Ch.: 420SE W126
Ch.: 420SE W126
Stāsts sākās ar to, ka 2019. gada nogalē pēc divu gadu ilgas kopdzīves pārdevu savu e28. 28tais manā galvā kalpoja kā komfortabls krūzeris saulainām vasaras dienām, bet jo ilgāk ar to braucu jo vairāk sapratu, ka, pirmkārt, comfy krūzerim jābūt ar automātu, un, otrkārt, comfy krūzerim jābūt comfy.
2020.gada pavasarī sāku pamazām lūkoties pēc kāda veca, komfortabla auto, vēlams ar v8, kuram nav jāaiztiek rokturis. Long story short, tika izvērtētas un aplūkotas visādas lamatas sākot ar BMW e12 beidzot ar e55 amg acajno. Pārsvarā pētīju visvisādus mersedesus, W126, W140, W124, W123 utt. Konkrēti W126 sedani nekad man nav īpaši interesējuši un patikuši, bet tieši W126 kupeja jau no bērnības ir bijis mans mīļākais mersedess un pabraucot ar GG SECu ātri vien sapratu, ka tas auto ir tieši tas ko vēlos. Paskatoties tirgu un parunājot ar GG, tieši tikpat ātri sapratu, ka kupeju nevaru atļauties Labas maksā dārgi, sūdīgu sariktēt līdz labai vēl dārgāk..
Tā nu kamēr filozofēju, pienāca jau Septembris. Laukos pie ezera dzerot alu saņēmu ziņu no Juzika: “Čau. Tu joprojām kāro lielu mersedesu?” un kaudzīti ar bildēm. “Vismaz 10 gadus nekustināts un stāvējis siltā garāža. Saimnieks domā par pārdošanu, jo garāža tas hlams aizņemot vietu. Cenu nezinot. Vajagot pafilozofēt” vēstīja nākamā ziņa.
Nedaudz pafilozofējam un pēc pāris dienām, kad jau gāju gulēt, Juzix atsūtīja cenu. Ne tajā, naktī, ne nākamajās divās vairs nevarēju aizmigt.
Kad beidzot pienāca diena, kad saimnieks varēja auto atrādīt, ņēmu darbā brīvdienu, piekrāvu pilnu mašīnu ar Juziku un GG un maucām uz Baltezeru, kur atradās auto.
Tātad, ko mēs tur ieraudzījām:
1986.gada Mercedes Benz 420SE. Parastais, nav longs. Dzinējs 4.2 V8 M116. Latvijā ievests 1998. gadā no Šveices. Pēdējoreiz apskate ieta 2006.gadā, attiecīgi 14 gadus auto stāvējis. Pēc saimnieka vārdiem, ap 2015. gadu esot pārkrāsots, tad arī pēdējoreiz rūcis.
No ārpuses, neskaitot milzīgo, zeltīto ziloni istabā, diezgan labā stāvoklī, rūsas burbuļus nekur nemana, no virsbūves detaļām trūkst tikai antena (zagluška), velkamā āķa vāciņš un priekšējo lukturu tīrītāju slotiņas. Pabāžot galvu zem auto, viss izskatās plus mīnus ok, bet var redzēt, ka auto jau ir metināts un kāds gar viņu ir ņēmies. Salonā vidējs biohazard - putekļains, sapelējis un smird. Vienīgi priecē, ka neredzēju peļu kakas un ligzdas. Ar saimnieka piekrišanu izgriezām motoru, viss griežās.
Principā uzreiz bija skaidrs – JĀŅEM.
Pēc pāris dienām jau krāvām auto uz evakuātora un pa ceļam piestājot CSDD uz numuru salīdzināšanu, mersis tika aizvests uz Jelgavu, lietotāja ER. ģimenes servisu Autotehniks.
Gaidot rindā uz salīdzināšanu, mersim esot uz evakuātora pabāzu galvu zem auto kārtīgāk un pamanīju, ka tomēr viss nav tik rožaini, grīda izskatījās diezgan labi papuvusi. “It iz wat it iz” es nospriedu. Bet par rūsu vēlāk.
Kad auto bija nogādāts Jelgavā, nākamā misija bija to iedarbināt.
Sāku ar apkopi – eļļa, filtrs, gaisa filtrs, sveces, aizdedzes komponentes (svečvadi, sadalītājs, sadalītāja vāciņš, spole – viss no BOSCH).
bik rosols
Kad tas bija sadarīts, pārbaudījām šķidrumu līmeņus un mēģinājām šķilt, bet nesekmīgi – klusums no degvielas sūkņiem. Piemetot sūkņus pa taisno pie aķa, tik un tā klusums.
Uzsūtījām divus jaunus BOSCH sūkņus, samainījām degvielas filtru.
Mainot degvielas sūkņus arī pirmoreiz auto ieraudzīju uz pacēlāja un kartīgi izpētijām kas un kā. Kopumā grīda ir kā jau vecam mersedesam, kas dzīvojis savu dzīvi Latvijā. Atrodam trīs coberus grīdā zem šofera beņķa, vairākus apšaubāmas kvalitātes ielāpu metinājumus un pamatīgu surface rust grīdas aizmugurējā daļā pie hadenes. Tā bija vieta, kas mani nobiedēja, kad pabāzu galvu zem auto uz evakuātora. Sākumā likās, ka tur viss nafig nopuvis, bet kopumā nav tik traģiski. Grīda vēl kautcik stingra un caurumu nav, skruģis nekur cauri neiet. Nākotnē jāieplāno to sakopt kārtīgāk, pagaidām mēģināšu nodrāzt rūsu, nosmērēt ar kkādu pārveidotāju un sagruntēt. Tā kā auto ziemu neredzēs, gan uz kādiem 3-4 gadiem izdosies paildzināt to vietu sairšanu putekļos.
Kad sūkņi samainīti šķiļam vēlreiz un YES, UZVARA. Pēc 5 gadu klusuma, šī v8 trobelis atkal rībināja zemi. Auto uz pacēlāja esot paslēgāju kārbu, paspaidīju bremzes, pagrozīju stūri. Secinājām, ka viss it kā darbojas normāli, nekur nekas negāžās ārā un varētu pat pamēģināt izbraukt nelielu testdraiva riņķīti. Šis bija moments, kurā es biju patiesi pārsteigts. Pēc 15 gadu stāvēšanas, viss darbojās plus mīnus lieliski un auto bija normāli braucams. Dzinējs rūc, robi slēdzas, bremzes strādā, stūre grozas, viss chotka. Iespiežot pedāli grīdā pārsteidzu sevi vēlreiz – nebiju domājis, ka tas 4.2 to auto tik labi kustina uz priekšu. Nav protams raķete, bet likās, ka būs sliktāk. Vienīgā anomālija ko piefiksēju – griežot pa kreisi stūres pastiprinātājs strādā, griežot pa labi nē.
Turpinājums sekos.
Vēl daudz kas sadarīts, bet par to citreiz.
Plus izmantojot man atvēlēto ētera laiku gribēju teikt masīvu paldies šiem vīriem:
1. Juzix par to, ka piespēlēja šo dealu Neesmu aizmirsis, ka esmu Tev parādā litru.
2. ER. par to, ka atvēl Autotehniks telpas un servisa aprīkojumu, kur ņemties ar viņu siltumā un gaismā
3. Un laikam pats masīvākais paldies GG Tekstā drošivien jau pamanijāt, ka bieži runāju daudzskaitlī, tas tāpēc, ka GG aktīvi iesaistās tās ļerkatas atdzīvināšanā. Sākot iedvesmu izkāpt no savas komforta zonas un beidzot nopirkt kaut ko kas nav BMW 3 sērija, beidzot ar laika brīvā laika upurēšanu palīdzot skrūvēt to hlamu un metinot
2020.gada pavasarī sāku pamazām lūkoties pēc kāda veca, komfortabla auto, vēlams ar v8, kuram nav jāaiztiek rokturis. Long story short, tika izvērtētas un aplūkotas visādas lamatas sākot ar BMW e12 beidzot ar e55 amg acajno. Pārsvarā pētīju visvisādus mersedesus, W126, W140, W124, W123 utt. Konkrēti W126 sedani nekad man nav īpaši interesējuši un patikuši, bet tieši W126 kupeja jau no bērnības ir bijis mans mīļākais mersedess un pabraucot ar GG SECu ātri vien sapratu, ka tas auto ir tieši tas ko vēlos. Paskatoties tirgu un parunājot ar GG, tieši tikpat ātri sapratu, ka kupeju nevaru atļauties Labas maksā dārgi, sūdīgu sariktēt līdz labai vēl dārgāk..
Tā nu kamēr filozofēju, pienāca jau Septembris. Laukos pie ezera dzerot alu saņēmu ziņu no Juzika: “Čau. Tu joprojām kāro lielu mersedesu?” un kaudzīti ar bildēm. “Vismaz 10 gadus nekustināts un stāvējis siltā garāža. Saimnieks domā par pārdošanu, jo garāža tas hlams aizņemot vietu. Cenu nezinot. Vajagot pafilozofēt” vēstīja nākamā ziņa.
Nedaudz pafilozofējam un pēc pāris dienām, kad jau gāju gulēt, Juzix atsūtīja cenu. Ne tajā, naktī, ne nākamajās divās vairs nevarēju aizmigt.
Kad beidzot pienāca diena, kad saimnieks varēja auto atrādīt, ņēmu darbā brīvdienu, piekrāvu pilnu mašīnu ar Juziku un GG un maucām uz Baltezeru, kur atradās auto.
Tātad, ko mēs tur ieraudzījām:
1986.gada Mercedes Benz 420SE. Parastais, nav longs. Dzinējs 4.2 V8 M116. Latvijā ievests 1998. gadā no Šveices. Pēdējoreiz apskate ieta 2006.gadā, attiecīgi 14 gadus auto stāvējis. Pēc saimnieka vārdiem, ap 2015. gadu esot pārkrāsots, tad arī pēdējoreiz rūcis.
No ārpuses, neskaitot milzīgo, zeltīto ziloni istabā, diezgan labā stāvoklī, rūsas burbuļus nekur nemana, no virsbūves detaļām trūkst tikai antena (zagluška), velkamā āķa vāciņš un priekšējo lukturu tīrītāju slotiņas. Pabāžot galvu zem auto, viss izskatās plus mīnus ok, bet var redzēt, ka auto jau ir metināts un kāds gar viņu ir ņēmies. Salonā vidējs biohazard - putekļains, sapelējis un smird. Vienīgi priecē, ka neredzēju peļu kakas un ligzdas. Ar saimnieka piekrišanu izgriezām motoru, viss griežās.
Principā uzreiz bija skaidrs – JĀŅEM.
Pēc pāris dienām jau krāvām auto uz evakuātora un pa ceļam piestājot CSDD uz numuru salīdzināšanu, mersis tika aizvests uz Jelgavu, lietotāja ER. ģimenes servisu Autotehniks.
Gaidot rindā uz salīdzināšanu, mersim esot uz evakuātora pabāzu galvu zem auto kārtīgāk un pamanīju, ka tomēr viss nav tik rožaini, grīda izskatījās diezgan labi papuvusi. “It iz wat it iz” es nospriedu. Bet par rūsu vēlāk.
Kad auto bija nogādāts Jelgavā, nākamā misija bija to iedarbināt.
Sāku ar apkopi – eļļa, filtrs, gaisa filtrs, sveces, aizdedzes komponentes (svečvadi, sadalītājs, sadalītāja vāciņš, spole – viss no BOSCH).
bik rosols
Kad tas bija sadarīts, pārbaudījām šķidrumu līmeņus un mēģinājām šķilt, bet nesekmīgi – klusums no degvielas sūkņiem. Piemetot sūkņus pa taisno pie aķa, tik un tā klusums.
Uzsūtījām divus jaunus BOSCH sūkņus, samainījām degvielas filtru.
Mainot degvielas sūkņus arī pirmoreiz auto ieraudzīju uz pacēlāja un kartīgi izpētijām kas un kā. Kopumā grīda ir kā jau vecam mersedesam, kas dzīvojis savu dzīvi Latvijā. Atrodam trīs coberus grīdā zem šofera beņķa, vairākus apšaubāmas kvalitātes ielāpu metinājumus un pamatīgu surface rust grīdas aizmugurējā daļā pie hadenes. Tā bija vieta, kas mani nobiedēja, kad pabāzu galvu zem auto uz evakuātora. Sākumā likās, ka tur viss nafig nopuvis, bet kopumā nav tik traģiski. Grīda vēl kautcik stingra un caurumu nav, skruģis nekur cauri neiet. Nākotnē jāieplāno to sakopt kārtīgāk, pagaidām mēģināšu nodrāzt rūsu, nosmērēt ar kkādu pārveidotāju un sagruntēt. Tā kā auto ziemu neredzēs, gan uz kādiem 3-4 gadiem izdosies paildzināt to vietu sairšanu putekļos.
Kad sūkņi samainīti šķiļam vēlreiz un YES, UZVARA. Pēc 5 gadu klusuma, šī v8 trobelis atkal rībināja zemi. Auto uz pacēlāja esot paslēgāju kārbu, paspaidīju bremzes, pagrozīju stūri. Secinājām, ka viss it kā darbojas normāli, nekur nekas negāžās ārā un varētu pat pamēģināt izbraukt nelielu testdraiva riņķīti. Šis bija moments, kurā es biju patiesi pārsteigts. Pēc 15 gadu stāvēšanas, viss darbojās plus mīnus lieliski un auto bija normāli braucams. Dzinējs rūc, robi slēdzas, bremzes strādā, stūre grozas, viss chotka. Iespiežot pedāli grīdā pārsteidzu sevi vēlreiz – nebiju domājis, ka tas 4.2 to auto tik labi kustina uz priekšu. Nav protams raķete, bet likās, ka būs sliktāk. Vienīgā anomālija ko piefiksēju – griežot pa kreisi stūres pastiprinātājs strādā, griežot pa labi nē.
Turpinājums sekos.
Vēl daudz kas sadarīts, bet par to citreiz.
Plus izmantojot man atvēlēto ētera laiku gribēju teikt masīvu paldies šiem vīriem:
1. Juzix par to, ka piespēlēja šo dealu Neesmu aizmirsis, ka esmu Tev parādā litru.
2. ER. par to, ka atvēl Autotehniks telpas un servisa aprīkojumu, kur ņemties ar viņu siltumā un gaismā
3. Un laikam pats masīvākais paldies GG Tekstā drošivien jau pamanijāt, ka bieži runāju daudzskaitlī, tas tāpēc, ka GG aktīvi iesaistās tās ļerkatas atdzīvināšanā. Sākot iedvesmu izkāpt no savas komforta zonas un beidzot nopirkt kaut ko kas nav BMW 3 sērija, beidzot ar laika brīvā laika upurēšanu palīdzot skrūvēt to hlamu un metinot
Last edited by Ch. on 07 Jan 2021, 20:48, edited 1 time in total.
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Skaisti! Zaibis ka pēc tik ilga laika viss shancē. Dictator paka vnk nogalina, ex īpašnieks ir vilcis tēmu
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Fixed.
Gaidām mersedesa pārdošanas sludinājumu.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- UldisUldis
- Posts: 4532
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
No telefona problemas ar bildem :r.nitiss&co:
P.S No PC ari nerada
P.S No PC ari nerada
ZX
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Visu telefonā rāda, ja vien tas nav 3310Black President wrote: ↑09 Dec 2020, 20:24 No telefona problemas ar bildem :r.nitiss&co:
P.S No PC ari nerada
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Bija reāli kruta iesēsties tai auto un sajusties, kā laika kapsulā
Bet Āfrikā to DICTATOR SPEC PACET reāli novērtētu.
Bet Āfrikā to DICTATOR SPEC PACET reāli novērtētu.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Netēmā, bet lai daži var
Tālajā 11tajā, Burnaut žurnālists bija piebraucis. Tiesa gan ar bezmotoru 280, bet no tā jau tas lielais korpuss mazāks nepaliek.
Tālajā 11tajā, Burnaut žurnālists bija piebraucis. Tiesa gan ar bezmotoru 280, bet no tā jau tas lielais korpuss mazāks nepaliek.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Pat vairāk patīk tādi stāsti ,. kas tur tiek nopirkts vispār po huj, nu ļoti forš, ka klasikām tiek dota nākamā dzīve Gaidām turpinājumu.
P.s tas auto nav pārāk rijīgs priekš 7dienas un pārbraucieniem?
P.s tas auto nav pārāk rijīgs priekš 7dienas un pārbraucieniem?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
-
- Spam addicted
- Posts: 1924
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 0
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
dis one!
attiecīgus diskus, nedaudz stāju (zinot Ch., cerams tas jau ir procesā), un domāju vajadzētu būt vispār mega!
- AtmoBenzin
- Posts: 11928
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Mersis labs, zeltu vajag atstāt.
Bet par tām grīdām meršiem Latvijā es hvz, ne esošajam ne iepriekšējam(83. gada!) uz grīdas nebij neviena ne cauruma ne rūsas punkta. Citur protams gan...
Būs vien šis bijis kāds mežizstrādes magnāts bijis un grīdu pa celmiem atdauzijis.
Bet par tām grīdām meršiem Latvijā es hvz, ne esošajam ne iepriekšējam(83. gada!) uz grīdas nebij neviena ne cauruma ne rūsas punkta. Citur protams gan...
Būs vien šis bijis kāds mežizstrādes magnāts bijis un grīdu pa celmiem atdauzijis.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Un šajā mirklī es cenšos vizualizēt, kā tas viss izskatītos, ja arī visus moldingus ap logiem noamauktu zeltā
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Kā, kā.. afigenna, protams.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām