opz e93 "pa lēto"
- AtmoBenzin
- Posts: 11928
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: opz e93 "pa lēto"
Smuks auto, bildes labas.
Man jau liekas, ka tur nekas nav jāaizpilda. Kad nobrauks šīs, tad varbūt vienu izmēru platākas riepas var uzlikt. Ļoti labs, funkcionāls skats, kur neko nevajag sēdināt vai aizpildīt.
Man jau liekas, ka tur nekas nav jāaizpilda. Kad nobrauks šīs, tad varbūt vienu izmēru platākas riepas var uzlikt. Ļoti labs, funkcionāls skats, kur neko nevajag sēdināt vai aizpildīt.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: opz e93 "pa lēto"
Bildes toč glītas. Bet prātīgāk nav atsperes ar nelielu sēdinājumu? Neticu, ka tiešām ķeries uz visiem guļošajiem.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: opz e93 "pa lēto"
Pēc aprīkojuma, kas par atsperojumu tev tur ir? Standarta vai SPOOOORTA?
Bet tā vispār, jā. Mazais sēdinājums un miers mājās.. Gan jau HALa 93šā tēma ir dzīva, paskaties, ko šams tur darija.
Bet tā vispār, jā. Mazais sēdinājums un miers mājās.. Gan jau HALa 93šā tēma ir dzīva, paskaties, ko šams tur darija.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: opz e93 "pa lēto"
Pāšlaik ir standarta m-spoooort piekare, tātad zemākā no standarta.
Gumijas guļošie problēmaz nesagādā, bet Londona ir nobērta ar šiem, kas vietām ir vēl no 90to beigām kad šķiet vidējais mašīnas klīrenss bij vairāk kā jaunajam range rover. Nepalīdz fakts ka vietām asfalts tieši ap viņiem ir sasēdies dēļ smagāka transporta un padara viņus vēēl augstākus.
Alternatīvi varētu jau pamēģināt uzlikt koilas un varbūt nolaist par kādi 15mm priekšu. Uz guļošajiem neuzkārsies un visa apakša itkā ir noklāta ar plastamasas pannu, lai jau šļūkā pa tiem guļošajiem, bet domāju ka izskatītos daudz labāk vizuāli ar pienādāku gapu starp aizmuguri un priekšu. Vienkārši negribu riskēt tehniskus bojājumus stiliņa pēc, tipa pārsist kko apakšā un tā.
Gumijas guļošie problēmaz nesagādā, bet Londona ir nobērta ar šiem, kas vietām ir vēl no 90to beigām kad šķiet vidējais mašīnas klīrenss bij vairāk kā jaunajam range rover. Nepalīdz fakts ka vietām asfalts tieši ap viņiem ir sasēdies dēļ smagāka transporta un padara viņus vēēl augstākus.
Alternatīvi varētu jau pamēģināt uzlikt koilas un varbūt nolaist par kādi 15mm priekšu. Uz guļošajiem neuzkārsies un visa apakša itkā ir noklāta ar plastamasas pannu, lai jau šļūkā pa tiem guļošajiem, bet domāju ka izskatītos daudz labāk vizuāli ar pienādāku gapu starp aizmuguri un priekšu. Vienkārši negribu riskēt tehniskus bojājumus stiliņa pēc, tipa pārsist kko apakšā un tā.
Re: opz e93 "pa lēto"
Nu vēl jau ir tas fakts ka ar zemu mašīnu ir jāmāk braukt. Japiedomā kā brauc pāri gulošajiem. Šitās pankūkas laist pa vidu cauri ir visnepareizākais veids kā braukt pāri, tāpēc arī viss skrāpējas. Brauc ar ratiem virsū, tad nekas neķersies, bet reizēm intensīvā satiksmē tā ir problēma, jo sanāk vairāk uz ceļa vidu izbraukt. Es ar diezgan daudz sēdinātu auto nobraukaju pa UK kādus 4 gadus, tur apakšā skrambas bija ļoti maz. Tev bildēs tas auto galīgi neizskatās tik zems lai skrāpētu ceļu. Gan jau viegli sēdinātas atsperes ir tas ko vajag.opz wrote: ↑29 Oct 2021, 20:01 Pāšlaik ir standarta m-spoooort piekare, tātad zemākā no standarta.
