Brieža fordi
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Brieža fordi
Kamēr nav pazudis haips no 18.gadu izbrauciena, ir laiks atkal uztaisīt topiku par fordiem.
Pirmās saknes pret auto droši vien jau ir meklējamas 90to gadu sākumā, kad sencim bija žigulis, violetā krāsā, lūku, metinātiem platajiem diskiem, tonētajiem logiem, audio sistēmu no 4 tumbām, maģis ar noņemamu paneli, kaut kāds sporta karburators un izvīlēts dzinēju. Ar otro varēja izspolēt. Tā es arī tiku pie sava pirmā spridzekļa, kad palika 18. Problēmas sākās ~2002. gadā, kad sencis nopirka man pirmo "иномарку".
Ford Orion XR3. Pilna rūpnīcas RS pakā, 130 zirgi, kas uz priekšējo tiltu un 2002. gadā bija vairāk kā dafiga.
Bet, gadu man nebija daudz, sākas F&F ēra, Subaru style spoileri... divi logu tīrītāji ir priekš lūzeriem .... Naudas, kā jau studentam nebija. Un rūsa, protams, ar nebija pirmā prioritāte. Īsā versija - fords sarūsēja.
Bildes daudz nav saglabājušas : Ar to viss nebeidzās, tika nopirks jaunāks Orions. Šoreiz jau bija nauda gan atsperēm, gan diskiem. Un pat iedvesmojoties no F&F Skyline pietika nauda oracle plēvēm. Viss bija ideāli, arī oriģinālā RS paka, sēdinājums, labu audio sistēmu saliku, bet tad es atklāju stikla šķiedru un atkal visu sačakarēju. Ar to nepietika, vajadzēja vēl "uzlabot" jaudu. Salasījos PistonHeads un FordPassion forumus un nolēmu ka jāliek RS turbo no iepriekšējās paaudzes escorta. Atradu dzinēju, bet pašam bija jāizskrūvē. Gadu vairs neatceros bet tas bija 18. novembris, un kaut kādi vietēji bija atsaukuši pat pašvaldības policiju, jo domāja ka mēs zogam Vieglāk izrādījās nocelt escortu nevis izcelt dzinēju Dzinējs tika iecelts un pa 99% viss salikts un gandrīz piešķilts, bet ap 2006. gadu pārcēlos pie draudzenes un pārdevām viņas focusu pirmajai iemaksai priekš normāla forda.
Approved by Clarkson https://www.youtube.com/watch?v=M1OBqrfIQOM Pēc ST220 pazuda vēlme vēl kaut ko darīt ar Orionu.
Bet ik pa laikam cerība vēl nebija pavisam pazudusi. Varētu atsevišķu grāmatu sarakstīt par turpmākajiem 10 gadiem, kas tik netika darīts/nedarīts. Gan grillu uztaisīju, strukloju. vēl pa vidu bija nopirkts RS2000 F1 Edition (120tais no 500) detaļām ar domu nelikt turbo, bet rs2000. Tad vēl bija nopirkts cits Orions, jo esošo bundžu es jau biju sazāģējis ar domu - nu nafig tos fordus ... Beigu beigās VISS izņemot RS beņķus un OZ diskus tika pārdots, atdots, izmests.
Pirms mēneša atradu kasti ar ford vecajiem pierakstiem, elektriskajām shēmām, Haynes manuāliem.... visu sadedzināju. Tad vienu dienu izdomāju ka vajag arī diskus pārdot, tāpat viņiem pielietojuma nav ar 4x108 izmēru, tik vietu aizņem. Atvēru SS, pie reizes paskatīties kar tirgu notiek, atveru escort sadaļu un ir tikai viena lapa ar sludinājumu un tikai viens sludinājums - Balts escort sedans. Pēc 4 stundām escorts jau bija pagalmā. Vēl līdz galam nezinu ko ar viņu darīt, bet vismaz diski no pagraba ir aizvākti. p.s. par Subaru varētu otru grāmatu uzrakstīt, visdrīzāk citā topikā, kad būs iedvesma. Īsā versija - ar "topošo" sievu nolēmām davai uzbūvējam normālu subāru, mēnesi ceļojam apkārt Norvēģijai, tad precamies un taisām bērnus. Subārs tika pabeigts līdz bildē redzamam stāvoklim. Bet pēc divām nedēļām ir 5 gadu kāzu jubileja.
Pirmās saknes pret auto droši vien jau ir meklējamas 90to gadu sākumā, kad sencim bija žigulis, violetā krāsā, lūku, metinātiem platajiem diskiem, tonētajiem logiem, audio sistēmu no 4 tumbām, maģis ar noņemamu paneli, kaut kāds sporta karburators un izvīlēts dzinēju. Ar otro varēja izspolēt. Tā es arī tiku pie sava pirmā spridzekļa, kad palika 18. Problēmas sākās ~2002. gadā, kad sencis nopirka man pirmo "иномарку".
Ford Orion XR3. Pilna rūpnīcas RS pakā, 130 zirgi, kas uz priekšējo tiltu un 2002. gadā bija vairāk kā dafiga.
Bet, gadu man nebija daudz, sākas F&F ēra, Subaru style spoileri... divi logu tīrītāji ir priekš lūzeriem .... Naudas, kā jau studentam nebija. Un rūsa, protams, ar nebija pirmā prioritāte. Īsā versija - fords sarūsēja.
Bildes daudz nav saglabājušas : Ar to viss nebeidzās, tika nopirks jaunāks Orions. Šoreiz jau bija nauda gan atsperēm, gan diskiem. Un pat iedvesmojoties no F&F Skyline pietika nauda oracle plēvēm. Viss bija ideāli, arī oriģinālā RS paka, sēdinājums, labu audio sistēmu saliku, bet tad es atklāju stikla šķiedru un atkal visu sačakarēju. Ar to nepietika, vajadzēja vēl "uzlabot" jaudu. Salasījos PistonHeads un FordPassion forumus un nolēmu ka jāliek RS turbo no iepriekšējās paaudzes escorta. Atradu dzinēju, bet pašam bija jāizskrūvē. Gadu vairs neatceros bet tas bija 18. novembris, un kaut kādi vietēji bija atsaukuši pat pašvaldības policiju, jo domāja ka mēs zogam Vieglāk izrādījās nocelt escortu nevis izcelt dzinēju Dzinējs tika iecelts un pa 99% viss salikts un gandrīz piešķilts, bet ap 2006. gadu pārcēlos pie draudzenes un pārdevām viņas focusu pirmajai iemaksai priekš normāla forda.
Approved by Clarkson https://www.youtube.com/watch?v=M1OBqrfIQOM Pēc ST220 pazuda vēlme vēl kaut ko darīt ar Orionu.
Bet ik pa laikam cerība vēl nebija pavisam pazudusi. Varētu atsevišķu grāmatu sarakstīt par turpmākajiem 10 gadiem, kas tik netika darīts/nedarīts. Gan grillu uztaisīju, strukloju. vēl pa vidu bija nopirkts RS2000 F1 Edition (120tais no 500) detaļām ar domu nelikt turbo, bet rs2000. Tad vēl bija nopirkts cits Orions, jo esošo bundžu es jau biju sazāģējis ar domu - nu nafig tos fordus ... Beigu beigās VISS izņemot RS beņķus un OZ diskus tika pārdots, atdots, izmests.
Pirms mēneša atradu kasti ar ford vecajiem pierakstiem, elektriskajām shēmām, Haynes manuāliem.... visu sadedzināju. Tad vienu dienu izdomāju ka vajag arī diskus pārdot, tāpat viņiem pielietojuma nav ar 4x108 izmēru, tik vietu aizņem. Atvēru SS, pie reizes paskatīties kar tirgu notiek, atveru escort sadaļu un ir tikai viena lapa ar sludinājumu un tikai viens sludinājums - Balts escort sedans. Pēc 4 stundām escorts jau bija pagalmā. Vēl līdz galam nezinu ko ar viņu darīt, bet vismaz diski no pagraba ir aizvākti. p.s. par Subaru varētu otru grāmatu uzrakstīt, visdrīzāk citā topikā, kad būs iedvesma. Īsā versija - ar "topošo" sievu nolēmām davai uzbūvējam normālu subāru, mēnesi ceļojam apkārt Norvēģijai, tad precamies un taisām bērnus. Subārs tika pabeigts līdz bildē redzamam stāvoklim. Bet pēc divām nedēļām ir 5 gadu kāzu jubileja.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Brieža fordi
Es Tev ka reiz gribēju prasīt - vai tie ir tie paši diski!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Brieža fordi
Es teiktu ka ļoti maz, ņemot vērā forda vecumu. Protams, sliekšņi un aizmugurējās arkas ir metamas, bet viss pārējais ir ideālā stāvoklī.
Izskatās ka pat OEM rezerves ritenis vēl vietā.
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Brieža fordi
RS pakai būs būt!! Lielais paldies Martinssam, otrā vietā Lamberts utt..
Izrādās ka pēdējais Orions vēl Latvijā nebija nopirkts. Šodien veiksmīgi dabūts mājās. Tagad ar skafandru un Karcheri jāsāk tīrīt un skrūvēt visu noderīgo. Skate šim beidzās 2010 gadā, pēdējo 11 gadu laikā fordā ir daudz kas dzīvojis un nomiris, bet par laimi viss vajadzīgais ir labā stāvoklī.
Izrādās ka pēdējais Orions vēl Latvijā nebija nopirkts. Šodien veiksmīgi dabūts mājās. Tagad ar skafandru un Karcheri jāsāk tīrīt un skrūvēt visu noderīgo. Skate šim beidzās 2010 gadā, pēdējo 11 gadu laikā fordā ir daudz kas dzīvojis un nomiris, bet par laimi viss vajadzīgais ir labā stāvoklī.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Brieža fordi
Tur kaut kāds pareizais salons ar ir?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Brieža fordi
Diemžēl nav. Bet priekšējie krēsli ar vēl ir saglabāti no Rs2000. Kārtējā dilēma - skrūvēt klāt kāds ir, vai tomēr pāršūt ar baltu ādu. Tas laikam izmaksātu vēl vienu escortu.
Ir tas pats Un neskatoties uz to ka es pats nelietoju sociālos mēdijus, es biju patīkami pārsteigts ka ļoti daudzi pamanīja un rakstīja/zvanīja ka pārdošanā ir Orions ar Rs paku.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Brieža fordi
Nu balta āda - tas tāds max 2000 stiliņš
Tur oem audumu nevar salasīt ar visām durvju kartēm utjp.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Martinss
- Posts: 4875
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Brieža fordi
Es Tevi sitīšu, ja ne es, Tad sieva Tevi atradīsMartinss wrote: ↑19 Jul 2021, 14:14A ja es atradīšu?
https://www.martrim.co.uk/car-trimming- ... -cloth.php
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Brieža fordi
Nais! Briedim jaunības liesmiņa iemirdzējusies!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5