Opel Ascona C

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
xero
Posts: 381
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Ascona C

Post by xero »

ejošu, ko viņam atvedu pavasarī, pret tādu pašu, bet ar cauru apsteidzes membrānu :D
:latvija:
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Ascona C

Post by howitzer »

andrams wrote: 11 Nov 2020, 15:49Pret ko?
Pret bamsli.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Ascona C

Post by howitzer »

xero wrote: 11 Nov 2020, 23:32 ejošu, ko viņam atvedu pavasarī, pret tādu pašu, bet ar cauru apsteidzes membrānu :D
Ain`t nobody got time for that lel.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
xero
Posts: 381
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Ascona C

Post by xero »

labvasar. ir iekrājies šis tas stāstāms un rādāms. alus, kafija, tēja - pēc izvēles.
tātad, šogad ašele sezonu sāka 10.05., biju uztaisījis ekAnomiju, pa ziemu noņēmu no uzskaites. liekot atpakaļ samaksāju 54, nevis 81. jau patīkamāk.
aizbraucam, uzskrūvēju numurus, aķīti, delfīnus, nu tik brauksim. nekā nebij. šķiļu, pagriež, pagriež, un nogurst. nu labi. pa ziemu pāris reizes biju atbraucis izrūcināt, pēdējā reizē laikam varēju bišku ilgāk, lai piedzen akumulatoru. nu nekas, atrodam vadus, un viss notiek.

Image

sezons atklāts. kādu laiku novizinājos šādā izskatā, jo nebija vai nu laika, vai vēlēšanās skrūvēt lietos. kalpakus laikam pagājušajā pavasarī aiz ne ko darīt uztaisīju :D

Image

pirmais sezonas darbs, laikam, bija tirkšķošais logu tīrītāju relejs, kurš tracināja jau gadus trīs, bet pēdējā laikā palika īpaši kaitinošs. ieslēdzot slotas uz pārtraukto režīmu, augšā uziet ok, bet nākot lejā, no releja diezgan pretīgs trrrrrrrr. sāku, protams, ar pašu releju - bez izmaiņām. prātoju, kas vēl varētu taisīt tādu nestabilu strāvu, kas viņam nepatīk. tikai pie rūcoša motora. un jo lielāki apgriezieni, jo augstākas frekvences trrrrrr :D
izārdīju ģeneratoru, neko neieraudzīju, izņemot vienu nedaudz kraukšķīgu gultni, saliku atpakaļ. beigās noplēsu visus vadu savienojumus, pie ģeneratora, akumulatora, kārbas, bundžas, utt., nopucēju, un kaut kas no tā reāli arī palīdzēja. pat sanāca 3IN1 EFFEKT - dabūju klāt arī 0,pāris voltus pie lādēšanas, un bundžai pārgāja tieksmes reizēm sist pa knaģiem. releja maiņai bija arī otrs iemesls - vecais pēc loga nošpricēšanas drausmīgi ilgi trina slotas. vismaz reizes četras, kad jau pie otrās viss ir sauss. kombinācijā ar vienu pusaizaugušu logūdens sprauslu tas sabeidza pasažiera puses slotiņu. iepisu kapeiku un nopirku vienu, jauno uzliku vadītāja pusē un nejauno otrā, lai gan uzliekot sapratu, ka laikam kaut kad varētu samainīt arī otru :D

Image Image

attapos, ka gaisa filtrs nav mainīts kopš tās vienīgās reizes, kad auto biju tikko dabūjis :D

Image

kaut kad tad arī uzliku atpakaļ diskus. iemesls, kāpēc atliku - centrs. diskiem standarta 57,1, opelim maģiskais 56,6. tas pusmilimetrs ir pietiekami, lai sāktu purināt stūri pie lielāka ātruma. risinājumu biju izdomājis jau pagājušgad, bet neparādīju, jo bija kauns par tādu gateri :susnaks: bet, kā saka - if it works, it ain't stupid. izrādas, ka skārda bundža biezumā ir ļoti tuvu tiem vajadzīgajiem 0,25mm :naac:

Image

kaut ko sākam domāt arī par bleķiem

Image

vēl kaut kādi jauni loriņi. jau gandrīz nopirku ventilējamo bremžu suportus, bet pēdējā brīdī atmetos, jo tomēr gribēju, lai paliek oem. tāpēc nopirku nedaudz citādāk ventilējamus :naac: mācījos no kļūdām ar šķūnīti un uzreiz paņēmu arī jaunas stabilizatora atsaites. kā jau pēc mērfija, šoreiz bija jaunas, ko ielikt, tāpēc vecās skaisti atskrūvējās. bet nu pie dirsas, jaunas ir jaunas, un vecajām bukses no vecuma saplaisājušas. febi, jo citas vairs dabūt nevar - ašelei ir savas īpašās. un arī ļoti sportiska taure. pats paķēru šoku attaisot kastīti. bet ja nezin, kur skatīties, acīs nekrīt :D

Image Image

principā tur viss vēl bija braucams, bet gribēju miskastē izmest klučus, kuri bija aizvēsturiski un akmens cieti, nedila un arī nebremzēja. + tā puse, kas kādreiz ķīlēja, sadilusi vairāk un materiālā sarautas plaisas.

Image

pie vienas jaukšanas, beidzot samainītas arī šaras, kas bagāžniekā mētājās gandrīz gadu. nedaudz pēc skates nopirku, noliku, ar to arī stāsts beidzas :D šeit arī vienā pusē stock kniedes, bet nu jau esmu +/- uzķēris tehniku, kā viņas nesāpīgāk izķeksēt.

Image

piemiņai pēdējo uzlīmi ar veco numuru ielīmēju skapja stiklā :D

Image

tad līdz ar to

Image Image

bremžu tests kā vienmēr fufelis, ar vecajām bremzēm bija 2,5 un tagad kudi labākas, nekā bija :susnaks:
nākamie joki tikko pēc izbraukšanas no apskates boksa (lol). nometos stāvvietā ielas malā pie csdd, ķipa sabildēt lapu ar uzlīmi un visiem atzīmēties, ka izgāju skati. kaut ko bakstos pa telefonu un pie sevis nodomāju, hmm, vajadzēja tā kā fēnam jau sākt pūst. paskatos - opā, temperatūras dačiks iet raznosā. fiksi lecu iekšā un braucu prom, lai dzesē nost. te viss tas pats, kas šķūnītim pavasarī - atteicies radiatora termoslēdzis. uz vernet loriņiem tagad šķībi skatos, tāpēc nopirku fae. ieliku un izrādījās, ka izņēmu arī fae :D

Image

atradu sūdiņu, ar ko apmierināt ocd. centrālais svečvads, kas vienkārši karājās, un bačoka auss tā vien prasījās pēc kaut kā, kas viņus sapāros :D

Image

kaut kur iepriekš biju minējis, ka nedaudz mitrs kārbas karteris, un man aizvien vairāk nepatika, kā slēdzas kārba. mainam blīvi un eļļu. cik esmu pabraukājis, ir jau jūtami labāk. varētu vēl labāk, bet tur tomēr visam ir nepilni 35 gadi. redzēs, varbūt pēc kāda laika samainīšu vēlreiz, kad būs vecā izskalojusies.

Image Image

šobrīd lielos vilcienos viss. turpmākie plāni:
arkas, kurām jau drīz man vajadzētu rindai būt pienākušai. pats nemāku un šī bundža noteikti nebūs tā, uz kuras kaut ko mācīšos; uztaisīt savirzi; visas 4 granātas, labā ārējā vēl joprojām uz pagriezieniem pieklab un iekšējās ir brīvkustība + nedaudz ļurkājas kārbā. varbūt tas beidzot palīdzēs arī rāvienos; pretīgi cietais sajūgs; priekšējie amīši, kuri ir tuvu nullei; kaut ko gribu izdarīt ar moldingu, kuram sarkanā strīpa lobas nost; lēnām briestu arī mazai un gaumīgai basu kastei, un sarkanām atsperēm. un tad jau vēl tāds sīkums, kā arkas pēc metināšanas vajadzētu dabūt mašīnas krāsā, droši vien klāt paķerot vismaz pakaļējās kreisās durvis, kurām lobas laka. labi, beigās varētu arī zobsiksnu ar ūdenssūkni un antifrīzu, bet baigi neiespringstu, šim motoram var braukt kaut vai līdz notrūkst. līkie bērzi nedraud :D
ā, ir arī jauns telefons, tāpēc bišku skatāmākas bildes :]

Image Image Image Image Image Image
:latvija:
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11869
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Ascona C

Post by ttd »

Skaistulis :]

Par 95 un 98 un etanolu, tur nav etalona nepatikas, vienkārši visai sistēmai jābūt etanola izturīgai. Jo problēmas var sākt rasties no tā, ka degvielas caurules/blīves vai kas cits pa ceļam, sadalās.
Post Reply