Kādu laiku nav bijis update, tad nu aiziet:
Bija problēmas ar starteti, tad grieza tad nē. Viss tika pārjaukts un restaurēts, pagaidām problēmu vairs nav.
Pirms autosprinta 2.posma, vienu rītu iznākot bija nepatīkams pārsteigums, kāds bija saskrāpējis ar savu auto manam labo sānu un aizbraucis.
Labi, ka tieši neilgu laiku pirms tam biju nopircis KASKO, to uzreiz arī piesaku.
Nu neko, domāju jāmauc uz gonku, par vienu sānu jau pofig

Posms Bauskā, pusceļā atkal pazūd spidometrs un iedegas Check engine, dēļ kā motors aiziet avārijas režīmā ar max 4k RPM. Subaru bieži uzmet kļūdu ja pazūd spidometra signāls. Sapratu ka nav jēga braukt uz gonku un metu ripā uz mājām.
Tad man zvana no servisa (Rallija Klubs), ka varu vest labot saskrāpēto sānu.
Pēc pāris dienām auto bija gatavs, bonusā serviss sataisīja blakussēdētāja logu, kas nevērās normāli ciet. Aizmetināti spārnā divi caurumi, jo spārns bijis no citas versijas, kurai tur stiprinās moldingi.
Tad pieslēdzu pie kompja, lai paskatītos kas notiek ar to spidometru. Rāda kļūdu uz ātruma sensoru. Jaunu nekur neatradu, lietotu arī nē. Tad vienu dienu uzpeldēja kārba ar beigtu otro robu un nāk kopā ar visu ātruma sensoru. Ilgi nedomāju un jāmauc pakaļ, nācās braukt no Rēzeknes uz Jaunpili, savādāk atdos tolmetā nākamajā dienā

Savācot kārbu pa kapeikām klāt dabūju vēlvienas kārbas daļu + labu reduktoru.
Te atsevišķa kārbas daļa, kur var redzēt defektu:
Šeit kārba kurai izbeidzies otrais robs:
Reduktors, kas bijis kopā ar to kārbu:
Tad nu izskrūvēju beigtajai kārbai ātruma sensoru un domāju samainīt ar esošo. Beeeet esošo nav iespējams izskrūvēt, tā viņiem tāda problēma mēdz būt. Plus sensors ir no plastmasas. Negribēju salauzt, jo pilna pārliecība par tā nestrādāšanu man nav. Nolemts atlikt šo visu un pameklēt citu instrumentu paneli, lai saprastu vai tur nav vaina. Pie reizes turpinu arī meklēt vēl ātruma sensorus

vajag ar 3 konektoriem.
Vēl pēc JDM aizmugures lukturu maiņas, bagānā sāka parādīties mitrums, izrādās lukturi pie virsbūves laiž garām ūdeni, bildēs var redzēt tās šķirbas. Tās aiztaisīju ar silikonu.
Vienu dienu parādījās dīvainas skaņas no motortelpas, kkas tā kā čarkst. Kondicioniera sūknis bija sācis ķīlēt. Skaņa palika pretīgāka katru dienu, līdz paņēmu vnk pārgriezu siksnu, kkad novienos viņu vsp nost. Viņš tāpat nestrādāja, jo trubas ir tikai līdz ugunssienai, salonā nemaz neieiet.
Paspēts arī priekšā pārlasīt bremžu suportus + jaunie bremžu disksi ar uzlikām. Aizmugurē arī jau prasās maiņa.
Pēc auto iegādes paceļot auto biju jau pamanījis, ka kkur sulo eļļa, bet nebija īsti skaidrs no kurienes. Beidzot ticis uz normāla pacēlāja atklājās, ka turbīnas eļļošana kanāls nav gandrīz vsp pieskrūvēts, tas uzreiz tika izlabots, tagad arī boosts ir labāks.
Prasās arī pārbaudīt kas ar reduktoru, tāds nopuņķojies, tas laikam nākamais to do listā.
Kkur pa pasažiera pusi tika ūdens iekšā, kurš beigās nonāca zem bardačoka, meklējot pa kurieni, nekas netika atrasts, bet vaina bija jumta/stiklu moldingos, tie bija aizdirsušies ar visādiem sūdiem un ūdens kkur vislaik krājās un pamazām tika salonā. Ar gaisu izpūtu kkur pilnu plaukstu ar drazām.
Izpūtēja gala bundulis novietots nost no bampera, iepriekš mazliet sitās pret viņu.
Nu un noslēgumā - ziema ir klāt!
