E46 330d sajūga uzlabošana

Dzinēja jaudas palielināšana, balstiekārtas un bremžu uzlabošana

Moderator: Focus

Post Reply
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems

E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black_smoke »

Sveiki kungi!
Ir radusies vajadzība pēc sajūga,kas varētu tikt galā ar 350-380zs un 700-800Nm griezi un darboties ilgtermiņā.
Auto jauda pašlaik ir 282zs ,bet šos skaitli traucē palielināt spararata vibrācija.
Kādi varētu būt risinājumi-pāreja uz vienmasas spararatu,divmasu spararata pastiprināšana?
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 6571
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by arniks8 »

Kas ar seatu notiek?
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black_smoke »

arniks8 wrote: 01 Jun 2020, 22:35 Kas ar seatu notiek?
Ar seat brauc tētis :drive:
Bet ne par to ir stāsts,vajag saprātīgu sajūga risinājumu,jo sajūga komplekts tika uzlikts jauns LUK ,sākotnēji bija 697Nm,bet tad vibrācija bija nepanesama un sajūgs mēdza izslīdēt sākot ar 4. pārnesumu,tad auto tika pārregulēts 2x ik reizi samazinot degvielas dozas un spiedienu,lai mazinātu griezes momentu uz maziem rpm
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
User avatar
MissL
Posts: 19826
Joined: 26 Sep 2010, 22:23

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by MissL »

Sajūgs gan jau Sachs SRE (gan jau tādus piedāvā arī priekš BMW).
Par spararatu - vismaz VAGam Sachs nepiedāvā SRE dubultmasas spararatus, gan jau var mēģināt stiprināt, bet bezeksperimentu ceļš gan jau ir pāreja uz vienmasas.
Varbūt ir maciņam draudzīgāks ceļš, bet es tādu nezinu. :)
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.

TDR. LV
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black_smoke »

MissL wrote: 02 Jun 2020, 06:18 Sajūgs gan jau Sachs SRE (gan jau tādus piedāvā arī priekš BMW).
Par spararatu - vismaz VAGam Sachs nepiedāvā SRE dubultmasas spararatus, gan jau var mēģināt stiprināt, bet bezeksperimentu ceļš gan jau ir pāreja uz vienmasas.
Varbūt ir maciņam draudzīgāks ceļš, bet es tādu nezinu. :)
Šobrīd mani netik ļoti satrauc izmaksas,bet gan tas kāds paliks auto un kāda būs tā eksplotācija.
Sākotnēji domāju,ka jāliek būvēts spararats ar divdisku sajūgu bez atsperēm+ performance kurvi un 900-1000Nm sajūgs gatavs,bet tad tādu sajūgu redzēju darbībā-kārba grab drausmīgi! Un auto kratās uzskākot.
Esmu dzirdējis,ka proring piedāvā pastiprināt spararatu,bet reāli ir kāds tādu ir uzlicis un brauc ar 300+ zs?
Vēl ir variants uzbūvēt spararatu no jauna,lai tas būtu max smags,izmantot OE disku ar atsperēm+zf kurvi,bet arī tad ir šaubas,ka grabēs kārba un šāds variants neturēs dikti vairāk par 750Nm,tā pat arī nav ziņu kāds paliks RPM diapazons,kurā auto nevibrēs.
Tāpēc ļoti gribētos dzirdēt viedokli,kas balstīts uz jebkura pieminētā varianta pieredzi.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2085
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by VuskansDavis »

Manam m57 iekš e91, jauns LUK spararats sāka grabēt apmēram pēc 50k km, tā kā ilgtermiņš īsti nestrādā. 286zs un 643nm uz stenda.

