
Sanāca tā, ka bija brīvi līdzekļi un visu varēja grūzt detaļās , līdz ar to varēju visu sadarīt nieka 4-5 mēnešos un visu vasaru jau varēja rullēt. Viss pa lielam bija oem , tapēc nebija galvassāpes, nācās tikai dariit

Pirmaa diena

MTS coili kā pirmais uzlabojums

Sapucēju r15 enkei diskus , viegli bet mīksti


Jau viss izārdīts līdz plikai bundžai un sākam metināšanas darbus











Tālāk visi bleķi no iekšpuses un ārpuses sapūsti ar epoksidu grunti (auto remonta , nevis grīdas) un sāku vilkt špakteli , slīpēt un tad vel bišķīt paslīpet un tad šķidrā špaktele, lai virsmas butu maksimāli taisnas un tālāk jau ka parasti , vienvardsakot daudz slīpēšanas

![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)







Turpinājumā daudz visādi anti korozijas vaski, bitums grīdai utt.

Uz ātro sakoptas bremzes 282mm priekšā un 262mm aizmugurē, nav pedant bet funkciju pilda


Iemetu no typer accord recaro beņķus

Saķerta izplūde nt

Viss gatavs swapam , par motoru doma bija taisit sohc turbo , bet tad kad izbraucu ar kārtīgu atmo , sapratu, ka nav ko muļķoties

Bloks nāca no crv džipa 2.0 tilpumā , izjaukts , samazgāts , izhonēts , un virsma noslīpēta , kloķene sapulēta. Klaņi stock , virzuļi augstas kompresijas , galva no 1.6 dohc, izporteeta un pārlasīta , sadalenes no B18 un viss samests kopā , vēl uzlikts integras ieplūde un izplūde , cobra intake karbona ar konisko utt. Pa lielam standarta remonts 20 gadus vecam dzinējam. Pabiju Jelgavas stendā , 195hp dzinējam bez nekādas regulācijas ar nezināmas izcelsmes čipu. Tā arī visu sezonu nobraucu un viss turēja kā nākas, uz vasaru plānā izpludes kolektors , niknākas sadalenes, sprauslas un regulācija.


Kopaskatā



Šeit pirmie trīs robi no nulles
https://www.youtube.com/watch?v=1RAmoc3_jHA" onclick="window.open(this.href);return false;
Aptuveni tā , mērķis šajā projektā bija iegūt vieglu un sportisku hot hatch, kas bez problemām lietojams ikdienā, tas arī izdevās un esmu priecīgs

Līdz vasarai
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