Gumijas guļošie problēmaz nesagādā, bet Londona ir nobērta ar šiem, kas vietām ir vēl no 90to beigām kad šķiet vidējais mašīnas klīrenss bij vairāk kā jaunajam range rover. Nepalīdz fakts ka vietām asfalts tieši ap viņiem ir sasēdies dēļ smagāka transporta un padara viņus vēēl augstākus.
Alternatīvi varētu jau pamēģināt uzlikt koilas un varbūt nolaist par kādi 15mm priekšu. Uz guļošajiem neuzkārsies un visa apakša itkā ir noklāta ar plastamasas pannu, lai jau šļūkā pa tiem guļošajiem, bet domāju ka izskatītos daudz labāk vizuāli ar pienādāku gapu starp aizmuguri un priekšu. Vienkārši negribu riskēt tehniskus bojājumus stiliņa pēc, tipa pārsist kko apakšā un tā.
Par gaisu runājot, cik dzirdēts tad ar komfortu tur viss esot labi. Pats esmu braucis tikai ar rūpnīcas pneimo piekarem.
Re: opz e93 "pa lēto"
Dēļ sliekšu uzlikām sāni sanāk zemāki kā vidus, vienreiz uzbraucu ar ratu, noplēsa sliekšņa spliterti, tāka tas ir no goray112 wrote: ↑29 Oct 2021, 22:23Nu vēl jau ir tas fakts ka ar zemu mašīnu ir jāmāk braukt. Japiedomā kā brauc pāri gulošajiem. Šitās pankūkas laist pa vidu cauri ir visnepareizākais veids kā braukt pāri, tāpēc arī viss skrāpējas. Brauc ar ratiem virsū, tad nekas neķersies, bet reizēm intensīvā satiksmē tā ir problēma, jo sanāk vairāk uz ceļa vidu izbraukt. Es ar diezgan daudz sēdinātu auto nobraukaju pa UK kādus 4 gadus, tur apakšā skrambas bija ļoti maz. Tev bildēs tas auto galīgi neizskatās tik zems lai skrāpētu ceļu. Gan jau viegli sēdinātas atsperes ir tas ko vajag.opz wrote: ↑29 Oct 2021, 20:01 Pāšlaik ir standarta m-spoooort piekare, tātad zemākā no standarta.
Gumijas guļošie problēmaz nesagādā, bet Londona ir nobērta ar šiem, kas vietām ir vēl no 90to beigām kad šķiet vidējais mašīnas klīrenss bij vairāk kā jaunajam range rover. Nepalīdz fakts ka vietām asfalts tieši ap viņiem ir sasēdies dēļ smagāka transporta un padara viņus vēēl augstākus.
Alternatīvi varētu jau pamēģināt uzlikt koilas un varbūt nolaist par kādi 15mm priekšu. Uz guļošajiem neuzkārsies un visa apakša itkā ir noklāta ar plastamasas pannu, lai jau šļūkā pa tiem guļošajiem, bet domāju ka izskatītos daudz labāk vizuāli ar pienādāku gapu starp aizmuguri un priekšu. Vienkārši negribu riskēt tehniskus bojājumus stiliņa pēc, tipa pārsist kko apakšā un tā.
Par gaisu runājot, cik dzirdēts tad ar komfortu tur viss esot labi. Pats esmu braucis tikai ar rūpnīcas pneimo piekarem.
Un tajā arī ir tā problēma, ka skrāpē jau tagad, bet neizkstās pat zems
Re: opz e93 "pa lēto"
++ aizmirsti par gaisa piekari, lol nau verc!
Un, piedod, es neticu, ka eksistē uz pasaules kāds gulošais, uz kura OEM m-piekare ķeras. Viņa ir tiešām džips!
Čoms uz sava E93 uzlika FK atsperes ar zemāko sēdinājuma un viss ir čotka, mazliet zemāk par OEM un tikai trakie gulošie nelielā slīpumā!
Man bija VMAXX un tās neiesaku nevienam, pārāk mīkstas un arī zemākas!
Un, piedod, es neticu, ka eksistē uz pasaules kāds gulošais, uz kura OEM m-piekare ķeras. Viņa ir tiešām džips!
Čoms uz sava E93 uzlika FK atsperes ar zemāko sēdinājuma un viss ir čotka, mazliet zemāk par OEM un tikai trakie gulošie nelielā slīpumā!
Man bija VMAXX un tās neiesaku nevienam, pārāk mīkstas un arī zemākas!
