VuskansDavis ikdienas lamatas
-
- Posts: 312
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
Autiņam čupa ar skādēm, bet kā pirmo uzliek kaut kādus lielākus ratus.
Galvenais, ka sētsmalē smuki izskatās
Galvenais, ka sētsmalē smuki izskatās
- VuskansDavis
- Posts: 2368
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
"vismaz kaut kas savādāks", bet tā gaismas diezgan okei
Nav ko mīzt, tagad vismaz nav pretīgi skatīties uz viņu. Bet nu primārākās lietas tik un tā tiks novērstas
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
blee vecīt, reāli respect, es nomīztu taisīt topiku
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
A šitiem var nolaist beņķi, lai kādā vēsā rudens naktī ar draudzeni pie ezera varētu sazīmēt randiņu un apmesties uz nakti turpat?
- VuskansDavis
- Posts: 2368
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- TomSkarsts
- Spam addicted
- Posts: 390
- Joined: 16 Mar 2017, 18:51
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
volvo un smuki? sen nosvinēji 45 gadu jubileju?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
- VuskansDavis
- Posts: 2368
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
kamēr ir iedvesma, jāmēģina iesmērēt arī te kaut ko
tātad turpinot iepriekšējo postu - priekšā tika dabūti flanči, līdz ar to priekšā 15mm un aizmugurē 25mm lai pēc kaut kā sakarīga sāktu izskatīties auto
tad izdomājām laist sēnēs ar sēdinātu lamatu - rezultātā atklājās kaut kāds bijušais super remonts un tas, ka degvielas trubām nav neviena stirpinājuma
nu neko, kamēr pasažieri sēņo, es tikmēr ostu soļķi un mēģinu safiksot lai tiek atpakaļ uz rīgu (jauki ka jau biju bagūzim nopircis to paklāju, bija uz kā apgulties )
fitmens prasa upurus
tad pienāca īss atvaļinājums un izdomājām aizlaist uz Poliju tūrismā. tā kā auto nesen iepirkts un uz ģeneratora nodevīgi spid baltais šrotistu marķieris, tad ielīdu pie sprieguma regulatora un sapratu, ka fiksi jāuzmaina, tas, protams, notiek dažas stundas pirms plānotās izbraukšanas
piešķiļam, akumulatora lampa nedeg, tātad ahujenna. pielejam bāku un braucam. īsi pirms Elejas saprotu - [censored], tehniskās pases nav līdz. nu neko, metam ripā un izmantojot visus 96kw velkam atpakaļ uz RĪgu. kamēr caur korķiem, jau 3h kavējam no plānotā, un poļu naktsmājām jau krietni kavējam chech-in. otro izbraukšanu no LV mēģinu caur Bausku, paliek tumšs, līst lietus, fūru rindas, tie jobanie 96kw nav ///m57, tāpēc tik ātri neveicas ar apdzīšanu taču brīžiem sāk likties, ka slotiņas tādas lēnīgas paliek un gaismas arī dzeltenākas nekā parasti. nu neko, maucam, ja kaut kas notiks, tad domās. tuvojamies Paņevežiem, volvo izdomā, ka jāpaziņo kaut kāds sūds franciski mini kompī uz īsiem brīžiem. Jo ilgāk brauc jo biežāk un uz ilgāku laiku iedegas:
tulkojumā - low battery, sākumā [censored], jāaizbrauc līdz Paņevežu staķikam, jāpiemet pie kompja un jāpaskatās. paskatos - oje, 10v neko, pazvanu poļu naktsmājām, ka šonakt nebūsim un mēģinām tikt atpakaļ uz LV. bija diezgan interesanti vērot, cik ātri izrubijās pečkas ventilatori un apgaismojums salonā, automāts avārijas režīmā, (spidometra panelī temperatūras dačiks nostrāga ātri, abs noturējās ilgi un dažus km pirms dīzeļa nosprāgšanas izbeidzās degvielas līmeņa rādītājs ) lai nu kā, tuvojoties LV robežai zvanīju sencim ar tekstu - ņem akumulatoru un 10 atslēdziņu un brauc man pretī aķis atdeva galus izbraucot caur Bauskas apli, lejā no kalna jutu, ka sāk nereaģēt uz gāzes pedāli kā gribēto, uzreiz pilns pedālis, pāri sarkanajam (ar cerību ka tiks līdz Viadai augšā kalnā) bet nu 100m pirms viadas nosprāga tas sūds.
es nepadevos, ticis līdz senču mājām, īsti nevarēju pagulēt, tikko kā palika gaišs, gāju ņemt nost ģeneratoru, 30min un gatavs, fiksi izčeko bodes, kas notiek - ojā, apē jauns ģenerators pa 130eur, sestdienas rītā biju pirmais klients tur
uzliku šito virsū, ieliku atpakaļ savu nedaudz uzlādēto aķi un mēģināju šķilt - pirmās skaņas - bišk kauc ģenertora siksna, tātad viss ahujenna, lādē. piemetu voltmetru - jāaa, 14,5v
tās dienas vakarā bijām Gdaņskā
atziņas pēc brauciena:
-sajūta, ka ķeras reika šad tad;
-tas 96kw mēsls rij degvielu, ja brauc ātrāk par 100 (8L uz simta braucot pa bāņiem uz 130, kur tā izslavētā ekAnomija?)
-viens gultnis sāka kaukt
-vmax tikai 165 (jo tās problēmas ar dīvainu uzvedību pēc 3k rpm)
pēc brauciena samainīju kaucošo gultni (maiņas procesā normāli ievilku pa abs sensoru, bet laimīgā kārtā turpina sarboties ), biju pasūtījis un iebakstīju egr delete, bet tas īsti neko nemainīja, taču vēl pēc pāris dienām jutu, ka tā lamata beidzot sāk braukt arī pēc 3k rpm, laikam patika ilgāks trips un kaut kas pašsalabojās (beidzot arī kaut kas labs), kā arī rrr.lt beidzot parādījās patīkami lēts piekabes āķa komplekts, kad atnāca, izrādījās, ka oem noņemamais āķis vēl pat ar oem rozeti (uzliekot āķi pakaļa nosēdās vēl nedaudz un jau ir par zemu, kad pilna bāka )
biju aizbraucis arī uz 333 trackday 18 novembrī - automātam ļoti nepatīk trase un šo pašu konfigurāciju ar daudz haotiskāku braukšanu, ///m57 spēj pieveikt vismaz 15sek ātrāk aplī
nākamajā dienā brieda izbrauciens līdz Viļņai. intereses pēc iemetu aci, kas notiek lietuvā ar nepieciešamību pēc ziemas riepām, izrādās, ka tur pēc 10 novembra vajag riepas ar m/s uz sāniem, nu neko. braucu caur garāžu uzskrūvēt ziemas diskus (nopirku hankook i*cept iz2 (w616), ķip dārgākās no hankook bez naglām, kas bija pieejamas)
atceļā uz mājām tika pasēdēts astē dažiem lidotājiem un sasniegts jauns rekords vmax=200kmh. tā kā vairs neraustās pēc 3k rpm, tad var pat kādu apdzīt
pienāca ziema, sākās aktuālās dīzeļfanu sarunas, ka kādam nelec, kāds uzsilda sveces 5x un tad kaut kā uzzāģē, mans d5244t2 pie -17 rūca labāk nekā pie -6
un tad plānojās nākamais trips - šoreiz uz Zviedriju paslēpot, tātad bišku jāsagatavojas, sanāca brīvs laiks un aizbraucu iemācīt panelim bišk saprotamāku valodu, eļļas lampa sāka pārāk ilgi degt un šad tad rādīja paziņojumus pielecot, ka nav eļļas spiediena - oke, tad mainām eļļu - šoreiz ielējām to ko zviedrs ir vēlējies šiem motoriem - 0w30, nomainīju arī bagāžnieka slēdzeni, jo visu laiku kopš nopirkšanas rādījās kaitinošais paziņojums, ka vāks ir vaļā uuuunnnnn beidzot sapratu kā pieslēgt hellas bezgatera variantā ar oem pogu viduskonsolē un bez papildu vadu slēgšanas. īsi pirms tripa atkal sāka zust powers virs 3k brīžiem
tā kā Tallinks no Rīgas neiet, tad braucām ar Stena Line - ar pārkrautu, sēdinātu v70 uz kuģa tikt un pa to ripināties ir jautri, bet ar cietu seju un lēnu ripināšanu viss izdevās
atziņas pēc brauciena uz Zviedriju - riepas ahujennas, patīk, atkal ir powers virs 3k rpm, zviedri iesāla ceļus vēl trakāk nekā lv un vairs šķembas īsti nekaisa, tik pie pašas ostas bija posms, kur sencim nepaveicās un logam pezda un laikam krāsā arī kkādi robi
āā, ar ziemas diskiem patēriņš ir vismaz par 1L mazāks, un mierīgi ripinot pa Zviedrijas ceļiem kompiks ar pilnu bāku rāda nereālus ciparus
lielos vilcienos tas viss, itkā pieremontēts ir, vairs nav mīziens, ka kaut kur apstāšos
P.S. neliegšos, ka zb braukt ar viņu un regulāri skatos kaut ko normālu atkal paņemt bet vēl nekas acīs nav iekritis
tātad turpinot iepriekšējo postu - priekšā tika dabūti flanči, līdz ar to priekšā 15mm un aizmugurē 25mm lai pēc kaut kā sakarīga sāktu izskatīties auto
tad izdomājām laist sēnēs ar sēdinātu lamatu - rezultātā atklājās kaut kāds bijušais super remonts un tas, ka degvielas trubām nav neviena stirpinājuma
nu neko, kamēr pasažieri sēņo, es tikmēr ostu soļķi un mēģinu safiksot lai tiek atpakaļ uz rīgu (jauki ka jau biju bagūzim nopircis to paklāju, bija uz kā apgulties )
fitmens prasa upurus
tad pienāca īss atvaļinājums un izdomājām aizlaist uz Poliju tūrismā. tā kā auto nesen iepirkts un uz ģeneratora nodevīgi spid baltais šrotistu marķieris, tad ielīdu pie sprieguma regulatora un sapratu, ka fiksi jāuzmaina, tas, protams, notiek dažas stundas pirms plānotās izbraukšanas
piešķiļam, akumulatora lampa nedeg, tātad ahujenna. pielejam bāku un braucam. īsi pirms Elejas saprotu - [censored], tehniskās pases nav līdz. nu neko, metam ripā un izmantojot visus 96kw velkam atpakaļ uz RĪgu. kamēr caur korķiem, jau 3h kavējam no plānotā, un poļu naktsmājām jau krietni kavējam chech-in. otro izbraukšanu no LV mēģinu caur Bausku, paliek tumšs, līst lietus, fūru rindas, tie jobanie 96kw nav ///m57, tāpēc tik ātri neveicas ar apdzīšanu taču brīžiem sāk likties, ka slotiņas tādas lēnīgas paliek un gaismas arī dzeltenākas nekā parasti. nu neko, maucam, ja kaut kas notiks, tad domās. tuvojamies Paņevežiem, volvo izdomā, ka jāpaziņo kaut kāds sūds franciski mini kompī uz īsiem brīžiem. Jo ilgāk brauc jo biežāk un uz ilgāku laiku iedegas:
tulkojumā - low battery, sākumā [censored], jāaizbrauc līdz Paņevežu staķikam, jāpiemet pie kompja un jāpaskatās. paskatos - oje, 10v neko, pazvanu poļu naktsmājām, ka šonakt nebūsim un mēģinām tikt atpakaļ uz LV. bija diezgan interesanti vērot, cik ātri izrubijās pečkas ventilatori un apgaismojums salonā, automāts avārijas režīmā, (spidometra panelī temperatūras dačiks nostrāga ātri, abs noturējās ilgi un dažus km pirms dīzeļa nosprāgšanas izbeidzās degvielas līmeņa rādītājs ) lai nu kā, tuvojoties LV robežai zvanīju sencim ar tekstu - ņem akumulatoru un 10 atslēdziņu un brauc man pretī aķis atdeva galus izbraucot caur Bauskas apli, lejā no kalna jutu, ka sāk nereaģēt uz gāzes pedāli kā gribēto, uzreiz pilns pedālis, pāri sarkanajam (ar cerību ka tiks līdz Viadai augšā kalnā) bet nu 100m pirms viadas nosprāga tas sūds.
es nepadevos, ticis līdz senču mājām, īsti nevarēju pagulēt, tikko kā palika gaišs, gāju ņemt nost ģeneratoru, 30min un gatavs, fiksi izčeko bodes, kas notiek - ojā, apē jauns ģenerators pa 130eur, sestdienas rītā biju pirmais klients tur
uzliku šito virsū, ieliku atpakaļ savu nedaudz uzlādēto aķi un mēģināju šķilt - pirmās skaņas - bišk kauc ģenertora siksna, tātad viss ahujenna, lādē. piemetu voltmetru - jāaa, 14,5v
tās dienas vakarā bijām Gdaņskā
atziņas pēc brauciena:
-sajūta, ka ķeras reika šad tad;
-tas 96kw mēsls rij degvielu, ja brauc ātrāk par 100 (8L uz simta braucot pa bāņiem uz 130, kur tā izslavētā ekAnomija?)
-viens gultnis sāka kaukt
-vmax tikai 165 (jo tās problēmas ar dīvainu uzvedību pēc 3k rpm)
pēc brauciena samainīju kaucošo gultni (maiņas procesā normāli ievilku pa abs sensoru, bet laimīgā kārtā turpina sarboties ), biju pasūtījis un iebakstīju egr delete, bet tas īsti neko nemainīja, taču vēl pēc pāris dienām jutu, ka tā lamata beidzot sāk braukt arī pēc 3k rpm, laikam patika ilgāks trips un kaut kas pašsalabojās (beidzot arī kaut kas labs), kā arī rrr.lt beidzot parādījās patīkami lēts piekabes āķa komplekts, kad atnāca, izrādījās, ka oem noņemamais āķis vēl pat ar oem rozeti (uzliekot āķi pakaļa nosēdās vēl nedaudz un jau ir par zemu, kad pilna bāka )
biju aizbraucis arī uz 333 trackday 18 novembrī - automātam ļoti nepatīk trase un šo pašu konfigurāciju ar daudz haotiskāku braukšanu, ///m57 spēj pieveikt vismaz 15sek ātrāk aplī
nākamajā dienā brieda izbrauciens līdz Viļņai. intereses pēc iemetu aci, kas notiek lietuvā ar nepieciešamību pēc ziemas riepām, izrādās, ka tur pēc 10 novembra vajag riepas ar m/s uz sāniem, nu neko. braucu caur garāžu uzskrūvēt ziemas diskus (nopirku hankook i*cept iz2 (w616), ķip dārgākās no hankook bez naglām, kas bija pieejamas)
atceļā uz mājām tika pasēdēts astē dažiem lidotājiem un sasniegts jauns rekords vmax=200kmh. tā kā vairs neraustās pēc 3k rpm, tad var pat kādu apdzīt
pienāca ziema, sākās aktuālās dīzeļfanu sarunas, ka kādam nelec, kāds uzsilda sveces 5x un tad kaut kā uzzāģē, mans d5244t2 pie -17 rūca labāk nekā pie -6
un tad plānojās nākamais trips - šoreiz uz Zviedriju paslēpot, tātad bišku jāsagatavojas, sanāca brīvs laiks un aizbraucu iemācīt panelim bišk saprotamāku valodu, eļļas lampa sāka pārāk ilgi degt un šad tad rādīja paziņojumus pielecot, ka nav eļļas spiediena - oke, tad mainām eļļu - šoreiz ielējām to ko zviedrs ir vēlējies šiem motoriem - 0w30, nomainīju arī bagāžnieka slēdzeni, jo visu laiku kopš nopirkšanas rādījās kaitinošais paziņojums, ka vāks ir vaļā uuuunnnnn beidzot sapratu kā pieslēgt hellas bezgatera variantā ar oem pogu viduskonsolē un bez papildu vadu slēgšanas. īsi pirms tripa atkal sāka zust powers virs 3k brīžiem
tā kā Tallinks no Rīgas neiet, tad braucām ar Stena Line - ar pārkrautu, sēdinātu v70 uz kuģa tikt un pa to ripināties ir jautri, bet ar cietu seju un lēnu ripināšanu viss izdevās
atziņas pēc brauciena uz Zviedriju - riepas ahujennas, patīk, atkal ir powers virs 3k rpm, zviedri iesāla ceļus vēl trakāk nekā lv un vairs šķembas īsti nekaisa, tik pie pašas ostas bija posms, kur sencim nepaveicās un logam pezda un laikam krāsā arī kkādi robi
āā, ar ziemas diskiem patēriņš ir vismaz par 1L mazāks, un mierīgi ripinot pa Zviedrijas ceļiem kompiks ar pilnu bāku rāda nereālus ciparus
emmm, esmu braucis arī ar pirmo gadu xc90 ar šo pašu 5robu automātu - nevajag, tas xc ir daudz par smagu tam dzinēja/kārbas kombo un ēd neadekvāti
panelis vēl tā, bet tie beņķi gan ir šausmas, iepriekšējai paaudzei likās foršāki ar vismaz kaut kādu formu un sānu atbalstu. te vienkārši iekrīti mīkstā švammē
šim gaismas labas (iespējams pat labākas kā bij e91), bet pa lv braukāju ar vākiem virsū, Zviedrijā sajutos starp savējiem un ir prikols no viņām
lielos vilcienos tas viss, itkā pieremontēts ir, vairs nav mīziens, ka kaut kur apstāšos
P.S. neliegšos, ka zb braukt ar viņu un regulāri skatos kaut ko normālu atkal paņemt bet vēl nekas acīs nav iekritis
- andrams
- Posts: 401
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
Tā arī neizpīpēji, kas par neiešanu virs 3k?
Bezgatera papildlukturu haks ir must have, ja priekšā tādi ir
Par spiediena lampu pēc piešķilšanas - nomainot eļļu, uz cik ilgu laiku palīdz?
Mums ar senci barteris, tagad braukājos ar viņa XC90, varu ikdienā uz savas ādas izjust augsta V70 (jo es nespēju uztvert XC90 normāli kā… džipu), dīzeļa un tomāta kombo.
Bezgatera papildlukturu haks ir must have, ja priekšā tādi ir
Par spiediena lampu pēc piešķilšanas - nomainot eļļu, uz cik ilgu laiku palīdz?
Mums ar senci barteris, tagad braukājos ar viņa XC90, varu ikdienā uz savas ādas izjust augsta V70 (jo es nespēju uztvert XC90 normāli kā… džipu), dīzeļa un tomāta kombo.
- VuskansDavis
- Posts: 2368
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
Par to neiešanu nevar saprast. Man liekas ka kārba kaut ko pisās, jo uzreiz pēc kārbas izskalošanas bija pazudis tas prikols uz pāris dienām, pēc tam konstanti bija atpakaļ. Tā kārba vispār ir normāli pamocīta pirms manis un uzvedas daudz savādāk kā citas, ar kurām ir braukts (nesasledz 4 robu pie slodzes un regulāri pēc apdzīšanas, kad atmetos, iemet netālajā ) laikam vajadzētu vēlreiz izskalot to kārbu un skatīties kas tur nāk ārā, jo pirmajā reizē tāda atrabotka nāca ārā, ka bail skatīties bija
A eļļas spiediens - nu labāk ir, bet coldstart ir tā pailgi. Tur es atkal sāku domāt, kas ar to paneli, varbūt tas kko pisās, jo akumulatora lampa, kad beidzās lādēšana tā arī neiedegā, bet pie spidometra testa un ieslēdzot aizdedzi viņa deg un vēl citas lietas viņš arī negrib radīt un stāstīt
- andrams
- Posts: 401
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
Aii, ar P2 paneļiem jeb DIM (driver information module) baigā loterija ar aukstajiem lodējumiem. Citiem nestrādā kāda/vairākas indikācijas diodes (čomiņam nav rocenes un tālās gaismas indikācijas, mammas S60 nekad nav degusi jostu indikācija panelī), citiem kreisās puses displejs diseni taisa un jālasa pa arābisko (no labās puses). Pilnīgi iespējams, ka vaina ir panelī, bet man kaut kā pēc novērojumiem liekas aizdomīgi, ka 3 no 3 D5, ar ko esmu braucis, ir šitā kaite ar spiediena lampiņu. Viens pat man paspēja coldstartos reizēm izmest warningu panelī, ka 'no oil pressure, stop engine'.VuskansDavis wrote: ↑06 Feb 2022, 08:24
Tur es atkal sāku domāt, kas ar to paneli, varbūt tas kko pisās, jo akumulatora lampa, kad beidzās lādēšana tā arī neiedegā, bet pie spidometra testa un ieslēdzot aizdedzi viņa deg un vēl citas lietas viņš arī negrib radīt un stāstīt
EDIT: eee, palasot Tavu pirmo postu volvo sakarā - motora kļūda ECM-6805?
- VuskansDavis
- Posts: 2368
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
par paneli hz, nav standarta pazīmju ka viņš ir pussprādzis un valodas mainītājs teica, ka ar viņu viss ir daudz maz labi (viņš arī viņus remontē)
pašā pirmajā reizē lasot to auto bija tāda kļūda un laikam vienreiz pat viņš man pārpūta(vai nesapūta) bet vairāk ar to problēmu nav bijis. es gan profilaksei izmazgāju tos 2 vārstus, bet īsti nekas nemainījās
pašā pirmajā reizē lasot to auto bija tāda kļūda un laikam vienreiz pat viņš man pārpūta(vai nesapūta) bet vairāk ar to problēmu nav bijis. es gan profilaksei izmazgāju tos 2 vārstus, bet īsti nekas nemainījās
- andrams
- Posts: 401
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: VuskansDavis ikdienas lamatas
Man iemet latviski "dzinējs <serviss>" katru reizi, kā pašauj vaļā ar nedauzsilušu motoru. Pieslēdzot katru reizi ir 6805. Bet viņa tur ir jau tukšgaitā, uzreiz, kā piešķiļ. Jāmēģina saņemties noravēt turbīnu un iztīrīt ģeometriju - parasti visos forumos visiem palīdz tieši tā pozīcija