VuskansDavis ikdienas lamatas
- Martinss
- Posts: 4868
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Virsma, uz kuras sēž bremžu disks ir kārtīgi notīrīta? Disku liec pa sauso bez smēres?
- VuskansDavis
- Posts: 2362
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Ieskrēju realoem, neatradu tādu kabeli, varbūt vari kodu iemest?-AF- wrote:Jā, piekrītu, liec visparastakos ATE
Un kvelsvecu relejam pie reizes nomaini + vadu arī, maksā kapeikas, bet bieži viņš jau pakusis ir.
Bet bremzes lieku pa sauso, nekur neko nesmērēju, un gultņa virsma notīrīta maksimāli tīra ar dažādiem drāšu birstes izstrādājumiem. Par gultņiem biju iedomājies, varbūt kkāda mikro lufte ir (vibrē kad bremzē mierīgi, kad straujāk, tad viss normāli. Velkot smagu piekabi, vispār vairs nevibrē ) , jo ar roku nejūt nekādas kustības viņiem. Vēlvienus diskus plauktā negribu likt, vieni jau stāv 15-20 braukti
- Martinss
- Posts: 4868
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Pārliecinies, bet man liekas, ka kabelim kods 12427793201
Detaļa nr.3 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=12_1377
Ja pa sauso, tad ar diskiem viss pareizi. Supporti nekur/nekā neķīlē točna? Ja nē, nu tad atliek aizņemties no kāda mikrometru, tad varētu būt skaidrs par stupicu/gultni.
Detaļa nr.3 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=12_1377
Ja pa sauso, tad ar diskiem viss pareizi. Supporti nekur/nekā neķīlē točna? Ja nē, nu tad atliek aizņemties no kāda mikrometru, tad varētu būt skaidrs par stupicu/gultni.
- VuskansDavis
- Posts: 2362
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Izskatās, ka pareizais - paldiesMartinss wrote:Pārliecinies, bet man liekas, ka kabelim kods 12427793201
Detaļa nr.3 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=12_1377
Ja pa sauso, tad ar diskiem viss pareizi. Supporti nekur/nekā neķīlē točna? Ja nē, nu tad atliek aizņemties no kāda mikrometru, tad varētu būt skaidrs par stupicu/gultni.
Brauks mērīt kompresijas, tad būs arī tie gultņi jāpačeko
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Mūžīgi mūžos AMEN
ja nosaukumā ir MAX, značit laba manta.
Tāpēc es izvēlējos kaujās pārbaudītu mantu, un iegādājos 312mm diskus ar nosaumu FREMAX !
fremax + brembo = jau vairāk kā 5k km aiz muguras. ESMU sajūsmā.
ja nosaukumā ir MAX, značit laba manta.
Tāpēc es izvēlējos kaujās pārbaudītu mantu, un iegādājos 312mm diskus ar nosaumu FREMAX !
fremax + brembo = jau vairāk kā 5k km aiz muguras. ESMU sajūsmā.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- VuskansDavis
- Posts: 2362
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Tev jau mazās bremzes
Bet man laikam mūžīgais merfijs - gribēju kā labāk, sanāca kā vienmēr
Bet man laikam mūžīgais merfijs - gribēju kā labāk, sanāca kā vienmēr
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Ar diskiem same shit different car. E65 lidziga problema, bija sametušies uzliku jaunus ATE pec apmeram 10k km atkal sāka maza visbracija paradities bremzejot pratigi, bet metot kartigi pa nazi viss ir safe. Pa starpai samainiju vienu gultni un vibracija likās,samazinājās. Taka vaina varetu but gultņos, ja problema butu diskos tad viņi vibretubkā pie vājas bremzešanas tā pie lielas
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
man nav mazās, man ir specizmērs mazās būtu 300
Es aizgāju budžeta ceļu, un pagaidām viss ir normāli. Ceru, ka tā arī paliks
Es aizgāju budžeta ceļu, un pagaidām viss ir normāli. Ceru, ka tā arī paliks
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Martinss
- Posts: 4868
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
ATE diski + ATE kluči visam būtu jābūt vairāk kā labi, ja šī kombinācija tev metās, tad tev tur kaut kas točna ir šķībs/ķīlē un/vai nepareizi uzstādīts.
