Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Sveiki biedri! Uzcepšu savai ziemas misenei topiku beidzot, ar trešo piegājienu. Nebūs šeit lilais korpus, ne MB, ne RWD. Prosta nabadzība, kā Jūda teiktu.
VW Bora (turmāk tekstā Bõrinieks) stāsts sākās tālaja 2018.gada jūlija, kad aizbraucu pie čoma baudīt dziru uz dāču. Baudot dziru pamaniju stāvam zem koka Bõrinieku un prasiju, kāpēc viņš tur mētājas. Izrādijas, omes tačka un dēļ vecuma vairs nevar pabraukt ar manuāli, tāpēc mašīna mētajas jau gadu zem koka. Izdomāju, ka mošk varētu viņu dabūt pa kapeikām lai būtu ziemas misene, tādēļ teicu čomam, lai pārdod man un lai domā ciparu. Pagāja vairākas dienas kad zvana čoms un saka, ka esot parunājis ar omes par Bõrinieku. Gribot 650e. Tā kā biju domājis dabūt viņu par limonādi, teicu, ka nah man viņu nevajag, bet beigās izdomāju aizbraukt viņu apskatīt, jo tad vafelē īsti neredzēju neko. Apskatot secinu, ka abi spārni kūdrā, bagāžnieka vāks kūdrā un sliekņu priekšgali arī kūdrā. AKB nav, TA nav, izpūtēja gofra caura, N75 vārsts ārī beigts, jo turbo pārpūš un norubās nost. Karoč vizuāli bēdīgs, tehniski uzpasēts, bet arī kapi. Salona nekas lepns, bet līdz ar to nav kam piekasīties. Papētot ss.com, sapratu, ka cipars kopumā normāls, tāpēc notika darijums 28.06.2018
Karoč VW Bora Variant 1999. gada. Orģināi 1.9tdi 85kw PD, bet tagad vecais labais 1.9 66kw zelta tdi ar 6 ātrumu kārbu. Tumši pelēka, bleķinieki ar trīs OEM kalpakiem, lukturu apmīzeji, manuālie logi, manuālie spoguļi, krēslu apsilde (šofera krēslam negāja), kondiška (negāja), ESP/ABS (dega ABS lampiņa panelī), 1DIN magnetola, Climatronic pečka, piekabes āķis (ar norautu rozeti)
Pirmais uzlabojums bija ielikt jaunu AKB. Otrs uzabojums bija viņu nopūst ar ķīmiju, noberzt ar birsti un noskalot. Mašīna uzreiz sāka spīdēt un izskātīties simpātiskāk. Tad izdomāju, neko nelabošu, dzīšu uz TA kāds ir. Aizdzenot protams bija gandrīz 10 divnieki, bet varēja ar viņu sākt braukt.
Trešais uzlabojums bija 18'' diski (diskus var iegādāties 200e 5x100/114.3) un tad vispār Bõrinieks kļuva par TOP10 Cars'N'Coffe mašīnu.
Tad nomainiju, N75 vārstu un GMM, jo tas ar izrādijas bija beigts. Tad protams nočipoju, jo 90zs uz 1425kg vispār nekustās. Sametināju sliekšņus, uzpildiju kondišku un tā tik braukājos ar viņu līdz pienāca atkārtotās apskates beigas. Aizdzinu vel reizi un bija atlicis samainīt plauktam buksi priekšā un izpūtēja gofru, bet to arī neizdariju, mašīna sāka mētāties pie sētas, jo gāzēju ar Hondu. Tad pēc 3 mēnešu stāvēšanas, izdomāju viņu tirgot, jo trīs mašīnas pa daudz. Ieliku pa 1000e un pārdevu pa 900e bez diskiem vienam pazīstamam.
