Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Maaaris
Posts: 9
Joined: 17 Sep 2015, 19:47
Location: Kaut kur Latvijā
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Maaaris »

Ir gan, tas temperatūras regulātors griežas pa tukšo, iespējams kkas tur ir nolauzts, jāizņem laukā un jāpapēta. Domā ka viss ir tik vienkārši? :D
User avatar
rufix
Posts: 551
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

Kādam nav pieejas pie auto data? Interesē kompresija Volvo D2525T dzinējam. Gribu pamērīt intereses pēc.
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kaross »

skaida. wrote:noteikti jaunu divmasnieka kompektu jo par vienmasnieku ir tikai sliktais
Pareiza izvēle. Kas tas ir par auto? Kāda bilde vai numurs? Paskatīšos, kas tur viņam ir darīts.
Normāli ARL stock divmasniekam un sajūgam būtu jātur pat virs 200zs.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2468
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by VuskansDavis »

rufix wrote:Kādam nav pieejas pie auto data? Interesē kompresija Volvo D2525T dzinējam. Gribu pamērīt intereses pēc.
19,5
:latvija:
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Kaross »

Tā ir kompresijas pakāpe, kuru nevar izmērīt. Te tika jautāts kompresijas spiediens.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
rufix
Posts: 551
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

Kompresijās pakāpi pats sagooglēju. Interesē tieši kompresijas spiediens.
User avatar
rufix
Posts: 551
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

Kompresijas pakāpi pats sagooglēju. Interesē tieši kompresijas spiediens.
skaida.
Posts: 19
Joined: 02 Feb 2015, 23:04
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by skaida. »

kads varbut zin vai audi a3 vai vw mk4 sedekli der 1pret1 seat leon?
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by laurisko »

Der!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
Ogre
Posts: 12
Joined: 08 Dec 2014, 14:18
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Ogre »

Kaross wrote:
skaida. wrote:noteikti jaunu divmasnieka kompektu jo par vienmasnieku ir tikai sliktais
Pareiza izvēle. Kas tas ir par auto? Kāda bilde vai numurs? Paskatīšos, kas tur viņam ir darīts.
Normāli ARL stock divmasniekam un sajūgam būtu jātur pat virs 200zs.
Nezinu vai ir vēl aktuāli, taču es septembrī samainīju savam 1.9 tdi 85kW sajūgu, jo pēc čipošanas tas sāka slīdēt. Arī biju uztraucies par to, ka spararats būs jāmaina, taču mani nomierināja sakot, ka, ja negrab, tad viss kārtībā. Un tik tiešām kārbu noņemot nost spararats bija ideāls un slīdēšanu izraisīja eļļas noplūdes no kloķvārpstas gala blīvslēga. Nezinu par ARL, bet AJM motoram oriģinālais sajūga komplekts LUK ar izspiedējgultni izmaksāja 250 eur. Sajūga disks nebija kritisks, bet nodomāju, ka nav ko pist kapeiku, lai nav otreiz jājauc ārā.
skaida.
Posts: 19
Joined: 02 Feb 2015, 23:04
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by skaida. »

Bus kkad janoarda un tad jaskatas,bet katra zina spararats man ir kluss
nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs »

4. Golfa Variant labās puses mazā elektriskā spoguļa sasistu korpusu var aizvietot ar 2 durvju 4. Golfa mehānisko?
Interesē līdzība gan kustīgajai, gan pie durvīs skrūvējamai plastmasai.
:dj:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Vislabāk būs abus salīdzinat uz galda.
Nikijs
Posts: 265
Joined: 09 Nov 2009, 15:13
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Nikijs »

nakurilijs wrote:4. Golfa Variant labās puses mazā elektriskā spoguļa sasistu korpusu var aizvietot ar 2 durvju 4. Golfa mehānisko?
Interesē līdzība gan kustīgajai, gan pie durvīs skrūvējamai plastmasai.
Pajautā šeit
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Janx »

Kādu eļļu, vai citu šķidrumu parasti izmanto honējot motora cilindrus?
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2468
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by VuskansDavis »

kas varētu būt par problēmu, ja tds nelec auksts? vienīgais kas man nāk prātā ir kvēlsveces, to relejs, aizdedzes moments. silts lec ideāli.
:latvija:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

VuskansDavis wrote:kas varētu būt par problēmu, ja tds nelec auksts? vienīgais kas man nāk prātā ir kvēlsveces, to relejs, aizdedzes moments. silts lec ideāli.
Tas ir TDS vai tavs TDI, kas ir iekš volvo?
Pārbaudi, vai strādā kvēlsveces. Ievelkot arī nelec?
User avatar
rufix
Posts: 551
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by rufix »

Problēma sekojoša-Nissan Primera 1996.gada 1.6 beznzīns (P10) mēdz noslāpt. Panelī iedegas ABS lampiņa un auto pēc apmēram minūtes vai divām noslāpst. Mēģinot piestartēt sajūta,ka AKB sauss. No rīta iekāpju pamēģināt un pielec bez problēmām. Kā arī nākošajā dienā pielec bez problēmām.
Kur meklēt bēdu?
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

kkas ar elektrību..
JackalEar
Posts: 55
Joined: 30 Apr 2015, 00:28
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by JackalEar »

rufix wrote:Problēma sekojoša-Nissan Primera 1996.gada 1.6 beznzīns (P10) mēdz noslāpt. Panelī iedegas ABS lampiņa un auto pēc apmēram minūtes vai divām noslāpst. Mēģinot piestartēt sajūta,ka AKB sauss. No rīta iekāpju pamēģināt un pielec bez problēmām. Kā arī nākošajā dienā pielec bez problēmām.
Kur meklēt bēdu?
Masas vadus dzinēja telpā pakustini...

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Post Reply