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: opz e93 "pa lēto"
British engineering parūpējusies par ļoti izciliem eksemplāriem šeit Londonā.HaL wrote: ↑30 Oct 2021, 11:08 ++ aizmirsti par gaisa piekari, lol nau verc!
Un, piedod, es neticu, ka eksistē uz pasaules kāds gulošais, uz kura OEM m-piekare ķeras. Viņa ir tiešām džips!
Čoms uz sava E93 uzlika FK atsperes ar zemāko sēdinājuma un viss ir čotka, mazliet zemāk par OEM un tikai trakie gulošie nelielā slīpumā!
Man bija VMAXX un tās neiesaku nevienam, pārāk mīkstas un arī zemākas!
Varbūt pamēģināšu koilas pirms mesties all in ar gaisu.
Bet intereses pēc, kāpēc gaisa piekare ir tik absolūti nē lol nau verc?
Re: opz e93 "pa lēto"
Tas tiešām, te Londonā man pat w213 regulāri aizķer. Jāņem apvidnieksopz wrote: ↑31 Oct 2021, 02:14British engineering parūpējusies par ļoti izciliem eksemplāriem šeit Londonā.HaL wrote: ↑30 Oct 2021, 11:08 ++ aizmirsti par gaisa piekari, lol nau verc!
Un, piedod, es neticu, ka eksistē uz pasaules kāds gulošais, uz kura OEM m-piekare ķeras. Viņa ir tiešām džips!
Čoms uz sava E93 uzlika FK atsperes ar zemāko sēdinājuma un viss ir čotka, mazliet zemāk par OEM un tikai trakie gulošie nelielā slīpumā!
Man bija VMAXX un tās neiesaku nevienam, pārāk mīkstas un arī zemākas!
Varbūt pamēģināšu koilas pirms mesties all in ar gaisu.
Bet intereses pēc, kāpēc gaisa piekare ir tik absolūti nē lol nau verc?
Re: opz e93 "pa lēto"
Sāc ar labiem coilovers - par to var pakonsultēt lietotājs Waldmenz!
memberlist.php?mode=viewprofile&u=1726
memberlist.php?mode=viewprofile&u=1726
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: opz e93 "pa lēto"
Paldies, savādāk pašam nav bijusi pieredze ar koilām, un negribās pirkt kkādus no name aļika brīnumus.HaL wrote: ↑01 Nov 2021, 11:14 Sāc ar labiem coilovers - par to var pakonsultēt lietotājs Waldmenz!
memberlist.php?mode=viewprofile&u=1726
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: opz e93 "pa lēto"
KW ir way to go. Neko lētāku. Būs zemāks un arī komforts būtiski necietīs. Turklāt vēl, lieliski turēs ceļu.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: opz e93 "pa lēto"
Nu ko, kādu laiku nav rakstīts, tad nu ir laiks mazliet uzskaitīt kas pa pāris mēnešiem mainijies. Novembrī bij jāiet tehniskā, kuru zin;aju ka neizies dēļ svētās abs sensoru trīsvienības panelī, cerēju ka tikai sensoriem pizdohen, bet kā jau likās, paši abs gredzeni bij sapuvuši. Pakonsultējoties ar pāris cilvēkiem, nolēmu neriskēt likt jaunus gredzenus uz sapuvušām pusasīm, un nomainītas abās pusēs, plus jauni sensori. Urā! Trīsvienība no paneļa pazuda, un viss bumbās. Bēēēt, nope! tāpat neizgāju ar pirmo jo diskā bija plaisa, un nevis vienkārši diskā, bet pa metinājumu, vietā kur jau bijis labots. Uz momenta nebij no kā aizņemties diskus ar riepām priekš tehača, tā nu uz sitiena tika iepirkti Rotiform LSR ar labām (bet šaurām as hell) riepām. Diski 8.5j priekšā un 10j aimugurē, palika uz tiem pašiem flanšiem, 12mm priekšā un 15mm aizmugurē. arkās neķeras un nekādu neabisku skaņu nav.
Paši diski itkā liekas ok pagaidām, bet tie zelta centri gan dod kārtīgu gypsy king paskatu. pagaidām jāatdod salabot un atjaunot style 313, tad aizvedīšu šitos, jo visas kantes kārtīgi nodrāztas pret apmalēm, varbūt ar kādu gunmetal centru patiks labāk un paturēšu sev.
Braucu, priecājos, tad aizbraucu uz 3 nedēļām atvaļinājumā, un pirmajā dienā pēc atlidošanas pa ceļam pie čoma uzsākot braukt no luksafora aizmugurē normāls kaBOOM un motors palika griežot, bet riteņi nereaģē. Skaidrs, reduktors izdomāja detonēt. Smieklīgākais ka nebija kkāds ''launch'' starts, bet mierīgi uzsāku braukt un aizgāja pie dieviem, nekādu gaudošanu vai vēl kko nebiju dzirdējis no reduktora, tāka diezgan pārsteidza. Nu neko, paliku 4 joslu apļa vidū, un gaidiju AA, lai aizvelk drošā vietā gaidīt evakuātoru.
Tad nu tika aizvilkts mājās un tiek domāts ko labāk darīt. Lieta sekojoša, palasot saprotu ka pirkt lietotu nav īsti jēgas, jo tur ir pilna loterija par to cik viņš dzīvos un kādā stāvoklī viņš būs pie iegādes. Restaurētie maksā starp 500-600. Paskatoties realoem.com šim ir 3.64 reduktors 168L korpusā (p/n: 7519925). Viens čoms atdeva vienu reduktoru kas viņam garāžā mētājās, itkā gultņi bij sākuši palikt skaļi un ticis mainīts, itkā arī 168L no 320i tikai e90, likās ka būs vien tas pats, bet kad atvedu mājās izdevās nokasīt eļļas un zemes slāni un tikt pie numura (p/n: 7524325), papētot izskatās ka šis ir tas pats 168L reduktors bet ar 3.91 attiecību. Kardāna un stirpinājumi pusasīm izskatās ka ir identiski kā manam. Nēesmu gluži eksperts kad runa iet par reduktoru attiecībām, bet cik saprotu ar 3.91 robi būtu mazliet īsāki un itkā zaudē maksimālo ātrumu apmaiņā pret lielāku griezes momentu kas aiziet uz riteņiem?
Varbūt te ir kāds kas zin vai šis derētu ja viņu atrestaurētu, vai tur kkas tomēr atšķiras starp viņiem abiem izņemot attiecību? Paldies jau iepriekš par jebkādu info.
Paši diski itkā liekas ok pagaidām, bet tie zelta centri gan dod kārtīgu gypsy king paskatu. pagaidām jāatdod salabot un atjaunot style 313, tad aizvedīšu šitos, jo visas kantes kārtīgi nodrāztas pret apmalēm, varbūt ar kādu gunmetal centru patiks labāk un paturēšu sev.
Braucu, priecājos, tad aizbraucu uz 3 nedēļām atvaļinājumā, un pirmajā dienā pēc atlidošanas pa ceļam pie čoma uzsākot braukt no luksafora aizmugurē normāls kaBOOM un motors palika griežot, bet riteņi nereaģē. Skaidrs, reduktors izdomāja detonēt. Smieklīgākais ka nebija kkāds ''launch'' starts, bet mierīgi uzsāku braukt un aizgāja pie dieviem, nekādu gaudošanu vai vēl kko nebiju dzirdējis no reduktora, tāka diezgan pārsteidza. Nu neko, paliku 4 joslu apļa vidū, un gaidiju AA, lai aizvelk drošā vietā gaidīt evakuātoru.
Tad nu tika aizvilkts mājās un tiek domāts ko labāk darīt. Lieta sekojoša, palasot saprotu ka pirkt lietotu nav īsti jēgas, jo tur ir pilna loterija par to cik viņš dzīvos un kādā stāvoklī viņš būs pie iegādes. Restaurētie maksā starp 500-600. Paskatoties realoem.com šim ir 3.64 reduktors 168L korpusā (p/n: 7519925). Viens čoms atdeva vienu reduktoru kas viņam garāžā mētājās, itkā gultņi bij sākuši palikt skaļi un ticis mainīts, itkā arī 168L no 320i tikai e90, likās ka būs vien tas pats, bet kad atvedu mājās izdevās nokasīt eļļas un zemes slāni un tikt pie numura (p/n: 7524325), papētot izskatās ka šis ir tas pats 168L reduktors bet ar 3.91 attiecību. Kardāna un stirpinājumi pusasīm izskatās ka ir identiski kā manam. Nēesmu gluži eksperts kad runa iet par reduktoru attiecībām, bet cik saprotu ar 3.91 robi būtu mazliet īsāki un itkā zaudē maksimālo ātrumu apmaiņā pret lielāku griezes momentu kas aiziet uz riteņiem?
Varbūt te ir kāds kas zin vai šis derētu ja viņu atrestaurētu, vai tur kkas tomēr atšķiras starp viņiem abiem izņemot attiecību? Paldies jau iepriekš par jebkādu info.
Re: opz e93 "pa lēto"
Reduktors attā nav nekāds brīnums! Man aizgāja pastaigāties pie 150k nobraukuma, čoma dīzelim pie 200k.
Un arī - šos reduktorus LT var dabūt pa kapeikām (man sanāca ~100 EUR, čomam vispār dabūjām pa 70). Paskaties RRR.lt - būs lētāk ar visu sūtīšanu!
Un arī - šos reduktorus LT var dabūt pa kapeikām (man sanāca ~100 EUR, čomam vispār dabūjām pa 70). Paskaties RRR.lt - būs lētāk ar visu sūtīšanu!
Life is what happens while you're busy making other plans
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: opz e93 "pa lēto"
Viņš tak zemeņu lasītājs no laimes salas. Ganjau turpat jāmeklē
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: opz e93 "pa lēto"
Sen nekas nav rakstīts, daudz nekas nav izdarīts, bet anyway. Pēc tā kā sabruka reduktors beigās tomēr nolēmu likt virsū "poor mans supercharger", jeb pāriet no orģinālā ar attiecību 3.64 uz 3.91 ar beigtiem gultņiem, ko man atdeva par pāris aliem. Tika atdots nomainīt gultņus un saļņikus un kkur februāra vidū e93 atgriezās uz ceļa. Robi ir palikuši mazliet īsāki, bet lielākais guvums ir ka virs 75mph ceļ jestrāk, jo motors 6 robā tagad sēž labākos apriezienos un padara apdzīšanu uz šosejas daudz vieglāku bez pārslēgšanās 5jaa robā lai apdzīt. Ar patēriņu ir tā ka nēesmu pamanijis būtiskas izmaiņas, nesen intereses pēc parēķināju cik viņš ēd, pilsētas režīmā ap 11-12 l/100km Bet kāja ir smaga un e93 tomēr ir pasmags priekš tā n43 nīkuļa. Tad nu izlīda pirmā pavasara saule, tika atziemots jumts, noiets pāri visām jumta gumijām ar Gummi Pflege (pēc manām domām ļoti labs līdzeklis gumijas atsvaidzināšanai), un šur tur iepiliniāts pa pilei eļļas eņģēs tīri profilakses pēc.
Izlienot saulei arvien vairāk sāka besīt tie zelta diski, dienas gaismā izskatijās izeikti pretīgi tā krāsa, kā arī lūpas bij sākušas oksidēties un "uber stance strech" riepu setups no iepriekšējā saimnieka sāka reāli krist uz nerviem. Tad nu nolēmu iemēģināt roku saviem spēkiem atrestaurēt tos diskus, izpulēt lūpas u.t.t.
Te pāris bildes lai saprastu cik vissslikti.lv:
Tad nu aizvedu noņemt mizas, priekšējās bij galīgi beigtas ar 2 puniem, aimugurējās vēl gandrīz jaunas 235/35 un tika paturētas lai uzliktu priekšā uz 8.5J diska kur viņām arī būtu jābūt, nevis uzstieptām uz 10J.
Zināju ka noņemt krāsu būs neiespējami ar veikalu plauktos nopērkamajiem līdzekļiem un caur paziņu sazīmēju industriālo krāsas noņēmēju kuru parastie mirstīgie bez sertifikācijas šeit UK nevar iegādāties legālu iemeslu dēl. (Starchem Synstryp) Ļoti kodīgs un agresīvs, bet pat ar viņu vajadzēja 2 kārtas lai noņemtu 90% no tā čigānu zelta, laku no lūpām gan noņēma 2 min laikā.
Tālāk tika sākts darbs ar lūpām, novīlētas visas ārējas malas kuras sabojātas pret apmalēm, ļoti daudz darba ar smilšpapīriem sākot ar 400 līdz 1200 pirms tika palaists lietā fleksis ar auduma ripu un 5 dažādiem pulēšanas klučiem no ebay.
Kāpēdējais solis tika noiets pāri ar pulējamo pastu un ripu kas paredzēta juvilieriem. Kopumā tas viss aižēma ap nedēļu pa pāris stundām katru vakaru, nekad nevienam neieteiktu pulēt "fake split" tipa diskus, jo kad nonāc tuv;ak vidus ripa ķerās aiz centra un progress paliek super lēns. Tad tika lūpas nolīmētas, centri nopūsti ar "gunmetal" kas gan sanāca mazliet tumšāks kā bij plānots, nopulēti paši disku centriņi un diski bij gatavi gumijām. Nesanāca tas viss līdz galam ideāli, bet priekš pirmās reizes šķiet OK un noteikti varu teikt ka šo to iemācijos procesā, ieskaitot lietas ko darītu pavisam savādāk nākošreiz. Piemēram: Nesāktu pulēt fake split diskus!!
Rezultātā sanāca kkā tā:
Lūpas nav lakotas, uzklāts keramiskais pārklājums kas pagaidām savu darbu dara ļoti labi un nākotnē vien vajadzēs ar roku tīri noiet ar pulējamo pastu un uzturēt ar vasku pret oksidēšanos. Par cik riepas kas bij aizmugurē tagad iet uz priekšu, nolēmu ka vienkārši uzlikšu tos Karmoran UHP arī aizmugurē, tagad aimugurē is 255/35 un priekšā 235/35. Pa sausu tās riepas braucas ok, bet kā uzlīst lietus tās riepas pilnīgi atkrīt un mašīna slīd gandrīz katrā līkumā, domāju ka uz rudeni būs jāliek kas cits ja nenomainīšu diskus.. Iepriekš diski bij ar 12mm flanci priekšā un 15mm aizmugurē, bet ar platākām riepām aimugure berzās pret arku pie mazākā nelīdzenuma, pagaidām noņēmu aizmugurē pavisam flanci, bet skatīšos vai rullēt arkas, vai vienkārši uzlikt kādus 5mm tīri lai labāk izskatās.
Tagad kkā tā:
Vējoprojām tiek apdomāts ko darīt ar piekari, domāju līdz vasras beigām tomēr pāriet uz kādām normālām koilām un saregulēt augstumu kas gan labi izskatītos gan būtu +/- praktisks. Priekšējā lūpa būtu jāatjauno jo sanāca viņu vēl pagaišgad mazliet sabojāt. Un nesen par labu cenu, bet diezgan bēdīgā stāvoklī tika iegādāts CSL stila bagāžnieks, kas jāatdod sagatot un krāsot, cerams tuvākā mēneša laikā. Un iegādāti izpūtēja gali, nolēmu mainīt tikai pašu galu, jo neredzu jēgu tērēt 700+ par izpūtēju, kas tāpat nepadarīs 4 cilindru skaņu daudz labāku, galvenais tikt galā no tā aprūsējušā ovālā gala...
Bildes ieskatam par CSL bagānu:
Pagaidām viss, paldies par uzmanību.
Izlienot saulei arvien vairāk sāka besīt tie zelta diski, dienas gaismā izskatijās izeikti pretīgi tā krāsa, kā arī lūpas bij sākušas oksidēties un "uber stance strech" riepu setups no iepriekšējā saimnieka sāka reāli krist uz nerviem. Tad nu nolēmu iemēģināt roku saviem spēkiem atrestaurēt tos diskus, izpulēt lūpas u.t.t.
Te pāris bildes lai saprastu cik vissslikti.lv:
Tad nu aizvedu noņemt mizas, priekšējās bij galīgi beigtas ar 2 puniem, aimugurējās vēl gandrīz jaunas 235/35 un tika paturētas lai uzliktu priekšā uz 8.5J diska kur viņām arī būtu jābūt, nevis uzstieptām uz 10J.
Zināju ka noņemt krāsu būs neiespējami ar veikalu plauktos nopērkamajiem līdzekļiem un caur paziņu sazīmēju industriālo krāsas noņēmēju kuru parastie mirstīgie bez sertifikācijas šeit UK nevar iegādāties legālu iemeslu dēl. (Starchem Synstryp) Ļoti kodīgs un agresīvs, bet pat ar viņu vajadzēja 2 kārtas lai noņemtu 90% no tā čigānu zelta, laku no lūpām gan noņēma 2 min laikā.
Tālāk tika sākts darbs ar lūpām, novīlētas visas ārējas malas kuras sabojātas pret apmalēm, ļoti daudz darba ar smilšpapīriem sākot ar 400 līdz 1200 pirms tika palaists lietā fleksis ar auduma ripu un 5 dažādiem pulēšanas klučiem no ebay.
Kāpēdējais solis tika noiets pāri ar pulējamo pastu un ripu kas paredzēta juvilieriem. Kopumā tas viss aižēma ap nedēļu pa pāris stundām katru vakaru, nekad nevienam neieteiktu pulēt "fake split" tipa diskus, jo kad nonāc tuv;ak vidus ripa ķerās aiz centra un progress paliek super lēns. Tad tika lūpas nolīmētas, centri nopūsti ar "gunmetal" kas gan sanāca mazliet tumšāks kā bij plānots, nopulēti paši disku centriņi un diski bij gatavi gumijām. Nesanāca tas viss līdz galam ideāli, bet priekš pirmās reizes šķiet OK un noteikti varu teikt ka šo to iemācijos procesā, ieskaitot lietas ko darītu pavisam savādāk nākošreiz. Piemēram: Nesāktu pulēt fake split diskus!!
Rezultātā sanāca kkā tā:
Lūpas nav lakotas, uzklāts keramiskais pārklājums kas pagaidām savu darbu dara ļoti labi un nākotnē vien vajadzēs ar roku tīri noiet ar pulējamo pastu un uzturēt ar vasku pret oksidēšanos. Par cik riepas kas bij aizmugurē tagad iet uz priekšu, nolēmu ka vienkārši uzlikšu tos Karmoran UHP arī aizmugurē, tagad aimugurē is 255/35 un priekšā 235/35. Pa sausu tās riepas braucas ok, bet kā uzlīst lietus tās riepas pilnīgi atkrīt un mašīna slīd gandrīz katrā līkumā, domāju ka uz rudeni būs jāliek kas cits ja nenomainīšu diskus.. Iepriekš diski bij ar 12mm flanci priekšā un 15mm aizmugurē, bet ar platākām riepām aimugure berzās pret arku pie mazākā nelīdzenuma, pagaidām noņēmu aizmugurē pavisam flanci, bet skatīšos vai rullēt arkas, vai vienkārši uzlikt kādus 5mm tīri lai labāk izskatās.
Tagad kkā tā:
Vējoprojām tiek apdomāts ko darīt ar piekari, domāju līdz vasras beigām tomēr pāriet uz kādām normālām koilām un saregulēt augstumu kas gan labi izskatītos gan būtu +/- praktisks. Priekšējā lūpa būtu jāatjauno jo sanāca viņu vēl pagaišgad mazliet sabojāt. Un nesen par labu cenu, bet diezgan bēdīgā stāvoklī tika iegādāts CSL stila bagāžnieks, kas jāatdod sagatot un krāsot, cerams tuvākā mēneša laikā. Un iegādāti izpūtēja gali, nolēmu mainīt tikai pašu galu, jo neredzu jēgu tērēt 700+ par izpūtēju, kas tāpat nepadarīs 4 cilindru skaņu daudz labāku, galvenais tikt galā no tā aprūsējušā ovālā gala...
Bildes ieskatam par CSL bagānu:
Pagaidām viss, paldies par uzmanību.
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: opz e93 "pa lēto"
Tie diski ir dikti skumīgi, lai arī kādā krāsā Tu tos krāsotu. Šausmīgi lēts paskats. ::mmk_riepas:
Tiem, kuri uz tā auto bija pirmajās bildēs, nebija nekādas vainas.
Tiem, kuri uz tā auto bija pirmajās bildēs, nebija nekādas vainas.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: opz e93 "pa lēto"
Piekrītu, tāpēc vīņi 3 dienas pēc uzlikšanas aizgāja uz tirdziņu, un vairākums cilvēku laikam piekrīt jo vēl nav aizgājuši
Style 313 stāv šķūnī, viens aizmugurējais ir bijis metināts 3 reizes un visās šuvēs atkal plaisa, tāpēc tiek meklēts 1 aizmugurējais bez plaisām, kas ir mega retums, un visi prasa kosmosu par tikai 1 disku..
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: opz e93 "pa lēto"
Klau, tu tādā labā zemē esi. Tev tur kaut kādi stilīgie trīsdaļīgie diski nenāk pretī? nu tur ĪSTIE?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit