Opel Ascona C
Re: Opel Ascona C
dailyšķūnim beidzās octa, noliku, lai apdomā dzīvi kādu laiku. tad jau ašele bija jāvelk laukā. bija brīdis, kad varēji piecelties no rīta, paskatīties uz atslēgu pakaramo un sākt domāt, ar ko šodien braukt. trūkumu neizjūtu vispār.
no sākuma nomazgājam ziemu. pozitīvas emocijas pirmajās piecās minūtēs, pie pirmā krusta aizmugurē jau bildēja manu uzrakstu logā
bez filosofing, uzkarināju moldingus un resti. par resti dalītas jūtas, gūglē izskatījās labāk protams, kad esi tikko izvilcis vasaras auto, sāk snigt sniegs. mīlu
uztapināju blīvi karburatora flancim, bija biku aizdoma par gaisa piesūkšanu. jā, arī normālas vakuuma savienojošās trubiņas uzreiz
biju ciemos arī pie hydroscand džekiem, trubiņas kvantumā. kad mainīju degvielas šļaukas motortelpā, viena jau bija sākusi sulot. domāju, ka bākas savienojošajām arī drīz tāds liktenis. tālu no tā nebija, saplīsa raujot nost
beidzot sakārtota arī bākas ventilācija, tur visas bija pārkaltušas nejēgā, noplīsušas, sabirušas, utt. oranžajam kadettam bija tas pats, ar to toreiz jau izbaudīju, ka labāk pilnu bāku neliet, ja negribi atstāt peļķi benzīntankā
ā, diskus paspēju nopirkt. exip mesh, 7jx15, et38. nāca komplektā ar liselin racing. -> mmk
tā kaut kā būsim tagad
pēc nedēļas apskate, palicis nomainīt stūres pirkstus un tauri, tad ziņosim
no sākuma nomazgājam ziemu. pozitīvas emocijas pirmajās piecās minūtēs, pie pirmā krusta aizmugurē jau bildēja manu uzrakstu logā
bez filosofing, uzkarināju moldingus un resti. par resti dalītas jūtas, gūglē izskatījās labāk protams, kad esi tikko izvilcis vasaras auto, sāk snigt sniegs. mīlu
uztapināju blīvi karburatora flancim, bija biku aizdoma par gaisa piesūkšanu. jā, arī normālas vakuuma savienojošās trubiņas uzreiz
biju ciemos arī pie hydroscand džekiem, trubiņas kvantumā. kad mainīju degvielas šļaukas motortelpā, viena jau bija sākusi sulot. domāju, ka bākas savienojošajām arī drīz tāds liktenis. tālu no tā nebija, saplīsa raujot nost
beidzot sakārtota arī bākas ventilācija, tur visas bija pārkaltušas nejēgā, noplīsušas, sabirušas, utt. oranžajam kadettam bija tas pats, ar to toreiz jau izbaudīju, ka labāk pilnu bāku neliet, ja negribi atstāt peļķi benzīntankā
ā, diskus paspēju nopirkt. exip mesh, 7jx15, et38. nāca komplektā ar liselin racing. -> mmk
tā kaut kā būsim tagad
pēc nedēļas apskate, palicis nomainīt stūres pirkstus un tauri, tad ziņosim
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Ascona C
Nu, kā tirgojas?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Opel Ascona C
turpinot jaunā opel foruma revolūciju
ar nelielu novēlošanos, bet viss notiek.
iekāpu nelielā pensionānismā, trobelis apnika, uzkarināju atpakaļ oriģinālo aizmugurējo bunduli. te ļoti trāpīgi kāds teica, ka tad dzird pārāk daudz citu skaņu
samainīju bremžu šķidrumu, darba bremzes reizēm tādas jēlas palika, šķidrums īpaši smuks nebija. un vienā diagnostikā, kur biju aizdzinies teica, ka daudz ūdens iekšā. suportiem atgaisošanas skrūves atskrūvēt dabūju paņemties, droši vien 20 gadus nebija aiztiktas. toties veiksmīgi, abas vienā gabalā
uzmainīju arī stūres pirkstus, abi bija šķībi pieskrūvēti un no tā vienam jau labi sen gumija caura. bija laika jautājums, līdz sāks klabēt. toties abi oem ar gm uzrakstu
un šodien aizbraucu izdarīt TO. viss stīdziņā, šoreiz gan nesanāca izbraukt pa nullēm. bet nu, visu jau nevar gribēt. karbi arī diezgan ok sanācis pagrozīt, laikam to štelli būšu uzķēris. inspektors ļoti centās iestāstīt, ka auto bez pastiprinātāja nevar likt mazāku stūri, taču stūre ir oriģinālā diametrā un auto jau ar tādu atbrauca uz Latviju 1998. gadā un līdz šim problēmas apskatē nav bijušas
un jā, samainīju arī sasēdušās priekšējo durvju gumijas, ko izplēsu no gt heča
atkāpē, apmēram tā ir ar rūsu
bet jā, arkas man diezgan kretinē. ja kāds nenopirks, tas paliks sarakstā.
palieciet tūnēti
ar nelielu novēlošanos, bet viss notiek.
iekāpu nelielā pensionānismā, trobelis apnika, uzkarināju atpakaļ oriģinālo aizmugurējo bunduli. te ļoti trāpīgi kāds teica, ka tad dzird pārāk daudz citu skaņu
samainīju bremžu šķidrumu, darba bremzes reizēm tādas jēlas palika, šķidrums īpaši smuks nebija. un vienā diagnostikā, kur biju aizdzinies teica, ka daudz ūdens iekšā. suportiem atgaisošanas skrūves atskrūvēt dabūju paņemties, droši vien 20 gadus nebija aiztiktas. toties veiksmīgi, abas vienā gabalā
uzmainīju arī stūres pirkstus, abi bija šķībi pieskrūvēti un no tā vienam jau labi sen gumija caura. bija laika jautājums, līdz sāks klabēt. toties abi oem ar gm uzrakstu
un šodien aizbraucu izdarīt TO. viss stīdziņā, šoreiz gan nesanāca izbraukt pa nullēm. bet nu, visu jau nevar gribēt. karbi arī diezgan ok sanācis pagrozīt, laikam to štelli būšu uzķēris. inspektors ļoti centās iestāstīt, ka auto bez pastiprinātāja nevar likt mazāku stūri, taču stūre ir oriģinālā diametrā un auto jau ar tādu atbrauca uz Latviju 1998. gadā un līdz šim problēmas apskatē nav bijušas
un jā, samainīju arī sasēdušās priekšējo durvju gumijas, ko izplēsu no gt heča
atkāpē, apmēram tā ir ar rūsu
bet jā, arkas man diezgan kretinē. ja kāds nenopirks, tas paliks sarakstā.
palieciet tūnēti
Re: Opel Ascona C
prasīju degvielai. domāju, ka nebūs tik traki. + es karbo motoros leju tikai 98, tagad vismaz to ir tiešām jēga darīt, jo tur ir tikai 5% spirta. karburatoram nepatīk spirts. tur viss sapūst ātri vien
- VuskansDavis
- Posts: 2365
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- OneLitreBeer
- Spam addicted
- Posts: 4105
- Joined: 12 Sep 2012, 22:01
- Location: Kanēļa Actiņa
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Opel Ascona C
Nu agrāk tā bija, diez vai kas mainījies.
Re: Opel Ascona C
'vakar.
lielos vilcienos, nekas liels nav izdarīts, jo tikai brouts un nekas nepisas. var redzēt, jo sāku nodarboties ar sūdu
cik zināms, vecu auto slimība, ka piepīpētājs ir par lielu visiem mūsdienu tur spraužamajiem pribambasiem. štukoju, kā to atrisināt, lai tas neizskatītos pēc gatera. nonācu pie diezgan seksīga risinājuma - jauna universālā ligzda vecajā iemaucas iekšā. iemaucas tik skaisti, ka gandrīz pabeidzu. iederētos kādā "satisfying videos" playlistē jūtūbā
vienu (sūdīgāko) oem piepīpētāju upurēju, nogriezu apakšu, iemaucu jauno, salieku, zaebis, telefons nebeidz lādēties pie katras bedres. tagad gan neder iekšā pats orīdžinal piepīpētājs, bet es tāpat nepīpēju, nevajag arī
kaut kad vasaras sākumā - vārstu vāka blīve, ko 2 gadus atpakaļ biju pārvilcis, jo vēl nemācēju korķa blīves, degvielas filtriņš, priekšējā suporta virzulis. tas pats, kuram jau 2 gadus atpakaļ reizēm patika pieķīlēt, it sevišķi pavasarī pēc braukt atsākšanas. viņam bija robs, laikam kāds ar skrūvgriezi bija spiedis vaļā, tajā vietā gar gumiju tiek mitrums, tālakais jau ir skaidrs
izjaucu un iztīrīju eļļas atdalītāju no vārstu vāka. varēja labāk, bet man apnika
tad arī degvielas sūknim izgriezu blīves, nedaudz garām suloja eļļa
tagad dzinējam 0 eļļas noplūdes, prieks haubi vērt. mitrs tikai kārbas karteris, par to vēlāk
pēc tam viens kārbas spilvens. ašelei straujāk piespiežot vai atlaižot gāzes pedāli ir rāvieni, spilvens bija nedaudz sasēdies un pavēries, samainīju, labāk nepalika. varbūt kāds var pasviest ideju? granātas? kārba?
ko es tur meklēju, neatceros, bet atklāju, ka ir spuldzītes arī gaismu un miglu slēdžiem vajadzību pēc viņām nejūtu, bet ja ir paredzēts, tad jābūt.
priekšējo miglu slēdzi arī izņēmu, nepatika, ka viņš tur vienkārši stāv. virsū oem vāciņš, tagad viss kā no zavoda ašelēm bez migļiem. pavisam vecām askonām, kurām miglu nav arī aizmugurē, vāciņi ir abās vietās. tādi paši arī uz visiem pārējiem neizmantotajiem slēdžiem panelī ir nenopakotiem opeļiem, arī kadettam tieši tādi paši
uzmainīju eļļu. uz vasaras beigām sāka prasīties garāku ščupu. drusku biju nokavējis gadu, bet tas nekas
16.10. vēsturisks brīdis - pirmo reizi Latvijā ašelei notinas odometrs. sajūsmā par šo faktu neesmu
maģītim elektroinstalācija bija koļas veidota, tur biki sakārtoju
before
after v2 (v1 bija nopircies diezgan šķidrs konektors, nopirku citus un pārtaisīju, šoreiz barošanu un skaļruņus iemaucot atsevišķos štekeros)
also, dabūju fikso flipa projektinu un no viņa savācu numurus. zila mala un jauna sērija vecam auto man vienkārši griež acīs
saldais ēdiens
» Skatīties Youtube
un vēl drusku labākas fočenes no vasaras
ar to šogad laikam viss, jāvelk ārā šķūnītis
lielos vilcienos, nekas liels nav izdarīts, jo tikai brouts un nekas nepisas. var redzēt, jo sāku nodarboties ar sūdu
cik zināms, vecu auto slimība, ka piepīpētājs ir par lielu visiem mūsdienu tur spraužamajiem pribambasiem. štukoju, kā to atrisināt, lai tas neizskatītos pēc gatera. nonācu pie diezgan seksīga risinājuma - jauna universālā ligzda vecajā iemaucas iekšā. iemaucas tik skaisti, ka gandrīz pabeidzu. iederētos kādā "satisfying videos" playlistē jūtūbā
vienu (sūdīgāko) oem piepīpētāju upurēju, nogriezu apakšu, iemaucu jauno, salieku, zaebis, telefons nebeidz lādēties pie katras bedres. tagad gan neder iekšā pats orīdžinal piepīpētājs, bet es tāpat nepīpēju, nevajag arī
kaut kad vasaras sākumā - vārstu vāka blīve, ko 2 gadus atpakaļ biju pārvilcis, jo vēl nemācēju korķa blīves, degvielas filtriņš, priekšējā suporta virzulis. tas pats, kuram jau 2 gadus atpakaļ reizēm patika pieķīlēt, it sevišķi pavasarī pēc braukt atsākšanas. viņam bija robs, laikam kāds ar skrūvgriezi bija spiedis vaļā, tajā vietā gar gumiju tiek mitrums, tālakais jau ir skaidrs
izjaucu un iztīrīju eļļas atdalītāju no vārstu vāka. varēja labāk, bet man apnika
tad arī degvielas sūknim izgriezu blīves, nedaudz garām suloja eļļa
tagad dzinējam 0 eļļas noplūdes, prieks haubi vērt. mitrs tikai kārbas karteris, par to vēlāk
pēc tam viens kārbas spilvens. ašelei straujāk piespiežot vai atlaižot gāzes pedāli ir rāvieni, spilvens bija nedaudz sasēdies un pavēries, samainīju, labāk nepalika. varbūt kāds var pasviest ideju? granātas? kārba?
ko es tur meklēju, neatceros, bet atklāju, ka ir spuldzītes arī gaismu un miglu slēdžiem vajadzību pēc viņām nejūtu, bet ja ir paredzēts, tad jābūt.
priekšējo miglu slēdzi arī izņēmu, nepatika, ka viņš tur vienkārši stāv. virsū oem vāciņš, tagad viss kā no zavoda ašelēm bez migļiem. pavisam vecām askonām, kurām miglu nav arī aizmugurē, vāciņi ir abās vietās. tādi paši arī uz visiem pārējiem neizmantotajiem slēdžiem panelī ir nenopakotiem opeļiem, arī kadettam tieši tādi paši
uzmainīju eļļu. uz vasaras beigām sāka prasīties garāku ščupu. drusku biju nokavējis gadu, bet tas nekas
16.10. vēsturisks brīdis - pirmo reizi Latvijā ašelei notinas odometrs. sajūsmā par šo faktu neesmu
maģītim elektroinstalācija bija koļas veidota, tur biki sakārtoju
before
after v2 (v1 bija nopircies diezgan šķidrs konektors, nopirku citus un pārtaisīju, šoreiz barošanu un skaļruņus iemaucot atsevišķos štekeros)
also, dabūju fikso flipa projektinu un no viņa savācu numurus. zila mala un jauna sērija vecam auto man vienkārši griež acīs
saldais ēdiens
» Skatīties Youtube
un vēl drusku labākas fočenes no vasaras
ar to šogad laikam viss, jāvelk ārā šķūnītis
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Opel Ascona C
Eļļu mainīt sezonas beigās kaut kā jocīgi
Bet delfinu maģis bomba
Bet delfinu maģis bomba
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- petka17
- Posts: 6651
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Opel Ascona C
Viss sūds, bet Delfīnu maģis ir BOMBA
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- andrams
- Posts: 398
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Opel Ascona C
Well, motoru atstāt uz starpsezonu glabāšanu ar svaigu eļļu iekšā. Cik cilvēku, tik viedokļu.
-
- Posts: 312
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Opel Ascona C
Vispār jau auto maģu pieslēgšanai ir specifiski DIN spraudņi. Tagad ar tāds puskolchozs.
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Opel Ascona C
+1
tāda sajūta, ka delfīnu maģi klauvē pie tām pašā matpakaļ ielaišanas durvīm, kur klauvē neōni zem tačkām.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: Opel Ascona C
par šo eļļas tēmu kā reiz pāris dienas atpakaļ bija diskusija fakbukā youngtimeru grupā. es tomēr vairāk uz to, ka labāk lai ziemu stāv ar svaigu eļļu, nevis nobraukātu, kurā ir korozīvi savienojumi. vai eļļa stāv kanniņā vai karterī, jau ir mazāka atšķirība. vismaz pa manai domāšanai. bet - kā teica andrams.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Ascona C
Es savai vakar riepas piepumpēju un logūdeni pielēju.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi