Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Tā, un ar ko atšķiras šis detaļas?
11 61 7 502 275
11 61 7 544 805
Vecāka/jaunāka revīzija?
:dj:
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

numuru maiņa - 805 aizstāj 275, abi kodi savstarpēji aizvietojami
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ttd »

Mani interesē vai kāds ar E90/E91/E92 var komentēt par klimata kontroli un vai tā strādā normāli.
Aukstam auto, viņš pūš uz maiņām pa katru vietu(kājas, centrs, logi), un pēc kāda laika viss nomierinās. Pieņemu, ka tā varētu būt normāla parādība, bet īstā problēma ir tajā, ka klimata kontrole vispār neklausa, kad maina pūšanas vietu. Kaut kā dažreiz viņš pamaina, bet parasti - nē, pūš, kur izvēlas. Tas ir gan mēģinot ar auto(kas vnk kontrole auto fan-speed), gan pilnībā manuālā veidā.

Kā arī, tagad, kad paliek vēsāks, viņš uzsilda auto un pēctam pūš aukstu gaisu, nevis vnk mēreni siltu?
User avatar
ordii
Posts: 586
Joined: 09 Mar 2015, 21:27
Location: Norway
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ordii »

nav aprakstiito novirzhu, ziemaa peec kalna parasti par maz dod uz kaajaam ar auto, tad uzlieku manuaali kadu gabalu, bet parastai brouksanai standarta recepte - 20 bez ac, 21 ar ac ir go
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by VuskansDavis »

man aukstam viņš tik dīvaini netrako, kā esi uzrakstījis, bet ziemā "auto" nav izmantojams, lai arī cik grādus uzliktu. visu laiku liekas, ka viņš domā, ka salons vēl ir auksts (līdz ar to, taisa tornado salonā), lai arī skatoties caur diagnostiku, visi temp devēji strādā itkā akurāti un grādi visur ir vairāk nekā panelī uzgriests. vasarā viss ok
:latvija:
User avatar
*Sicram
Posts: 28461
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by *Sicram »

Neesmu piefiksējis, ka mans klimatiņš trakotu. Es visu cauru gadu braucu ar +21 un AC, un auto.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5810
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by omulis »

No kā der e91 sēdinātam auto atsaites? Kads ir izpētijis?
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
User avatar
Foxijs
Posts: 6820
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Foxijs »

Vai te ir kāds Lupo 3L speciālists? :D

Sākās problēmas ar to stulbo kārbu. tagad kad ir auksts laiks neslēdzas ātrumos kad nostāvējis nakti. 10 minūtes pasilst un aiziet un strādā takā nekas nebūtu bijis. hidraulisko šķidrumu pārbaudiju, tas ok, ceru ka pareizi.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ttd »

VuskansDavis wrote: 31 Aug 2020, 08:10 man aukstam viņš tik dīvaini netrako, kā esi uzrakstījis, bet ziemā "auto" nav izmantojams, lai arī cik grādus uzliktu. visu laiku liekas, ka viņš domā, ka salons vēl ir auksts (līdz ar to, taisa tornado salonā), lai arī skatoties caur diagnostiku, visi temp devēji strādā itkā akurāti un grādi visur ir vairāk nekā panelī uzgriests. vasarā viss ok
Tagad ziemā ir vsp čau. Viņš neklausa vsp par to, kur vēlos, lai pūš. Viņš auksts ciklā iet cauri visām pūšanas vietām, līdz ar to, zinu, ka tur viss strādā. Bet uz loga spied vai nespied viņš nepūš. Šad tad izdomā nedaudz uzpūst. Bet man atkal ar siltumu un fan speed viss ok.

Kā arī, man nestrādā dibena sildītāji. Pat lampiņa neiedegās. Tas viss liek aizdomāties par pašu hvac paneli. Mle.
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Kāda būtu pareizākā stratēģija škilt klāt 11 gadus stāvējušu dzinēju? Izņemt sveces un ar roku pagriezt dzinēju ? Saliet cilindros kādu ķīmiju? Baigi negribās bāku/filtrus/indzektorus jaukt un benzīnu mainīt.
Artis01
Posts: 244
Joined: 26 Oct 2018, 09:35
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Artis01 »

Nomaini eļļu, izgriez ar roku un laid klāt. :hvz:
User avatar
rufix
Posts: 548
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

Runājot, ka cilindros petroleja jāielej. Palīdz gredzeniem pamosties utt. Droši vien uz ilgāku laika periodu, t.i., nakti.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 7741
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by arniks8 »

Kā varētu pasargāt salonu no pelēšanas, mašīnai ilgāk stāvot? Tur kur mašīna stāv, virsū nelīst taču temperatūra un gaisa mitrums ir kā ārā.
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

Skorpis pļavā nostāvēja 3 gadi, 0 pelējuma, golfs 4. uz bruģa 3 mēnešus- salons bija viegli iepelējis. :roll:
:dj:
User avatar
MissL
Posts: 20435
Joined: 26 Sep 2010, 22:23
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by MissL »

arniks8 wrote:Kā varētu pasargāt salonu no pelēšanas, mašīnai ilgāk stāvot? Tur kur mašīna stāv, virsū nelīst taču temperatūra un gaisa mitrums ir kā ārā.
Parastais mitruma savācējs strādājot.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
Image
///M57 uz programmas nenormāli :]
Image
TDR. LV
JackalEar
Posts: 52
Joined: 30 Apr 2015, 00:28
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by JackalEar »

Es liku bļodu ar sāli, ik pa pāris mēnešiem mainīju. Katru reizi sāls bija kā akmens, toties salons sauss un bez sēnēm.
User avatar
smith
Posts: 1901
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith »

W211 acaijnajam ar sbc lai nomainītu klučus ar kompi ir jāatslēdz sbc vai pietiek ar atvienoti aķi?
User avatar
Džo
Posts: 17
Joined: 28 Jun 2016, 09:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Džo »

Image

Jautājums sekojošs. Ka redzams tā ka leds izdedzis kreisajam lukturim gabaritam, deg blavi. Varētu but kad vins ir nobeidzies vai arī vaina kaut kur citur meklējama?


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
ordii
Posts: 586
Joined: 09 Mar 2015, 21:27
Location: Norway
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ordii »

Iestartējam viedokļus par M50 ieplūdi uz 2ble8 ?
User avatar
TomSkarsts
Spam addicted
Posts: 390
Joined: 16 Mar 2017, 18:51
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by TomSkarsts »

ordii wrote: 20 Jan 2022, 21:10 Iestartējam viedokļus par M50 ieplūdi uz 2ble8 ?
sen pierādīts, ka no tā ir jēga un ka M52 oriģinālais kolektors ir ārā metams. Problēma, ka 90% cilvēku, kas liek M50 kolektoru, to izdara ar līkām rokām, ka 10 vietās piesūc gaisu + atstāj 3bar M50 degvielas spiediena regulatoru (kgan m50 railā ielien 3.5bar no m52 kas nemaksā neko), atstāj M50NV temp sensoru utt. Un tad sākas teksti "NAU VERC".
M50 kolektori arī pa gadiem atšķiras (IAT sensora vieta mainās). Atkarībā no situācijas, citreiz ir vērts izmantot M50TU sensoru (vītne der M50 kolektorā un M52 ECU saprot), citi atkal pārtaisa uz gofru.
Mazliet vairāk varbūt jāinvestē ja gribas saglabāt kartera ventilāciju, bet tas ir sīkums
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Post Reply