vanags9 wrote: ↑22 Aug 2019, 16:50
Kādam ir bijusi saskarsme ar Ford Focus! 07, gada 2.0 benzīns, raustās tukšgaitā apgriezieni, samainītas sveces, visi filtri, vakuuma trubas. Piemetot pie diagnostikas, kļūdu nav. Uzgazejot un atlaižot gāzi, apgriezieni nokrīt pa zemu, dažreiz pat noslāpst auto. Kur vēl meklēt problēmu?
Paldies.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Audi bija līdzīgi ar sakaltušām blīvēm ieplūdes kolektoram (piesūca gaisu). Visas blīves jaunas un rūca labi.
2022 gads: Ir 3 gab. vasaras R17 225/45 riepas, ar labu protektoru (ap 5 mm), bet visas dažādas. Varbūt kādam drifterim der, protektora raksts līdzīgs. Garšo alus. PM
Interesē kkāda jēdzīga diagnostikas iekārta, vēlams ar kabeli, lai var laptopā iespraust, kas būs jēdzīgi lietojama e91 un jaunākiem bmw? Inpa der vai tomēr kkas jaunāks?
Vajadzīgs padoms, veči saturās:
Objekts mersedess w203, 2.0 kompresors, benzīns/gāze. 2001 gads. Nolikts janvārī ejošs, nekādu pazīmju par problēmām. Jūlijā secināts, ka nav iespējams iedarbināt. Bija aķis izlādējies, tas šobrīd jauns. Pagriežot atslēgu nekādas reakcijas no motora, imobilaizers nostrādā, benzīna sūknis iet.
Versijas kuras jau pārbaudītas:
1. Drošinātāji/releji - visi pārbaudīti, tiešām katrs ar testeri pārbaudīts;
2. Akumulātors - jauns;
3. Benzīna sūknis - pārbaudīts, filtrs nomainīts;
4. Starteris - noņemts pārbaudīts, ir pilnībā ejošs;
5. Ģenerātors - noņemts pārbaudīts, nomainīts ģenerātora aizmugurē esošais volvtage regulators uz jaunu;
6. Startera relejs un drošinātājs jauns;
7. Uzlikts jauns MAF;
8. Pielikts dators, veikta diagnostika - uzrāda vecas kļūdas, tās nodzēstas. Atslēga reaģē, nav atkodējusies vai nomirusi. Datorā meistars redzēja ka neiet signāls uz starteri. Tika izņemts relejs, salikts pa taisno uz starteri - atslēgu griežot starteris nostrādāja, bet sprauslas iepūš degvielu tikai uz pirmo griezienu, pēcāk nekādas reakcijas. Uz pirmo griezienu ir sajūta ka pieleks, bet nav.
9. Atkārtotā diagnostikā secināts, ka uzrādās kļūda - bojāts overload protection K40. Googlējot visas pazīmes atbilst reālajai situācijai, bet šāds relejs kaste uz auto fiziski nav atrodama.
Ir gan visa elektro shēma izieta cauri, gan motortelpa no augšas un apakšas kārtīgi izpētīta, gan salons nojaukts - nav nekur tāda krāma. Citiem modeļiem ir atrasti, piemēram, w202, bet šim w203 nav, nu galīgi nav.
Gudrāki vīri, kādas idejas - ko pārbaudīt?
Zinu, ka nav meršu forums, bet tur aktivitāte praktiski nekāda, tapēc rakstu šeit.
Kādam ir bijusi saskare ar katalizatoru tīrīšanu? Ir jēga un uzlabojumi ?
ST neizgāja skati, mazliet pa daudz co. Viss it kā ir satīrīts, samainīts, kas varētu būt pie vainas, paliek tikai mainīt CATus, bet žēl naudu.
E39 m54b30 izmeta kļūdu par kloķenes pozīcijas devēju. Mēdz noslāpt un gaitā nav jaudas/pieraustās= jāmaina tas dranķis. Bet tagad jautājums- VDO vai var likt arī 2x lētāku Hella un pēc gada nemainīt atkal? Ārzemju netā lasīju, ka alternatīvas birstot fiksi, tā ir?
Es E39 ar ķīnieti ieliku, pirmais negāja, otru atsūtīja bez maksas, tam viss ok arī pēc nokrāsošanas. Varbūt mazliet lēnāk reaģē kā oriģinālie, bet par 6€ nevaru sūdzēties.
alfons wrote: ↑27 Nov 2019, 16:24
Ar e39 nebija tā kā pusei no esošajiem ir jābūt oriģinālajiem? Kaut kur kaut ko tādu lasīju.
E46 itkā forumos raksta, ka ārējiem jābūt oem - hz, neizprotu saistību. Man tāpat rāda tikai 2 beigtus, ja nu kas - salikšu oem pa malām.
čista atceros, ka es savam 39tajam saliku malējos čainas sensorus. Jo tie stiprinājās Mpakas līstēs, un bija 2minūšu darbiņš. Strādāja viss normāli. Var jau būt, ka viņi tur kaut ko palēnāk strādāja, bet meh.. viss tur normāli.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
alfons wrote: ↑27 Nov 2019, 16:24
Ar e39 nebija tā kā pusei no esošajiem ir jābūt oriģinālajiem? Kaut kur kaut ko tādu lasīju.
E46 itkā forumos raksta, ka ārējiem jābūt oem - hz, neizprotu saistību. Man tāpat rāda tikai 2 beigtus, ja nu kas - salikšu oem pa malām.
čista atceros, ka es savam 39tajam saliku malējos čainas sensorus. Jo tie stiprinājās Mpakas līstēs, un bija 2minūšu darbiņš. Strādāja viss normāli. Var jau būt, ka viņi tur kaut ko palēnāk strādāja, bet meh.. viss tur normāli.
Man arī priekšā stūrī ir chaina nevis pa vidu un viss tip top. Vienīgais prikols ko noveroju, ka oriģinālie sensori tikšķ kad pieliek ausi, chaina neizdod nevienu skaņu, bet salonā uz šķēršļiem pīkst un kļūdas arī nav. Vēl der atcerēties ka viņi laikam atšķiras prefam no fl. Vieniem visus ir tāds kā ovāls (prefam) un otri ir apaļi (facelift).
alfons wrote: ↑27 Nov 2019, 16:24
Ar e39 nebija tā kā pusei no esošajiem ir jābūt oriģinālajiem? Kaut kur kaut ko tādu lasīju.
E46 itkā forumos raksta, ka ārējiem jābūt oem - hz, neizprotu saistību. Man tāpat rāda tikai 2 beigtus, ja nu kas - salikšu oem pa malām.
čista atceros, ka es savam 39tajam saliku malējos čainas sensorus. Jo tie stiprinājās Mpakas līstēs, un bija 2minūšu darbiņš. Strādāja viss normāli. Var jau būt, ka viņi tur kaut ko palēnāk strādāja, bet meh.. viss tur normāli.
Man arī priekšā stūrī ir chaina nevis pa vidu un viss tip top. Vienīgais prikols ko noveroju, ka oriģinālie sensori tikšķ kad pieliek ausi, chaina neizdod nevienu skaņu, bet salonā uz šķēršļiem pīkst un kļūdas arī nav. Vēl der atcerēties ka viņi laikam atšķiras prefam no fl. Vieniem visus ir tāds kā ovāls (prefam) un otri ir apaļi (facelift).
Nu tā viņus defektēja. arī OEM. ja netikšķi, tātad beigti vismaz OEM čista tā darīja, un zināja, kas ir salūzis.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit