Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
Walbro
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2009, 19:14
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Walbro »

Sveiki draugi, man ir radusies nepatikama problema. Pagaisnedel skrejos ar bmw m3 e46 un vineju, bet sapratu ka man ljoti duumo mans 1.9tdi dzineejs. Varbuut kaads zin kur probleema? Itkaa iet ljoti labi. Golf mk4 1.9tdi agr 66kw
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Janx »

Kādu labu karstumizturīgo krāsu varat ieteikt? Ir doma nokrāsot mocim motoru, cilindrus u.c.
Arī pareizāko tehnoloģiju/veidu kā krāsot, lai pēc kāda laika tā nesāktu lobīties nost.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
Gsi2
Posts: 837
Joined: 02 Jun 2009, 16:50
Location: kurzeme
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Gsi2 »

te kāds subaru spec ar ir?impreza gc 155kw aizmugurējais reduktors sāka uzvesties kā vecs ikarus (GAUDO) nu tā izklausās ka reduktors,gaudošana nāk no aizmugures un no 50kmh-70 tāda iztekta.eļļas maiņa ar piedevām vai vēl kas ko līdzēs?
Gsi Turbo

Bmw e36 e46 e60
User avatar
artyp
Posts: 207
Joined: 29 Oct 2014, 21:51
Location: Krāslava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by artyp »

Janx wrote:Kādu labu karstumizturīgo krāsu varat ieteikt? Ir doma nokrāsot mocim motoru, cilindrus u.c.
Arī pareizāko tehnoloģiju/veidu kā krāsot, lai pēc kāda laika tā nesāktu lobīties nost.
Firmu precīzi nepateikšu, krāsoju ar vissūdīgāko, kuta tipa 600` var izturēt.
Visu uztīrīju, nomazgāju, attaukoju un nokrāsoju. Pagaidām turas:)
User avatar
UldisUldis
Posts: 4504
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by UldisUldis »

2007. gada Volvo V50 2.0d

Šodien pečka visu laiku sāka pūst karsto gaisu, vienalga, kāda ir uzgriezta temperatūra. Pat uz LO pūta karstu. Kas tur varētu būt nojūdzies?
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11910
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by AtmoBenzin »

Gsi2 wrote:te kāds subaru spec ar ir?impreza gc 155kw aizmugurējais reduktors sāka uzvesties kā vecs ikarus (GAUDO) nu tā izklausās ka reduktors,gaudošana nāk no aizmugures un no 50kmh-70 tāda iztekta.eļļas maiņa ar piedevām vai vēl kas ko līdzēs?
Gaudošana ir arī bez slodzes? Tad gultņi, eļļas maiņa visdrīzāk nepalīdzēs. Bez slodzes gaudošana pazūd? Tad drošvien sazobe, eļļas maiņa diezgan droši, ka nepalīdzēs. Cool story bro? Jep, pretty cool.
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

UldisUldis wrote:2007. gada Volvo V50 2.0d

Šodien pečka visu laiku sāka pūst karsto gaisu, vienalga, kāda ir uzgriezta temperatūra. Pat uz LO pūta karstu. Kas tur varētu būt nojūdzies?
Elektriskais motoriņš beidzas, tas, kurš groza pečkā to klapi, kas pārslēdz no siltā uz auksto. Pieslēdzot pie kompja vajadzētu uzrādīt problēmu. Problēma pečkā.
User avatar
UldisUldis
Posts: 4504
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by UldisUldis »

Melnais wrote:
UldisUldis wrote:2007. gada Volvo V50 2.0d

Šodien pečka visu laiku sāka pūst karsto gaisu, vienalga, kāda ir uzgriezta temperatūra. Pat uz LO pūta karstu. Kas tur varētu būt nojūdzies?
Elektriskais motoriņš beidzas, tas, kurš groza pečkā to klapi, kas pārslēdz no siltā uz auksto. Pieslēdzot pie kompja vajadzētu uzrādīt problēmu. Problēma pečkā.
Varētu būt, ka viņš izdod arī kaut kādas gaudojošas skaņas? Jau kādu laiku brīnos, kas tur zem paneļa jocīgu troksni taisa, ventilators tas nav.
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Nezinu, neesmu pat sēdējis tādā Volvo, bet loģiski padomājot, tur tas skaņas izdod motoriņš, kurā dzelzs zobrats ir nograuzis visus zobus plastmasas zobratam, kurš attiecīgi virina klapi. Nu, pieņemu, ka tas zobrats varētu būt aizgājis pie dieviem tāpēc, ka tur ir beidzies reostats un kompis nezin klapes stāvokli. Pieslēdz pie kompja, uzzini, kurš motoritis ir pie vainas un skrūvē nost paneli... Protams, pārbaudi arī pārējos motoriņus, vai nav nekādas aiztures, kļūdas, etc.
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by VuskansDavis »

diagnostikā uzrādīja, ka M52B20 motoram gļuko kloķenes devējs.
IMG-20151116-WA0016.jpg
Apē skatoties, izmet divus zem šāda nosaukuma - http://catalog.apemotors.lv/tech_pics/J ... 550214.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; un http://catalog.apemotors.lv/tech_pics/J ... 550272.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

kurš būs pareizais?
:latvija:
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Pieņemu, ka pirmais - 12141709616, bet tur laikam pa gadiem kaut kas mainījās. Kurš gads? Vai vispār iedod vin pēdējos 7 simbolus
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by VuskansDavis »

Rii wrote:Pieņemu, ka pirmais - 12141709616, bet tur laikam pa gadiem kaut kas mainījās. Kurš gads? Vai vispār iedod vin pēdējos 7 simbolus
1997 e39
VIN - WBADD11020BN30725
:latvija:
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Tagad man sanāk tas otrais, ar garo vadu, detaļas numurs 12141703277 :D
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by VuskansDavis »

ok, liels paldies
:latvija:
heinrx
Posts: 55
Joined: 28 Mar 2011, 23:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by heinrx »

Sveicināti ,lai neceptu jaunas tēmas iepostēšu šeit.
Tātad jautājums navaru lietotājiem -ir iepirkts 2000 gada nissan navara un radās jautājums :auto ir aprīkots ar mehāniskajiem hubiem un nav īsti skaidrs kādos gadījumos viņus drīkst saslēgt?Daži saka ka tikai pie 4L pozīcijas razdatkā un nekādā gadījumā pie lielākiem ātrumiem ,nu tas ir pa koplietošanas ceļiem nedrīkst jo šos tad lauž kopā ,bet tad jau 4H režīms šim auto ir pilnīgi lieks , jo ar atslēgtiem hubiem cik saprotu piedzīs priekšas kardānu ,bet grieze līdz riepām nenonāk?
heinrx
Posts: 55
Joined: 28 Mar 2011, 23:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by heinrx »

Pārlasot savu tekstu sapratu ka ne īpaši saprotami uzrakstīju.Cik es noprotu -2H aizmugures piedziņa hubiem jābūt atslēgtiem ,4H 4x4 režīms ar obligāti saslēgtiem hubiem (bet nerekomendē pārvietoties ātri ,kaut arī nekur lietotāja instrukcijās neatradu tam apstiprinājumu) , 4L-viss tas patys kas 4H tikai pazeminātie ātrumi.
Tad nu jautājums ir sekojošs 4H režīmā pie lielākiem ātrumiem tehniski kaut ko tam auto kaut ko tajā priekšas tiltā lauž vai nē?
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Kungi, ko notiek ar aizmugurējām E36 disku bremzēm? Visiem auto visi suporti savā starpā ir plug n play?
Lielākie ir no 2.8?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Divi varianti - aizmugurē ventilējamās/neventilējamās bremzes. Ventilējamās iet 323i/328i, par 325i neesmu drošs. Gan jau m3 ir kaut kas niknāks, bet par to neko daudz nezinu
Savstarpēji maināmi bez problēmām. Mazliet sarežģītāk ir, ja pāriet no barabāniem, bet arī nekas briesmīgs
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Rii wrote:Divi varianti - aizmugurē ventilējamās/neventilējamās bremzes. Ventilējamās iet 323i/328i, par 325i neesmu drošs. Gan jau m3 ir kaut kas niknāks, bet par to neko daudz nezinu
Savstarpēji maināmi bez problēmām. Mazliet sarežģītāk ir, ja pāriet no barabāniem, bet arī nekas briesmīgs
Gribu savam Turbo arī aizmugurē ventilējamās. :] (because "TDS" stands for "TurboDieselSport" :] )
Priekšā visiem viss ir vienāds?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
mbertulis
Dubultaģents
Posts: 5213
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Location: Naudīte
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by mbertulis »

Rii wrote:Divi varianti - aizmugurē ventilējamās/neventilējamās bremzes. Ventilējamās iet 323i/328i, par 325i neesmu drošs. Gan jau m3 ir kaut kas niknāks, bet par to neko daudz nezinu
Savstarpēji maināmi bez problēmām. Mazliet sarežģītāk ir, ja pāriet no barabāniem, bet arī nekas briesmīgs
93.g 2.5 ir neventilējamie aizmugurē. Par pārējo gadu 2.5 nezinu. :mhm:
Ja šī pasaule tev liekas ideāla, tad vai nu Tu esi Dievs, vai nu par daudz iedzēris…
Ratus taisa ziemā, ragavas vasarā, bet bembi visu cauru gadu !
Image
Post Reply