Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by Micuks »

A kur problēma pieslēgt MAP ?!
guest
Posts: 10
Joined: 06 Jul 2014, 16:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by guest »

Rii wrote:Lietotu nav vērts likt. Pirmkārt, visas caurules un citi sīkumi tāpat būs jāpērk jauni. Otrkārt, uzstādot lietotu iekārtu neviens gāzes meistars tev nedos savu garantiju par tās darbību, pod ''uzlikt uzliku, tālāk pats tiec galā''
Cik esam likuši lietotas iekārtas, tad vienmēr ir kaut kādas problēmas. Ja pats liec un visu dari, tad varbūt ir vērts papisties, bet citādi :hvz:
Paaudzes ir sešas, tev vajag ceturto, labākais price/performance variants vecam auto.
Cena variē no tavām prasībām, var uzlikt pa ~300ls uz 4 cilindru dzinēja, var salasīt arī savus 500+ latus

Paldies!
Izlasot itka visu saprotu :D ,bet tomer ir jautajumi.
Par tam caurulem un citiem sikumiem lietotai gazes iekartai-Kapec tas lietas ir pirmkart janomaina?Tur ir kautkadi nobrauktie km jaskatas vai?Nu pienemsim gazes iekarta ir uzstadita uz auto.Viss darbojas.Masinas saimnieks pardod auto detalaas.Es no vina perku G.iekartu.Tad kapec man butu jamaina caurules un citi sikumi liekot to iekartu uz manas masinas?Tak,ja masina ar doto gazes iekartu netiktu pardota rez.dalaas,tad tiktu lietota iekarta nemainot caurules vel joprojam?
Sanak,ka automasinai,kurai ir gazes iekarta ari ik pa laikam jamaina siis lietas.
Tatad,pec cik km ir jamaina caurules un citi sikumi masinai ,kurai ir uzstadita jauna gazes iekarta?Cik regulari javeic apkopes un kadas ir izmaksas?
User avatar
OneLitreBeer
Spam addicted
Posts: 4105
Joined: 12 Sep 2012, 22:01
Location: Kanēļa Actiņa
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by OneLitreBeer »

Caurules kas nāk no balona tiek izlocītas pa a/m apakšu. Neviens netaisno vecas caurules un neloka pa jaunam citai a/m.
Vecs Sūds
guest
Posts: 10
Joined: 06 Jul 2014, 16:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by guest »

A.tad skaidrs par kuram caurulem iet runa :D,biju iztelojies kautko citu.
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by Rii »

Un ja auto nav pilnīgi tāds pats kā tev, tad garumi tāpat atšķirsies un uz sava auto īsti nevarēs uzlikt
Tev arī ir taisnība, auto, kam jau ir tās lietas, tās ik pa laikam ir jāmaina. Es savam auto pēc 80k km jau esmu nomainījis galveno gāzes maģistrāli un pāris citas caurules :)
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by TAX »

Micuks wrote:A kur problēma pieslēgt MAP ?!
nu tas ka MAPs un holla devējs jāliek, tas skaidrs. tur mega problēmu neredzu :) paliek tik atklāts jautājums, CIK? un vai tas ir tā vērts :) cik saprotu, tev šķiet, ka nav, ja nebraukā ikdienā :)
Aizmugureejaa priekshrociiba
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by Micuks »

TAX wrote:
Micuks wrote:A kur problēma pieslēgt MAP ?!
nu tas ka MAPs un holla devējs jāliek, tas skaidrs. tur mega problēmu neredzu :) paliek tik atklāts jautājums, CIK? un vai tas ir tā vērts :) cik saprotu, tev šķiet, ka nav, ja nebraukā ikdienā :)
Gāzi liek tad ja vajag daudz un lēti braukt, volga tomēr ir retro auto, kuru čakarēt ar gāzi nevajag, ja nevar atļauties brīvdienās izvizināties vai kaut kādu tripu uztaisīt braucot uz benzīnu tad vai vajag turēt šādu auto :hvz: un arī dzinēja resurs straujāk samazinās padomju laika dzinējiem.
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by Alien »

te prasās pēc grāmatas "Kā uzlikt vecu gāzes iekārtu uz vēl vecāka auto, jeb rokasgrāmata kapeikmīlētājiem"
laikam jāsāk būs rakstīt
gan jau Vovas Rumbulā novērtēs :reeka: :reeka: :reeka:
AR_159 :drive:
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by TAX »

davai, mīlniek, grāmatu studijā!
manā gadījumā jums par nelaimi, galīgi neiet bazars par ekanomēšanu tādā veidā! Paši teicāt, ka ar ceturto paaudzi var iegūt jaudas pieaugumu salīdzinājumā ar parastu karburātoru.
auto vispār ir pobeda! tur bija 24 motors ar gāzi. tas tika izravēts ārā un sākts stutēt iekšā 2,9 fords. bet šim projektam gan laiks, gan finanses gan uzņēmība pa īsu. tādēļ, visticamāk mēģināšu stutēt atpakaļ kaut kādu 24tās motoru. tie kas zina, tie zina, cik "veiksmīgs" izstrādājums ir tas motors un cik "jaudīgs".
kādēļ dēļ gāzes straujāk samazīnās resurss krievu dzinējiem?
Aizmugureejaa priekshrociiba
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by Micuks »

Nu ja ekonomija nav svarīga tad nav ko jāties ar gāzēm, būvē iešprici, būs vēl efektīvāk, degviela tiks iesmidzināta tieši degamerā :-D
Bloka matreāls nav tik kvalitatīvs kā ārzemju auto, tāpēc arī izdilst ātrāk, gāzes īpanību dēļ.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by ttd »

Micuks wrote:Nu ja ekonomija nav svarīga tad nav ko jāties ar gāzēm, būvē iešprici, būs vēl efektīvāk, degviela tiks iesmidzināta tieši degamerā :-D
Bloka matreāls nav tik kvalitatīvs kā ārzemju auto, tāpēc arī izdilst ātrāk, gāzes īpanību dēļ.
Es domāju, ka viņam uztaisīt mājas apstākļos tiešās iesmidzināšanas sistēmu, sprauslas un augstpiediena sūkni + galvu + virzuļus tam visam modificēt, nebūs vēlme. Varbūt vienkārši varētu uzlikt elektronisko daudzpunktu iesmidzināšanas sistēmu. :hvz: tur tik ieplūdniekam flancis uz gofru jāuztaisa, jāsavelk daži vadiņi un jāieurbj vieta sprauslām...(ja runājam par l-jetu, kas nekontrolē aizdedzi)


P.s. - es iznu, ka ir tāda lieta, ka svecēm elektrods nodeg nedaudz ātrāk(pamatā, jo gāze nespēj tik labi nodozēt degmaisijumu) nodeg, bet nekad neesmu dizrdējis par dzinēja izdilumu un esmu pārliecināts, ka tam nav pamata. Ja nu vienīgi iepriekš minētais par nepareizi nodozētu degmaisijumu.












:aiwa:
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by TAX »

kādas tad ir tās gāzes īpatnības??? :D
un nav tas motors tik perspektīvs un progresīvs, maigi sakot, lai tur vispār sapņotu par kaut kādām tiešajām iesmidzināšanām :D
Aizmugureejaa priekshrociiba
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by ttd »

TAX wrote:kādas tad ir tās gāzes īpatnības??? :D
un nav tas motors tik perspektīvs un progresīvs, maigi sakot, lai tur vispār sapņotu par kaut kādām tiešajām iesmidzināšanām :D
Tu no tā 2.4 sūda dabūtu gana labus rezultātus, ja nomauktu galvu līdz ~10:1 kompresijas pakāpi, uzliktu bezkontaktu aizdedzi(ja tāda jau nav- neiznu), un kaut vai visparastāko l-jetu([censored], ka nav sekvenciāls). Bet vairs darbs atmaksātos - nez. Es drīzāk norautu galvu līdz 11:1, lietu 98o benzīnu, uzliktu dubultos wēberus, saregulētu un spolētu laimīgs. :roll:


Btw - nejauc to idiotisko murgu, ko Micuks teica, par iesmidzināšanu degkamerā - tā ir tiešā iesmidzinšāna, kas ir tikai dirsas putas, jo viņš sapisās domās vai tajā, ko raksta. Bet ideja par elektronisko daudzpunktu iesmidzināšanu nebūt nav slikta, tikai izvērtēt, vai ir vērts... Tik pat labi, vari iecirst MAP sensoru ieplūdniekā, ieurbt nipeļus sprauslām un braukt uz 4o paaudzi. Būs it kā jauda un ekonomija. Manuprāt, zolīd'takais variants. Tikai sākumā izdomā, kā izdarīsi ar benzīna padevi karbiķim, kad pārslēdz uz gāzi. Jāliek kaut kāds solenoīda vārsts, kas laidīs degvielu, kuru sapumpē mehāniskais degvielas sūknis, pa riņķi. Viss būtu okej, bet tad, kad pārslēgsi uz gāzi, sanāks, ka tev vēl uz to brīdi jāizbrauc visa pludiņkamera benzīna. Pietam, pārslēdzoties no gāzes uz benzīnu, būs jāsapumpē visa pludiņkamera pilna.... ddm?
Last edited by ttd on 11 Jul 2014, 00:25, edited 1 time in total.
guest
Posts: 10
Joined: 06 Jul 2014, 16:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by guest »

Alien,Te nekads ,,laikam,, neder.Ja jaa,tad jaa.ja ne,tad ne.Ja rakstisi,tad raksti,ja nerakstisi,tad tuksi neplaties.
Es konkreti par gazes iekartu interesejos viena cilveka pec,kurs ir pensionars.Kuram gribu palidzet.
Nesaskatu pilnigi neko sliktu tajaa,ja kads grib kautkada veida ieekonomet naudu.

Un vel,ja Tu Alien neesi naudas ekonometajs,tad uzdavini sim pensionaram to gazes iekartu un varam so temu slegt.
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by TAX »

padaudz gadus atpakaļ, kad rakstīju AutoBildam, par to dilšanu vēl runāju ar Šnepa kungu... cik prātā palicis, tad viņa viedoklis bija tāds, ka vienīgā vaina esot nekvalitatīvā gāze. tobiš padaudz abrazīvu piemaisījumu, kas laikam neizfiltrējas un deldē dzinēju. bet gāze kā tāda gluži pretēji ir dzinējam draudzīgāka! kaut vai ar to ka augstāks oktāna skaitlis un nemazgā eļļu no dzilindra sienām, kā benzīns.
vēl tur laikam bija tā, ka tā gāze ilgāk deg. līdz ar to nepieciešama agrāka aizdedze, lai vārstus nededzina. un šī nu arī ir tā lieta, ko 4. paaudzes iekārtas risina labāk :D es pieņemu...
Aizmugureejaa priekshrociiba
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by Rii »

Gāzes kvalitāte Latvijā tiešām ir zem jebkuras kritikas :emo:
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by ttd »

Rii wrote:Gāzes kvalitāte Latvijā tiešām ir zem jebkuras kritikas :emo:
Krievijas dīzeļa kvalitāte Latvijā arī ir diezgan sūdīga. :( Bet, kad piejauc atrabotku, tad TDS gāja kā sapnis. 8)
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by TAX »

ttd wrote:
TAX wrote:kādas tad ir tās gāzes īpatnības??? :D
un nav tas motors tik perspektīvs un progresīvs, maigi sakot, lai tur vispār sapņotu par kaut kādām tiešajām iesmidzināšanām :D
Tu no tā 2.4 sūda dabūtu gana labus rezultātus, ja nomauktu galvu līdz ~10:1 kompresijas pakāpi, uzliktu bezkontaktu aizdedzi(ja tāda jau nav- neiznu), un kaut vai visparastāko l-jetu([censored], ka nav sekvenciāls). Bet vairs darbs atmaksātos - nez. Es drīzāk norautu galvu līdz 11:1, lietu 98o benzīnu, uzliktu dubultos wēberus, saregulētu un spolētu laimīgs. :roll:


Btw - nejauc to idiotisko murgu, ko Micuks teica, par iesmidzināšanu degkamerā - tā ir tiešā iesmidzinšāna, kas ir tikai [censored] putas, jo viņš sapisās domās vai tajā, ko raksta. Bet ideja par elektronisko daudzpunktu iesmidzināšanu nebūt nav slikta, tikai izvērtēt, vai ir vērts... Tik pat labi, vari iecirst MAP sensoru ieplūdniekā, ieurbt nipeļus sprauslām un braukt uz 4o paaudzi. Būs it kā jauda un ekonomija. Manuprāt, zolīd'takais variants. Tikai sākumā izdomā, kā izdarīsi ar benzīna padevi karbiķim, kad pārslēdz uz gāzi. Jāliek kaut kāds solenoīda vārsts, kas laidīs degvielu, kuru sapumpē mehāniskais degvielas sūknis, pa riņķi. Viss būtu okej, bet tad, kad pārslēgsi uz gāzi, sanāks, ka tev vēl uz to brīdi jāizbrauc visa pludiņkamera benzīna. Pietam, pārslēdzoties no gāzes uz benzīnu, būs jāsapumpē visa pludiņkamera pilna.... ddm?
nu cik redzu, tu esi vistuvāk manām domām :)
esošajam/bijušajam dzinējam galva, cik atceros bija jau max noslīpēta! vairāk vienkārši nebija kur. sveces vai kaut kas cits jau sāka līst ārā gandrīz.
par iesmidzināšanām nejaucu :D tik daudz jau saprotu
biju arī pats domājis par tādu variantu, tik nebiju izštukojis no kāda auto to varētu ņemt. no kaut kāda Audi 2.0 kodu ātrumā neatceros...
Aizmugureejaa priekshrociiba
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by TAX »

turklāt, Beda pa ziemu toč netiks rūcināta, tā ka var laist tikai uz gāzi!
Aizmugureejaa priekshrociiba
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gazes iekarta.Kada butu piemerota?

Post by TAX »

tik nez kā tur palika ar TA? laikam vairs nav ka bauda gan benzīnu, gan gāzi?
Aizmugureejaa priekshrociiba
Post Reply