Gadus atpakaļ biju pabraucis ar E46 330Ci un daudz nebija jādomā kādā virzienā jāmeklē. Izvirzītie kritēriji bija pavisam vienkārši - 2.0d, facelift, em-pak, apsildāmas sportsitzes, xenoni, harman utt jo pilnāks jo labāk.
Pusgadu tika meklēts pienācīgs eksemplārs, bet neviens nebija līdz galam ar sajūtu ka ir īstais auto. Pārsvarā gribēšanu nosita "līdz galam nepateiktas lietas", slēpti kasjaki utt. Saķēru besi ( populāra stadija meklējot nākamo auto



Sāku vaidēt pa forumiem ka meklēju unīti, kamēr vienu dienu viens no useriem neizturēja un piedāvāja savu E46 touring.
Apskatīju, izbraucu - ir feelings. Pāris dienu laikā vācu info cik nu varēju savākt - auto_dna, pieslēdzu pie kompja, pamērīju krāsas biezumu, pacēlājs utt. Sapratu ka jāņem.
Par pašu auto:
BMW 320d, 2002.gada marts
Turmalinviolett metallic (897)
Ekstras:
- Mpaka
- DSC
- M-multistūre
- Airbagi visriņķī
- Riepu spiediena kontrole
- Jumta Reliņi
- Stikla Lūka
- 4x el.logi
- Pašaptumšojošais spogulis salonā
- Smokers package (3x piepīpētāji).
- Pusādas elektriski + apsildāmi sport seats + pumpējami muguras spilveni priekšējiem b.
- Pr. lukturiem moika
- PDC
- Lietus sensors
- Xenoni
- Harman/Kardon
- OEM melni griesti
- Suņu siets
- utt



Esmu nobraucis jau 7k un reāli izbaudu braukšanas prieku.

Uz doto brīdi līdz rudenim jārealizē sekojošas lietas:
- Šķidrumi ( kad Tu savam auto pēdējo reizi mainīji bremžu šķidrumu

- Br. diski + kluči + suportu profilakse
- Šur tur rūsas burbuļi jāapstrādā, lai pavasarī nav problēmas
- pečka nedaudz gļuko (ezis jāmaina)
- gabarīti jāieliek ( iepriekšējais īpašnieks bija eņģeļus ielicis kurus ātri vien amputēju )
- jānovērš nelielas eļļas noplūdes ( kārbas gala saļņiks + eļļas filtra korpusa blīve )
- jāpārliecinās par klapīšu neesamību ieplūdē ( iepriekšējais īpašnieks teicis ka viņas nav kopš rūpnīcas, bet

- pr.lukturiem jauni stikli
Lielie plāni, kuri noteikti tiks sākti ne ātrāk kā pavasarī:
- Pr.bamperis + bag.vāks - krāsot
- Vasaras diski, nekas lielāks par R18
- Amortizatori/atsperes - neko cietu un nekādus koiloverus. Pieturēšos pie esošā augstuma. Tomēr daily wagons.
- Glāžu atsaiti
- Kulisei bukses samainīt
- Ritošajā daļā šo to uzlabot, polybukses problemātiskajās vietās, resnāki stabilizatori utt
Noteikti ar laiku vēl kas nāks klāt..
Šobrīd novērota problēma ka ar smagu kāju dodot no zemiem apgriezieniem dzinējs izsit dūmu un turbīna iegriežās tikai pie 3,5k .Pie kā vērsties, lai nočeko? Pašam laiks neatļauj, bet situācija jāatrisa ASAP. Aizdomas uz EGR, kāda no sprauslām, ieplūde aizaugusi
