Ne vienmēr ir pa rokai ar ko bildēt, bet šoreiz kaut kas ir sanācis pa ilgiem laikiem
Ne gluži 65. gada mustangs, bet tomēr
Jautājumu gadījumā e-mail vai pa klausuli
Šoreiz nedaudz jaunāks auto nekā ierasts- Volvo S80 2003. gada
Uzdevums- savest kārtībā vizuālo pēc negadījuma ar autonomās apsildes krāsniņas aizdegšanos ( neilgi pēc šī darba veikšanas kļuvu par liecinieku, kad līdzīgam Volvo aizdegās tā pati autonomā apsilde tikko noslāpētai mašīnai pie CSDD)
Šādu viņu atgādāja
Tad tīram
Epoksīda grunts
Pildošā grunts
Krāsa, laka
taa skaaabaa grunts pec struklas vairak domata ka transportejamaa grunts , lai nepaliek bruuns kamer parved no truklotaja lidz garazai kur notiks metinasanas darbi utt, peec metinasanas u.c darbiem tapat bus japargruntee,
pec pieredzes vislabaak blekji aizsargaas un vieglak straadaat ir ar epoksidu grunti (auto remonta, piemeram NOVOL)
kriss.r wrote:taa skaaabaa grunts pec struklas vairak domata ka transportejamaa grunts , lai nepaliek bruuns kamer parved no truklotaja lidz garazai kur notiks metinasanas darbi utt, peec metinasanas u.c darbiem tapat bus japargruntee,
pec pieredzes vislabaak blekji aizsargaas un vieglak straadaat ir ar epoksidu grunti (auto remonta, piemeram NOVOL)
nu man krasotajs ieteica ar divkomppnenta epoksida grunti, tik es nezinu cik pec tam viegli ir vinu slipet nost kad izage mainamo metalu lai varetu metinat, tapec ta jautaju ko un ka labak
Skābā, jeb fosfāta grunts. No ražotāja atšķirās kādā krāsā viņa būs, bet parasti zaļa. Krāso uzreiz pēc smilšu strūklas. Priekš metināšanas ļoti laba - plāna, noturīga un labi vada elektrību.
Kad auto sametināts viņu, pirms gruntēšanas, matē un maz kas paliek no skābās grunts. Otrā grunts ir visparastākā grunts uz kuras jau var špaktelēt.