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Bet nav tā ka aizmugure tomēr saņem mazāku slodzi pārsvarā, līdz ar to nav īsti rādītājs. Jo tā saprotu ka vispār te citiem tā problēma ar priekšas diskiem.
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
VOT ka patīk vilkt uz zobe hehehehe
Nē, viss legāli, IR RUNA PAR PRIEKŠĒJO ASI
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Jā vainīgs šoreiz , izlasīju "aizmugures" bet īstenībā bija "aiz muguras". Nu nav vieglas tās pirmdienas*Sicram wrote: ↑12 Oct 2020, 10:24VOT ka patīk vilkt uz zobe hehehehe
Nē, viss legāli, IR RUNA PAR PRIEKŠĒJO ASI
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Es jau liktu kārti uz kādu beigtu piekares sviru. Man tā ir bijis uz pāris behām, ka bremzējot mierīgi vibrē, bet strauji bremzējot vairs nevibrē. Uz paša auto sviras lufti diezgan grūti noteikt. Noņemot nost var uzreiz redzēt ka šarnīrs beigts un ļurkājas kā banāns spalvains.
Ar parastajiem ATE diskiem un EBC Bluestuff klučiem pieredze tāda, ka vienreiz vajadzēja virpot. Tagad braucu otro kluču komplektu un praktiski viss ir jau izmetams, bet vibrācijas vairs nav.
Ar parastajiem ATE diskiem un EBC Bluestuff klučiem pieredze tāda, ka vienreiz vajadzēja virpot. Tagad braucu otro kluču komplektu un praktiski viss ir jau izmetams, bet vibrācijas vairs nav.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- VuskansDavis
- Posts: 2362
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
tā kā UldisUldis topiksā iet runas par uzticamajiem m57, uznāca iedvesma te kko iepostot.
pāris dienas pēc pēdējā te rakstītā, biju aizšāvis uz pirmo trackday. riepām nepatika, man patika, pasažierim kārtīgi sašūpoja kuņģa satur, bet bija naiss. jāmācās braukt. sanāca samocīt atkal to pašu riepu, ko iepriekš, nezināju, ka būs tik traki
pēdējās brīvdienās pirms decembra uzskrūvēti bezsaķeres riepu komplekts jau atkal taimings sanāca labs, jo nākamajā rītā viss bija konkrēti balts
kkad īsi pirms ziemīšiem sanāca laiks beidzot aizdot uzmērīt kompresijas. es hz, ko domāt, jo autodatā raksta kko dīvainu (10-18bar). manuprāt, pārāk maz tur pieļaujamie spiedieni, lai nu kā, manam klucim ir vairāk nekā 10bar, kas jau ir pozitīvi
pie reizes iebraucu ar ķīnas endoskopu katlos, visos redz honējumu. , papildus, servisa darboņi saka, ka turbo uz tausti ir ahujennais un tur nevajadzētu būt problēmai. par tiem diviem podiem, kur zemāks, varbūt vārsti nenoslēdz, jo konkrētos spiedienus pacēla ātri un pie mīnus visiem grādiem leca bez problēmām un bez raustīšanās, tā kā es tiešām nezinu ko domāt. gan jau jāsāk ar galvu nost, vai vismaz nedaudz gateriski nomainīt vārstu saļņikus. pie reizes vēl šo to biju iepircis, ko vajadzētu uzmainīt: kvēlsveču releju, kartera ventilāciju (tā vēl gaida savu prieka brīdi), priekšā stabilizatora bukses, pakaļā beidzot jauni amīši ar visiem atbalstiem un visu pārējo, visas atlikušās bremžu šļaukas un kardānam pakaļējo muftu (pēdējās 2 lietas arī vēl nav uzliktas)
šī gada pēdējā trackday biju aizbraucis pagāzt. diemžēl vēlu izdomāju un pēdējie brīvie laiki bija vakarā pa tumsu, bet tas tikai piedeva asumiņu un jaunas intrigas. tā kā bezsaķeres sezonas riepas man ir ar vēl dažām nenodilušām naglām, tad metu bagūzī vasarniekus un doņķieri, lai var pie baudāmiem 0..+1 rāda braukt ar vasarenēm.
jā, bija slapjš un tumšs, bet man patika daudz labāk nekā pa sausu segumu. riepas izdzīvoja, bmw izdzīvoja, daudz mazāka sajūta ka laužu mašīnu un šoreiz ar 3 sesijām bija krietni par īsu. gribēju vēl. interesanti, ka tajā pašā laikā tur braukāja arī diezgan svaigs mustangs, kam gan bija virsū šipenes. diemžēl pirmajā iebraucienā es viņu pa 2 apļiem vismaz apbraucu , kā arī konkrētajā trackday speciāli paskatījos, kas notiek ar patēriņiem
vēlāk biju arī Stūros, tur tiešām patēriņš ir micro (tiesa neuzņēmu)
un kkad pirms vai pēc stūriem meklējam kam tur sāk iestāties pizdauskis aizdomas uz pusasīm
kkad vēl abi pakaļējie gultņi samainīti, viens dziedāja nenormāli, otrs vienk klusumā gribēja pamest čatu un mani kkur nosist, bet tā jau viss normāli(pēc gultņu maiņas arī vairs nekas negaudo, laikam reduktors tas nebija, kā iepriekš likās ). šonedēļ sāk pazust stūres pastūzis (laikam) atf maiņa kko nedaudz palīdzēja, bet nu tas neskaitās. eļļas patēriņš jau nonācis līdz 1L uz ~4k km, tur arī vajadzētu iejaukties. bija doma šomēness tur kko vismaz iesākt, bet komandieri mani apturēja un nācās tā nedaudz vairāk nolocīt sodos, un īsti legāls uz ceļiem arī vairs neesmu, tā kā. bremzes arī ir sarakstā, indikatori jau sasniegti, nobrauks esošos klučus līdz galam un tad pārlasīs tās arī. vispār saraksts baigi garš un sāk mani konkrēti gruzīt
pašlaik odometrā 388k, onkuļi saka - reālais. pēdējie 65k manējie
pāris dienas pēc pēdējā te rakstītā, biju aizšāvis uz pirmo trackday. riepām nepatika, man patika, pasažierim kārtīgi sašūpoja kuņģa satur, bet bija naiss. jāmācās braukt. sanāca samocīt atkal to pašu riepu, ko iepriekš, nezināju, ka būs tik traki
pēdējās brīvdienās pirms decembra uzskrūvēti bezsaķeres riepu komplekts jau atkal taimings sanāca labs, jo nākamajā rītā viss bija konkrēti balts
kkad īsi pirms ziemīšiem sanāca laiks beidzot aizdot uzmērīt kompresijas. es hz, ko domāt, jo autodatā raksta kko dīvainu (10-18bar). manuprāt, pārāk maz tur pieļaujamie spiedieni, lai nu kā, manam klucim ir vairāk nekā 10bar, kas jau ir pozitīvi
pie reizes iebraucu ar ķīnas endoskopu katlos, visos redz honējumu. , papildus, servisa darboņi saka, ka turbo uz tausti ir ahujennais un tur nevajadzētu būt problēmai. par tiem diviem podiem, kur zemāks, varbūt vārsti nenoslēdz, jo konkrētos spiedienus pacēla ātri un pie mīnus visiem grādiem leca bez problēmām un bez raustīšanās, tā kā es tiešām nezinu ko domāt. gan jau jāsāk ar galvu nost, vai vismaz nedaudz gateriski nomainīt vārstu saļņikus. pie reizes vēl šo to biju iepircis, ko vajadzētu uzmainīt: kvēlsveču releju, kartera ventilāciju (tā vēl gaida savu prieka brīdi), priekšā stabilizatora bukses, pakaļā beidzot jauni amīši ar visiem atbalstiem un visu pārējo, visas atlikušās bremžu šļaukas un kardānam pakaļējo muftu (pēdējās 2 lietas arī vēl nav uzliktas)
šī gada pēdējā trackday biju aizbraucis pagāzt. diemžēl vēlu izdomāju un pēdējie brīvie laiki bija vakarā pa tumsu, bet tas tikai piedeva asumiņu un jaunas intrigas. tā kā bezsaķeres sezonas riepas man ir ar vēl dažām nenodilušām naglām, tad metu bagūzī vasarniekus un doņķieri, lai var pie baudāmiem 0..+1 rāda braukt ar vasarenēm.
jā, bija slapjš un tumšs, bet man patika daudz labāk nekā pa sausu segumu. riepas izdzīvoja, bmw izdzīvoja, daudz mazāka sajūta ka laužu mašīnu un šoreiz ar 3 sesijām bija krietni par īsu. gribēju vēl. interesanti, ka tajā pašā laikā tur braukāja arī diezgan svaigs mustangs, kam gan bija virsū šipenes. diemžēl pirmajā iebraucienā es viņu pa 2 apļiem vismaz apbraucu , kā arī konkrētajā trackday speciāli paskatījos, kas notiek ar patēriņiem
vēlāk biju arī Stūros, tur tiešām patēriņš ir micro (tiesa neuzņēmu)
un kkad pirms vai pēc stūriem meklējam kam tur sāk iestāties pizdauskis aizdomas uz pusasīm
kkad vēl abi pakaļējie gultņi samainīti, viens dziedāja nenormāli, otrs vienk klusumā gribēja pamest čatu un mani kkur nosist, bet tā jau viss normāli(pēc gultņu maiņas arī vairs nekas negaudo, laikam reduktors tas nebija, kā iepriekš likās ). šonedēļ sāk pazust stūres pastūzis (laikam) atf maiņa kko nedaudz palīdzēja, bet nu tas neskaitās. eļļas patēriņš jau nonācis līdz 1L uz ~4k km, tur arī vajadzētu iejaukties. bija doma šomēness tur kko vismaz iesākt, bet komandieri mani apturēja un nācās tā nedaudz vairāk nolocīt sodos, un īsti legāls uz ceļiem arī vairs neesmu, tā kā. bremzes arī ir sarakstā, indikatori jau sasniegti, nobrauks esošos klučus līdz galam un tad pārlasīs tās arī. vispār saraksts baigi garš un sāk mani konkrēti gruzīt
pašlaik odometrā 388k, onkuļi saka - reālais. pēdējie 65k manējie
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Kas tev tam motoram īsti ir par problēmām? Tukšgaita nevienmērīga un zilums pa dirsu cik atceros no iepriekš minētā. Bet nav tā ka kāds tur ir ar čipu kolhozu sataisījis, jo pirki jau čipotu.
- VuskansDavis
- Posts: 2362
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
par čipu nez. tukšgaitu paļubomu bišk čakarē grabošais spararats (izspiežot sajūgu viss paliek gludi) un karsts dzinējs tukšgaitā sit kārtīgu zilīti. pēc mocīšanas pa trasi ļoti traki sit zilbaltu dūmu. tas ka smird, gan jau dpf neesamība palīdz. novērsīs to eļļas rīšanu, brauks labot čipšus, tas vairāk nekā skraidrs.
- Martinss
- Posts: 4868
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
Mērot kompresiju varēji mazliet eļļu iepilināt tajos podos, kur zemāka kompresija. Tad vismaz diezgan skaidrs būtu, ka tie ir gredzeni, ja kompresijas rādijums pēkšņi uzlektu augstāks. Ko diagnostikā rāda tukšgaitā par sprauslu/cilindru korekcijām?
- VuskansDavis
- Posts: 2362
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70
vot, jā, vajadzēja, bet kkā nelīdz tam. tur tāpat šķiet, ka ir pietiekama eļļas pieplūde, jo noņemot ieplūdnieku, es no viņa vienmēr izleju eļļu man liekas, ka tā tomēr nevajadzētu būt
un korekcijas kādu brīdi nav skatītas, bet šausmīgākais kosmoss nebija. max +/-1. pirms sprauslas rāvu ārā un pamanīju, ka viena sprausla nav piekodēta, tad gan tur tā konkrētā leca ārā. un nērings apgalvoja, ka sprauslas ir zbis stāvoklī
un korekcijas kādu brīdi nav skatītas, bet šausmīgākais kosmoss nebija. max +/-1. pirms sprauslas rāvu ārā un pamanīju, ka viena sprausla nav piekodēta, tad gan tur tā konkrētā leca ārā. un nērings apgalvoja, ka sprauslas ir zbis stāvoklī