Sveiki visiem, vai varētu palīdzēt, mans Suzuki rolleris neiet riktīgi, vai ievietojot jaunu izpūtēju un cilindru kkas mainīsies un vai šīs rezerves daļas ir pareizas, kuras atradu ? (http://virzuli-cilindri-50.blogspot.com ... -cena.html) (http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/Le ... 3-563.aspx)
Ko varētu vēl nomainīt, lai ietu kā vajag? Savādāk 65km/h par maz
Suzuki Katana AC 1999.g.
- koni4jo
- Spam addicted
- Posts: 3033
- Joined: 11 Sep 2011, 23:02
- Location: Latvijas vidū...
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Suzuki Katana AC 1999.g.
Tas cilindrs izskatās, ka ir standarta, ja?
Labāk meklēt kaut kādus sporta analogus, kam kubatūra bik lielāka un to izpūtēju klāt, tad jau kādi 80 moš ies
Baigais specs pa šitajiem krāmiem neesmu, bet čoms savu 50cc miseni 95km/h braukā
Labāk meklēt kaut kādus sporta analogus, kam kubatūra bik lielāka un to izpūtēju klāt, tad jau kādi 80 moš ies
Baigais specs pa šitajiem krāmiem neesmu, bet čoms savu 50cc miseni 95km/h braukā
- SmallDeree
- Posts: 1412
- Joined: 01 Mar 2009, 20:41
- Location: Sigulda
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Suzuki Katana AC 1999.g.
LeoVince ir vina no labākajām trubām krosa un enduro močiem, un domāju kad motorollerim arī nav sliktāka..
Re: Suzuki Katana AC 1999.g.
Kur tie laiki, kad pašam bija rolleris, bet nu kko vēl atceros. Pats braukāju ar yamaha airox`u, kurš bija ''nedaudz'' sačinīts, t.i. bija kāda normāla e39 vērtībā.
1. kārtām suzuki katana ir sūds pats par sevīm, ja gribi, lai kaut cik iet, pa lielam vienīgie varianti ir aprilia sr50, yamaha airox, gillera runner.
2. kārtām tavas detaļas nekam neder. ielinkotais cilinds ir ļoti tuvu stockam. budžta variants ir kvai polini sport cilindrs vai kkas no stage 6 , kkas labāks un par labu cenu - HEBO, piemēram, manston replica. izpūtējs leo vince ir so so firma scooteriem. labāki būs yasuni.
3. kārtām vajag karburātoru lielāku.
pašam bija komplekts Hebo manston replica cilindrs + hebo niknākā kloķene(nosaukumu vairs neatceros, bet, ja kloķene sūds, tad pa mēnesi ilgāk nevilka, līdz noklājās.) + stage 6 24mm karburātors + polini gaisa filtrs + stage 6 variātors + yasuni izpūtējs + elektriķa paštaisīts ecu. Gan jau kko piemirsu, bet nu airox gāja prekš rollera lopā. ar smagākiem ruļļiem variātorā 130 km/h mierīgi.
P.S brīnos, ka kko vēl atceros, turklāt diezgan labi
1. kārtām suzuki katana ir sūds pats par sevīm, ja gribi, lai kaut cik iet, pa lielam vienīgie varianti ir aprilia sr50, yamaha airox, gillera runner.
2. kārtām tavas detaļas nekam neder. ielinkotais cilinds ir ļoti tuvu stockam. budžta variants ir kvai polini sport cilindrs vai kkas no stage 6 , kkas labāks un par labu cenu - HEBO, piemēram, manston replica. izpūtējs leo vince ir so so firma scooteriem. labāki būs yasuni.
3. kārtām vajag karburātoru lielāku.
pašam bija komplekts Hebo manston replica cilindrs + hebo niknākā kloķene(nosaukumu vairs neatceros, bet, ja kloķene sūds, tad pa mēnesi ilgāk nevilka, līdz noklājās.) + stage 6 24mm karburātors + polini gaisa filtrs + stage 6 variātors + yasuni izpūtējs + elektriķa paštaisīts ecu. Gan jau kko piemirsu, bet nu airox gāja prekš rollera lopā. ar smagākiem ruļļiem variātorā 130 km/h mierīgi.
P.S brīnos, ka kko vēl atceros, turklāt diezgan labi
Re: Suzuki Katana AC 1999.g.
Emm, veelos iekļauties apm. 150 ls . Nevarētu linkus nomest kur varētu pasūtīt nepieciešamās detaļas ?Madars wrote:Kur tie laiki, kad pašam bija rolleris, bet nu kko vēl atceros. Pats braukāju ar yamaha airox`u, kurš bija ''nedaudz'' sačinīts, t.i. bija kāda normāla e39 vērtībā.
1. kārtām suzuki katana ir sūds pats par sevīm, ja gribi, lai kaut cik iet, pa lielam vienīgie varianti ir aprilia sr50, yamaha airox, gillera runner.
2. kārtām tavas detaļas nekam neder. ielinkotais cilinds ir ļoti tuvu stockam. budžta variants ir kvai polini sport cilindrs vai kkas no stage 6 , kkas labāks un par labu cenu - HEBO, piemēram, manston replica. izpūtējs leo vince ir so so firma scooteriem. labāki būs yasuni.
3. kārtām vajag karburātoru lielāku.
pašam bija komplekts Hebo manston replica cilindrs + hebo niknākā kloķene(nosaukumu vairs neatceros, bet, ja kloķene sūds, tad pa mēnesi ilgāk nevilka, līdz noklājās.) + stage 6 24mm karburātors + polini gaisa filtrs + stage 6 variātors + yasuni izpūtējs + elektriķa paštaisīts ecu. Gan jau kko piemirsu, bet nu airox gāja prekš rollera lopā. ar smagākiem ruļļiem variātorā 130 km/h mierīgi.
P.S brīnos, ka kko vēl atceros, turklāt diezgan labi
Re: Suzuki Katana AC 1999.g.
Emm, veelos iekļauties apm. 150 ls . Nevarētu linkus nomest kur varētu pasūtīt nepieciešamās detaļas ?Madars wrote:Kur tie laiki, kad pašam bija rolleris, bet nu kko vēl atceros. Pats braukāju ar yamaha airox`u, kurš bija ''nedaudz'' sačinīts, t.i. bija kāda normāla e39 vērtībā.
1. kārtām suzuki katana ir sūds pats par sevīm, ja gribi, lai kaut cik iet, pa lielam vienīgie varianti ir aprilia sr50, yamaha airox, gillera runner.
2. kārtām tavas detaļas nekam neder. ielinkotais cilinds ir ļoti tuvu stockam. budžta variants ir kvai polini sport cilindrs vai kkas no stage 6 , kkas labāks un par labu cenu - HEBO, piemēram, manston replica. izpūtējs leo vince ir so so firma scooteriem. labāki būs yasuni.
3. kārtām vajag karburātoru lielāku.
pašam bija komplekts Hebo manston replica cilindrs + hebo niknākā kloķene(nosaukumu vairs neatceros, bet, ja kloķene sūds, tad pa mēnesi ilgāk nevilka, līdz noklājās.) + stage 6 24mm karburātors + polini gaisa filtrs + stage 6 variātors + yasuni izpūtējs + elektriķa paštaisīts ecu. Gan jau kko piemirsu, bet nu airox gāja prekš rollera lopā. ar smagākiem ruļļiem variātorā 130 km/h mierīgi.
P.S brīnos, ka kko vēl atceros, turklāt diezgan labi