Turpinājums sekos... (jau top)
VW Bora (turmāk tekstā Bõrinieks) stāsts sākās tālaja 2018.gada jūlija, kad aizbraucu pie čoma baudīt dziru uz dāču. Baudot dziru pamaniju stāvam zem koka Bõrinieku un prasiju, kāpēc viņš tur mētājas. Izrādijas, omes tačka un dēļ vecuma vairs nevar pabraukt ar manuāli, tāpēc mašīna mētajas jau gadu zem koka. Izdomāju, ka mošk varētu viņu dabūt pa kapeikām lai būtu ziemas misene, tādēļ teicu čomam, lai pārdod man un lai domā ciparu. Pagāja vairākas dienas kad zvana čoms un saka, ka esot parunājis ar omes par Bõrinieku. Gribot 650e. Tā kā biju domājis dabūt viņu par limonādi, teicu, ka nah man viņu nevajag, bet beigās izdomāju aizbraukt viņu apskatīt, jo tad vafelē īsti neredzēju neko. Apskatot secinu, ka abi spārni kūdrā, bagāžnieka vāks kūdrā un sliekņu priekšgali arī kūdrā. AKB nav, TA nav, izpūtēja gofra caura, N75 vārsts ārī beigts, jo turbo pārpūš un norubās nost. Karoč vizuāli bēdīgs, tehniski uzpasēts, bet arī kapi. Salona nekas lepns, bet līdz ar to nav kam piekasīties. Papētot ss.com, sapratu, ka cipars kopumā normāls, tāpēc notika darijums 28.06.2018
Karoč VW Bora Variant 1999. gada. Orģināi 1.9tdi 85kw PD, bet tagad vecais labais 1.9 66kw zelta tdi ar 6 ātrumu kārbu. Tumši pelēka, bleķinieki ar trīs OEM kalpakiem, lukturu apmīzeji, manuālie logi, manuālie spoguļi, krēslu apsilde (šofera krēslam negāja), kondiška (negāja), ESP/ABS (dega ABS lampiņa panelī), 1DIN magnetola, Climatronic pečka, piekabes āķis (ar norautu rozeti)
Pirmais uzlabojums bija ielikt jaunu AKB. Otrs uzabojums bija viņu nopūst ar ķīmiju, noberzt ar birsti un noskalot. Mašīna uzreiz sāka spīdēt un izskātīties simpātiskāk. Tad izdomāju, neko nelabošu, dzīšu uz TA kāds ir. Aizdzenot protams bija gandrīz 10 divnieki, bet varēja ar viņu sākt braukt.
Trešais uzlabojums bija 18'' diski (diskus var iegādāties 200e 5x100/114.3) un tad vispār Bõrinieks kļuva par TOP10 Cars'N'Coffe mašīnu.
Tad nomainiju, N75 vārstu un GMM, jo tas ar izrādijas bija beigts. Tad protams nočipoju, jo 90zs uz 1425kg vispār nekustās. Sametināju sliekšņus, uzpildiju kondišku un tā tik braukājos ar viņu līdz pienāca atkārtotās apskates beigas. Aizdzinu vel reizi un bija atlicis samainīt plauktam buksi priekšā un izpūtēja gofru, bet to arī neizdariju, mašīna sāka mētāties pie sētas, jo gāzēju ar Hondu. Tad pēc 3 mēnešu stāvēšanas, izdomāju viņu tirgot, jo trīs mašīnas pa daudz. Ieliku pa 1000e un pārdevu pa 900e bez diskiem vienam pazīstamam.
Turpinājums sekos... (jau top)
Last edited by Volfsburgs on 12 Dec 2020, 12:36, edited 1 time in total.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PREZIDENTLINE
Tad piedzima mazie un sapratām, ka vajag tomēr trešo mašīnu, kad Honda aiziet ziemas miegā, jo ratus turējām mašīna, bet kad esmu darbā ar A3, tad netiek pie ratiem. Sāku meklēt kkādu universāi līdz 1500e. Pārsvarā tika pētīti Audi A6 C5, VW Passat B5 un Opel Vectra C bet nekas nesanāca budžetā. Tad vienu dienu čoms kas nopirka Bõrinieku, ienāk veikalā un grib iegādāties detaļas priekš Bõrinieka, lai izietu TA un sistu gaisā. Es protams prasu, cik viņš gribēs par viņu un džeks pasaka 900e un nodokli viņš sedz. Protams Bõrinieks tika rezervēts un tikko kā izgāja TA, viņu nopirku un tā Bõrinieks atgriezās ģimenē.
Par šo laiku mašīna ticis normāli buhāts, vizinātas netīrās un tad nodota čoma mammai dzenāt par grants ceļiem 30+km dienā. Mašīna bija noripojusi 20k km kopš pārdevu. Vizuāli rūsa uz spārniem un bagāžnieka bija noslēpta ar stikašķiedras špakteli, salons smird pēc kluba tualetes. Pozitīvais, ka uzlikts jauns starteris, sametināta gofra, samainītas bukses. Karoč pārdevu un nopirku atpakaļ salabotu, pat tādu pašu ciparu.
Tad lēnam sākās tunings. Gribēju padarīt Bõrinieku baudāmāku ikdienai.
Nomainīts spidometrs vecais pret jaunā tipa ar lielo displeju (pilnais borta dators). Protams immo piekodēts.
Tad 1DIN magnetola samainīta pret OEM MFD Navi. Sākumā gribēju iesvapot ar visu pravotku, bet beigās izrādās, ka šī navigācija nemāk Latviju. Poh, mazāk piša un tā pat OEM navi 2000.gada misenēs sūdi.
Pa starpai nopirku arī multistūres svapu, jo bija domā savilkt vadus, lai var vadīt magnetolu + spidometra displejā rāda magnetolas info, bet tur bija piša, jo mana Bõras pravotka dinozaurs un atmetos.
Tad protams aļika kruīza svaps.
Piedirstais salons ar tika samainīts pret HIGHLINE auduma salonu ar apsildi un aizmugurē krēsla integrētiem bērnu padirseņiem + vel elkoņbalsts uzstādīts.
Šeit mūtistūre butaforija..
Ieiku jaunus priekšejos lukturus ar miglas lukturiem un wanna be USDM gabarīts pagrizienā.
Tad nobraucu ziemu, izvilku no miega Hondu un ievasaroju Bõrinieku.
Turpinājums sekos... (jau top)
Par šo laiku mašīna ticis normāli buhāts, vizinātas netīrās un tad nodota čoma mammai dzenāt par grants ceļiem 30+km dienā. Mašīna bija noripojusi 20k km kopš pārdevu. Vizuāli rūsa uz spārniem un bagāžnieka bija noslēpta ar stikašķiedras špakteli, salons smird pēc kluba tualetes. Pozitīvais, ka uzlikts jauns starteris, sametināta gofra, samainītas bukses. Karoč pārdevu un nopirku atpakaļ salabotu, pat tādu pašu ciparu.
Tad lēnam sākās tunings. Gribēju padarīt Bõrinieku baudāmāku ikdienai.
Nomainīts spidometrs vecais pret jaunā tipa ar lielo displeju (pilnais borta dators). Protams immo piekodēts.
Tad 1DIN magnetola samainīta pret OEM MFD Navi. Sākumā gribēju iesvapot ar visu pravotku, bet beigās izrādās, ka šī navigācija nemāk Latviju. Poh, mazāk piša un tā pat OEM navi 2000.gada misenēs sūdi.
Pa starpai nopirku arī multistūres svapu, jo bija domā savilkt vadus, lai var vadīt magnetolu + spidometra displejā rāda magnetolas info, bet tur bija piša, jo mana Bõras pravotka dinozaurs un atmetos.
Tad protams aļika kruīza svaps.
Piedirstais salons ar tika samainīts pret HIGHLINE auduma salonu ar apsildi un aizmugurē krēsla integrētiem bērnu padirseņiem + vel elkoņbalsts uzstādīts.
Šeit mūtistūre butaforija..
Ieiku jaunus priekšejos lukturus ar miglas lukturiem un wanna be USDM gabarīts pagrizienā.
Tad nobraucu ziemu, izvilku no miega Hondu un ievasaroju Bõrinieku.
Turpinājums sekos... (jau top)
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PREZIDENTLINE
Es visu laiku domāju ka ja redz boras purnu universālam, tad tas ir golfs kam ir pārlikta boras priekša. Izrādās ka eksistē arī garās boras jau startā un kāpēc 115pd ir nomainīts pret 66kw vecais labais sūkņa matārs man galīgi nav skaidrs. Jā varbūt izturīgāks utt, bet nu tad vismaz būtu 81kw motoru likuši. 66kw oriģināli nāca ar wategate turbīnu, nevis vnt kā 81kw. Bet gan jau turbīna ir vnt atstāta.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PREZIDENTLINE
Tad vasaras beigās izdomāju sākt gatavot Bõrinieku apskatei. Čoms iepriekšejo 100% bija nopircis, jo hadene un bremzes bija vnk kapi. Stāvot Bõrai, AKB nosēdās pilnībā tukšs un neviens no lādētājiem viņu vairs nespēja pacet. To izmeta un ieika kkādu pusdzīvu un aizdzinu viņu uz senču sētu kur remontēt.
Tika nomainīti visi bremžu diski, kuči, visi četri jauni suporti, bremžu gumija caurules, priekša plauktos Audi TT bukses un viss paŗejais piekarē jauns priekšā. Tad sapratu, ka vajag diskus, 18'' man nepatika un gribējas 17'' lai var maukt ar 225 45 mizu. Diskus gribēju kko OEM, jo nu 5x100 vispar dirsā ar diskiem. Tāpēc tika mekēti TT resnie piecinieki vai R32 mk4 tipa spieķa diski. Divus mēnešus ķemēju ss.com un nav nekas. Pa starpai atradu, ka renoksā pieejama, pilnpiedziņas lūpa priekš golfa. Boras bamperim viņa neder un nepass, bet šurupu power nezin tādu lietu, ka neder.
Turpināju meklēt diskus līdz 250e, bet nekas tā pat neuzpeld. Tad sāku domāt par pārejas fančiem uz 5x112 un sāku ķemēt to disku tirgu, bet protams nekas īsti atkal nav ko gribētos. Tad meklējot 5x112 diskus atradu šos...
Aprakstā minēts, ka Bora, Golfs, TT, bet skrūvju attālums 5x112. Zvanu viņam un secinu, ka kļūdijies ar 5x112, nevis modeļiem. Protams pēc darba lecu Honda un braucu pakaļ uz Tukumu, jo Audi TT diski būs zajebis uz Boras dēļ ET foršā. Aizbraucot, secinam, ka bildē nav īsta. Diski dzīvē skumīgi un nav viens vāciņš. Pazvanot uz Moller uzinu, ka vāciņš jauns maksā 30e, to no disku cenas nolaida lejā un diskus krāmēju Hondā. Riepas arī virsū sakarīgas un pietieks droši divām sezonām ar 66kw.
Tad sadabūju USDM bampera līsti ar gabarītiem + sapratu, ka vajag sēdinājumu kā ēst. Bija cerība, ka ar šada izmēra riepu nevajadzēs, bet ne, jāsēina, ko negribēju.
Aaa biju nopircis arī jaunus spārnus un slīpēju haubes sasito krāsu.
Tad sadabūju lietotas koilas. Protams gredzeni nekustās tāpēc sēdinājumu regulēt nevar, bet bija ok.
Ar šadu es pat paspēju nobraukt 450km
Tad beidzot atradu pēdējas divās atvaļinājuma dienās sagruntēt un sakrāsot purnu. Krāsošana vieta kā vienmēr līmenī.
Uzliekot spārnus, sapratu, ka krāsas tonis dirsā nepass, bet par to man jau brīdināja. Tā pat tiks visa pārkrāsota, vismaz tagad zina krāsas kodu kādā pūst.
Te ar saliktu purnu un cik nu 20e ķīnas spārnus var piedzīt.
Tad braukāju tālāk un sapratu, ka nu nepatīk, kā tā mašina brauc. Nah lētās koilas. Tāpēc uzsūtiju Eibach Sportine atsperes, priekšā Koni str.t amortizātorus un aizmugurē modificēti Audi A6 C5 amīši. Plusā nopirku aizmugurējo lūpu ar parkingu sensoru swapu (4 vadi japievelk un ejoš OEM PDC) un jauns piekabes āķis bez rūsas.
Turpinājums sekos... (jau top)
Tika nomainīti visi bremžu diski, kuči, visi četri jauni suporti, bremžu gumija caurules, priekša plauktos Audi TT bukses un viss paŗejais piekarē jauns priekšā. Tad sapratu, ka vajag diskus, 18'' man nepatika un gribējas 17'' lai var maukt ar 225 45 mizu. Diskus gribēju kko OEM, jo nu 5x100 vispar dirsā ar diskiem. Tāpēc tika mekēti TT resnie piecinieki vai R32 mk4 tipa spieķa diski. Divus mēnešus ķemēju ss.com un nav nekas. Pa starpai atradu, ka renoksā pieejama, pilnpiedziņas lūpa priekš golfa. Boras bamperim viņa neder un nepass, bet šurupu power nezin tādu lietu, ka neder.
Turpināju meklēt diskus līdz 250e, bet nekas tā pat neuzpeld. Tad sāku domāt par pārejas fančiem uz 5x112 un sāku ķemēt to disku tirgu, bet protams nekas īsti atkal nav ko gribētos. Tad meklējot 5x112 diskus atradu šos...
Aprakstā minēts, ka Bora, Golfs, TT, bet skrūvju attālums 5x112. Zvanu viņam un secinu, ka kļūdijies ar 5x112, nevis modeļiem. Protams pēc darba lecu Honda un braucu pakaļ uz Tukumu, jo Audi TT diski būs zajebis uz Boras dēļ ET foršā. Aizbraucot, secinam, ka bildē nav īsta. Diski dzīvē skumīgi un nav viens vāciņš. Pazvanot uz Moller uzinu, ka vāciņš jauns maksā 30e, to no disku cenas nolaida lejā un diskus krāmēju Hondā. Riepas arī virsū sakarīgas un pietieks droši divām sezonām ar 66kw.
Tad sadabūju USDM bampera līsti ar gabarītiem + sapratu, ka vajag sēdinājumu kā ēst. Bija cerība, ka ar šada izmēra riepu nevajadzēs, bet ne, jāsēina, ko negribēju.
Aaa biju nopircis arī jaunus spārnus un slīpēju haubes sasito krāsu.
Tad sadabūju lietotas koilas. Protams gredzeni nekustās tāpēc sēdinājumu regulēt nevar, bet bija ok.
Ar šadu es pat paspēju nobraukt 450km
Tad beidzot atradu pēdējas divās atvaļinājuma dienās sagruntēt un sakrāsot purnu. Krāsošana vieta kā vienmēr līmenī.
Uzliekot spārnus, sapratu, ka krāsas tonis dirsā nepass, bet par to man jau brīdināja. Tā pat tiks visa pārkrāsota, vismaz tagad zina krāsas kodu kādā pūst.
Te ar saliktu purnu un cik nu 20e ķīnas spārnus var piedzīt.
Tad braukāju tālāk un sapratu, ka nu nepatīk, kā tā mašina brauc. Nah lētās koilas. Tāpēc uzsūtiju Eibach Sportine atsperes, priekšā Koni str.t amortizātorus un aizmugurē modificēti Audi A6 C5 amīši. Plusā nopirku aizmugurējo lūpu ar parkingu sensoru swapu (4 vadi japievelk un ejoš OEM PDC) un jauns piekabes āķis bez rūsas.
Turpinājums sekos... (jau top)
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PREZIDENTLINE
Tad sanāca nopirkt Highline ādas salonu, kam bonusā nāca 2005.gada Bora ar 96kw PD un daudz ekstrām. Bora izbijis Anglis, kam pārsvapota stūre. Doma bija iesvapot savam krēslus, ekstras, kuras ieliekamas p'n'p un pārējo uz tirgu.
Protams uzreiz krēsli savam iekšā. Zēl bija par integrētajiem bērnu krēsliem, tāpēc bija doma sapārot viņu ar ādu, bet reāli, čakars jebaķ un kad sīkiem vajadzēs tādu krēslu, man jau būs Sharans.
Plusā nēesošajam sunim siets arī uzinstalēts.
Visu šo laiku, mekēju sev citu vāku, bet nu vakuums. Visi pārdoti. Atradu pa lēto rrr.lt vāku, 100e ar sūtīšanu, bet beigās pasūtijums tika attcets, jo esot jau pārdots. Tad uzpelēja viena Bora FB un vāks vel esot. Paprasot bildes, redzu, ka protams kūdra, bet cenu viņš pateica, 20e un braucu pakaļ uz Liepāju lai mētājas rezervē. Aizbraucot, secināju, ka vāks diezgan labās. Viegli salabojams.
Ta kā esmu USDM fans, gribējās US vāku, bet tas pat sapņos nerādas. Tad atceros, no kā pirku US bampera molingu, bija sedana US vāks no kura gribēju JETTA burtus. Aizbraucu viņu nopirkt ar domu, uztaisīt savu tikko nopirkti vāku par US vāku sakombinējot ar sedana vāku. Ja nesaies, būs vismaz JETTA būrti. Pāris stundas ar beksi, urbi un bums.
Karoč tā numura daļa ir identiska. Būs US vāks, tik jāiedod sametināt kādam, kas māk, tad jānosmilšo , jāsamālē un jānokrāso.
Tā kāvāks ir US, priekša līste US, vajag spidometru ar jūdzem un donoram tieši ir spidometrs ar jūdzēm, un arī lielais displejs.
Tad veco spidometru pārdotdot, no pircēja uzinu, ka var uzprogrammēt needle sweep, atlikušos km ko var noraukt ar degvielu bāka un kruīza simbos iedegas tik tad, kad tiek nofiksēts ātrums, nevis prosta iesēgts kruīzs. Esot viens, kas pa 30e to izdarīs, bet gribējas pašam. Tāpēc 3h internetā, pareizais kabelis un gatavs. Piemirsu pieminēt, ka izlec WELCOME teksts.
[youtube]https://youtu.be/PiirO0Jm1dM[/youtube]
Tad neļāva gulēt donors ar savām ekstrām un 96kw PD. Izdomāju, ka jāmets no donora visa pravotka un 96kw PD. Sazinos ar vienu VAG džeku, džeks apstriprina, ka tās saies, bet lai motoru atstāju sūkni. Uzmetot turbo ar ieplūdi būs tie paši 160-170zs, kas ar čipotu 96kw PD. Ok, sākam rīkoties, izrāvu āra vadus no donora.
Izrāvu āra salonu no Bõrinieka.
Tā kā donoram nebija climatorniks, bet gribās, tad tika donora pravotkā iepīti klimatronika vadi.
Gatavs!
Noaminam vējstiklu ar ietus sensora vietu.
Jumta apgaismojums no VW Passat B5.5 W8 ar paneļa apgaismojumu (nu kā behām)
Paneis no jaunā gada gofa. Virsma rievaina, lai saule neatspīd.
Pieša ar vadiem nenormāla. Izrādās, ka ABS pumpis savādāks un ESP sistēma arī, tāpēc bremžu pastiprinātājs arī jāmaina, ABS pumis, visas bremžu trubiņas un pat sajūga caurule jāpārvelk savādāka. Nu nah, čakars nenormāls vel priekšā, bet pagaidām, panelis iekšā, motora telpā vadi sakārtoti. Vel tik jāpagarina vadi līdz bagāžniekam un jāsamaina kontakti.
Savādāk nezinu, kā viņu dabūt āra, bet vietā būs 3l trauks un lukturu amīzēji būs butaforija.
Te jau smuki magnetola rāda info paneļa displejā.
Pagaidām mašina vel bez bremžem, sajūga, nerūc, bez ABS pumpja un bez elektronikas, kas ir aiz aizmugurēja krēsla.
Ko es no ši pravotkas svapa iegūstu? Multistūri, pašaptumšojošo spoguli, lietus sensoru, centrālo atsēgu, tālvadības pulti, elektriskos logus, elektriskos spoguļus, parkinga sensorus, orģinālo signalizāciju u.t.t. Pa lielam ekstras kas nāk pēdēja gada gofiem.
Viss, nāk nenormāli miegs. Ata.
P.S 96kw trubo nebus, atstāšu viņu pagaidām stock, jo hvz vai gribas vīlēt dīzeli. Mošk uzmetīšu tik ieplūdnieku, tīri dēļ EGR delete.
Pārbauda plūsmu..
Protams uzreiz krēsli savam iekšā. Zēl bija par integrētajiem bērnu krēsliem, tāpēc bija doma sapārot viņu ar ādu, bet reāli, čakars jebaķ un kad sīkiem vajadzēs tādu krēslu, man jau būs Sharans.
Plusā nēesošajam sunim siets arī uzinstalēts.
Visu šo laiku, mekēju sev citu vāku, bet nu vakuums. Visi pārdoti. Atradu pa lēto rrr.lt vāku, 100e ar sūtīšanu, bet beigās pasūtijums tika attcets, jo esot jau pārdots. Tad uzpelēja viena Bora FB un vāks vel esot. Paprasot bildes, redzu, ka protams kūdra, bet cenu viņš pateica, 20e un braucu pakaļ uz Liepāju lai mētājas rezervē. Aizbraucot, secināju, ka vāks diezgan labās. Viegli salabojams.
Ta kā esmu USDM fans, gribējās US vāku, bet tas pat sapņos nerādas. Tad atceros, no kā pirku US bampera molingu, bija sedana US vāks no kura gribēju JETTA burtus. Aizbraucu viņu nopirkt ar domu, uztaisīt savu tikko nopirkti vāku par US vāku sakombinējot ar sedana vāku. Ja nesaies, būs vismaz JETTA būrti. Pāris stundas ar beksi, urbi un bums.
Karoč tā numura daļa ir identiska. Būs US vāks, tik jāiedod sametināt kādam, kas māk, tad jānosmilšo , jāsamālē un jānokrāso.
Tā kāvāks ir US, priekša līste US, vajag spidometru ar jūdzem un donoram tieši ir spidometrs ar jūdzēm, un arī lielais displejs.
Tad veco spidometru pārdotdot, no pircēja uzinu, ka var uzprogrammēt needle sweep, atlikušos km ko var noraukt ar degvielu bāka un kruīza simbos iedegas tik tad, kad tiek nofiksēts ātrums, nevis prosta iesēgts kruīzs. Esot viens, kas pa 30e to izdarīs, bet gribējas pašam. Tāpēc 3h internetā, pareizais kabelis un gatavs. Piemirsu pieminēt, ka izlec WELCOME teksts.
[youtube]https://youtu.be/PiirO0Jm1dM[/youtube]
Tad neļāva gulēt donors ar savām ekstrām un 96kw PD. Izdomāju, ka jāmets no donora visa pravotka un 96kw PD. Sazinos ar vienu VAG džeku, džeks apstriprina, ka tās saies, bet lai motoru atstāju sūkni. Uzmetot turbo ar ieplūdi būs tie paši 160-170zs, kas ar čipotu 96kw PD. Ok, sākam rīkoties, izrāvu āra vadus no donora.
Izrāvu āra salonu no Bõrinieka.
Tā kā donoram nebija climatorniks, bet gribās, tad tika donora pravotkā iepīti klimatronika vadi.
Gatavs!
Noaminam vējstiklu ar ietus sensora vietu.
Jumta apgaismojums no VW Passat B5.5 W8 ar paneļa apgaismojumu (nu kā behām)
Paneis no jaunā gada gofa. Virsma rievaina, lai saule neatspīd.
Pieša ar vadiem nenormāla. Izrādās, ka ABS pumpis savādāks un ESP sistēma arī, tāpēc bremžu pastiprinātājs arī jāmaina, ABS pumis, visas bremžu trubiņas un pat sajūga caurule jāpārvelk savādāka. Nu nah, čakars nenormāls vel priekšā, bet pagaidām, panelis iekšā, motora telpā vadi sakārtoti. Vel tik jāpagarina vadi līdz bagāžniekam un jāsamaina kontakti.
Savādāk nezinu, kā viņu dabūt āra, bet vietā būs 3l trauks un lukturu amīzēji būs butaforija.
Te jau smuki magnetola rāda info paneļa displejā.
Pagaidām mašina vel bez bremžem, sajūga, nerūc, bez ABS pumpja un bez elektronikas, kas ir aiz aizmugurēja krēsla.
Ko es no ši pravotkas svapa iegūstu? Multistūri, pašaptumšojošo spoguli, lietus sensoru, centrālo atsēgu, tālvadības pulti, elektriskos logus, elektriskos spoguļus, parkinga sensorus, orģinālo signalizāciju u.t.t. Pa lielam ekstras kas nāk pēdēja gada gofiem.
Viss, nāk nenormāli miegs. Ata.
P.S 96kw trubo nebus, atstāšu viņu pagaidām stock, jo hvz vai gribas vīlēt dīzeli. Mošk uzmetīšu tik ieplūdnieku, tīri dēļ EGR delete.
Pārbauda plūsmu..
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PREZIDENTLINE
Motora svaps pie manis nenotika. Un kad pirku, bija cerība, ka 66kw uzmesta turbīna no 85kw, bet ne, ir pilns 66kw svaps ar 12. vadību. Cik sapratu, motors no 2003.gada golfa.ray112 wrote: ↑12 Dec 2020, 00:46 Es visu laiku domāju ka ja redz boras purnu universālam, tad tas ir golfs kam ir pārlikta boras priekša. Izrādās ka eksistē arī garās boras jau startā un kāpēc 115pd ir nomainīts pret 66kw vecais labais sūkņa matārs man galīgi nav skaidrs. Jā varbūt izturīgāks utt, bet nu tad vismaz būtu 81kw motoru likuši. 66kw oriģināli nāca ar wategate turbīnu, nevis vnt kā 81kw. Bet gan jau turbīna ir vnt atstāta.
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PREZIDENTLINE
Papuca nedienas
P.S Man liekas tu vnk mekle iemeslu notities no siko pieskatisanas
P.S Man liekas tu vnk mekle iemeslu notities no siko pieskatisanas
ZX
-
- Posts: 312
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PREZIDENTLINE
Katrs izklaidējas kā māk.
Interesanti lasīt. Līdz šim domāju, ka tikai BMW tiek nopirkti paši plikākie, un tad krāmēts viss kas iekšā.
Interesanti lasīt. Līdz šim domāju, ka tikai BMW tiek nopirkti paši plikākie, un tad krāmēts viss kas iekšā.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PREZIDENTLINE
Ne ne, es to iedomājos kā divu dienu darbu, bet nu brīvais laiks ļoti maz. Pat paņēmu atvaļinājumu, lai saliktu viņu, bet tad saikie saslima un nekur netiku. tagad vismaz tieku dēļ pašizolācijas.Black President wrote: ↑12 Dec 2020, 09:56 Papuca nedienas
P.S Man liekas tu vnk mekle iemeslu notities no siko pieskatisanas
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PREZIDENTLINE
Normāli paķimerējies. Būs krutākais Bōrinieks LV.
To needlesweepu var tik krutajiem spidometriem uzlikt vai jebkuram?
To needlesweepu var tik krutajiem spidometriem uzlikt vai jebkuram?
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PREZIDENTLINE
Cik zinu, tad immo3 paneļiem un tur arī atškirās pēc versijām.nakurilijs wrote: ↑12 Dec 2020, 11:17 Normāli paķimerējies. Būs krutākais Bōrinieks LV.
To needlesweepu var tik krutajiem spidometriem uzlikt vai jebkuram?
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Bomba! Labs!
1) Kāda ir gaisma ar jaunām lampām? Ja atceros savu Boratu - tas bija pipec.
2) Kā Tu piekolhoziji to lūpu? Jo viņa atšķiras gan pēc izmēra, gan formas.
3) Multistūre ir forši, bet šausmīgi neglīts izstrādājums. Trīspieķu stūre ir krietni simpātiskāka un cik atminos, visai ērta.
4) +1 par disku izvēli. Gan modeli, gan izmēru. manuprāt, ikdienai uz to tupo piekari r17 ir max ko uzlikt, lai nepaiktu bez zobiem.
5) Cik daudz vietas starp karteri un zemi? Jo tur var pārsist karteri pat nenoskrāpējot bamperi.
1) Kāda ir gaisma ar jaunām lampām? Ja atceros savu Boratu - tas bija pipec.
2) Kā Tu piekolhoziji to lūpu? Jo viņa atšķiras gan pēc izmēra, gan formas.
3) Multistūre ir forši, bet šausmīgi neglīts izstrādājums. Trīspieķu stūre ir krietni simpātiskāka un cik atminos, visai ērta.
4) +1 par disku izvēli. Gan modeli, gan izmēru. manuprāt, ikdienai uz to tupo piekari r17 ir max ko uzlikt, lai nepaiktu bez zobiem.
5) Cik daudz vietas starp karteri un zemi? Jo tur var pārsist karteri pat nenoskrāpējot bamperi.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
1. Vecās arī bija DEPO ar sapulētiem stikliem, bet lampas mainiju lai būtu miglas. Tā kā gaisma labāka nepalika un huiņas tā pat. ir doma uztīsīt LED baru uz magnētiem, ko pielikt uz jumtu, kad vajadzīgs.Juzix wrote: ↑13 Dec 2020, 01:06 Bomba! Labs!
1) Kāda ir gaisma ar jaunām lampām? Ja atceros savu Boratu - tas bija pipec.
2) Kā Tu piekolhoziji to lūpu? Jo viņa atšķiras gan pēc izmēra, gan formas.
3) Multistūre ir forši, bet šausmīgi neglīts izstrādājums. Trīspieķu stūre ir krietni simpātiskāka un cik atminos, visai ērta.
4) +1 par disku izvēli. Gan modeli, gan izmēru. manuprāt, ikdienai uz to tupo piekari r17 ir max ko uzlikt, lai nepaiktu bez zobiem.
5) Cik daudz vietas starp karteri un zemi? Jo tur var pārsist karteri pat nenoskrāpējot bamperi.
2. Lūpa pēc izmēra un pēc formas tāda pati. Vienogi tās visas ķepas ir jānogriež. Tad lūpai paliek maza maliņa, kur iemaukt šurupu. Bet šis ķīnas sūds maksā 40€. Kad šī izšķīdis, ņemšu OE no Boras. Tā 110€ maksā.
3. Šis atkal gaumes jautājums. 3 spieķu izskatās sportiskāk, šī atkal tāda lepnāka. Tā kā gribas vairāk ekstras, jāliek šī.
4. Ja godīgi neatceros vairs, kā bija ar 18", bet tad ar bija stock piekare. Tagad ar 17" ir ok, ņemot vēra, ka viss ir pa lielam TT un tas mīksts nebūs.
5. Vot dīvainā kārtā, karteris vel nav piepīpējis. Zemu viņš atrodas, bet nēesmu pat pannu aizķēris.
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
No kurienes Tu sūtīji atsperes?
Nevaru atrast Eibach Sportline priekš 4motion, moš Tev ir idejas, kur meklēt
Nevaru atrast Eibach Sportline priekš 4motion, moš Tev ir idejas, kur meklēt
Last edited by MissL on 13 Dec 2020, 11:01, edited 1 time in total.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
- VuskansDavis
- Posts: 2368
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
parakājies pa eibach katalogu, ja viņi ražo, tad gan jau caur to pašu ic varēs dabūt
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
VW Bora Variant fwd ar nepiedāvāja Sportline tāpēc sūtiju no sedana. Leons jau tas pats mk4 Golfs, ne? Paskaties vai no goļāra nav. Savas sūtiju IC, amīšus no Apes.
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Jā, der gan no awd MK4, gan Borām, A3. Eibach katalogā kaut kā neatrodu tieši priekš 4motion.Volfsburgs wrote:VW Bora Variant fwd ar nepiedāvāja Sportline tāpēc sūtiju no sedana. Leons jau tas pats mk4 Golfs, ne? Paskaties vai no goļāra nav. Savas sūtiju IC, amīšus no Apes.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Tikko atcerējos, ka čoma 4motion Borai ar meklēju un neatradu.MissL wrote: ↑13 Dec 2020, 12:07Jā, der gan no awd MK4, gan Borām, A3. Eibach katalogā kaut kā neatrodu tieši priekš 4motion.Volfsburgs wrote:VW Bora Variant fwd ar nepiedāvāja Sportline tāpēc sūtiju no sedana. Leons jau tas pats mk4 Golfs, ne? Paskaties vai no goļāra nav. Savas sūtiju IC, amīšus no Apes.