nu a piemeeram klokjenes tiem motoriem naak vienaadas? piem, T versijai nav kkaada izturiigaaka?hazaa wrote:un ja tu perc turbo motoru tu tapat maini vinam visas ieksas uz labakam.. lidz ar to ( tu maini klanus, sales, visus virzulus, atsperes, varstus un sadalenes un utt) un turbinu noteikti ari ka apmaini vai restaure, nu re un galu gala sanak, ka tu visu turbo motoru (par kuru samaksa lielako dalu naudas) izmet miskaste, jo paliek tikai galava un bloks (kas ir identisks c20xe) tad tu visu to nomaini.. un si nomaina ir pilnigi identiska c20xe motoram vai c20let motoram, galu rezulatat vienkarsi izdevigak ir nopirkt c20xe motoru un uztaisit to, jo sakuma izmaksas ir letakas![]()
motora jauda
Moderator: Focus
GT
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Esi sveicinaats uz planeetas Zeme!crashiks wrote:taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.hazaa wrote:nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads bliezienscrashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jauduko tad?
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana

kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.
turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Davai, bez apvainojumiem un cita izteikumiem par manu saprata daudzumu utt.ParaTr00per wrote:Esi sveicinaats uz planeetas Zeme!crashiks wrote:taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.hazaa wrote:nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads bliezienscrashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jauduko tad?
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana
kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.
turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.

Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
nu pec lv standartiem daleja taisniba tev irParaTr00per wrote:crashiks wrote:[quote="hazaaEsi sveicinaats uz planeetas Zeme!
kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.
turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.

bet nu es girbu pameginat daudz vairak par 200zs, un pameginat kas un ka

p.s. tracina sis izveles

prieks 250-300 zirgiem var iztikt ar c20let ieksamWu-Ryder wrote: par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.

- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
tas bija domats kaa relativs jedziens lai nebutu parspilejumu!!!hazaa wrote:prieks 250-300 zirgiem var iztikt ar c20let ieksamWu-Ryder wrote: par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.

labi - piemeram 600Zs

Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
-
- Posts: 2560
- Joined: 06 Aug 2004, 10:26
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
par tavu sapraata daudzumu visu jau vienreiz noskaidrojaam.Wu-Ryder wrote:Davai, bez apvainojumiem un cita izteikumiem par manu saprata daudzumu utt.
Pastasti kada atskiriba turbinejot parasto dzineju un parlasot - uzskruvejot turbo dzineju?? Ja tiek mainits vis - gan vienam, gan otram?? piemeram runa iet par 300zs
-abiem motoriem jamaina viss - ne taa?? kada tad atskiriba???
jaa variants ka stock turbo motoram uzgriezam spiedienu, pametajamies ar sprauslam, sukniem utt. bet ja ir pilna parlasisana tad nu nekadas atskiribas kas kur ko.

c20let uz 280zs dziivos ar stock kjeskaam. 850EUR - http://www.vmax.de/html/c20let.html

ahem... tieshaam nau dzirdeec par auto ar >300zs un kompresoru?Lord wrote:Tām jaudām, ko tu vēlies panākt kompresors nedertikai ļurba


hazaa, tad mosh "oglasitje vesj spisok pozhaluista".

- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
oki, par manu sapratu un ta daudzumu katrs var spriest ka grib.
Bet hazzza es nesaprotu vienu lietu - tu ar to savu sobrid esoso motoru ta kartigi esi atvilcis, pamocijis vinju no sirds?? Vai tev galvenais ir tik radisanas process??
Un kada jega vairak par 200Zs (par Nm nerunasim) uz ratiem?? Kur tu to jaudu liksi?? Uz papira lapas un ielimesi logaa???
Nu es domaju vismaz apstasti kas un kaa. Lai aptuveni zin kadam merkjim paredzeets. No taa ari liela dalja ir atkarigas projekta izmaksas
Bet hazzza es nesaprotu vienu lietu - tu ar to savu sobrid esoso motoru ta kartigi esi atvilcis, pamocijis vinju no sirds?? Vai tev galvenais ir tik radisanas process??
Un kada jega vairak par 200Zs (par Nm nerunasim) uz ratiem?? Kur tu to jaudu liksi?? Uz papira lapas un ielimesi logaa???
Nu es domaju vismaz apstasti kas un kaa. Lai aptuveni zin kadam merkjim paredzeets. No taa ari liela dalja ir atkarigas projekta izmaksas

Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Parlasi vina projektu. Un kops kuriem laiiem starpdzese - ir bijusi problema??juriz wrote:A moš pa Weber karburaotram uz katru cilindru, un vēl degvielu ar piešpricēm...
Būs vismaz kas atšķirīgs.
Nevajadzēs arī starpdzesei vietu.

Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
nu, piem, zviedri, somi vai kas tur tuuneja saab 900 vai kakaadu taadu, kam, ja nemaldos bija kompresors, priekshpiedzinja un 400m kabinaaja ap 11sParaTr00per wrote:kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku
nu un tas aparaats bija ielai piemeerots

es to skatiijos kkaadaa Getaway in stocholm testaa - vai varbuut sajaucu nosaukumu

GT
jau esmu uz zemes. cilvēks teica, ka vajag jaudu - attiecīgi iespēja to izdarīt. piemēram hondas turbinē pat uz 450ZS no d16z motoraParaTr00per wrote:Esi sveicinaats uz planeetas Zeme!crashiks wrote:taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.hazaa wrote:nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads bliezienscrashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jauduko tad?
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana
kaads veel bi-turbo uz opel corsa? kaada megajauda nepiecieshama uz mazas, priekshpiedzinjas mashiiniites? tur maximums 200zs ar blokji kaarbaa un viss, paareejais buus tikai gumijas paarveershanai duumos... izbeidzam sapnjot un meegjinam iedomaaties kauko reaalaaku.
1) labs kompresorkits esoshajam dzineejam.
2) gatava turbo dzineeja swaps. tuvaakais kandidaats - c20let.
turbinizeet esosho vai kauko murgot par 2 turbiinaam vai turbiinu + kompresoru ir pilniigi lieki.
bet 200ZS no 2l motora var dabūt pat neturbinizējot.,ja uzliekot mazo turbīnu arī nedaudz vairāk
auto pirmkart ir paredzets prieks manis
gribu lai man pasam vina patiktu un ietu pie sirds un protams ari taisisanas un teresanas prieks 
runajot pa jaudam velos 250-350 zirgu robezas, smuku motoru, domats bus brauksanai pa ielu, dazreiz trase, un visbiezak kadam uz ielas pakaitinat nervus
un gan jau uz kadu dragu aizbraukt un panesaties...
gribu lai kad braucu, lai kad iespiezu grida lai to sajutu
runajjot pa tiltu piedzinam, ja paskatitos piem USA dragreis sacensibas tur dzeki ar prieksejam piedzinam 70% 4x4 izdraz ara
un tur uz prieksejiem tiltiem brauc pat dazi eksemplari virs 500zirgiem pat...


runajot pa jaudam velos 250-350 zirgu robezas, smuku motoru, domats bus brauksanai pa ielu, dazreiz trase, un visbiezak kadam uz ielas pakaitinat nervus

gribu lai kad braucu, lai kad iespiezu grida lai to sajutu

runajjot pa tiltu piedzinam, ja paskatitos piem USA dragreis sacensibas tur dzeki ar prieksejam piedzinam 70% 4x4 izdraz ara

hazaa, beidz eest dzelteno sniegu, ka tev saka 
1) dragsteriem neesi gadiijumaa redzeejis pakaljaa taadu raami ar riteniiti, lai taa prieksh kaut drusku pie zemes turaas?
2) 195 platuma riepas uz 350lopiem - buagagag
3) man ir pretiigas aizdomas, ka pie 250 lopiem "iespiest griidaa" visur citur iznjemot taisnu celju var beigties ar graavi un slimniicu
4) mosh beidzot laiks izveeleeties kaadu citu auto platformu?

1) dragsteriem neesi gadiijumaa redzeejis pakaljaa taadu raami ar riteniiti, lai taa prieksh kaut drusku pie zemes turaas?
2) 195 platuma riepas uz 350lopiem - buagagag

3) man ir pretiigas aizdomas, ka pie 250 lopiem "iespiest griidaa" visur citur iznjemot taisnu celju var beigties ar graavi un slimniicu

4) mosh beidzot laiks izveeleeties kaadu citu auto platformu?
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
es isteniba atbalstu sitto domu - ka ja grib lai taisa, un domaju, ka ari uzstaisis. Vineigi vins ar so topiku gribeja dzirdet Jusu domas, bet nu jau skas apdirsana. njem kko citu utt. sitas bus ok, un bus ko redzet.

Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport