-AF- wrote: ↑05 Sep 2019, 10:13
Wtf tu reāli nerubī fišku un spriedelē par uzticamību, salīdzinot e70 kā uzticamāku par e53 vai e65/66.
No bmw suv aiz x3 e83 un e53 nav nekā uzticamāka. Tu iesaki pakrāt un paņemt e70 kuru ja nenozags, tad vismaz normālā salā nomirs elektro rucītis 750€ vērtībā, un tas nebūt nav lielākais šīs virsbūves konstruktīvais kasjaks.
Iedod reālus piemērus konstruktīviem kasjakiem. Iesalis rucītis un nozagts auto skan vairāk kā LLP.
Piekrītu, ka E53 būtu relatīvi uzticamāks, bet, pie noteikuma, ka uzturēts un kāds jau ir iegrūdis naudu viņā(ņemot vērā, cik tagad veci viņi + nobraukuši). Un tur ir konkrētas reālas konstruktīvas problēmas - novērpa ass/iznīcināts transfer case, v8 dzinēju visas problēmiņas, ja ir pneimo, tad to problēmas utml. + tas, ka E53 drīz pat nebūs pārdodami. Ja grib viszemākā riska variantu, tad E53 ar atsperēm, manuāli un 3.0 benzīnu un labi uzturētu(mainitas ķegas, tilta bukses, piedziņas vārpsta utml).
E70 bija kaut kādi, cik atceros, elektroniski sīkumi kā lielākie kasjaki.