arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Krāsojuma kvalitāte ze best of ze best bet vismaz priecē, ka ir vēl kāds drots bez manējā šeit
Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7743
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Neliels update. Tuvojās izbrauciens un vajadzēja sagatavot jettu, jo bija izlīdušas vairākas neatliekamas problēmas.
Motors bija sācis par daudz staigāt, iespiežot pirmajos 3 ātrumos, bija normāls pisaks no motortelpas :/. Nomainīju priekšējo un aizmugures motora balstu, nomainot balstus mašīna vairs kruīzā neraustījās braucot pret kalnu vai pretvēju, nav vairs pisaku iespiežot grīdā .
Jaunais hidrauliskais(16v) vs vecais gumijas
Bildē varbūt grūti redzēt, bet augstums atšķiras, starp priekšjiem balstiem atšķirībi bija 1cm
Aizmugures balstu vispār ir diezgan jobani samainīt, jo motors jāgāž uz priekšu, savādāk neiet garām kolektoram. Kārbas balstu es vispār negribētu mainīt, tur laikam vieglāk būtu vispirms nocelt kārbu un tad mainīt.
Nomainot abus balstus uzreiz motors pacēlās un skriemelis grauzās lanžeronā
Vaina bija visai vienkārša, vienam kārbas kronšteinam bija izkritušas skrūves un uz pēdējās knapi turējās
Topran atbalsti ilgi neizdzīvoja . Samainīju pagaidām traģiskāko, bet otru arī būs jānomaina.
Konstatēju ka 1. cilindram ir bojāts svečvads - kustinot zuda kontakts. Nopirku BERU komplektu, kas pēc club gti skaitoties OEM komplekts.
\\\Valveris izbraucienam gatavs
Pirmajā aplī esot bijis iespaidīgāk
» Skatīties Youtube
Bildes no rullīša
Motors bija sācis par daudz staigāt, iespiežot pirmajos 3 ātrumos, bija normāls pisaks no motortelpas :/. Nomainīju priekšējo un aizmugures motora balstu, nomainot balstus mašīna vairs kruīzā neraustījās braucot pret kalnu vai pretvēju, nav vairs pisaku iespiežot grīdā .
Jaunais hidrauliskais(16v) vs vecais gumijas
Bildē varbūt grūti redzēt, bet augstums atšķiras, starp priekšjiem balstiem atšķirībi bija 1cm
Aizmugures balstu vispār ir diezgan jobani samainīt, jo motors jāgāž uz priekšu, savādāk neiet garām kolektoram. Kārbas balstu es vispār negribētu mainīt, tur laikam vieglāk būtu vispirms nocelt kārbu un tad mainīt.
Nomainot abus balstus uzreiz motors pacēlās un skriemelis grauzās lanžeronā
Vaina bija visai vienkārša, vienam kārbas kronšteinam bija izkritušas skrūves un uz pēdējās knapi turējās
Topran atbalsti ilgi neizdzīvoja . Samainīju pagaidām traģiskāko, bet otru arī būs jānomaina.
Konstatēju ka 1. cilindram ir bojāts svečvads - kustinot zuda kontakts. Nopirku BERU komplektu, kas pēc club gti skaitoties OEM komplekts.
\\\Valveris izbraucienam gatavs
Pirmajā aplī esot bijis iespaidīgāk
» Skatīties Youtube
Bildes no rullīša
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15200
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7743
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Neliels ieskats vēsturē.
Kopš mašīna ir manā īpašumā pagājuši četri gadi, pa šo laiku esmu samainījis 3 motorus, 2 kārbas un nobraucis 10k km , jettu iegādājos ar 118k km, tagad ir 128k. Šogad esmu nobraucis vairāk kā citus gadus kā arī šis ir pirmais gads kad mašīna ir braucama visu laiku un arī ir par ko saliet bākā .
Kopš mašīna ir manā īpašumā pagājuši četri gadi, pa šo laiku esmu samainījis 3 motorus, 2 kārbas un nobraucis 10k km , jettu iegādājos ar 118k km, tagad ir 128k. Šogad esmu nobraucis vairāk kā citus gadus kā arī šis ir pirmais gads kad mašīna ir braucama visu laiku un arī ir par ko saliet bākā .
Spoiler
Show
Tā kā ar jettu beidzot sāku vairāk braukt, sākt līst ārā šādas tādas kaites ko vajag novērst. Kopš ieswapoju valveri, visu laiku ir bijusi problēma ar to ka zūd dzesēšanas šķidrums, zinu ka vaina ir tajā ka kaut kur spiež garām, jo zem tur kur mašīna stāvēja bija pleķis . Pāris reizes mēģināju pačekot no kurienes tek, bet bez rezultātiem, nekur nebija redzama noplūde . Tā nu laikam ejot visu laiku tika pieliets destilētais ūdens līdz sistēmā bija palicis tikai destilētais ūdens . Tā kā tagad tuvojas aukstais periods, jāatrod noplūde, lai varētu ieliet antifrīzu. Lai gan kopš septembra bija izteikti redzams rūsas pleķis uz ātrumkārbas(kārba ir no alumīnija), kas lika domāt ka pie vainas ir flancis galvas galā. Uzsildīju motoru un atstāju mašīnu rūcam cerot ka redzēšu kur tek, jau ieslēdzās ventilators, bet nekas netecēja, paspaidīju trubas, bet joprojām nekas nebija redzams, tad iedevu nedaudz redlainā un uzreiz sāka pilēt garām. Ok, ez pez jāpievelk hamuts un būs ok. Pievilku, bet tāpat tecēja, pievilku vel nedaudz un flancis nokrakšķēja , bet garām vairs netecēja . Tā kā ūdens tāpat jālej nost, sapratu ka flanci pie reizes jānomaina. Mājās bija pāris agrīnie alumīnija flanči, tikai vajadzēja pieslīpēt virsmu, jo tā bija savērpusies *ievietot joku par galvas slīpēšanu šeit*. Noslīpēju taisnu un varēja likt virsū.
Vecais germetix
Piemērīju flanci un sapratu ka nevarēs atskrūvēt ecu temp. dačiku, tāpēc noslipēju to ausi nost ja nu dačiks jāmaina.
lil germetix un gatavs, pat dačiks kas bija iekšā strādā
Ielēju šoreiz kaut kādu random antifrīzu pa 8eiro. Šodien nejauši atradu velvienu noplūdi, bet tas laikam tāpēc ka nebiju radiatoram trubu pietiekoši pievilcis pēc šķidruma maiņas, to pievilku un cerams ka vairs netecēs.
Jau kādu laiku kārba nepārāk labi slēdzās, it īpaši 2. ātrums, izspiedējgultnis manāmi gaudoja kā arī kārba kauca kā sporta kārba(it īpaši bremzējot ar dzinēju). Tad kad vienu nedēļu temperatūra pietuvojās 0, tad auksta gandrīz nemaz neslēdzās, ar mokām varēja ielikt 1. ātrumā un atpakaļ gaitā. Ar otro robu arī bija palicis pilnīgiā dirsā, sinhronizators laikam jau vairs gandrīz neeksistēja, bez double clutch + rev match varēji pat nedomāt par likšanu robā, strauji paātrinoties un liekot 2. nevarēja lāgā ielikt un bija dzirdams krhhhhhnnnngggg . Skaidrs ka vajadzēja citu kārbu, atcerējos ka mājās aplasāmajam golfam ir benzīna motors, varēšu pamēģināt uz valvera benzīnnieka kārbu.
No stāvēšanas jau sūna uz kārbas uzaugusi, noplūdusī eļļa ir no vārstu vāka, tā savādāk kārba ir diezgan sausa, robi slēdzas, asis var pagriezt - izskatās cerīgi.
Kārba atdalīta, laiks pagriezt un pačekot kodu, lai varētu apskatīties robu attiecības. Ar sajūsmu kasīju zemes slāni no plāksnes un tad ieraudzīju kodu ko zinu no galvas 4T aka dīzeļa kārba , vismaz joprojām būs big economy uz šosejas. Konstatēju ka pusasu flančiem ir radiālā kustība, pameklēju forumos par to, tjip nekas traks neesot tik ātrāk flanču blīvslēgi izbeidzas un var nedaudz pilēt garām.
Kārbai biju uzlējis nedaudz vairāk puslitru pēc kā atkal sāka labi slēgties, bet tas prieks nebija ilgs, viens brauciens līdz pilsētai un atkal viss ir slikti. Paskatoties zem mašīnas top skaidrs kāpēc
Vecā kārba ārā
No vecās vajadzēja paņemt 100mm flančus, protams, lāgā nenāca nost
Noņemt tas huiņā, laiks tik izšķiests, bet uzlikt uz otras gan bija pizģets , ar otro flanci gan nebija tik traki, jo tas pēc uzspiešanas nebija jātur un līdz ar to bija vieta, lai normāli uzliktu sprostu, bet pirmajam flancim bija vienkārši pizģets, tāpēc arī bilžu nav. 2h pisos un ar flančiem lamājos tik skaļi ka mājā varēja dzirdēt . Nākošreiz labāk uzreiz paņemtu mk3 kārbu, lai nebūtu jāpisās, jo tām visām ir 100mm flanči.
Ievēroju arī ka vecajai kārbai, kas ir nākusi no mk3 atšķiras kulisei šī daļa. Var jau būt ka bija saliekts, bet tā neizskatās, tur metāls arī ir diezgan biezs, tāpēc būtu grūti saliekt.
"Jaunā" kārba iet iekšā
Kādas 20min un gatavs, diezgan viegli, grūtākais bija kārbu uz domkrata uzcelt, bet kad tas bija izdarīts, tad tik ez pez cel uz augšu. Es gaidīju ka būs grūtāk pēc tā ko citos forumos lasīju.
Nebiju vel pielicis pusasis un izdomāju ka vajadzētu pielaist un iztestēt vai negrab/eļļa negāžas, tobiš vai vispār ir vērts likt klāt pusasis . Piedarbināju un uzreiz flanči sāka griezties un spidometrs rāda 22km/h lai gan ir neitrālajā, mkayyy . Robos slēdzās normāli, ieliku ātrumā, palīdu apakšā, aizdomīgu trokšņu nav, eļļa netek. Nedaudz atstāju darboties un iedevu redlainā 5. robā, nu tjip ja var izgriezt tik tālu, tad gan jau būs dzīvotāja spidometra adata aizgāja līdz puļķim, kas nonullē km, aptuveni kādi 280km/h . Saliku visu un izmetu kādu riņķi, viss kārtība, man beidzot kārtīgi slēdzas 1. un 2. ātrums, kā arī pārslēdzas diezgan toit. Interesanti arī ka tagad pie pašas augšas motors labāk griežās, 3. ātrumā virs 160 jau bija jūtams paātrinājuma kritums, tagad līdz 170 kad jau tiek sasniegts ierobežotājs aizgrieza ez pez. Es gan beidzot uzliku arī apakšējo trompeti, bet ar veco kārbu izmaiņas pēc trompetes uzlikšanas nejutu.
Runājot par trompetēm. V2 ir gatavs un jau uz mašīnas, pagaidām gan tikai filtra kastes apakšā. Augšējo ir pagrūti izprintēt, varbūt pat jātaisa divdaļīga.
Šoreiz nevilku parametrus no dirsas un copy paste paņēmu parametrus no 9. dizaina
Lūpai sanāca kkāds feils printējot, bet es pamēģināšu ar špakteli aizsmērēt un noslīpēt.
Testa emblēmas arī ir izprintētas. Nezinu kā es biju domājis par izmēru, bet nošāvu galīgi garām . Tas gan ir viegli labojams.
Uztaisīju pāris šablonus un izskatās ka šis ir tādā izmērā kā vajag. Sūdīgākais ir tas ka man nav parametri ķepām ar ko stiprinās emblēma, man ir bildes kā tās izskatās, bet tā kā izmērus es nezinu, nevaru uztaisīt. Ja kādam ir emblēma, kas stiprinās kā oem un var padalīties ar paraetriem, tad ierakstiet tepat topikā vai atsūtiet pm.
Spārna emblēma piemērīta, ir nepieciešamas pāris korekcijas, bet tā savādāk ir diezgan tuvu.
Aizmugrējais uzraksts gan sanāca uzreiz precīzi kā vajag, tikai bija feils printējot un tāpēc būs jāpārprintē
Domāju ka līdz pavasarim emblēmas būs gatavas, nokrāsotas un uz mašīnas ja nu vienīgi universitātes dēļ varētu laika nepietikt, bet tad redzēs. Vel ir sīki defekti, kas ātrumu nemazina ™, bet nekas nopietns, braucu un baudu. Ja kādam ir lieks CE1 dzesēšanas škidruma līmeņa relejs un nav vajadzīgs, labprāt iemainītu pret šokolādi vai kādu aliņu, bez tā releja man panelis nebļauj ka līmenis nav . Ja kādam pa kājām maisās jettas heckblende un mazā bagana spoileris, tad no tiem arī varu atbrīvot . Sanāca šoreiz just unreal filosofing, kaut kā nesanāca isāk izteikties šodien.
Vecais germetix
Piemērīju flanci un sapratu ka nevarēs atskrūvēt ecu temp. dačiku, tāpēc noslipēju to ausi nost ja nu dačiks jāmaina.
lil germetix un gatavs, pat dačiks kas bija iekšā strādā
Ielēju šoreiz kaut kādu random antifrīzu pa 8eiro. Šodien nejauši atradu velvienu noplūdi, bet tas laikam tāpēc ka nebiju radiatoram trubu pietiekoši pievilcis pēc šķidruma maiņas, to pievilku un cerams ka vairs netecēs.
Jau kādu laiku kārba nepārāk labi slēdzās, it īpaši 2. ātrums, izspiedējgultnis manāmi gaudoja kā arī kārba kauca kā sporta kārba(it īpaši bremzējot ar dzinēju). Tad kad vienu nedēļu temperatūra pietuvojās 0, tad auksta gandrīz nemaz neslēdzās, ar mokām varēja ielikt 1. ātrumā un atpakaļ gaitā. Ar otro robu arī bija palicis pilnīgiā dirsā, sinhronizators laikam jau vairs gandrīz neeksistēja, bez double clutch + rev match varēji pat nedomāt par likšanu robā, strauji paātrinoties un liekot 2. nevarēja lāgā ielikt un bija dzirdams krhhhhhnnnngggg . Skaidrs ka vajadzēja citu kārbu, atcerējos ka mājās aplasāmajam golfam ir benzīna motors, varēšu pamēģināt uz valvera benzīnnieka kārbu.
No stāvēšanas jau sūna uz kārbas uzaugusi, noplūdusī eļļa ir no vārstu vāka, tā savādāk kārba ir diezgan sausa, robi slēdzas, asis var pagriezt - izskatās cerīgi.
Kārba atdalīta, laiks pagriezt un pačekot kodu, lai varētu apskatīties robu attiecības. Ar sajūsmu kasīju zemes slāni no plāksnes un tad ieraudzīju kodu ko zinu no galvas 4T aka dīzeļa kārba , vismaz joprojām būs big economy uz šosejas. Konstatēju ka pusasu flančiem ir radiālā kustība, pameklēju forumos par to, tjip nekas traks neesot tik ātrāk flanču blīvslēgi izbeidzas un var nedaudz pilēt garām.
Kārbai biju uzlējis nedaudz vairāk puslitru pēc kā atkal sāka labi slēgties, bet tas prieks nebija ilgs, viens brauciens līdz pilsētai un atkal viss ir slikti. Paskatoties zem mašīnas top skaidrs kāpēc
Vecā kārba ārā
No vecās vajadzēja paņemt 100mm flančus, protams, lāgā nenāca nost
Noņemt tas huiņā, laiks tik izšķiests, bet uzlikt uz otras gan bija pizģets , ar otro flanci gan nebija tik traki, jo tas pēc uzspiešanas nebija jātur un līdz ar to bija vieta, lai normāli uzliktu sprostu, bet pirmajam flancim bija vienkārši pizģets, tāpēc arī bilžu nav. 2h pisos un ar flančiem lamājos tik skaļi ka mājā varēja dzirdēt . Nākošreiz labāk uzreiz paņemtu mk3 kārbu, lai nebūtu jāpisās, jo tām visām ir 100mm flanči.
Ievēroju arī ka vecajai kārbai, kas ir nākusi no mk3 atšķiras kulisei šī daļa. Var jau būt ka bija saliekts, bet tā neizskatās, tur metāls arī ir diezgan biezs, tāpēc būtu grūti saliekt.
"Jaunā" kārba iet iekšā
Kādas 20min un gatavs, diezgan viegli, grūtākais bija kārbu uz domkrata uzcelt, bet kad tas bija izdarīts, tad tik ez pez cel uz augšu. Es gaidīju ka būs grūtāk pēc tā ko citos forumos lasīju.