Vibrēt zem slodzes sāka jau pēc kādiem 20k sestajā, pašlaik laikam tikai pirmais un otrais robs ir bez vibrācijas, kārtīgi dodot virsū. Tiesa, pēc max griezes momenta vibrācija beidzas, protams.
:latvija:
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11105
Joined: 01 Nov 2012, 16:10

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by AtmoBenzin »

Uzliec automātu
User avatar
MissL
Posts: 19826
Joined: 26 Sep 2010, 22:23

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by MissL »


Black_smoke wrote:
MissL wrote: 02 Jun 2020, 06:18 Sajūgs gan jau Sachs SRE (gan jau tādus piedāvā arī priekš BMW).
Par spararatu - vismaz VAGam Sachs nepiedāvā SRE dubultmasas spararatus, gan jau var mēģināt stiprināt, bet bezeksperimentu ceļš gan jau ir pāreja uz vienmasas.
Varbūt ir maciņam draudzīgāks ceļš, bet es tādu nezinu. :)
Šobrīd mani netik ļoti satrauc izmaksas,bet gan tas kāds paliks auto un kāda būs tā eksplotācija.
Sākotnēji domāju,ka jāliek būvēts spararats ar divdisku sajūgu bez atsperēm+ performance kurvi un 900-1000Nm sajūgs gatavs,bet tad tādu sajūgu redzēju darbībā-kārba grab drausmīgi! Un auto kratās uzskākot.
Esmu dzirdējis,ka proring piedāvā pastiprināt spararatu,bet reāli ir kāds tādu ir uzlicis un brauc ar 300+ zs?
Vēl ir variants uzbūvēt spararatu no jauna,lai tas būtu max smags,izmantot OE disku ar atsperēm+zf kurvi,bet arī tad ir šaubas,ka grabēs kārba un šāds variants neturēs dikti vairāk par 750Nm,tā pat arī nav ziņu kāds paliks RPM diapazons,kurā auto nevibrēs.
Tāpēc ļoti gribētos dzirdēt viedokli,kas balstīts uz jebkura pieminētā varianta pieredzi.
Nu es savam VAGam domāju noriskēt un pastiprināt, bet tas pagaidām atlicies uz kādu laiku. Ar ProRing sazvanījos, viņi saka, ka vismaz manā gadījumā nekādas garantijas dot nevar, bet nu nav jau tā, ka baigi var rēķināties ar garantijām, ja Tu dari kaut ko tādu, kas nav tur baigi paredzēts :D
Pieredze būs tad, kad pārbaudīšu esošā 240 mm dubultmasas spararata robežas, bet nu ir baigā aizdoma, ka stiprināts dubultmasas spararats arī varētu grabēt līdzīgi kā vienmasas. :)
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.

TDR. LV
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black_smoke »

Es tevi lieliski saprotu,bet vienkārši negribu izmest naudu vējā😅
Lai nav tā,ka viņi apgalvo,ka spararats tur 700Nm,bet ar stenda izdruku sem viņu norādītā cipara tas beidzas zem viņu nosauktā cipara jau pēc dažiem tūkstošiem
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black_smoke »

AtmoBenzin wrote: 02 Jun 2020, 08:12 Uzliec automātu
Divi pedāļi ir velosipēdam,auto ir 3 :D
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
User avatar
MissL
Posts: 19826
Joined: 26 Sep 2010, 22:23

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by MissL »

Black_smoke wrote:Es tevi lieliski saprotu,bet vienkārši negribu izmest naudu vējāImage
Lai nav tā,ka viņi apgalvo,ka spararats tur 700Nm,bet ar stenda izdruku sem viņu norādītā cipara tas beidzas zem viņu nosauktā cipara jau pēc dažiem tūkstošiem
Viņi man arī godīgi pateica, ka negarantē, teica, ka problēma ir spararata centrā, respektīvi var uzlikt stiprākas atsperes, bet centru nevar nomainīt uz stiprāku un tas jau ir mans risks vai tas turēs. :D katrā ziņā pagaidām ir doma, ka vienmasas spararats laikam būs pēdējais, ko mēģināšu. :D
Btw, ProRing piedāvā arī sametināt un nobalansēt esošo spararatu, bet nu tas jau galīgi ir līdzvērtīgi vienmasas.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.

TDR. LV
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 14639
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black President »

Tatad tu gribi lai tev Smarts velk 50t piekabi un lai filings butu ka Rollsa? Man ir sliktas zinas tavam arstam :hvz:
0-200 kmh same fast as your sexual act
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black_smoke »

MissL wrote: 02 Jun 2020, 08:27
Black_smoke wrote:Es tevi lieliski saprotu,bet vienkārši negribu izmest naudu vējāImage
Lai nav tā,ka viņi apgalvo,ka spararats tur 700Nm,bet ar stenda izdruku sem viņu norādītā cipara tas beidzas zem viņu nosauktā cipara jau pēc dažiem tūkstošiem
Viņi man arī godīgi pateica, ka negarantē, teica, ka problēma ir spararata centrā, respektīvi var uzlikt stiprākas atsperes, bet centru nevar nomainīt uz stiprāku un tas jau ir mans risks vai tas turēs. :D katrā ziņā pagaidām ir doma, ka vienmasas spararats laikam būs pēdējais, ko mēģināšu. :D
Btw, ProRing piedāvā arī sametināt un nobalansēt esošo spararatu, bet nu tas jau galīgi ir līdzvērtīgi vienmasas.
Pirms nezināju,ka e46 un e60/90 atšķiras kārbas zvani gribēju likt spararatu no 170kw e60,kad aizbraucu salīdzināt,izrādījās,ka diametra atšķirība ir ap 7cm un svarā e60 spararats ir smagāks par nepilni 6kg.Domāju,ka tas tāpēc,lai labāk slāpētu vibrācijas ir šī svara atšķirība.
Tāpēc vienmasas gadījumā taisītu max smagu spararatu un iespējams izmantotu 5gang izspiedēj gultni,kas ir ap 5mm zemāks un ļautu sparatatu uztaisīt biezāku.
Sametināts divmasnieks noteikti nav smagāks par būvētu.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
-AF-
Posts: 4491
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by -AF- »

Black_smoke wrote: 01 Jun 2020, 21:38 Sveiki kungi!
Ir radusies vajadzība pēc sajūga,kas varētu tikt galā ar 350-380zs un 700-800Nm griezi un darboties ilgtermiņā.
Auto jauda pašlaik ir 282zs ,bet šos skaitli traucē palielināt spararata vibrācija.
Kādi varētu būt risinājumi-pāreja uz vienmasas spararatu,divmasu spararata pastiprināšana?
parādi izdruku ;)
man čomiem ar stock 150Kw setupu un 280+ hp viss turās labi, un kalpo jau gadiem, jautāmums, varbūt tev ir jobana līkne ar milzīgu Nm kalnu Nm top griezē, kuras dēļ tev spararats vēlas pamest čatu.

uz 300+hp un 700+Nm īsti nekā lādzīga nav, varmēgināt likt sachs 765 grozu, virpot spararatu no 0 tam grozam, un obligāti 4staru keramiku- vismaz tāds setups tur manus 800+Nm jau vairākas sezonas.

Bet sen atpakaļ atceros klienta e60 535D ar +-500hp un teju 1000Nm tad tur tikai Tiltons 3 disku uz pasūtījumu un tas turēja itkā.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black_smoke »

Image
-AF- wrote: 02 Jun 2020, 12:05
Black_smoke wrote: 01 Jun 2020, 21:38 Līkne ir tikko pēc 535d sprauslu uzstādīšanas,pēc tam auto tika pārregulēts vēl 2x,lai mazinātu griezes kalnu.
Gribēju samainīt vēl vārstu atsperes,lai jauda pēc 4k neiet uz leju un uzbūvēt hibrīdturbo,bet kamēr nav risinājuma sajūgam,par to var nesapņot.
Sveiki kungi!
Ir radusies vajadzība pēc sajūga,kas varētu tikt galā ar 350-380zs un 700-800Nm griezi un darboties ilgtermiņā.
Auto jauda pašlaik ir 282zs ,bet šos skaitli traucē palielināt spararata vibrācija.
Kādi varētu būt risinājumi-pāreja uz vienmasas spararatu,divmasu spararata pastiprināšana?
parādi izdruku ;)
man čomiem ar stock 150Kw setupu un 280+ hp viss turās labi, un kalpo jau gadiem, jautāmums, varbūt tev ir jobana līkne ar milzīgu Nm kalnu Nm top griezē, kuras dēļ tev spararats vēlas pamest čatu.

uz 300+hp un 700+Nm īsti nekā lādzīga nav, varmēgināt likt sachs 765 grozu, virpot spararatu no 0 tam grozam, un obligāti 4staru keramiku- vismaz tāds setups tur manus 800+Nm jau vairākas sezonas.

