Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/othe ... eoibn.html
Kas reāli trūktu, lai no šitāda ieswapotu dzinēju mk4 variant Golfā? Swap'nDrive vai nekas tolkam neder?
Tīri teorētiski...
:dj:
Slaidais
Posts: 31
Joined: 15 Nov 2012, 01:51
Location: Riga, Zolitude
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Slaidais »

Meklēju sakarīgu LPG servisu, kur varētu uzstādīt lietotu 4. paaudzes gāzes sistēmu, ne pa kosmosa ciparu.
User avatar
semigallss
Spam addicted
Posts: 6274
Joined: 12 Nov 2011, 00:22
Location: area 69
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by semigallss »

Pie kā vērsties par motora atgāzēm? Co par lielu. Kaross varētu visu saregulēt, pievienojot mazliet tuninga burvības subāram?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by hazaa »

kad zage biezu metalu, tad zinu kad biezi asmenis parkarst un tad liek virsu dzesesanas iekartas
kas visu laiku lej virsu skidrumu, kads zin kas tas pa skidrumu un kur to var iegadaties?

kaut kad dzirdeju ka kaut kada emulsija bet neesmu dorss..
User avatar
ordii
Posts: 586
Joined: 09 Mar 2015, 21:27
Location: Norway
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ordii »

jebkuraa mazliet tehniskaakaa veikalaa vajadzetu varet atrast, cutting oil/drill lube vari meginat mekleet, hvz mozh pat depo var kkadu brinumu atrast
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

kas lētāks to lej virsū
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Janx »

Kaut vai rekur ir: http://www.inflekss.lv/inflekss/categories/view/23" onclick="window.open(this.href);return false;
Sajauc kopā ar ūdeni un aiziet.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
RL.
Posts: 461
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by RL. »

Veči kā jums šķiet uz m50b28 strokeri ar kompresijas pakāpi 7,5:1 ko var dabūt ar šādu setupu, teiksim droši!
Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kaross »

7.5:1 ir kaut kas nereāli zems. Tur droši var pūst kādu bāru ar 95E. :D Ja tikai klaņi izturēs. Atmosfēra būs pilnīgi tups pasākums un nelietojams pie tādas pakāpes.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
RL.
Posts: 461
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by RL. »

Ir plāns sapūst m50strokeri

Pagaidām ir M50B28 strokeris salasīts
Jeb M50 bloks
m52 galva
m52b28 klaņi un kloķene
ar m52b28 virzuļiem izrēķinātā kompresija sanāk ap 9.9:1 virzuļa augstums no bloka -1.18mm bet ar m54b30 virzuļiem izrēķinātā kompresija sanāk 7,5:1 un virzuļa pozīcija sanāk ~4,5mm no bloka augšas.


vēlviens variants meklēt M54b30 kloķeni ar iepriekš salasīto komplektu sanāks 9,8:1 un tilpums 2977cm3

Uz doto brīdi stāv t3/t4 hibrīds, bija kā sākuma doma visam, bet no zila gaisa uzrādās 2 holseti hx40 un hx45 un vēlviena kam aizmirsu nosaukumu, bet nākusi no JohnDeer kombaiņa, hx45 izskatās maziņa :D bet nu tā it kā paredzēta m30b35 ko strokēsim līdz 4.0l


Laikam no sākuma taisīsim ar t3/t4 un 2.8strokeri ar b28 virzuļiem, ar 1000cc gan jau 400+ izvilksim kad būs par īsu būvēsim ar hx40
Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
User avatar
Rii
Posts: 7583
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

Es domāju, ka tiem m50 un m30 turbostrokeriem vajadzētu atsevišķu topiku projektu sadaļā :?
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kaross »

RL. wrote:Ir plāns sapūst m50strokeri

Pagaidām ir M50B28 strokeris salasīts
Jeb M50 bloks
m52 galva
m52b28 klaņi un kloķene
ar m52b28 virzuļiem izrēķinātā kompresija sanāk ap 9.9:1 virzuļa augstums no bloka -1.18mm bet ar m54b30 virzuļiem izrēķinātā kompresija sanāk 7,5:1 un virzuļa pozīcija sanāk ~4,5mm no bloka augšas.


vēlviens variants meklēt M54b30 kloķeni ar iepriekš salasīto komplektu sanāks 9,8:1 un tilpums 2977cm3

Uz doto brīdi stāv t3/t4 hibrīds, bija kā sākuma doma visam, bet no zila gaisa uzrādās 2 holseti hx40 un hx45 un vēlviena kam aizmirsu nosaukumu, bet nākusi no JohnDeer kombaiņa, hx45 izskatās maziņa :D bet nu tā it kā paredzēta m30b35 ko strokēsim līdz 4.0l


Laikam no sākuma taisīsim ar t3/t4 un 2.8strokeri ar b28 virzuļiem, ar 1000cc gan jau 400+ izvilksim kad būs par īsu būvēsim ar hx40
7.5:1 jebkurā gadījumā ir ļoti zema pakāpe un nekam nederīga. Atmosfēra neies un turbo līdz pūtienam neies vēl trakāk. Sanāks tāds dragrace auto, kurš sāk iet pie 4000rpm vai vēlāk, kad ir pilns turbo pūtiens.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by U_V6er »

RL, kaadiem meerkjiem tas 8ais pasaules briinums taps?
User avatar
rufix
Posts: 548
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

Sekojoša problēma. Volvo V70 2.5 TDI. Kā var salabot bildē redzamu bēdu,t.i., ritenu dabūt centrā? Ja nemaldos, tad tas saucas kasteris. Labajā pusē ritenis atrodas centrā.
Kopš pirkuma momenta bija jau tāda lieta. Pusrāmim jaunas bukses mēnesi atpakaļ saliktas, plaukti jauni maijā, amortizatori un tā augša (atbalsta gultnis un gumija) oktobra sākumā. Pašu pusrāmi mainīju pāris gadus atpakaļ, jo draudzene nedaudz sabuktēja pret apmali.
Kādi ieteikumi?
Spoiler
Show
Image

Plaukti šādi.
Image
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Ss.lv
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2365
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by VuskansDavis »

Dīvaini, manam stāv čotka pa vidu. Otrā pusē tāpat?
:latvija:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Man domāt, ka kkas tur ir līks.
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Fretka »

Nu ja otrā pusē ritenis stāv pa vidu, tad taču loģiski, ka kaut kas ir līks :emo:
User avatar
Jūda
Spam addicted
Posts: 2526
Joined: 27 May 2009, 12:51
Has thanked: 4 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jūda »

pisda pahodu
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Es tak saku, ka ss.lv :D
Post Reply