Nebiju vel pielicis pusasis un izdomāju ka vajadzētu pielaist un iztestēt vai negrab/eļļa negāžas, tobiš vai vispār ir vērts likt klāt pusasis . Piedarbināju un uzreiz flanči sāka griezties un spidometrs rāda 22km/h lai gan ir neitrālajā, mkayyy . Robos slēdzās normāli, ieliku ātrumā, palīdu apakšā, aizdomīgu trokšņu nav, eļļa netek. Nedaudz atstāju darboties un iedevu redlainā 5. robā, nu tjip ja var izgriezt tik tālu, tad gan jau būs dzīvotāja spidometra adata aizgāja līdz puļķim, kas nonullē km, aptuveni kādi 280km/h . Saliku visu un izmetu kādu riņķi, viss kārtība, man beidzot kārtīgi slēdzas 1. un 2. ātrums, kā arī pārslēdzas diezgan toit. Interesanti arī ka tagad pie pašas augšas motors labāk griežās, 3. ātrumā virs 160 jau bija jūtams paātrinājuma kritums, tagad līdz 170 kad jau tiek sasniegts ierobežotājs aizgrieza ez pez. Es gan beidzot uzliku arī apakšējo trompeti, bet ar veco kārbu izmaiņas pēc trompetes uzlikšanas nejutu.
Runājot par trompetēm. V2 ir gatavs un jau uz mašīnas, pagaidām gan tikai filtra kastes apakšā. Augšējo ir pagrūti izprintēt, varbūt pat jātaisa divdaļīga.
Šoreiz nevilku parametrus no dirsas un copy paste paņēmu parametrus no 9. dizaina
Lūpai sanāca kkāds feils printējot, bet es pamēģināšu ar špakteli aizsmērēt un noslīpēt.
Testa emblēmas arī ir izprintētas. Nezinu kā es biju domājis par izmēru, bet nošāvu galīgi garām . Tas gan ir viegli labojams.
Uztaisīju pāris šablonus un izskatās ka šis ir tādā izmērā kā vajag. Sūdīgākais ir tas ka man nav parametri ķepām ar ko stiprinās emblēma, man ir bildes kā tās izskatās, bet tā kā izmērus es nezinu, nevaru uztaisīt. Ja kādam ir emblēma, kas stiprinās kā oem un var padalīties ar paraetriem, tad ierakstiet tepat topikā vai atsūtiet pm.
Spārna emblēma piemērīta, ir nepieciešamas pāris korekcijas, bet tā savādāk ir diezgan tuvu.
Aizmugrējais uzraksts gan sanāca uzreiz precīzi kā vajag, tikai bija feils printējot un tāpēc būs jāpārprintē
Domāju ka līdz pavasarim emblēmas būs gatavas, nokrāsotas un uz mašīnas ja nu vienīgi universitātes dēļ varētu laika nepietikt, bet tad redzēs. Vel ir sīki defekti, kas ātrumu nemazina ™, bet nekas nopietns, braucu un baudu. Ja kādam ir lieks CE1 dzesēšanas škidruma līmeņa relejs un nav vajadzīgs, labprāt iemainītu pret šokolādi vai kādu aliņu, bez tā releja man panelis nebļauj ka līmenis nav . Ja kādam pa kājām maisās jettas heckblende un mazā bagana spoileris, tad no tiem arī varu atbrīvot . Sanāca šoreiz just unreal filosofing, kaut kā nesanāca isāk izteikties šodien.
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15200
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Arnix te tikai paris cilveki saprot atskiribu starp CE1 - CE2 , 100mm utt
P.S Panem taks saliec normalu karbu ar R&P no synchro
P.S Panem taks saliec normalu karbu ar R&P no synchro
ZX
- howitzer
- M30
- Posts: 28578
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Interesantākais topiks šajā forumā ir Dodge Charger.
Otrs interesantākais: Arnixam.
Otrs interesantākais: Arnixam.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7743
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Aļikā nevar nopirkt, wagenemblem.com taisa replikas, bet pareizā aizmugurējā emblēma tāpat viņiem nav, priekšējai emblēmai paredzēts gateris ar samoreziem, kā arī es domāju ka varu uztaisīt labākas kā viņi piedāvā. Varētu tā teikt ka neko nemaksā.
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
P.s. rekur ir tavs vismīļākā emblēma https://www.ebay.co.uk/itm/392044611535
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7743
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Pa gabalu ir labi, bet ar savu nepacietību sapisu emblēmu(pa gabalu izskatās ok ), vismaz var piemērīt kā izskatīsies.
Spoiler
Show
Pēc karbas swapa bija čotka diena un izdomāju ka vajadzētu uzbraukt Village of Clap TIME ATTAK un ietestēt kārbu
Aizbraucu izmazgāt rudens dubli no arkām
Aizbraucu līdz miestam, bet mašīna joprojām slapja, laikam braucu par lēnu
160 Procesā un mašīna beidzot sausa
Village of Clap TIME ATTAK reverse posmā sāka smirdēt un slīdēt sajūgs, vispār uzreiz kā sāku braukt ātri sāka smirdēt kārba, normāli gaudot + normāli ļurkājās pusasu flanči . Bet nu kad liku virsū kārbu jau likās 50/50 , tā kā kārba mājās bija, tad varēju pamēģināt bez ieguldījumiem tik cauri, bet nesanāca. Vismaz ātrumos slēdzas ok. Skaidrs ka vajadzēs citu, bet līdz tam laikam es domāju ka šī mierīgi izturēs, man nemaz šobrīd nebūtu laika biki paķimerēties, Bora bomzis gaida rindā un daudz darbu universitātē.
Vel kaut kādas hujovas kvalitātes bildes
Gribēju izdedzināt riepas, bet izdega sajūgs
» Skatīties Youtube
Aizbraucu izmazgāt rudens dubli no arkām
Aizbraucu līdz miestam, bet mašīna joprojām slapja, laikam braucu par lēnu
160 Procesā un mašīna beidzot sausa
Village of Clap TIME ATTAK reverse posmā sāka smirdēt un slīdēt sajūgs, vispār uzreiz kā sāku braukt ātri sāka smirdēt kārba, normāli gaudot + normāli ļurkājās pusasu flanči . Bet nu kad liku virsū kārbu jau likās 50/50 , tā kā kārba mājās bija, tad varēju pamēģināt bez ieguldījumiem tik cauri, bet nesanāca. Vismaz ātrumos slēdzas ok. Skaidrs ka vajadzēs citu, bet līdz tam laikam es domāju ka šī mierīgi izturēs, man nemaz šobrīd nebūtu laika biki paķimerēties, Bora bomzis gaida rindā un daudz darbu universitātē.
Vel kaut kādas hujovas kvalitātes bildes
Gribēju izdedzināt riepas, bet izdega sajūgs
» Skatīties Youtube
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17021
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
A tur nevar no divām vienu savākt?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7743
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Gan jau ka var, bet man šķiet ka būs krietni dārgāk kā nopirkt normālu kārbu. Ja pēc sesijas ziemas vakaros nebūs ko darīt, tad varbūt pamēģināšu atvērt, tad arī varētu ielikt īsāku galveno pāri
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Šitas variants ir apdomājams es teiktu, ja no divām vienu saliksi, nomainisi defektivās daļas, tad būs uzbūvēta normāla kārba. Cita lietota kārba jau arī var būt laimes spēle. Otrā variantā ja nekas nesanāks, vismaz ko vairāk būsi uzzinājis un aiziesi ar pieredzi. Bet pieredze arī noder.
Par emblēmu runājot, bildēs izskatās labi.
- petka17
- Posts: 6606
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
a nevar ieliet kkādu piedevu un uzkniedēt sajūgu un pist, kamēr vienkārši iuzbirst robi?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 7743
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Šaubos vai kāda piedeva palīdzēs. Es domāju ka sajūgs slīd, jo kārbas eļļa tek gar asi, kas piespiež sajūga kurvi(tur var tecēt ja kkas ir izbeidzies). Baigā sakritība, nomaini kārbu un sāk slīdēt
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Nu savulaik širokam es pamanījos kaut kādu sprosttapu kārbā nolauzt, kas beidzās ar to, ka kaut kāds zobrats sāka skārties pie korpusa un ātri vien bija izgrauzts caurums sajūga pusē, protams kārbas eļļa uz sajūga virsū, tālākais jau skaidrs.
-
- Posts: 137
- Joined: 30 Jul 2012, 20:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: arniks8 mk2 jetta powered by \\\Valveris
Tur vienkārši var būt no vecuma izbeidzies saļņiks Protams, var būt, ka tālāk nav gultņa vairs, ass ļurkājas un izdauza saļņiku, bet nu kamōn, to tak ar roku var pačamdīt pirms liek virsū kārbu.
Es samainītu saļņikus un mauktu līdz zobratus varēs lasīt kopā pus km garumā