Bet sen atpakaļ atceros klienta e60 535D ar +-500hp un teju 1000Nm tad tur tikai Tiltons 3 disku uz pasūtījumu un tas turēja itkā.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black_smoke »

Līkne ir tikko pēc 535d sprauslu uzstādīšanas,pēc tam auto tika pārregulēts vēl 2x,lai mazinātu griezes kalnu.(tagadējās līknes nav,izmaiņas tika veiktas līdz 3k rpm)
Gribēju samainīt vēl vārstu atsperes,lai jauda pēc 4k neiet uz leju un uzbūvēt hibrīdturbo,bet kamēr nav risinājuma sajūgam,par to var nesapņot.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
-AF-
Posts: 4491
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by -AF- »

ņemot vērā ka tev 3.5d sprauslas un tik švaki ar HP, tad ieteiktu mainīt to, kurš tev to dampi regulē, rezultāds ir sūds.
Image
lūk rezultāts ar 135kw motoru, 3.5d sprauslām un stock gt2260v turbīnu.

p.s priekš kam tev likt citas vārstu atsperes? taisies pūst 2+bar?
tāpat arī no pieredzes, labi ja viena no desmit hibrīdturbo strādā kā nākas, labāk uzliec stock turbīnu no 170 vai pat 180kw tā tev 350hp noteikti sapumpēs, un galvu nepisīs kā arī efektivitātes diapazons būs daudz labāks par tām kuras uz aci taisa. tik vien kā Vnt jāpielāgo. Bet pateikšu tev priekšā, pie tādām jaudām un degvielas apjomiem, tev vnt būs pašam jāpiegriež tā, lai tas maksimāli maz dotu leņķi, jo izplūdes apjoms ar tā 3.5d sprauslām jau tā būs ahuenna liels, ka tev vnt nevajadzēs tik pārpūtīs.
Last edited by -AF- on 02 Jun 2020, 18:35, edited 1 time in total.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black_smoke »

Jā,tieši tāpēc arī plānoju mainīt vārstu atsperes,lai iepūstu virs 2bar un jauda nekristu pēc 4k
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 14639
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black President »

Un tas viss protams kapejkpiseju formata lai paris reizes sezona tur atkal kko labot? :naac: :emo:
0-200 kmh same fast as your sexual act
User avatar
Black_smoke
Posts: 73
Joined: 13 Sep 2014, 15:37
Location: Purvciems

Re: E46 330d sajūga uzlabošana

Post by Black_smoke »

Black President wrote: 02 Jun 2020, 16:49 Un tas viss protams kapejkpiseju formata lai paris reizes sezona tur atkal kko labot? :naac: :emo:
Noteikti nē,vārstu atsperes nebūt nav tas lielākais ieguldījums un tas dotu iespēju vairāk "iztaisnot" līkni ar mērenu jaudas pieaugumu.
Par jaudu,tagad turbo spiediens ir 1,8bar tik pat,cik 535d stock,bet jauda pat nedaudz lielāka.Mērķis arī nebija izspiest max no gt2260,bet pabraukt ar drošu spiedienu,līdz pārējie mezgli tiek sagatavoti tālākai pārbūvei.
Kā jau AF rakstīja,virs 300+ zs stock DMS neturēs jebkurā gadījumā,bet es nemainīju sprauslas,lai brauktu ar 280zs,kurus var sasniegt sprauslas nemainot.
Dīzelis kūp,lai Dievs zinātu,kad nabagi trako :naac:
Post Reply