palasīju topikus, sagribējās uzcept savu arī, tātad-
nu jau gads riņķī, kā braucu ar pēdējo "gandrīz opeli" [SAAB]
vispār tā milestība tieši pret šo marku sākās pirms gadiem pieciem. pēc āčetri nopirku savu pirmo 9-5 '02 Aero. nolidoju gadu, sagrūdu naudu nepajokam (viss standartiņš - gāze(liku divreiz, jo pirmais setaps slikti vilka stock 250zs), aizdedzes bloks, drosele, visādi dačiki, bremzes visas jaunas. karoče sataisīju, savedu kārtībā un pārdevu.

tad bija atkal āčetri. šoreiz kvators traktors. ziemā forši, bet alikušo gadu to sūda kardānu un reduktoru vadāl līdzi nav jēgas. gads norullēts un pārdevu.
ko vietā, ko vietā... hmm - opā - 2008.gada aero SAAB

tur atkal viss standartiņš. tā kā auto nerūca (dēļ aizdedzes bloka), bija bik pastāvējis, jo skatē izdrāza par gaisām[neregulējas xenon], bremzēm, gultņiem un hadeni, pirmajā nedēļā uz jaunām detaļām sanāca iztērēt mazliet virs 1.2k EUR. (interesanti, bet tikpat, pa cik nopirku viņu).


bet nelaime bija tāda, ka auto pirkts jauns LV ar visām no tā izrietošajām sekām. rūsa. sapratu, ka šajā kaujā cīnīties ir bezjēdzīgi. [bagažnieks, zapaskas grīda, sliekšņi, priekšējās durvis...]
pārdevu tieši pa 2400,-. paliku pa nullēm. nu ja neskaita, kad degvielā (e98) aizgāja ļoti daudz, jo uz vietas vizinoties tērēja ap 15eur /100)
laiciņu braukāju ar sievas passrat b6 (mašīna, kura nu 'nemaz' nerūsē

un ieķēru nu jau trešo SkAABu (par ko arī šis topiks):



nopirku opeli pa lielam. Z19dth dīzelis (stock 110kw) un opeļautomāts, opeļpiekare.
vajadzēja bik pabojāt viņu



DPF, CAT izgriezās
EGR noglušījās
droseļklapes ieplūdniekā pazuda
kautkāds anglis nočipoja
nu un patēriņš pa šoseju pat nokritās no 5.5 uz 5l



jestrāks palika. tikko gāju skati - dūmainība 0.04 (čau, greta)

visādi citādi auto foršs, stilīgs, lēts uzturēšanā, ekonomisks.