties, tas darbojās no droseles vakuma, tad sadalījās uz iepl kolektora kartera ventilaciu, elektriba pie spolēm +- un pie zondes, bet tā uz fiksu norāvu viņu nost baigi netērējot laiku.
Tas bija viens no iemesliem kapēc arī gribējās jaunas zondes, bija redzams, ka viena ir bijusi mainīta otra izskatījās vēl orģinālā un otrs, mūžs jau ar viņām ir savi 100-150k.
Tad nu jaunās vietā.
Tad par sprauslām, gribējās pārbaudīt vai tiešām viņas ir vesalas, aizvedu uz pārbaudi, pēc pāris dienām zvana, klau tev gadienā tas auto negāja ar ne visiem cilindiem ? (dienā kad ar mokām piedarbināju rūcēja ļoti slikti) es saku jā, meistars, tev divas ir pilnīgi mierā.
Zvanīju atkal vietējam BMW džekam saku vajag vēl 8 sprauslas testam, iedēva, atkal sakombinēju lai dabūtu viņas pie meistara, dzīvoju pilsētā kurā nav nekā tapēc tas viss aizņem daudz laika lai visu saorganizētu, tad nu aizsūtu rezerves sprauslas pie meistara, un ir gatavas, nu man ir 8 pilnībā ejošas ar jauniem O ringiem + filtriņiem sprauslas.
veciem sprauslu filtri saplīsuši + rūsaini.
Jaunas blīves kolektoram.
Un saliktas sprauslas ar nokrāsotu sprauslu reilu.
Saliku kkadas vecās spuldzes lukturos lai saprastu vai tur viss deg kā vajag un biju patīkami pārsteigts, ka ar 12,1V akb un vecām spuldzēm gaisma ir pat ļoti laba.
Nu un uzliku kolektoru, pārbaudīju vai tiešām nav kkur vakuma noplūde.
Noplūdes nav, tātad var turpināt tālāk skruvēt.
Nu un tad jau rīt vajadzētu rūkt, nu ja ne rīt tad parīt bez variantiem.
Uzliku ar vesalām ausīm kruīza motoriņu, bet no orģīnālā motoriņa paņēmu trosi.
Tad tiku pie vecā ražojuma Bosch zondēm, Made in USA, ražotas varētu būt 90 gadu beigas 00 sākums, lokālais BMW detaļu džeks nodarbojas arī ar veco ražojuma noliktavas izpirkšanu, tad nu dēva man zināt, ka esot vecās BOSCH zondes, nedomādams ņēmu.
Bildē ieskatoties redz, ka uz viena vada ir uzlikts vada sadalītājs, auto bija uzlikts virsū 90 gados ražots "ekoloģijas" uzlabošanas iekārta ar kuru varēja samazināt nodokļu maksu.
Cik uz ātro izpētīju neiedziļinoties, tas darbojās no droseles vakuma, tad sadalījās uz iepl kolektora kartera ventilaciu, elektriba pie spolēm +- un pie zondes, bet tā uz fiksu norāvu viņu nost baigi netērējot laiku.
Tas bija viens no iemesliem kapēc arī gribējās jaunas zondes, bija redzams, ka viena ir bijusi mainīta otra izskatījās vēl orģinālā un otrs, mūžs jau ar viņām ir savi 100-150k.
Tad nu jaunās vietā.
Tad par sprauslām, gribējās pārbaudīt vai tiešām viņas ir vesalas, aizvedu uz pārbaudi, pēc pāris dienām zvana, klau tev gadienā tas auto negāja ar ne visiem cilindiem ? (dienā kad ar mokām piedarbināju rūcēja ļoti slikti) es saku jā, meistars, tev divas ir pilnīgi mierā.
Zvanīju atkal vietējam BMW džekam saku vajag vēl 8 sprauslas testam, iedēva, atkal sakombinēju lai dabūtu viņas pie meistara, dzīvoju pilsētā kurā nav nekā tapēc tas viss aizņem daudz laika lai visu saorganizētu, tad nu aizsūtu rezerves sprauslas pie meistara, un ir gatavas, nu man ir 8 pilnībā ejošas ar jauniem O ringiem + filtriņiem sprauslas.
veciem sprauslu filtri saplīsuši + rūsaini.
Jaunas blīves kolektoram.
Un saliktas sprauslas ar nokrāsotu sprauslu reilu.
Saliku kkadas vecās spuldzes lukturos lai saprastu vai tur viss deg kā vajag un biju patīkami pārsteigts, ka ar 12,1V akb un vecām spuldzēm gaisma ir pat ļoti laba.
Nu un uzliku kolektoru, pārbaudīju vai tiešām nav kkur vakuma noplūde.
Noplūdes nav, tātad var turpināt tālāk skruvēt.
Nu un tad jau rīt vajadzētu rūkt, nu ja ne rīt tad parīt bez variantiem.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30