Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Tik jātaisa ir viengabalaina, nevis ar skrūvēm.Martinss wrote:Hvz, gadus 4 atpakaļ, kad man taisīja glāžu atsaiti, tas prieks maksāja 45ls. (40ls bija, ja nevajadzēja locīt) Vienīgi rēķinies, ka atrodas Murjāņos.
Tā izskatījās priekš 2.0i, vēlāk pielāgoja jaunajam motoram.
Sev laikam ar pie kalniņa taisīšu, jo tā 933 atsaite kas ir e46 nepasargā no galvenās e46 problēmas - plaisājošām glāzēm(nav riņķa ap glāzi, tur tikai uz 2 skrūvēm).
- Martinss
- Posts: 4874
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
14 minūtes vēl. Nevaru vien sagaidīt, kad tikšu līdz mājām un varēšu ielīst šortos un čībās.
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Man gan pēc stundas jāsāk strādāt
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- UldisUldis
- Posts: 4532
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Volvo V50 2.0d 2007. gada
Tukšgaitā grab, izspiežot sajūgu negrab. Tukšgaitā arī ātrumkloķis dažreiz uzkrītošāk vibrē, bet braucot nekādu problēmu, ja nu vienīgi starp pirmajiem 2 robiem vairs tik līgani nevar pārslēgties. Nedaudz pieskaroties sajūga pedālim, arī jūtama vibrācija - divmasu sparats, izspiedējgultnis? It kā dzīvot netraucē, bet kaitina tās papildu skaņas. Un kas var pirmais izbeigties, cik ilgi var braukt ar tādu grabošu?
Ja tas viss pasākums jāmaina, ko labāk izvēlēties - LUK, Sachs? Skatos, ka cenas grozās ap 600eur..
Tukšgaitā grab, izspiežot sajūgu negrab. Tukšgaitā arī ātrumkloķis dažreiz uzkrītošāk vibrē, bet braucot nekādu problēmu, ja nu vienīgi starp pirmajiem 2 robiem vairs tik līgani nevar pārslēgties. Nedaudz pieskaroties sajūga pedālim, arī jūtama vibrācija - divmasu sparats, izspiedējgultnis? It kā dzīvot netraucē, bet kaitina tās papildu skaņas. Un kas var pirmais izbeigties, cik ilgi var braukt ar tādu grabošu?
Ja tas viss pasākums jāmaina, ko labāk izvēlēties - LUK, Sachs? Skatos, ka cenas grozās ap 600eur..
- VuskansDavis
- Posts: 2365
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Jā, viss tas Tev ir jāmaina. Uzliec jaunu komplektu un brauc! LUK vai Sach nav starpības, abi labi.
Ar grabošu vari nobraukt ilgi un arī ne tik ilgi, var izbeigties un nekas nenotikt, var izbeigties un kārbā robu izsist.
Ir varoņi kas liek valeo vienmasas spararatus un tiem paredzētus sajūgus - bet dažiem grab kārbas, dažiem tas viss pasākums pēc tam vibrē.
Ar grabošu vari nobraukt ilgi un arī ne tik ilgi, var izbeigties un nekas nenotikt, var izbeigties un kārbā robu izsist.
Ir varoņi kas liek valeo vienmasas spararatus un tiem paredzētus sajūgus - bet dažiem grab kārbas, dažiem tas viss pasākums pēc tam vibrē.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- AtmoBenzin
- Posts: 11924
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Nevis dažiem tas vibrē un grab kārbas, bet dīzeļiem 100% ka vibrēs viss kā puņķis uz drāts, ja ne vislaik, tad kaut kādos apgriezienos noteikti(visdrīzāk ka visos, tik dīzeļcilvēki pieraduši vislaik kratīties un jūt tikai izteiktākos). Benzīnmotoram var kaut kas grabēt var negrabēt atkarībā no dažādiem citiem apsvērumiem, bet vibrēt pie normālas darbības nekam nevajadzētu. Cita lieta, ka var, piemēram, atskrūvēties eļļas sūknis, jo, piemēram, rūpnīcā uzliktais demferis kloķenes galā ir jau knapi pietiekoš divmasniekam(skatīt Ens topiku tuvākā pusgada laikā).
- UldisUldis
- Posts: 4532
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Vienmasnieka variants vispār netiek izskatīts, tā kā to var tālāk neapspriest.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Var paskrvēt! http://www.pacelauto.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Vai kāds ir saskāries ar m50b25 zobenes maiņu? Mašīna pēkšņi noslāpa, atjaukta tika un tika konstatēts, ka pārtrūkusi zobene. Varētu būt, ka līdzi kaut kas paķerts? Cik aptuveni nostātos remonts un pie kā labāk aizdzīt saremontēt?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Tur tiešām ir zobsiksna?
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
- AtmoBenzin
- Posts: 11924
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- AtmoBenzin
- Posts: 11924
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
A viņš neteica ka tas ir bmw. M50 jau var iesvapot visur kur sirds kāro.